Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Birdiee Creative Commons License 2009.04.16 0 0 349

Ajajaj....Akkor most mit tegyek?

Már 1 liter LHM belement.... :((8

Előzmény: oszcilloszkop (348)
oszcilloszkop Creative Commons License 2009.04.16 0 0 348
Csakis LDS-t szabad beleönteni!!! Ez full szintetikus.
Nem kell a Citroennél megvenni, nekem ott 5000-et mondtak rá.
Van olcsóbb is:

http://www.bgm.hu/webshop/catalog/product_info.php?products_id=189

vagy

http://www.formula3000.hu/shop/product_info.php?manufacturers_id=16&products_id=1800
Előzmény: Birdiee (347)
Birdiee Creative Commons License 2009.04.16 0 0 347

A hidraulika olajról egy kérdésem:

 

Milyet öntsek a c5-be?Vettem kúton LHM-et,de állítólag az nem jó mert a citroennél azt mondták,hogy amit ők tesznek bele az a jó..Bár már beleöntöttem de kevés mert nem éri el a BASE szintet sem....

Nos az LHM amit a kúton lehet kapni,kb.2500Ft.Amit a citroennél adnak az 4000Ft...

Szerintetek a drágábbat vegyem vagy ez csak lehúzás és jó az LHM?

Illetve az,hogy összekeverem a két fajtát az nem igazán jó gondolom...

Már késő mert 1 liter belement,viszont még 1 liter tuti kell bele..

Volt egy ki folyás az egyik bilincsnél,és elfolyt kb.2 liter...

oszcilloszkop Creative Commons License 2009.04.15 0 0 346
Jaj, bocsánat :)))
Ha nem bízol a ruha védelmében, tegyél alá egy fehér törölközőt, azon úgyis lejön az eredmény :D
Előzmény: Birdiee (344)
oszcilloszkop Creative Commons License 2009.04.15 0 0 345
Alkatrészárak....ne is mondd. Hétvégén beszereltem a nagynyomású szervokormány csövet , mentem kis próbakört és meghűlt a vér az ereimben amikor visszatérve a garázsba láttam, hogy még mindig engedi az olajat...hát ilyen nincs!
Aztán még is van. U. is alaposan áttörölve mindent látható lett, hogy a visszatérő vezeték is ereszti az olajat! Ezt a konstrukciós trehányságot amit műveltek e téren...hát.
Szóval a nagynyomású csövet igényesen gumi rezgéscsillapító közbeiktatásával fogatták a kasznihoz, míg a visszatérőt direktben, a csövet közvetlenül körülvevő vas-acél szorítóval. Aztán elkezdődött az alumínium oxidáció. Most már csak arra lennék kíváncsi, hogy tudatosan tervezték így, hogy megspóroljanak 20 centet a rögzítésen, vagy nem tudtak róla, hogy létezik nedvesség hatására különböző potenciálú fémek közt elektron vándorlás ami jelen esetben lyukkorróziót okozott?
Lényeg, hogy újabb 10,6e HUF könnyítés érkezett az autó jóvoltából.

Ami meg a bontókat illetve a használt alkatrész kereskedőket illeti. Felhívtam ötöt és egyikben volt csak a fenti alkatrész féláron (Egerben), az sem volt még arra sem hajlandó, hogy egy fényképet küldjön róla. Ezt azért kértem, mert azt állította, hogy az előremenő és visszatérő csövet nem lehet szétválasztani egymástól. Pedig nagyon is szét lehet...nem volt tiszta a srác. Az itteniek tudtak volna hozni ki tudja mikorra Olaszországból, így inkább az új mellett döntöttem. Ritka a típus sajna még.

Az XM elérhetetlen álomnak tűnt amikor új autóként meg lehetett venni. Egy osztrák tag rendszeresen járt a szembe szomszédhoz látogatóba vele, amikor megérkezett, mindig ott csüngtem az ablakban annyira oda voltam érte. Most is vennék ha lenne belőle jó állapotú de ez már csak álom marad...
Előzmény: GalloG (338)
Birdiee Creative Commons License 2009.04.15 0 0 344

Nekem szürke az övem... :)))

Holnap megcsinálom,remélem nem lesz a ruhám kuka... :P

 

Előzmény: oszcilloszkop (343)
oszcilloszkop Creative Commons License 2009.04.15 0 0 343
Tökéletesen értetted, a fekete övet kell befújni.
Előzmény: Birdiee (342)
Birdiee Creative Commons License 2009.04.15 0 0 342

Ma jutottam el odáig,hogy kirpóbáljam a szilikonos ötletet.De nem tudom jól értettem e,hogy az övet fújjam le??? :-O

Vagy esetleg a keretet amiben síklik?

