Keresés

Részletes keresés

FKU-911 Creative Commons License 2006.12.19 0 0 257
hát ha még pénteken tényleg pécsen járt akkor csak igen. Amúgy nem tudom.
Előzmény: paca664 (247)
Téboy1 Creative Commons License 2006.12.19 0 0 256

Sziasztok!

 

Naszóval! Bevallom Én is utaztam a 14/114-es viszonylaton olyan "igénytelen" busszal amit összefirkáltak: ablak,üléshuzat,utastéri burkolat.....De ezeket hamar eltüntették! (2/3 éve jártam arra 1 hetes rendszerességgel velük...) Mostanság nemvót hozzájuk szerencsém,de még mindíg tisztábbak,mint BKV-s busztársaik....

10 éve nem utaztam pécsi buszokkal! Hogy kerültek ezek V-Transman-hoz?? Tök szuper! Idehozták őket BP--re! Most egy darabig így használják,majd kis ráncfelvarrás,felújítófényezést kapnak majd....

lala0210 Creative Commons License 2006.12.19 0 0 255

A volános és a Transmanos MAN-eknek ugyanolyan motorja van tudomásom szerint.

 

A TransMANosokban 220 LE-s, a VB-osokban 260 (HYG), illetve 280 (IAF, FJK) LE-s motorok vannak.

Előzmény: adam_89 (248)
nemeza Creative Commons License 2006.12.19 0 0 254
Nem gondoltam volna, amit a takarítással kapcsoatban írtál.. Hiába, mindig tanul az ember. ;)
Igaz, én csak Kosztolányi - Városház tér szakaszon szoktam járni 14/114en..

Ami tényleg veszéleyes azok az eltépődött/elvágott műanyag kapaszkodók!

Akkor legalább szedjék le, mert így még rosszabb, mintha nem lenne!
Előzmény: Grimbi (253)
Grimbi Creative Commons License 2006.12.19 0 0 253
Naponta utazok olyan buszokkal, ahol időtlen idők óta ugyanazon firkák vannak. Nem egy busz ment hónapokon keresztűl külső méteres tag-ekkel, szintén hónapokon keresztűl, talán évig is ment busz feszített lemezén olyan sérüléssel, hogy a lemez kilyukadt. Kérdem én mivel különb a BKV, hogy itt hőzöngjünk...
Előzmény: BPI-208 (251)
Grimbi Creative Commons License 2006.12.19 0 0 252
Azt hiszed a BKV különb?
Előzmény: adam_89 (250)
BPI-208 Creative Commons License 2006.12.19 0 0 251
Szerintem ebbe a vitába kár volt belekezdened... Részemről tisztában vagyok az Általad leírt dolgokkal. DE

Én igazán csak a 263-asokról, meg a 88-as Volános gépeiről tudok nyilatkozni. Van olyan 263-as, ami kb. 2 éve betört dekorittal jár, szintén hasonló ideje hiányzik bizonyos kapaszkodóelem, '98 (vagy '99-esek?) óta nem lettek áthúzva az ülések, azok sem, amik ki lettek szaggatva, volt hogy egy üdítős flakon napokig egy azon helyen volt fellelhető az utastér hátsó szekciójában, stb., stb. A Volán meg nem képes eltűntetni a kb. 1 éves firkákat a Citarok-ról, meg a hátsó 4-es ülés sorból hiányzik az egyiknek az ülőlapja, úgyszint kb. 1 éve... Ezekhez képest a Bkv Sasadi út környéki járatai makulátlanok (azért ezeket írom, mert tisztában vagyok az utazóközönségek különbségeivel, de ezek így nagyjából egy régióban járnak)... A műszaki dolgokról meg úgyszint ne beszéljünk. Nem (vagy rosszul) működő ajtók, utaskomfortot igen erősen befolyásoló váltóhibák.
Előzmény: Grimbi (249)
adam_89 Creative Commons License 2006.12.19 0 0 250
Asszem valami félreértés van... Nem a porral van bajom. Hanem a le nem mosott firkákkal, a murvás ülésekkel, a nem használt redvás kapaszkodókkal. Az hogy össze van taperolva az üveg, engem hidegenhagy. Az a használat része. De hogy 2 napig nem szedték ki az ülésszivacsból a murvaport...

Az eldobott kólásüveg meg hasonlók el szoktak tűnni. Amit nagyon egyszerű, azt összeszedik.

Adam89
Előzmény: Grimbi (249)
Grimbi Creative Commons License 2006.12.18 0 0 249

Ha ennyire vagy tájékozott jobb, ha messziről elkerülöd a buszokat...

 

Hogy miért lett kiadva alvállakozásba pár vonal nem kell sokat visszaolvasni, csak 13 hozzászólást...

Tisztában vagy te azzal, hogy egy hét nem takarítás után hogy néz ki egy busz? Mi alapján állítod? A és B megálló között busszal utazol, ez az alapja? Nagyon objektív.

