Hát lefeküdtem aludni, de nem bírtam álomra szenderülni, mert bántott a gondolat, hogy engem ez a szín semmire se emlékeztetett... Gyorsan visszaültem a géphez, hogy megmutassam, az általam látott ezresek hogy néztek ki:
Én is fölraktam egyet, remélem a link működni fog! Szóval agyszüleményem itt található;. Lehet, hogy a Necckép rossz színekkel hozza be, de a képnézők jók hozzá.
Úgy hallottam, időszakos járat volt, az ásotthalmi kisvasút tiszaparti állomásához ment, és a piacozókat hozta be nem tudom hová. (Talán a Mars térre? Bár oda nem stimmel a vágánykapcsolat iránya a Kálvária téren.)
Ugye az M4 terveitekben tényleg gyorsvasúti eszközként szolgáló metróként fog szolgálni, ami a Kálvin után csak a Móriczon fog megállni, mint az egykori gyors 7-es? És a Nyugati-Fővám között járni fog a villamos, amennyiben esetleg ténylegesen bebizonyosodik, hogy a Szabadság-hídon nem lehet átvinni?
Tegnapelőtt hallottam, hogy végleg felszedik a 13 -as villamos Örs vezér téri fordulóját. Kétvágányos végállomás lesz, vagy mi.Lehet fényképezni a romokat!
(Bocs, ha már volt róla szó).
"... a régi 6-os vonal vágánycsonkját folytatva a Lenin krt-n továbbhaladva becsatlakozna az 1-esre, és a nagyállomáson lenne vége."
Merre járt Szegeden a 6-os vilamos?
Én csak az 1, 2, 3, 4, 5, 7-es vonalakra emlékszem.
1980 előtt hat évet Szegeden töltöttem el, de más villamosok akkor már nem voltak. Szívesen látnék régi térképeket, talán nemcsak én, és nemcsak Szegedről, hanem más városokról is, ahol volt (vagy még van) villamos.
Egyértelmű, hogy egy felhőn csücsülő villamos fejezi ki legjobban az itt beszélgetők álmodozó lelkivilágát. UV is lehetne, de az 1000 jobb.
Csak azt nem értem, hogy miért ilyen NDK (krém-bordó) színe van, miért nem eredeti sárga-barna? Főleg, hamár így ragaszkodunk a részletekhez...
Hűha! Ha ezt korábban meglátom mára hoztam volna az enyémet. Ha a Jánosé publikus, az enyém miért ne lenne az?! Aki kér, az dobjon mailt. Egy 8 tengelyes csuklós 30 m ütközők közötti hosszban részben alacsonypadlós kivitellel, de lehet teljesen is, csak ugye akkor sok lesz a pelenkázósztal meg a kőccség.
Aha, szóval itt kell szavazni, nem odaát. Strigula a színes ezresnek. Meg kéne csináltatni kitűzőnek, rézből, tűzzománc bevonattal. Plusz egy másikat is, bilibe lógó kezekkel...
En volánosként nem értem, hogy Ti, akik -gondolom - a villamosért éltek-haltok a 44 és 67-es után miért éppen a 43-ast említitek legtöbbet fájó szívvel, és akár Erdig is kivinnétek álmaitokban. Az 58-ast még megértem, de a 43-asban mi volt olyan különleges?
A saját szavazatom a felhős, színes 1000-esre adom, és azt hiszem, kivételesen a nyerő lóra tippelek :-)
Viszont meg kellene gondolni, hogy nem túl sok-e a szöveg rajta - mert így kicsik a betűk.
Nem biztos, hogy baj, mert a rajz annyira jellegzetes, hogy a jelvény fő célját - egymás felismerését - a szöveg elolvasása nélkül is jól szolgálja, ha meg egy gyűjtőnek a kezébe kerül, hadd tudja meg a teljes igazságot :-)
Megadom magam index ügyileg. Szerintem tedd fel a honlapodra az eddigi és leendő variációkat és hadd menjen a szavazás. A jogdíjat meg majd leisszuk a következő villamosvonal ökörsütéssel egybekötött megnyitóján.:)
Persze, én is gondolkodtam, hogy az index-et a felhő alá lehetne tenni (csak nincs annyi időm), bár két gondolat ezzel kapcsolatban; egy: tényleg kell az Index felirat? :) kettő: a logo használatához először engedély kellene, másrészt akkor az lenne a jelvény hangsúlyos része, amit nem biztos, hogy akarunk (mert nem az a lényeg, hanem az, hogy síndöcögünk).