Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Henrik008 Creative Commons License 2009.03.27 0 0 285

Sziasztok!

 

Az az igazság hogy azon a 181-es leiráson nem igazodok ki.

Le tudná valaki konkrétan írni hogy miből áll a 80 ezres szerviz,akinek megvolt?

Meg hogy mennyire számítsak anyagilag?

köszönöm a válaszadónak!

m-tom4 Creative Commons License 2009.03.27 0 0 284

Szia,

 

nekem sajnos nem volt ilyen.

Előzmény: egoka76 (282)
moli1 Creative Commons License 2009.03.27 0 0 283
Persze van ilyen ha te vetted szalonból a kocsit és a tied , amúgy nincs.
Előzmény: Konrad (277)
egoka76 Creative Commons License 2009.03.27 0 0 282

Szevasz Tom4!

 

Akkor talán Néked lenne robbantottad? Mármint ábra az első szériához..

 

Ha igen, akkor jelezd légyszi, hogyan kaphatnám meg, és mi pézér??

 

Köszi!

 

Üdv.

Előzmény: m-tom4 (212)
egoka76 Creative Commons License 2009.03.27 0 0 281

Heló!

 

Valki korábban írt ha jól emlékszem robbantott C5 I. ábráról. Ha olvassa ezt, és megvan még, akkor írja meg legyen szíves, hogyan kaphatnám meg Én is, köszönöm.

 

A 2001.-esben a 80 ezer tényleg bejáratós mennyiség.

bferi56 Creative Commons License 2009.03.27 0 0 280
Köszi a riasztós tippet, időközben ordításra bírtam. Ezek szerint tényleg van benne!
Feri
Előzmény: m-tom4 (275)
Konrad Creative Commons License 2009.03.27 0 0 279
Nem sokat használod :)
Előzmény: Henrik008 (278)
Henrik008 Creative Commons License 2009.03.26 0 0 278
Tutibiztos mert újan vettem :) köszi a 181-es tippet!
Előzmény: Konrad (277)
Konrad Creative Commons License 2009.03.26 0 0 277
2001-es autó, és csak 80 ezres szervíz? Biztos ez?

Egyébként a 181-es hozzászólásban van ilyen: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=85255312&t=9110541
Előzmény: Henrik008 (276)
Henrik008 Creative Commons License 2009.03.26 0 0 276

Sziasztok!

 

C5 2001-júliusi gépem van,le tudná valaki írni hogy 80. ezres szerviz miből ál?

Úgyértem hogy mit néznek át rajt és hogy mit cserélnek ki.

Mert nemsokára aktuális lesz

Esetleg ha van oldal ahol le van írva  részletesen annak is örülnék.

köszönöm előre is a válaszadónak.

m-tom4 Creative Commons License 2009.03.26 0 0 275

 

Üdv itt!

 

A(z) (egyik) hivatalos riasztó Texalarm márkájú, a márkaszervíz rakja be. Én az autóval megkaptam a beépítési dokumentációt, ez alapján a sziréna pl. a csomagtér bal oldalán a kárpit alatt, a központi egység (ahogy a kép alapján ki tudom venni) talán a vezető lábterének bal oldalán, az ajtó mellett van. 

 

Ajtónyitásra sem riaszt? Lehet, hogy csak a belső térvédelem nem működik....

Előzmény: bferi56 (273)
egoka76 Creative Commons License 2009.03.26 0 0 274

Kösz Tom a választ, magam is attól tartok, hogy valami egyéb ügy van a fékkel, talán ha úszónyerges, akkor ott ragadt meg valami, de biztosan nem hozom el így. Nem néztem meg sajna aprólékosan a műszerfalat sem, hogy gyújtásnál mi jelez vissza, most néztem csak át a használatit, de ez sajna később jött csak, már előtte gondolnom kellett volna rá, hogy elmentem megnézni.

 

Mindegy, jövő hétre rendezik a papírokat, meg íratják át, akkor mehetek érte, és hagyom ott a sajátot, addig ezeket bevasalom magamnak, meg hajtom őket a fék ügyében.

 

Üdv.

Előzmény: m-tom4 (271)
bferi56 Creative Commons License 2009.03.26 0 0 273

Helló mindenkinek !