Csendben megsúgom neked, hogy dolgoztam olyan vonalon, hogy volt időm minden körben felsöpörni a buszt, napközben egyszer arra is volt időm, hogy lemossan, felmossam. Ha nem volt 50 fok, vagy -30, akkor az ablakokat is lepucoltam. Mindezt egy olyan vonalon, ahol a BKV-nál megszokott utasok töredéke utazott. 1-2 kör nem takarítás után szerintem ugyanilyen biztosan állítottad volna, hogy nem volt takarítva... Azután rájöttünk, hogy az utasokat is meg kell nevelni. Összeszedtük az eldobott jegyeket, ülések mellé begyürt csokispapírt, zsebkendőket, szemetet és odaadtuk a tulajdonosának azzal a megjegyzéssel, hogy ez volt az utolsó, még egy ilyen és mehet gyalog. De a porral akkor se tudtunk igazából mit kezdeni. Az abakokat (+ térelválasztó üvegeket) lepucolás után egyből összetapperolták, ha túlbuzgó lettem volna, akkor minden kör után 1 óra takarítás. Akkor azt mondanám, hogy tiszta a busz. De ezt te biztosan sokkal jobban tudod A és B megálló között... 

Előzmény: adam_89 (248)
adam_89 Creative Commons License 2006.12.18 0 0 248
A volános és a Transmanos MAN-eknek ugyanolyan motorja van tudomásom szerint. Füstölnek ahogy illik, pedig pont ez volt az egyik indok anno a típuscserére.
És ki mondta, hogy _1_ kör alatt koszolják össze a buszt??? Körülbelül 1 hét kell hozzá, bár ez vonalfüggő is. 50, 14, 114 a legrosszabb. (Campona, Rózsakerti ltp.)
Előzmény: Grimbi (246)
paca664 Creative Commons License 2006.12.18 0 0 247

Az összes többi. Ma én is láttam a 138-on, de utazni nem volt vele szerencsém. Ugye nem csak átmázolták?

Előzmény: FKU-911 (245)
Grimbi Creative Commons License 2006.12.18 0 0 246
Szerintem te vagy eltévedve. Kiváncsi lennék mi alapján hasonlítasz össze két busznak a motorját. Arra is kiváncsi lennék, hogy te tisztában vagy-e azzal, hogy az utasok 1, azaz egy kör alatt úgy telepiszkolják a buszt, hogy  olyan, mintha soha nem takarítanák.
Előzmény: adam_89 (244)
FKU-911 Creative Commons License 2006.12.18 0 0 245
 JOY-216on kívül lesz még átfestve másik? 
adam_89 Creative Commons License 2006.12.18 0 0 244
:-S Nagyon el vagy tévedve úgy látom... A Transman nem egy fényes cég, de takarítás terén mindenkit alulmúlnak... Igenis a takarítóbrigád feladata a jármű teljes kitakarítása, ami persze nem történik meg. Én is utaztam már tiszta busszal, például a KLN-090-essel négynaposan. Meg a HSJ-452-vel nagyfelújítás után. De napi forgalomhoz ki se söprik őket... Olyat, mit például a kapaszkodók megléte nem is merek írni, hiszen csak az évente egyszeri pár, éppen telepen álló kocsira kiterjedő műszaki karbantartás ellenőrzés miatt szedik rendbe őket, hogy éppen átcsússzanak a mércén. Motorikusan is el vannak hanyagolva, érdemes összehasonlítani egy volános IAF-xxx-fal.

Adam89
Előzmény: Téboy1 (243)
Téboy1 Creative Commons License 2006.12.18 0 0 243

Sziasztok!

 

Kedves Nemeza!

 

Mindíg tiszta buszokkal utaztam eddig Náluk...De ha néhány marha/bunkó/barom egyed összevissza szemetel,illetve firkálja járműveiket,akkor nem tehet róla a Vezéreik,Vezérek Főnökei,vagy Takarítóbrigádjuk...Igenis jobb kiszolgálást nyújtanak! Vannak olyan imunilált utasok is,vagy csúnyán hangosan káromkodó utasaik,kultúrálatlan viselkedésűek.....Erről szerinted Ők tehetnek?????

Előzmény: nemeza (242)
nemeza Creative Commons License 2006.12.18 0 0 242
Azért én, mint dél-Budai utas, nem látom ilyen fényesen a helyzetet..

A buszokat takaríthatnák sűrűbben is, még mindig vannak olyan MANok, ahol csupasz műanyag ülések vannak, és télen ez igazán kényelmetlen..

Az átlag utasok kulturáltsági színvonala is hagy némi kívánnivalót maga után az tény..

A váltót meg lehet úgy is kezelni, hogy szinte észre sem veszem, hogy nem automata, meg úgy is, hogy hasra essen tőle minden váltásnál a fél busz..
Ez főleg az elején volt probléma (vagy már megszoktam?).
Előzmény: Téboy1 (240)
dbbuszos Creative Commons License 2006.12.18 0 0 241
Már itt is zörgött, megnyugtatlak nem mi rontottuk el.:)
Előzmény: b.chris (213)
Téboy1 Creative Commons License 2006.12.17 0 0 240

Sziasztok!

