Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Köny Creative Commons License 2006.06.01 0 0 870

Oké, várom a fotókat!

Az enyémet szerintem már nem éri meg polírozni, nemsokára megy a festőhöz és szép új fényt kap, legalábbis remélem.

Tegnap mentem vele kb. 100km-et, megint kicsit csöpög az olaj a motorból, hétvégén meg kell néznem, plusz a kormányösszekötőnél lévő 2db porvédő gumit is cserélnem kell, mert szét vannak repedve.:o(

Előzmény: Latya (K.L.) (869)
Latya (K.L.) Creative Commons License 2006.05.31 0 0 869
du 5-től eddig políroztam a kocsit. Alig bírom nyomkodni a billentyűket. Így már kezd tuti lenni a kocsi. Holnap majd fotózom.
Előzmény: Köny (868)
Köny Creative Commons License 2006.05.31 0 0 868
Ha az állam tőlem legombol kb. 60ezer Ft-ot egy ugyanennyibe kerülő autó munkaképessé tételéért, addig szemrebbenés nélkül fogom az Autóklubbos meghatalmazást használni és nem fogok azzal foglalkozni, hogy eredeti-e rajta az aláírás. Sajnos ilyen világban élünk, adok-kapok...
Előzmény: Latya (K.L.) (866)
Köny Creative Commons License 2006.05.31 0 0 867

 

Ez az új kardánboxom.

Latya (K.L.) Creative Commons License 2006.05.31 0 0 866

Öööö elvileg  akkr a régi tulaj helyett írta a papírt az autoklubos hölgy alá? Ez akkor egy picit "sántit"?

Az átírást hívják vagyonszerzési illetéknek ( köbcentinkénti 15 Ft)  A forgalmiba beírják az aktuális tulaj nevét, amiért 6000 pénzt kérnek el.

Jól néz ki a kárpit! Ja egyszer vettem Pozsonyban 5-6 éve egy kárpitot, és mit láttam rajta: Magyarországon csinálták :)

 

Előzmény: Köny (865)
Köny Creative Commons License 2006.05.31 0 0 865

Ez egy meghatalmazás féle, amit elvileg a tulajdonostól kapsz, vagyis neki kéne meghatalmaznia téged, hogy használhatod az autót. Jelen esetben az Autóklubbos hölgy töltötte ki, ráírta az összes adatot, plusz 2 tanú is kell hozzá.

Nekem még nincs sem eredetvizsgám, sem átírásom...:o(

Mi az a vagyonszerzési illeték??? Minek kell új forgalmi?

Előzmény: Latya (K.L.) (863)
Köny Creative Commons License 2006.05.31 0 0 864
Előzmény: Latya (K.L.) (857)
Latya (K.L.) Creative Commons License 2006.05.31 0 0 863

Az autoklubot kérdeztem telefonon  nem tud semmit erről a 625 Ft-os dologról. Hogy van ez?

Én ott tartok, hogy megvolt az adásvételi.

Meg van az eredetiségvizsgálat.

 

Hátra van :

a törzskönyv(6000) forgalmi 6000.

Vagyonszerzési illeték (15x1046Ft. )

 

Ebből mit lehetne megspórolni, vagy elhúzni.

Előzmény: Köny (861)
Köny Creative Commons License 2006.05.31 0 0 862

A Rapid motorja 1,3-as, könnyűfém hengerfejes, tulajdonképpen majdnem ugyanaz, mint a Favoritban van, azt hiszem 62 lóerős.

Tegnap néztem párat Szlovákiában, a legdrágább is "csak" kb. 260ezer Ft-ra jött ki és 1990-es 135-ös Rapid volt.

Előzmény: Törölt nick (859)
Köny Creative Commons License 2006.05.31 0 0 861

Ja, lefotózom ma, aztán teszek fel képet is róla.

 

Az üzembentartóit az Autóklubban tudják kiállítani, 625Ft, egy kis keményfedelű papírocska, lepecsételik, aláírják, 2 tanú kell hozzá és ennyi. Addig sem kell átírni...

Előzmény: Latya (K.L.) (857)
Köny Creative Commons License 2006.05.31 0 0 860
Párkányban vettem az egyik autósboltban, 3 fajta volt, elég kultúrált, nem túl vastag az anyaga, de szerintem évekig kitart.
Előzmény: Latya (K.L.) (857)
Latya (K.L.) Creative Commons License 2006.05.30 0 0 857

Hol vetted az üléshuzatot? nekem nagyon kellene! Vastag, jól néz ki? Egy fotót?