Mivel két napja vagyok C5 tulaj ( 2005,01 ) még tanulom a kezelési utasítást is és az autót is. Tud-e segíteni valaki: a leírás szerint van benne gyári riasztó, a műszerfalon ott a gombja, belső tér érzékelők az A-oszlopokon, de nem hallom, hogy riasztana. Bezártam magam belülre, a kapcsoló lámpája olyan ütemben villog mintha riasztana ( a leírás szerint ), de se sziréna nem szól , se index nem villog. Hol lehet benne a gyári, vagy egyben a számítógéppel ?

Köszi ha válaszol Valaki.

Belga98 Creative Commons License 2009.03.26 0 0 272

Szia!

 

Köszi a válaszokat, a szűrőt valóban nemrég cseréltettem, és bár nem a leggagyibbat rakattam bele, de nem az 5000Ft-os kategória, a tankot is megnézzük a jövő héten meg a nyomásszabályzóra is ránézek, egyébként azóta volt egy károsanyag "anomáliám" is egy motorkontroll lámpával, de az a következő elindulásnál megszünt, majd megyek kiolvasatni hátha másra is fény derül, a kuplung kattanás meg elvileg valami mikrokapcsoló, a szerelő wd40-el próbálta megoldani de újrahangosodott pár nap után...

 

Imre

m-tom4 Creative Commons License 2009.03.26 0 0 271

5 év v. 200e km-t szavatolnak a gömbökre....

 

A váltógombot a Pug-okban felfelé kell húzni izomból, úgy jön le....  Sanszos, hogy itt is, de aki tudja a tutit, majd kijavít.

 

Új betéttől/tárcsától nem rángathat a fék (az első 10 fékezés után "összekopik"), attól inkább, hogy hullámos a tárcsa, ami egy újra nem jellemző, szóval én megnézném ezt alaposabban....  

Előzmény: egoka76 (270)
egoka76 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 270

Igen kérem arra gondolok, hogyan tudnánk leboltolni, vagy értekezni róla?

 

Hát, ha 6 évet adtak rá, majd megpróbálom megtukadolni az előző tulajtól, hogy volt-e csere már...

 

A váltógombot vajh simán lecsavarom, vagy meg kell bontani, és a bőrözés alatt rögzített? Mert azt gyorsban szeretném majd cserélni.

moli1 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 269
C5 1 es magyaf használati utasitásra gondols, az van.
Előzmény: egoka76 (266)
moli1 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 268

A gömbökre 6 évet adnak.

Előzmény: egoka76 (266)
Konrad Creative Commons License 2009.03.25 0 0 267
A Xantiákban elvileg 150e km-re adtak garanciát a gömbökre, a C5-ben meg 200e-re. Illetve nem garanciát, hanem azt, hogy annyit bizton elmegy.
Előzmény: egoka76 (266)
egoka76 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 266

Ja, korábban láttam c5 magyar leírást, ha jól tévedek, majd megnézem ha lesz időm kinél volt, de ha közben olvassa jelezze légyszíves, aztán egyezkedünk..

 

KÖsz.

 

Gömbügyben beszéltem egy szakival, aki ősidők óta citroeneket javít, xantia gömgjeit is töltötték ott. Azt mondta elvileg a c5 gömbjét is lehet tölteni, de még nem alakították ki hozzá a szerkentyűt, nem volt annyi igény rá. A citroen szervíz is rendelt tőlük, és ott is úgy mondták neki, hogy ritkán cserélik, tehát jóval tartósabb, mint a xantiákban lévők.

 

Majd kiderül...

egoka76 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 265

Szevasztok!

 

Kösz a hozzászólásokat, úgy néz ki összejön a váltás, egy gond volt az autóval így elsőre, fékezéskor pulzálva, tehát sebesség arányosan kicsit ütött az eleje, de csak fékezéskor. BArátom szerint lehet attól, hogy pár hete áll a kocsi, én inkább arra gondolok, hogy nemrég volt tárcsa csere, és talán a betétekkel még nem barátkoztak össze, de mielőtt elhozom ezt orvosolják, papírra is vetettük.