 

A BKV ZRT. mellett szeretem naon V-Transmann-t! Kiszolgálás: V-Transmann: 5*,BKV ZRT: 4, alá! (Ide +megjegyzésnek amúgy eredendően eddigi év elejei munkájuk : 3!) mert mostani BKV-s tapasztalataim alapján midíg így kellett volna,hogy sűrűn,gyorsan követik egymást a járművek....Nem akarok szőrösszívű Zsűri lenni aki lepontoz Mindenkit.....Előbb említett,illetve a topik is erről szóló cégéről: Remek kiszolgálás rövid idő alatt,komfortilag,szinvonalilag: Szuper! Az itt dolgozó Emberekre büszke lehet Főnökük....

Előzmény: VT-Transman (232)
halinorbi Creative Commons License 2006.12.17 0 0 239
előfordul az ilyesmi...
user: microsoft
id: 68596, Törzsvendég...
Előzmény: g86 (234)
Dtomesz Creative Commons License 2006.12.17 0 0 238
Egyébként ez az egész kicsit nonszensz, hiszen a "városnak, az önkormányzatnak" kellene (akár vonalanként is) a szolgátatást tenderezni, nem egy monopol helyzetben levő szolgáltatónak. Nézzünk csak szét pl.: Finnországban, vagy akár Ausztriában. Ez az agyoncentralizált helyzet általában a kom. utódállamokra jellemző.
Előzmény: I-shift (235)
Irispepe Creative Commons License 2006.12.17 0 0 237
OFFAkkor ezt a vitát, most lerendeztem magammal...:) ON
Előzmény: I-shift (231)
vrobee Creative Commons License 2006.12.17 0 0 236
Ha már fölfelé kell mutogatni: A történet nem Abánál kezdődik...
Előzmény: VT-Transman (232)
I-shift Creative Commons License 2006.12.16 0 0 235

Az EU előírások szerint a monopol helyzetben lévő buszos cégek - pl. BKV, Volán -

KÖTELESEK a forgalmuk egy részét alvállalkozőknak kiadni, ez az éves teljesítmény

5 - 30%-a...

 

Ez a BKV esetében max. kb. 450 alvállalkozásban futó buszt jelentene, míg a Volánnál kb. 2.000 db-ot...

 

Hol vagyunk még ettől...és ezen még vitatkozni sem érdemes, hacsak nem tudsz brüsszeliül...

Előzmény: VT-Transman (232)
g86 Creative Commons License 2006.12.16 0 0 234
http://forum.index.hu/Custom/showModMod (5.a.) és 6. pont)
Előzmény: VT-Transman (232)
Grimbi Creative Commons License 2006.12.16 0 0 233
A külsős cég csuklósai Aba Botondon jóval túlmutat, mint írtam, a BKV-ét is jól átkúrták, a giga4-es metróépítéssel. Kellett a busz. Azt nem árulták el, hogy nem is lesz 4-es metróépítés, csak a választások után...
Előzmény: VT-Transman (232)
VT-Transman Creative Commons License 2006.12.16 0 0 232

Ha kritika kell,akkor kezdjük Aba "Úr"-nál. Hogy lehet az egy ekkora cégnél,hogy rászorul egy külsős cég segítségére??? A buszaink olyanok amilyen a megrendelő(nem az utas rendelte,sőt többsége még jegyet sem vesz). Olcsó húsnak híg a leve... A VT nem rossz csak néhány hibája van. De azok nem az utasokra tartoznak. Ami Titeket érint pl.:gyórsan megyünk vagy kéziváltóval kényelmetlenebb. Ez igaz. A menetidőt a BKV monja,ha lassabban mehetnék,akkor talán élvezném is a munkám. Kéziváltó:nem könnyű de 20 literrel kevesebbet fogyasz!!!!. 150 km-t megyek egy nap. Akkor szorozzatok egy kicsit. 

Nem akartam megbántani senkit,de a kérdéssel többre megyünk,mint a pocskondiázással.

I-shift Creative Commons License 2006.12.16 0 0 231
Egyetértek!!!
Előzmény: Irispepe (230)
Irispepe Creative Commons License 2006.12.16 0 0 230
A BKV-nál szakértelem és tapasztalat van.Pénz nincs.
Előzmény: Grimbi (222)
Irispepe Creative Commons License 2006.12.16 0 0 229
Nincs információm arról, hogy a megrendelő azt kérte volna, hogy buszokról a pécsi matricákat a forgalomba állás után se vegyék le.És abban sem vagyok biztos, hogy a motor karbantartását azon a címen kellett volna elhanyagolni,hogy öreg buszokat kért a BKV.Akár felfújja a média, akár nem, az öreg járgányokat is karban kell tudni tartani, de ugye hol lenne a Transmannál szakértelem erre?Itt élek Nagytétényben, nap mint nap utazom a MAN-ekkel, mióta csak forgalomba álltak és látom milyen gondossággal ápolják a buszokat,csendben jegyzem meg a megrendelő paprikás-krumplit kért, de nem akart megmérgeződni...ahogy az utasok sem.
Előzmény: I-shift (226)
Grimbi Creative Commons License 2006.12.16 0 0 228
Marketing? Volt olyan?
Előzmény: paca664 (227)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!