Köszi

moli1 Creative Commons License 2009.04.15 0 0 341
Szia, én pontosan ezért veszem mindig a Feredo márkáju fékbetétet mert olcsóbbal nekem is nyivákolt.
Előzmény: m-tom4 (340)
m-tom4 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 340

Szia,

 

fék ügyben már többször értekeztünk, most a következő jelenség előtt állok értetlenül:

Az első tárcsát és betétet zsír új Bosch cuccokra cseréltem. Néhány nap múlva konstatáltam, hogy kisebb sebességről fékezve az első fék szörnyű csikorgó hangot hallat, mintha fém a fémen.... Szétszedtem, de semmi nem látszik.

Az első fékezésnél még nincs ilyen hang, csak később, ha bemelegszik....

Talán annyit vettem észre, hogy a B. fékbetétben nagyobb "fémszemcsék" vannak, mint pl. a Ferodo-ban, ami benne volt, ezért én a betétre gyanakszom....

 

Valakinek ötlet, tapasztalat?

Előzmény: Lalika75 (339)
Lalika75 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 339
A tárcsa egyenetlenségét alacsonyabb sebességnél pl 70-80 körül gyenge fékezésnél érzed hogy ráz.Ha ezt tapasztalod tuti hogy a tárcsa hullámos.Erős fékezésnél nem érződik.A féket a féknyereggel együtt kell cserélnem mivel féknyergek mind a három típusban különböző. A legkisebb az 1,8-ban mivel ennek csak 266mm-es a tárcsája és 22mm vastag, a 2,0-ben 283mm-es a tárcsa és 26 mm vastag a v6-ban 288mm-es és 28 mm vastag a tárcsa.A hátsó fék az mindegyik típusban megegyezik.Az első fékeknek vagy egy típushibája,hogy fékbetét csere után elkezd folyni a munkahenger,amin nem segít az új karmantyú sem,általában csak féknyereg cserével lehet orvosolni a gondot.
Előzmény: egoka76 (331)
GalloG Creative Commons License 2009.04.13 0 0 338
A BX még nem annyira durva alkatrészben, és inkább az a baj, hogy már nincs hozzá gyári, mint az, hogy drága.

Viszont az XM-nél nem kérnek bocsánatot semmilyen összegért (pl. első torony szilent ami szeret átszakadni: 115 ezer, és kettő van belőle...), és ilyen korára van benne gazdagon, ami elkopik/tönkre megy. Szerencsére találtam jó bontót az XM-hez (BX-hez meg sokkal könnyebb szerezni bármit), így megúszható a javítás annyiból, mint más márkák hasonló korú autóin. Fiatalítás címén mondjuk én ebben a 6-7-8 éves sávban gondolkozok (15 évnyi ugrás szerintem sok lenne egyszerre, hozzá kell szokni az újabb modell durvább javítási költségeihez), abba már nem vennék új gyári alkatrészt, ha van bontott jó (pl. az említett szervócső), viszont 1-2-3 évesbe meg csak gyárit vennék, annak a vételárához még passzolnak az ilyen alkatrészárak.

Motorban csak a 2.2 HDI jöhet szóba ilyen kor mellett, mert a 2.0-hoz nem volt automata váltó akkoriban. Ezen felül csak Exclusive lehet, ha mód van rá minden egyéb extrával, mert az XM is feljött az elmúlt pár évben a saját fullos szintjére, alább már nem akarom adni. Csak nem automata (még 200e lenne hozzá, és ér 400e-et a kocsi), amit mindenképp javítani akarok a vásárlásnál.

