Én 70-75 Ft körül tudom az 55mm-es átmérőjűt produkál(tat)ni a túrista rendezvenyekre kitűzőt gyártó ismerősömmel. Ha tud valaki jobb ajánlatot, szóljon!
uhi jól saccolt, a Mars térre vitte a Nagyállomásról a piacozókat, és teherszállításra is használták. Időszakos járatként működött. Picit bővebben ld. Lehóczki Gábor összes művei Városi és elővárosi közlekedés topic, valamikor február környékén.
Nekem meg van egy ötletem: döntsétek el a meglevőkből, olyan színt úgyse lehet találni, ami átmegy mind a scanneren, mind a böngészőkön, mind a nyomtatón, és mindannyiunk lelki optikai filterén :)Az utóbbi rajzom teteje például windows és IE alatt már nekem se tűnik jónak, Linuxos X és Netscape alatt az volt... Azért is volt az első verzió sápadt, mert azt egyikőtök se tudhatja, hogy a villamos mennyországban mi a harci festés :)
Bosc, Hamster, de az előző jobb volt! Ez a zöld az 58-as végén lévő vendéglátóipari egységre emlékeztet, ahol így állagmegóvták az 1000-eseket. Sajnos az én 1000-es képem nincs scanelve, így nem tudok Neked küldeni autentikus színt, de ha esetleg péntekig vársz, előrevehetem a sorban mint scanelendőt.
Hát lefeküdtem aludni, de nem bírtam álomra szenderülni, mert bántott a gondolat, hogy engem ez a szín semmire se emlékeztetett... Gyorsan visszaültem a géphez, hogy megmutassam, az általam látott ezresek hogy néztek ki:
Én is fölraktam egyet, remélem a link működni fog! Szóval agyszüleményem itt található;. Lehet, hogy a Necckép rossz színekkel hozza be, de a képnézők jók hozzá.
Úgy hallottam, időszakos járat volt, az ásotthalmi kisvasút tiszaparti állomásához ment, és a piacozókat hozta be nem tudom hová. (Talán a Mars térre? Bár oda nem stimmel a vágánykapcsolat iránya a Kálvária téren.)
Ugye az M4 terveitekben tényleg gyorsvasúti eszközként szolgáló metróként fog szolgálni, ami a Kálvin után csak a Móriczon fog megállni, mint az egykori gyors 7-es? És a Nyugati-Fővám között járni fog a villamos, amennyiben esetleg ténylegesen bebizonyosodik, hogy a Szabadság-hídon nem lehet átvinni?
Tegnapelőtt hallottam, hogy végleg felszedik a 13 -as villamos Örs vezér téri fordulóját. Kétvágányos végállomás lesz, vagy mi.Lehet fényképezni a romokat!
(Bocs, ha már volt róla szó).
"... a régi 6-os vonal vágánycsonkját folytatva a Lenin krt-n továbbhaladva becsatlakozna az 1-esre, és a nagyállomáson lenne vége."
Merre járt Szegeden a 6-os vilamos?
Én csak az 1, 2, 3, 4, 5, 7-es vonalakra emlékszem.
1980 előtt hat évet Szegeden töltöttem el, de más villamosok akkor már nem voltak. Szívesen látnék régi térképeket, talán nemcsak én, és nemcsak Szegedről, hanem más városokról is, ahol volt (vagy még van) villamos.
Egyértelmű, hogy egy felhőn csücsülő villamos fejezi ki legjobban az itt beszélgetők álmodozó lelkivilágát. UV is lehetne, de az 1000 jobb.
Csak azt nem értem, hogy miért ilyen NDK (krém-bordó) színe van, miért nem eredeti sárga-barna? Főleg, hamár így ragaszkodunk a részletekhez...
Hűha! Ha ezt korábban meglátom mára hoztam volna az enyémet. Ha a Jánosé publikus, az enyém miért ne lenne az?! Aki kér, az dobjon mailt. Egy 8 tengelyes csuklós 30 m ütközők közötti hosszban részben alacsonypadlós kivitellel, de lehet teljesen is, csak ugye akkor sok lesz a pelenkázósztal meg a kőccség.