 

A váltógomb kissé megkopott, meg a ajtóbehúzó fogantyú is, esetleg ilyen téren ha lenne ötlet, vagy tapasztalat mennyi-, és hogyan cserélhető. Ja, az olajkupaknál nagyon kicsit olyan világos-barnás-fehéres volt belül, ez talán csak szintén az állástól lehet, és nem dolgozta még el. Ilyen tapasztalat esetleg? Nekem a xantián nagyon fehér-habos volt, atán csak kiderült, hogy a kartergáz cső volt megtörve, eldugulva.

 

Na egyenlőre ennyi, köszi!

 

Üdv.

citxsara Creative Commons License 2009.03.24 0 0 264
Sziasztok,

aki esetleg gyári C5 ködlámpát keresne, az itt megtalálta:

http://picasaweb.google.hu/zo.kovacs/AutoAlkatreszek#

Más psa alkatrészek is vannak.

üdv,

zo.kovacs@gmail.com
moli1 Creative Commons License 2009.03.24 0 0 263
Citroen XANTIA tetőcsomagtartó kulcsos THULE márkájó eladó a vaterán megtaláljátok fotóval h aérdekel valakit nem drága ujonnan  csak a tartók lennének vagy 30 ezer.
moli1 Creative Commons License 2009.03.24 0 0 262
Nem hanem kombi azt elfelejtettem odairni a tetőcsomagtartót  6500 ft ért odadom kulcsos . de nem márkás Thule  vagy gyári hanem univerzálisnak mondható azért is ennyi.
Előzmény: m-tom4 (260)
m-tom4 Creative Commons License 2009.03.24 0 0 261

Szia,

 

sztem mindent nézess meg (márkaszervíz), amit egy átlagos autón, különösen szúrós szemmel a hidraulikát, felfüggesztést. Nem mintha baj lenne vele (nekem nincs rossz tapasztalatom egyelőre), de leginkább ezek lehetnek drága dolgok. Ha valamit találsz, de egyébként egyben van az autó sztem érdemes keményen alkudni, a (mesterségesen gerjesztett) "rossz" híre miatt lehetséges komoly vevőként jó pozícióban vagy. Sajnos....

Előzmény: egoka76 (255)
m-tom4 Creative Commons License 2009.03.24 0 0 260

Szia,

 

Szedán? Esetleg a tetőcsomagtartó külön? Mit kóstálna?

Előzmény: moli1 (254)
moli1 Creative Commons License 2009.03.24 0 0 259
Mail ment.
Előzmény: xantia99 (258)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.24 0 0 258
Hogyé?
Előzmény: moli1 (254)
oszcilloszkop Creative Commons License 2009.03.23 0 0 257
Hello!
Mail ment.

Más. Ma észrevettem, hogy a garázsban olajcseppek vannak az autó bal eleje alatt. Leveszem az alsó motortakaró műanyagot, világosan látható volt, hogy egy cső a futóműhöz rögzített alu idomából jön valami olajszerű. Tippem van a klíma csövére, mondom megnézem a service.citroen.com-on. Hát nem nem engedett belépni? Magánszemélyeknek már csak kezelési utasítás letöltése maradt. Gyorsan regeltem mint kereskedő (nem volt egyszerű a közösségi adószám miatt), most várom a visszaigazoló levelet. Jó kis oldal ez, sok mindent meg lehet találni az autó szerkezeti elemeiről, csak működne...

Sokan mondják, hogy a francia autóknak lelke van, ezt az elmúlt két hétben én is észrevettem az enyémen. Múlt héten negyedikben előzéskor kihagyott kétszer. Frankó. Hasonló érzés volt mint amikor a benzineseken kimarad a gyújtás. Még soha nem csinált ilyet.
Ugyancsak múlt héten elhallgatott a rádió. Vártam vele egy napot, semmi. Már épp ott tartottam, hogy kiszedem aztán rányúltam a bekapcsológombra, azóta is jó...mellesleg a motorvezérlő BOSCH (Made in Hungary) a rádió meg Marelli. Ennyit a francia elektronikáról :)
Előzmény: reseller (256)
reseller Creative Commons License 2009.03.23 0 0 256

Szia!

 

Azt a leírást én is megköszönném, ha el tudnád küldeni.

Mail címem nyilvános.

Nekem egy 2005-ös C5 1,6 HDI szedánom van.

Előzmény: oszcilloszkop (221)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!