Én ma nem tudtam foglalkozni a kocsival. Mi ez az autoklubbos üzembentartói?

Előzmény: Köny (856)
Köny Creative Commons License 2006.05.30 0 0 856

Közben levizsgázott a 120-as és elkészült rá a zöldkártya is, összesen 20ezer Ft-ért. Vettem 625Ft-ért egy hivatalos AutóKlubos üzembentartóit, ezzel decemberig közlekedhetem legálisan, átírás nélkül...

Vettem bele egy gyönyörű kardánboxot és üléshuzatot, a box 500Sk, a huzat 900Sk volt és tök méretpontos, 105 és 120-ra való!

Latya (K.L.) Creative Commons License 2006.05.30 0 0 855

Látnám, ha a képet megjelenítené.... Most valami gáz lehet a honlappal.

Tárolni csak az utcán,  mondjuk anyámnál lehetne  a kertbe kocsibeálló alá tenni, de az ugye 25km tőlem.....Tehát ha alkatrészbázisnak megmarad a régi, akkor az ott lenne letárolva.

Előzmény: Köny (853)
Köny Creative Commons License 2006.05.30 0 0 854

Tudja valaki, hogy mikor gyártották le az utolsó 120L Skodát?

Köszi!

Köny Creative Commons License 2006.05.29 0 0 853

Ha GLS műszeregység van benne, akkor gondolom az eredetit kidobták belőle, ilyenkor meg már képtelenség megmondani, hogy hány km lehet az autóban...

Tudod hol tárolni az autókat? Vagy a szabadon vannak?

 

Ezt láttad? Kissé húzós az ára:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=620440&command=ugras&screenwidth=1400

Előzmény: Latya (K.L.) (852)
Latya (K.L.) Creative Commons License 2006.05.29 0 0 852

ja a 17 ezerről nem gondolom, hogy annyi, egyszer már biztos körbefordult.

Előzmény: Latya (K.L.) (851)
Latya (K.L.) Creative Commons License 2006.05.29 0 0 851

Hát 17 ezret mutat.  Viszont ez GLS műszerfal, asszem, szóval az aminek Kerek mutatói vannak, Víz, Seb,Ford,Nafta. Szal ha ez nem gyári, akkor a fene tudja mennyi van benne.

A motor tük jól húz, és nagyon simán megy. A futómű nem ráz, nem húz sehová. Szal ha menni kell, akkor egy klasszissal jobb, mint a régim.  Az új korában ( mármint amikor 6 évesen hozzám került) 100 felett már rohadtul rázott, csinálhattak a futóművel, vagy a kerekekkel bármit.....A kuplung mintha eléggé fent fogna, de a régiben ott egy alig használt szerkezet, meg tárcsa. Igaz annak a műtétje elég húzós munkadíjat takar. A régi szerelőmmel ez a baj, hogy  csak számlára dolgozik, és 3000 vagy 3500 a rezsióradíja. A tulaj egy most már nyugdíjas elég idős, már nem aktív szerelő, akinek már csak egy alkalmazottja van, de egy nagyon szépen felszerelt  2 emelő állásos, fékpróbapados kis műhelyben.  és mindíg előveszi a normakönyvét. A múltkor ecsetelte, hogy a sebváltó ki/be 6 óra normaidős....  Tán 1 vagy 2 éve cserélte a régiben a kuplungszerkezetet, és akkor volt az, hogy  tizen egynehány év után előszőr csinált valami számla nélkül, mert már annyit rágtam a fülét, hogy belement. Azóta  egyszer sem. Van ilyen. Amikor még aktív volt sem ment bele számla nélküli dolgokba, most meg idős fejjel már nem hiányzik neki semmi izgalom. A régin a főfékhenger nem lehet idősebb 2 évesnél, de amilyen vaskalapos az öreg, a cserébe biztos nem megy bele. Mondjuk érthető. Remélem tizen  néhány ezerből meg lehet úszni....

Előzmény: Köny (850)
Köny Creative Commons License 2006.05.29 0 0 850

Gondolom a fék nem lehet akkor probléma, mármint a javítása. Hány kilométer van az autóban? Milyen a futómű? A motor indul rendesen/szépen jár/elég erős? Majd lefényképezhetnéd és mutathatnál pár képet. Amúgy gratulálok hozzá!;o)

Köszi, hogy megnézted a szőnyeget! Az új kocsidban is csak gumi van?

