Sem a fordítás költségei, sem a fordítók kapacitása nem korlátlan. Ezért van ez a jelenség, de szerencsére nem olyan mértékű ez a probléma, ami miatt nem érdemes a vcds-t használni. Más programoknál sokkal rosszabb a helyzet, főleg az univerzális diag műszereknél!
Láttam már ilyet működés közben, és nyilván jó dolog, hogy elég egy okos telefon, tablet a számítógép helyett, de azt is figyelembe kell venni, hogy wifin kapcsolódik. Szervízben, ahol van wifi hálózat használható, és elég, ha csak a vezeték nélküli csatolót teszi át az egyik autóból a másikba, és kényelmesebb úgy elemezni, hogy nem az autóhoz kell gépet hurcolni. Viszont külső munkánál, ahol nincs net, ott már nehezebb a feladat. És azért drágább is, mint a nem NET-es új kábelek. Szervizekben megéri, ha van még egy másik kábel, amivel külső munkánál dolgoznak. Annyi az előnye, hogy nem kell mindig gépestől átvinni mindent minden autóhoz, csak magát a csatolót, és akár számítógépen, akár okostelefonon használható. Ezt érdemes alaposan átgondolni, hogy megéri-e, vagy sem, maga a diag program ugyan azt kell (ene?)tudnia mindegyik újfajta kábelnél. Egyébként windowsos rendszeren usb kábelen is működik. Kb 90 ezer a különbség a kétféle kábel között....., persze ezeket nem a hobbi felhasználóknak szánták elsősorban......, de ilyen normális szintű diagnosztika nem sok van a piacon. Ez áll az OP-COM-ra is, majd ezekután jönnek a többi diagnosztikák...
Plusz ugye ha törlés utan elindulok vele, qkkor engedi a fordulatot. Megyek mondjuj egy 2500-as fordulattal (nem rángat be egyenletes fordulaton), aztán amikor bejön a hiba (100-500 méter(, fordulatot lassan visszaejti és vèszüzem...
Elvileg igen. Előtte nem volt vele gond. Illetve át tudtung tenni egyet egy bowden-es GTI-ről, ugyan azt csinálta vele, viszong a GTI jó volt a másikkal is
Elvileg minden feltétel teljesül (üres tároló, tiszta fojtó, akkufesz, stb), végig is fut a dolog ADP OK-al (százalékot ne kérdezz, arra hirtelen nem emlékszem). Utána 5-10 perc "alapjárat", és nem engedi a fordulatot 1200 felé, vészüzem...
Próbáltuk más diagal is, de u.a. :/
Kicsit agyaltam, még az aktív széntartály regeneráló szelepje ugrott be, hogy ha az állandóan nyitva van... Remélem holnap okosabb leszek :/
Pár hónapja aksi csere volt a verdában, a csere után elfelejtette az alapjáratot, de kis járatás és kb 25 km után helyrejött a dolog.
2 napja légszűrő csere alkalmával a fojtószelep is kicsit meg lett takarítva (féktisztítós rongy, csak megdörzsölve a helyén, a torokba nem lett befújva). utána fojtó tanítva. Az alapjárat kb 1200, és nem akar beállni, a hibatárolóba 2 bejegyzés (előtte hibabejegyés nem volt):
A hibákat lehet törölni, de kis futás után visszajön mind a kettő.
Törlés után a motort lehet magasabb fordulaton is járatni, de amint bejön a hiba, vészüzembe áll, és csak ez az 1200 körüli fordulat van, ha afelé járatnánk menet közben, akkor elkezd eléggé erőteljesen rángatni, és EPC persze végig világít. Emiatt sajna nem tudok vele menni x km-t, hogy betanulja a dolgokat.
Fojtót próbálta többször adaptálni, amit elvileg bevett.
Más rész a légszűrő házon kívül nem lett megbontva, de ellenőriztem, és nem találtam, hogy falsot szívna.
Szívócső nyomás érzékelő kitakarítva, illetve próbára másik is lett rátéve.
EGR-t ellenőriztem, zárva van alapesetben, lehúzott csatival sem változik semmi.
Kicsit tanácstalan vagyok, valakinek ötlete esetleg?
Tudom, hogy ezek a BCB motoros verdák és társaik eléggé kényesek...
Sziasztok! A VCDS 4.09 hogy áll a windows 10-el? Fut rajta? Azért kérdezem mert sajnos eddig semmivel nem tudtam működésre bírni a dolgot. A problem azzal van, hogy hiába tennék fel akár windows xp-t akár 7-et, két laptopom közül egyikre sincsenek 32 bites verzióhoz driverek. 64 biten meg ugye nem megy a 4.09. Na már most azon agyalok hogy felteszem a 10-et 32 bitesben, az meg ugye magától felpakol minden drivert. Köszi előre is!
Kiépítettem utólagosan az eső és fényszenzort + automatás lámpakapcsolót. Ennek megfelelően felkódoltam a központi vezérlőt. Az eső érzékelő működött is, de sötétben nem akart a tompított felkapcsolni. Jelenleg csak akkor hajlandó felkapcsolni sötétben a lámpát, ha a bcm-be a byte0/ bit5 (assistance driving light_leaving home activ) aktiválva van. Ezzel az a gondom, hogy távirányítós nyitás után felkapcsolja a xenont, amit nem szeretnék. Hogyan tudnám a leaving home-t kikapcsolni?
Köszi szépen a válaszod, egyelőre a csatlakozót takarítottam ki, s fújtam be kontakt sprayyel. Ha nem fog működni, akkor szét szedem azt is, amit írtál.
Valoszinü a gázpedál szorakozik veled, ill okozza a hibát.
Ha bizol magadban és szétszeded a gázpedál házát akkor a poti középső érintkezőjét kissé kijjebb mozditod hogy jobban rányomodjon majd a panelre , az érinkező felületre akkor szinte bizosan még sokáig jo lessz .
Lehet , igaz nagyon ritkán a csatlakozonál kontakthiba .
Felváltva a "Check" és a Kipörgésgátlós lámpa gyúl ki a műszerfalon, vagy van, amikor egyszerre mindkettő is. Ha csak a "check" lámpa gyúl ki, akkor nincs nagy gond, viszont mikor a kipörgésgátló lámpa gyúl ki, akkor a kocsinak nincs ereje, nyomod tökig a gázt, s semmi ereje.. A VCDS csak a következő hibát dobta ki, de konkrétan valakinek valami ötlete nincs, hogy mi lehet a következőkre a probléma?
Akkor nem lesz egyszerű, régebben voltak még ilyenek, de sokan abbahagyták amikor elkezdődött a klónok elleni harc, és elég magasak lettek a büntetések, és a szerzői jogok megsértése miatt + adnak még egy elég durva csekket is (milliós nagyságrend) . A másik, hogy a javítás néha drágább, mint venni egy másikat, persze mindig benne van az, hogy ezek sem fogják sokáig bírni! Ha valaki valóban dolgozni akar, és megbízható eszközt szeretne, annak nincs más választása, mint az eredeti...