Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2021.10.10 -1 2 470033
zjakabfi Creative Commons License 2021.10.10 -2 1 470032

Kiss nem jár erre. Csíkos igen, bár a 80a elővárosban csak sürítőben, 120a fele bőven többség még.

Előzmény: _Nyuszi (470031)
_Nyuszi Creative Commons License 2021.10.10 -1 0 470031

Jár még arra csíkos inga? Nem csak Flirt meg Kiss?

(Tényleg nem tudom, azért kérdezem.)

Előzmény: r1232 (470030)
r1232 Creative Commons License 2021.10.10 -1 8 470030

Mi a gond a Bézé gyorsulásâval? Szólóban jobb, mint a Desiroé és egy 6-7 kocsis csíkos ingával simán lépést tart..

Előzmény: _Nyuszi (470029)
_Nyuszi Creative Commons License 2021.10.10 -1 1 470029

Hát, a Bzmot gyorsulása - meg az egyébként is túlterhelt Keleti - Rákos szakasz - miatt nem biztos, hogy elférne a menetrendben. Sőt.

Előzmény: névtelen (470028)
névtelen Creative Commons License 2021.10.10 -4 2 470028

Sziasztok,

Felmerült bennem egy kérdés a Mátyásföldi iparvágánnyal kapcsolatban:

Ez a vonal a Felsőrákosi réteken vezet át, ami gyakorlatilag egy turisztikai célpont: Felsőrákosi rétek tanösvény, Modell repülőtér, Mátyásföldi repülőtér "maradványai", meg vannak kiskertek is.

 

Akárhányszor sétáltam a vasút mellett (nem sokszor), mindig találkoztam ott sétáló emberekkel.

Szóval, lenne-é ráció egy olyan kisvasút-szerű vonalban, ahol tavasztól-őszig hétvégente néhányat fordulna egy db Bzmot a Keleti és Mátyásföld között?

 

rm40 Creative Commons License 2021.10.09 -1 2 470027
zjakabfi Creative Commons License 2021.10.08 -1 0 470026

1-2 szélsőseges esettől eltekintve egy utas abból nemigen érez semmit.

Előzmény: r1232 (470025)
r1232 Creative Commons License 2021.10.08 -1 1 470025

Gyakorlatilag is létezik mínuszos adat. Nem csak a személyszállítóknál lehet eltérés a menetrendhez, sőt.

Előzmény: zjakabfi (470023)
r1232 Creative Commons License 2021.10.08 -1 5 470024

Ha késik " -"  ha siet " +"    Nem így logikus?

 

Nem. Ha késik, akkor nem kevesebb, hanem hosszabb a menetidő. Az plusz, nem mínusz.

Előzmény: -Smiley- (470022)
zjakabfi Creative Commons License 2021.10.08 -2 2 470023

Szerintem a Bkk a logikátlan.

Eleve a vasútnál a mínuszos időadat csak papíron létezhet, nem mehet el korábban a vonat a meghirdetetttől.

 

Előzmény: -Smiley- (470022)
-Smiley- Creative Commons License 2021.10.08 -5 0 470022

Köszi, de ez nem logikátlan? 

Menetrendi idő az alap. Ha késik " -"  ha siet " +"    Nem így logikus?  Buszok esetén ésszerűbb. 

 

Előzmény: r1232 (470017)
D F T Creative Commons License 2021.10.08 -2 8 470021

Délibe pedig rajzolunk vonatot, amit el kellene küldeni a fordulójába.

Előzmény: extrémgörkoris (470015)
rom templom Creative Commons License 2021.10.08 -1 1 470020

... Egyébként a dupla 4917 tele volt, a szóló 4427 volt üres (érthető okból). 

Előzmény: extrémgörkoris (470015)
rom templom Creative Commons License 2021.10.08 -1 2 470019

Az egyik állomáson a 4427 érkezési idejében megszólalt a hangos:

A Győrből érkező vonat 35 percet késik. Utasok egy része sprintel az autójához, buszmegállóba. Persze 5 percen belül megjött  a 4917, a 4427 pedig a bejáratnál állva várt arra, hogy a fszt. még bevárjon egy futó utast is, aki minden bizonnyal a 4427-hez érkezett. A 4427-re végül én szálltam fel egyedül...

Előzmény: extrémgörkoris (470015)
Puppi Antal Creative Commons License 2021.10.08 -2 1 470018

a Nagykanizsa Pécs vonal borzalmas semmi kilátás a javulásra. Villamositani kellene de a pálya is c sapni való csodálom hogy van utas a busz veri a vasutat legtöbb helyen ugy mint Pécs Fonyod . Vonatozni az használja aki nem akar a vontrol leszállni

 

r1232 Creative Commons License 2021.10.08 -1 1 470017

Mert a menetrendi indulási, érkezési időhöz van nézve, ha késik, akkor ehhez képest plusz x perccel közlekedik.