Előzmény: Latya (K.L.) (849)
Latya (K.L.) Creative Commons License 2006.05.29 0 0 849

Naszóval megvan a gép. :) vagy :(  megy szépen simán , nagyon kellemes 100-as utazósebességet csinál, nem ráz, és akkor még nem hangos. Belül nagyon szép, kívől egy kis optikai tuningot igényel.  A nyári gumik eléggé haloványak, de a felnije olyan mint a gyári, csillog villog az eredeti  bevonat rajta. Szerencsére a régi nyári gumija tök OK. A téli alig használt, annak a felnije kicsit rozsdás. Ami a :( , hogy afék egy nagy szar. Ezt először a hegyről lefelé éreztem. A múlt héten a mikor kipróbáltam, éreztem, hogy nem annyira jó, de most határozottan kaki volt. nagyon kell nyomni, és amikor megállok, és nyomva tartom, akkor folyamatosan szuszog.  majd a másik fórumon megkérdezem , hogy mire számítsak.

A szőnyeget megnéztem, csak a gumi van meg, sajnálom.

Előzmény: Köny (848)
Köny Creative Commons License 2006.05.29 0 0 848
Úgy látom ez elég gyakori Skodás probléma, de eddig én még nem találkoztam vele. Sajnos ezek elég bonyolúlt módszerek, de kénytelen leszek megcsinálni, mert idegesít, hogy nem működik a ventillátor.:o(
Előzmény: JULES (847)
JULES Creative Commons License 2006.05.29 0 0 847
3 féle módszerről tudok:
- vizet lereszt, fűtőtest leszed... szívás
- ponthegesztés lefúr, lemez felhajt... sokaknak nem teszik
Én így csináltam:
lemez a ventillátor rögzítő csavarok felett megfúr, csavarokat kicsavar, lemez jobb oldali szélét felhajt, fűtőtestet lecsvaroz és amennyire a csövek engedik leereszt, ventillátort kibújtat...
Előzmény: Köny (829)
JULES Creative Commons License 2006.05.29 0 0 846
Igen.
Előzmény: Latya (K.L.) (828)
Köny Creative Commons License 2006.05.29 0 0 845
Tegyél majd fel légyszi képeket róla, kíváncsi vagyok az új szerzeményre.;o)
Előzmény: Latya (K.L.) (844)
Latya (K.L.) Creative Commons License 2006.05.29 0 0 844
AZ újban gyönyörű, a régiben nagyon szakadt. Ma este 7-re megyek a gépért
Előzmény: Köny (843)
Köny Creative Commons License 2006.05.29 0 0 843
Persze, képen minden csalóka, nekem kicsit gyanúsan csillog a gép, plusz nem tetszik rajta a vonóhorog és az állítólagos ablaksötétítés. Viszont eléggé egyben lévőnek néz ki és az ülések is szépek. A Te 105-ösödben milyen állapotban vannak az ülések?
Előzmény: Latya (K.L.) (842)
Latya (K.L.) Creative Commons License 2006.05.29 0 0 842
Á ez nem az. Már lefixáltam egyet a múlt héten. Az nem néz ki kívülről ilyen babán, legalább is polír nélkül , úgy ahogy láttam. Csak a régi kocsim is ilyen színű, és hát így látszólag nagyon szép.  Reggel BKV-zom, csak du kuksizom  meg a szőnyeget.
Előzmény: Köny (841)
Köny Creative Commons License 2006.05.29 0 0 841

Hű, ez nagyon szép!

Ezt szeretnéd megvenni?

Ha minden igaz, amit írnak róla, akkor jó vételnek ígérkezik, majd tudósíts.

Ja, és köszi a kárpit megnézést!

 

Üdv.

 

Köny

Előzmény: Latya (K.L.) (840)
Latya (K.L.) Creative Commons License 2006.05.28 0 0 840

OK  holnap megnézem.

Ja láttad ezt a gyönyörűséget?

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=608791&command=ugras&screenwidth=1024

 

Előzmény: Köny (839)
Köny Creative Commons License 2006.05.28 0 0 839
Megköszönném, ha megnéznéd nekem. Nekem most gumi van hátul, de úgy emlékszem, hogy az előző 2 Skodánkban textíl borítás volt.
Előzmény: Latya (K.L.) (838)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!