Az XM-et (és az előtte lévő összes kocsimat - a Trabik kivételével) akartam. Csak anyagi okok miatt vont több (olcsóbb és öregebb) kocsim az XM előtt, ha lehetett volna, elsőre azt veszek és azóta is azzal járnék akkor is. A C5-öt is akarom, de nem annyira mint az XM-et akartam. Viszont a kor az kor, nem szeretném ha napi használatból esne ki alólam a gép. Ha sikerül a csere egyszer, ez marad 2. hobbi kocsinak - szépítgetni, találkozóra járni. Ez azért van, mert Citróság fix - hidraktívnak kell lennie, de nincs nagyobb kombijuk sajna. A C6 lenne még alternatíva, de azon felül, hogy nincs kombi (szörnyű hiba tőlük), sokkal fiatalabbak és így drágábbak. (Panel lakásba szerintem gáz és röhejes drágább kocsival hazajönni, mint a lakás értéke...) Ez azt is felveti, hogy bontottban nem nagyon van hozzá semmi (mármint C6-hoz), újban pedig még exkluzívabb árakkal kell számolni az alkatrészeket, szerintem.

Szóval a C5 kombi aut. 2.2 HDI lenne az ideális az én olvasatomban minden extrával. Sajna nem túl sok az eladó, a bőrbelsős/tetőablakos pláne nem. Most van egy jó áron a neten. Ha sikerül minden elintézni nyugodtan és még meglesz, akkor vesszük, ha nem, akkor várunk a következőre. Két jó Citró mellett nem sürgős a vásárlás, meg akarunk várni egy olyant, ami minden tekintetben megfelel.

A hirdetés figyelőt én is beállítottam, résen leszek mostantól. Van olyan XM-es ismerősöm, aki 2 évig kereste a megfelelő gépet, mire vásárlásig fajult a gondolat.
Előzmény: oszcilloszkop (335)
egoka76 Creative Commons License 2009.04.12 0 0 337

hali!

 

Nos, a klíma nálam is rendezett ilyet, illetve asszonynál kezdte, a bal meleget fújt, a jobb rendesen hideget. Valami elektronika hülyül meg benne állítólag, nekem aztán megjavult, bár még csak 10 napja van nálam az autó, de aztán nem produkálta újra.

 

Az öv nekem is lassú, a szilikont én is kipróbálom majd.

 

Plusz előbb-utóbb kuplungos lesz, én is érzek enyhe rágást-rázást, ha járó motornál ráteszem a lábam a pedálra...

Birdiee Creative Commons License 2009.04.12 0 0 336

Nagyon köszi!

Utánanézek! :)

Előzmény: oszcilloszkop (334)
oszcilloszkop Creative Commons License 2009.04.12 0 0 335
Hi!

Az a baj, hogy ennél az autónál (és általában az újabbaknál) nagyon elszálltak az alkatrészárakkal. Csak egy példa. Elszállt a szervokormány nagynyomású csövem, utángyártott nincs, meg kellett vennem a gyárit 36545 forintért márkakereskedésben. na a régebbi autóimnál ilyen elképzelhetetlen lett volna. Mindazonáltal úgy vagyok vele, hogy azok a szolgáltatások és a kényelem amit ez az autó nyújt, megéri költeni rá, hogy még sokáig élvezhessem.
Szerintem ilyen szintű ergonómiával, helykínálattal autót 10m felett lehet keresgélni. Mondjuk egyszer ültem egy E merciben arra mondtam azt, hogy azért arra már elcserélném. De ez ár-érték arányban mindent visz. Persze használtról beszélek.

Amúgy először egy BX-be ülve éreztem úgy, hogy nekem egyszer biztosan lesz Citroenem, annyira megtetszett. Igaz akkor még 14 éves voltam és egy ausztriai vásáron lelkesen ültünk be az akkor még csak prospektusokban látott nyugati autókba. A BX teljesen megfogott kényelmes ülésével, helykínálatával, valahogy ebben éreztem úgy, hogy körém tervezték az autót.

A C5 az első olyan autóm amire tudatosan vágytam. Az eddigiek csak úgy jöttek; van amelyik jó vétel volt, volt ami biztos forrásból jött de egyiket sem akartam igazán. Xantiákat is nézegettem ami még szóba jöhetett volna, de párom lebeszélt, ha egyszer már veszünk, legyen fiatal. Végül is nem bántam meg :)

Szóval nekem 1.6 HDI kombi van belga importból. 134e km-rel vettem 2,5 évesen, a kereskedő váltig állította, hogy nincs visszatekerve az órája ami később be is igazolódott. Megvételkor azért tudtam volna alkudni rendesen, ha tüzetesebben ismerem a típust. Pl. kettős tömegű lendkerék hangja leállításkor, részecskeszűrő volt-e cserélve 120e-nél (nem volt), hátsó ablak nem nyílt. Na mindegy, utólag könnyű okosnak lenni.