Előzmény: -Smiley- (470013)
_ZE Creative Commons License 2021.10.08 -1 3 470016

Az egyik, hogy az adott szerelvényre a célállomáson valószínűleg "szükség volt" - azaz onnan tovább/vissza közlekedő vonatként folytatta tovább az életét :-) A másik, hogy a késve, de leközlekedtetett vonat szerintem a szolgáltatási statisztika másik rovatába számít, és tippre a lemondott vonat a rosszabb.

Előzmény: extrémgörkoris (470015)
extrémgörkoris Creative Commons License 2021.10.08 -3 0 470015

Minek kellett ma a 4917-et leközlekedtetni?

 

Győrből 6:00 helyett 6:35 kor indult (ez már 20-kor ki volt irva, igy is lett)

 

6:40 kor indul(t volna mert elverte 10 perccel a személy miatt, Győrbe időben érkezett) a 9307.

 

Tatabányáig ugyanúgy mindenhol megáll, Tatabanyatol pedig indul utána személy, pont abban a menetidőben ahol most a 4917 is menni fog...

 

Nyugodtan lemondhatta volna a p. ba..... 

schlumberger Creative Commons License 2021.10.07 -1 1 470014

Menetrendi idő plusz a késési idő adja a menetidőt?

Előzmény: -Smiley- (470013)
-Smiley- Creative Commons License 2021.10.07 -10 0 470013

Valaki mondja már el nekem, hogy ha késik egy szerelvény az miért  + jellel van jelölve? 

 

 

Adott a menetrend. Ha siet akkor +  de ha késik akkor - jel lenne a logikus, mint a BKK-nál, nem?   Vagy mi a logika ebben? 

Előzmény: rejtövis (470009)
ifj Nagy Gábor Creative Commons License 2021.10.07 -1 1 470012

Műszakiban miért nem?

Előzmény: 1047 005-2 (470006)
timetable Creative Commons License 2021.10.07 -1 0 470011

Ott derült ki, vagy inkább csak az újságíró meglepődött ezen az információn? 

Előzmény: 1047 005-2 (470010)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.10.07 -2 1 470010

"Nem mondtam, hogy nem, csak Johannes ezekkel a - több éves - felvetésekkel nem foglalkozott..."

 

 

Nem mondtam, hogy nem, csak Johannes ezekkel a - több éves - felvetésekkel sem foglalkozott...

 

 

 

Van már kihirdetett menetrend,díjszabás?Lesz vonatkísérő,zártárcsa a vasúti szakaszon?Ki téríti a MÁV-Start plusz költségeit?Hány évre szerződnek?

 

 

"Az 1-es villamos pályáját a tram-train csak úgy használhatja, ha a MÁV-START Zrt. bruttó 50 millió forintot meghaladó szerződést köt a Szegedi Közlekedési Társasággal – ez derült ki a pénzügyi bizottság szerdán megtartott ülésén. A megállapodás által a társaságnak évente 252 millió forintos bevétele lesz a hálózat-hozzáférési szolgáltatásból és a vontatási villamos energia díjából."

 

 

©Délmagyar

Előzmény: Vendégsín (470007)
rejtövis Creative Commons License 2021.10.07 -4 5 470009

Nemrég, 2 hete utaztam az IR -rel Pécs- Kanizsa közt. (Érkezőben Pécsre, már +40 perccel jött a Desiro) A kritikus szakasz leginkább a Szentlőrinc-Barcs között van. Alig 40-el cammog a vonat. Rossz hallgatni, ahogy kopácsolt és dülöngélt a szerelvény. Persze késtünk Kanizsán már negyed óra körül. Ami tartós szokott lenni, általában 30-40 perc körül. Szégyen, és most beépítik a késést a menetrendbe, Nem véletlen vagyunk a Balkán kapuja...

Előzmény: sosiforda (470008)
sosiforda Creative Commons License 2021.10.07 -1 0 470008
Előzmény: f_k (469976)
Vendégsín Creative Commons License 2021.10.07 -1 1 470007

Nem mondtam, hogy nem, csak Johannes ezekkel a - több éves - felvetésekkel nem foglalkozott...

Előzmény: segélyvonókészülék (470001)
1047 005-2 Creative Commons License 2021.10.07 -1 0 470006

Egyikben sem.

Előzmény: _nyunyuka (470000)
Törölt nick Creative Commons License 2021.10.07 -2 0 470005

Szerintem az uzemanyagtartaly merete lehet a limitalo tenyezo, meg a gyorsulas dizeles forrasbol (a generator merete es hatasfoka miatt) esetleg lassabb es nem tudja a menetrendet tartani.

Szeged varos biztos ad ideiglenes engedelyt a dizeles uzemmodhoz a varoson belul, az egy adminisztrativ kerdes, meg akkor is ha egyes polgarok - joggal - hoborognek.

Előzmény: paca664 (470002)
névtelen Creative Commons License 2021.10.06 -1 0 470004

Ez mit jelent pontosan?Ha a városban elmegy az áram, akkor megáll és nem tud elindulni dízellel? Nem tud utast szállítani? Letilt a bizberhiány? Vagy, csak adminisztratív oka van?

Előzmény: paca664 (470002)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!