Néztem a club honlapján az indexkapcsoló javításának leírását. Ha jól értelmezem, nekem a NYÁK érintkezőit kellene megtisztítani? Bár elvileg az nem a tompított világításnak az érintkezője.
A Peugeotban azt mondták, hogy csak egybe lehet cserélni az összes kart (index, ablakmosó, tempomat, rádió), de ahogy a képeket is elnéztem, ki lehetne cserélni csak az indexkapcsolót. Neten találtam is. Ez igaz? Megoldaná ez a problémámat?
Zolysys ha kiszerelem te meg tudnád javítani? Vagy valaki tudna segíteni ezügyben?
Peugeot 307 Break 1,6 Diesel 2005 kocsimban kivettem az univerzális kijelzőt, hogy az egyik kiégett rizsszem égőt cseréljem. Nem tűnt fel semmi probléma, de sem a kijelző, sem a rádió nem üzemel azóta. Nem is világít. A belső 11-es biztosítékot cseréltem, nem ez a baj. Van valakinek valami ötlete? Egyszerűen nem értem. Klrlek segítsetek!
néhány hete lettem egy 307-es tulajdonosa, és bár szépen cserélgetem az ilyenkor szokásos alkatrészeket, ma előállt egy új hibával a drága. Leállítottam az autót, majd pár perc múlva indítanám, de a gyújtáson kívül se kép, se hang. Világít/elalszik szépen minden lámpa, fedélzeti nem ír hibát, de indításra nem reagál, meg sem mozdítja az önindítót, mint ha immo hiba lenne. A kulcsban ma cseréltek egy mikrokapcsolót (nem nyitott a távirányító, csak zárt), gondoltam valamit elforrasztottak. Néhány próbálkozás után előlerült az economy mode hiba a fedélzetin, itt már kezdtem aggódni. Mivel parkolóházban ért a hiba, utánaolvastam kicsit neten, több helyen javasolták az akkusaru levételét, kapjon egy resetet a fedélzeti. A megfelelő módon elkövettem ezt, kicsit megtakarítottam a sarut, visszatettem, semmi. Mégegyszer megcsináltam, semmi. Betoltuk az autót egy parkolóhelyre, hogy ott kell hagynom, majd holnap megpróbálunk valamit alkotni. Gondoltam vesztenivalóm nincs, megpróbálom mégegyszer elindítani. Meglepetés, pöccre indult az autó, szépen haza is jöttem vele. Amit még tapsztaltam: néha nem nyit ki a központi kulccsal sem, a belülről sem működik a központi zár gombja, amíg nem indítom be az autót. Ma is előadta, bent ülve az autóban nem tudtam kinyitni a gombbal, a távirányítóval vagy ajtónyitással viszont igen. Amikor próbáltam indítani a központi zár gombján lévő led gyorsabban villogott, a reset után ez megszűnt. Nem tudom, hogy reggel indul-e majd az autó...
Segítsetek mesterek, mi okoz ilyen hibát? Az akkut megnéztem, 12.7 körül van, nem tűnik döglöttnek.
Az előző autóm egy Opel Omega volt, azt tekintettem tanulóautónak, előadott mindenféle hibát (516 ezret futott). Gondoltam kezdem felfogni, hogyan működnek a dolgok, de ahogy látom, van még mit tanulnom. :)
azért írta Zoli, mert lehet hogy hengerfejes. Nekem is ilyen motorkódú autóm van, de addig amíg nem mész el diagra nincs az az isten aki kitalálja távgyógyításba hogy mi baja van. A hibád lehet a benzinszűrőtől a katalizátor utáni lambdaszondáig bármi!
Bocsi lehet láma vagyok de ez mit akar jelenteni. Így kivűlről semmit nem látni rajta tiszta minimális kis olaj, nem csepeg nem folyik semmi, olaj nem fogy, víz nem fogy stb.?
Ma kitakarítottam a folytószelepet a 307 Club-on lévő leírás alapján( 2004-es 1.4 16V KFU), annyira nem volt mocskos. Viszont a légszűrőházban bemenő karter elvezető csőben olyan habos vaj szerű, színű krémes anyaggal volt tele szinte végig a cső, az mitöl lehet? Amúgy még mindig APF hibát ír az autó még nem jutottam el egy diagnosztikára sem, gondoltam hátha ez is segíthet valamit de igazából mint írtam nem volt különesebben semmi mocsok rajta.