Egyébként a motor meglepően képes dinamikusan mozgatni a kasznit, egyszer vezettem 2.0 HDI-t, a különbséget inkább 100 felett érzékeltem. Fogyasztás eddig 4,8-6,8-ig változott, meglepő módon a 6,8-at nyáron autópályán klímával értem el, a 4,8-at visszaúton országúton klíma nélkül...

De végül is neked a 2.2-es motor lenne jó mert abban több az automata váltós és elég ereje is van. Használtautón még mindig fut a figyelő email szolgáltatásom, a héten 2 is jött ezekből exclusive kivitelben elég jó árakon...
Előzmény: GalloG (333)
oszcilloszkop Creative Commons License 2009.04.12 0 0 334
Szia!

A biztonsági öv probléma nálam is megvolt, ha amúgy tiszta akkor ki kell húzni teljesen és vékonyan befújni szilikon sprayvel. Nem kell aggódni, nem hagy foltot a ruhán a kezelés után. Másfél év után is tökéletesen visszamegy a helyére segítség nélkül.

Az ablakmosót is szétszedtem már, igaz nem emiatt hanem mert az előző tulaj valami mocskot öntött bele egyszer és emiatt állandóan eldugultak a fúvókák.
Szóval az első-hátsó váltást egy dugattyú segítségével végzi a motor forgásirány váltásával. Ez a dugattyú ha megszorul akkor lehetséges, hogy nem oda spriccel ahova szeretnéd. Szerencse, hogy az egész motor szétszedhető alkatrészeire. Az viszont szerencsétlen megoldás, hogy a víztartály kiszereléséhez le kell venni az első lökhárítót - legalábbis a jobb elejét szabaddá kell tenni.

Előzmény: Birdiee (332)
GalloG Creative Commons License 2009.04.11 0 0 333
Hali!

Most vettem csak észre, hogy C5 topik is van!

Azért örömteli, mert előbb-utóbb frisebb kocsi kell a mostaniaknál, és az egyik lehetőség a C5 lenne. Persze egy XM és egy BX mellett a többi lehetőség is Citroën lesz (van ami még nem aktuális az ára miatt)...

Hirtelen találtam is egy 2002-es C5-1 kombit, 2.2 HDI, automata. A kérdésem az lenne, van-e közületek valakinek ilyen kivitel, és mik a tapasztalatai.

Az eddigi Citróinkat szeretjük annak ellenére, hogy az árukat többször rájuk kellett már költeni, viszont a C5-ből a legöregebb is annyiba kerül egyenlőre, amennyit nem szeretnék később rákölteni. :-) Szóval az XM kombinál kisebb, nem dízel vagy nem automata nem jöhet szóba. És nagy bajai ne legyenek.

A Népítéleten persze a szokásos Citró (azaz össz-francia) megosztás van a C5-nél is. Van aki áradozik és 5 csillag, van aki 1-2 elektromos apróság miatt 1 csillag és soha többet. Namost én eddig újjáépítettem minden kocsimat (muszáj volt :-), így a hibák nem rettentenek el, de szeretnék végre egy kocsit amit komplett nagygenerál nélkül tudok használatba venni mikor hozzám kerül.

Szóval akinek tapasztalata, véleménye van (+ vagy - mindegy), lészi ossza meg velem!
Birdiee Creative Commons License 2009.04.11 0 0 332

Sziasztok!

 

Én is C5 boldog tulaj vok,immáron 3 éve egy 2.0 benzines sx van alattam. :)

Nagyon megvagyok elégedve vele,bár vannak kisebb hibák amikre a próbálok választ találni,ezért is vagyok itt most/mától! :)

Egyébként fogyasztásilag kihoztam belőle nagypapis vezetéssel 5.7 litert ez kb.70-80km/órás autókázással értem el... :))

Szóval a kérdésem a következő lenne,remélem tudtok megoldást vagy van tapasztalatok ehhez hasonló dolgokkal.

Leírom mi az ami nem ok:

 

1.Az első lengéscsillapítás jóval keményebb mint a hátsó...Hátul leng mint a hajó,elöl pedig már kevésbé..A gömbök biztos jók,mert nem üt mint anno a xantiámnál....

2.A biztonsági öv nem akar viszasíklani a helyére...

3.a bal oldali klíma(digit) nem okés,mert 28fokra állítom majd 16 ra,és továbbra is meleget fúj...Illetve ha játszom vele akkor esetleg lanygosat kezd fújni...De ugyanazt a hideget mint jobb oldald,semmiképp sem..

4.Hátsó ablakspriccelésnél előre spriccel..

Jó hosszú a lista...:)

Egyenlőre ezek jutottak eszembe..

 

várom a segítséget,előszeretettel :)

 

Köszönöm!

 

egoka76 Creative Commons License 2009.04.10 0 0 331

Köszi, megnézem ezek milyen tárcsák, elvileg csak megvasalták, most egyébként nincs vele gond, kivétel tegnap rohannom kellett, és 170-ről erőset fékezve 80 körül azért éreztem kis rázást, majd ha lesz türelmem újból ellenőrzöm, tegnap azért nem erre figyeltem elsősorban...

 

A fék cserénél akkor nyergekkel együtt kell ha jól tévedek, azt nem tudom, de gondolom az 1.8 és 2.0 típusoknak egyforma, csak a V6-osé nagyobb.

Előzmény: Lalika75 (330)
Lalika75 Creative Commons License 2009.04.09 0 0 330
Üdv mindenkinek!Szóval a fékgond valószínűleg hullámos tárcsára utal!Én is ugyanígy jártam tavaly,amikor cserélni kellett e tárcsát és betétet(1.8 benzin). Az új tárcsa Textar! kb 100 km után elkezdett lüktetni, majd annyira meghullámosodott,hogy megszorult a fékmunkahenger!Megoldás tárcsa le, leszabályoztatni visszatenni. Amíg elvittem leszabályoztatni visszatettem a régi tárcsát,hibátlanul ment/megy a mai napig,most cserélem le,csak nagyobbra cserélem az első féket,mivel meglehetősen alul van méretezve az első fék szerintem!A hátsóval semmi gond, még az eredeti tárcsa van fennt,a harmadik fékbetétet koptatja 145e km-nél.
Előzmény: egoka76 (297)
oszcilloszkop Creative Commons License 2009.04.08 0 0 329
FAP csak dízelmotorokban található. Van egy jó leírás a vezess.hu-n róla:


Részecskeszűrő (FAP)

A dízelmotorok kipufogógázaiban található részecskék ("korom") kiszűrésére használt szerkezet, amit nagy szériában elsőként a PSA-konszern alkalmazott. A szűrőtest szilícium-karbid alapú porózus anyagból készül, amelyet az előkatalizátor után építenek be a szűrőházba.

A rendszer fontos eleme az a tartály és adagoló, amely a tankban található, és minden egyes tankoláskor megfelelő mennyiségű adalékanyagot juttat a gázolajba. Utóbbinak az a feladata, hogy 450 fokra csökkentse a részecskék égési hőmérsékletét. A telített szűrő regenerálása a benne lerakódott részecskék leégetésével történik, amire a telítettségétől függően négy-ötszáz kilométerenként kerül sor.

A folyamatot a motor vezérlőegysége irányítja, és fontos szerepet kap a közös nyomócsöves befecskendezés is. A leégetéshez meg kell növelni a kipufogógáz hőmérsékletét: a hengerbe történő utólagos befecskendezés során 200-250 fokkal nő a hőmérséklet, az előkatalizátoron áthaladva a maradék üzemanyag is elég, további 100 fokkal felhevítve a gázokat. A német piac nyomására mára a legtöbb autógyár legalább felárért részecskeszűrőt kínál dízelmotoros autóihoz.
Előzmény: egoka76 (328)
egoka76 Creative Commons License 2009.04.08 0 0 328

Igen, benzines, ezekben sztem sincs az a FAP, az csak diesel tisztító valami.

 

De ha tényleg a katalizátor lesz, akkor sem olcsó dolog...

Előzmény: moli1 (325)
Belga98 Creative Commons License 2009.04.08 0 0 327
Akkor átlagban pont jók is vagyunk... :-)
Előzmény: oszcilloszkop (323)
Konrad Creative Commons License 2009.04.08 0 0 326
A FAP azt csinálja ha jól tudom, hogy a nagyon kicsi szemcséket is kiveszi a kipufogó gázból, és ez a dízelnél kell.

Előzmény: moli1 (325)
moli1 Creative Commons License 2009.04.08 0 0 325
Úgy látom a tied benzines igy felesleges leirnom az én hibámat mert az HDI , a tied FAP-os? vagy az csak a dieselekben van?
Előzmény: egoka76 (324)
egoka76 Creative Commons License 2009.04.07 0 0 324

Visszanéztem az egészet Moli, de nem találtam az ide vonatkozó "cikkedet"! Talán másik fórumba írtad, mert ha meglenne, akkor bemásolhatnád, vagy leírhatnád hol keressem, mert így esélytelen megtalálnom asszem. Kösz.

 

 

Nos volt hibakód olvasás, először nem hivatalos helyen, mert nem akartam érte több ezret fizetni. A 4. hengernél gyújtáskimaradás (erre várható trafó hibát jeleztek előre), továbbá kétszer írta, hogy a katalizátor hatásfoka túl alacsony.

 

No közben egy srác röviden kielemezte, hogy ezeknek ugye két szondájuk van, és ha nem dolgozik rendesen a katalizátor, akkor a mögötte lévő össze vissza kap jeleket, és ez okozhatja a hibajelet.

 

Aztán ki lett törölve, még mielőtt észbe kaptunk volna, hogy nem jobb lett volna bent hagyni, mert közben találtunk egy ügyes szerelő srácot, aki aztán megnézte a szakszervízben is a gyári programmal. Na, ezt a hibát ugye most nem látta, mert a pár tíz km. alatt még nem jelzett be újra, viszont megmutatta a két szonda aktuális mérését, és rögtön mondta, hogy a hátsó nagyon nagyokat ugrál, nagyok a szélsőértékei. Ez pedig csak attól lehet, hogy a katalizátoron valahol egyszerűen átfúj a kipufogógáz, és ez okozza az amúgy normális esetben alig hullámzó adatokat. Tehát elsőre katalizátorcsere, amit jeleztem is a cégnek, ahonnan elhoztam múlt héten a kocsit. Most megyek vele sokat, valszeg pár napon belül kijelzi újra, és akkor nyomtatás, és küldöm el nekik, aztán nem rédekel milyen katalizátort tezsnek bele, de  agyári állítólag 100 ezer fölött van szépen....

 

Na, ez az amit fogok kifizetni!

 

Ugynais egyértelmű, hogy nem a vétel óta beletett 500 km.-en használódott el pont annyira a katalizátor, hogy idáig jusson. Majd meglátjuk....

 

 

Előzmény: moli1 (322)
oszcilloszkop Creative Commons License 2009.04.07 0 0 323
Az enyém rendre 1 literrel kevesebbet mutat...
Előzmény: Belga98 (321)
moli1 Creative Commons License 2009.04.07 0 0 322
Én már leirtam a hibát korábban nem taglallom ujra de érdemes hibakodolvasást csinálni mert több ok lehet a hiba okozója.
Előzmény: egoka76 (315)
Belga98 Creative Commons License 2009.04.07 0 0 321

Sziasztok!

 

Felülbírálnám a fogyasztási adataimat, a computer kb 1 lityivel többet mutat mint a telecsöpögtetés alapján tankolt mennyiség szerinti, tudom az sem 100% de ugyanazon a kúton, ugyanazon a beálláson szóval nem értem, a kuplung kattogást egy 3500ft-os mikrokapcsoló csere fogja megoldani, hibakódolvasáson is voltam, sajnos a nyomásérzékelő és vagy nyomásszabályzóra gyanakszanak kb. a kettő cseréje 100.000, de elmondták, hogy ha szétszedjük mit lehetne rajta machinálni, hátha nem kell cserélni, de valszeg bontós ismerőst is megkeresem vele...

 

Imre

Konrad Creative Commons License 2009.04.07 0 0 320
Közben megvan a válasz, így nem másolom be :)
Előzmény: csigabiga007 (318)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!