Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

atuc Creative Commons License 2018.11.06 0 0 34529

Én azt látom, hogy:     

 

!07.10.2018
Surprise..... OP-COM Advanced MPC based ECU Flasher.... ;-)
Latest firmware is V01.67
Latest software is 180603c

még mindig nem tudom eldönteni hogy OP-COM vagy Opel scanner-t vegyek.

Előzmény: .peu (34526)
.peu Creative Commons License 2018.11.06 0 0 34528

Megnéztem 2017 08. 23-án volt az utolsó frissítés.

Előzmény: cam aro (34527)
cam aro Creative Commons License 2018.11.05 0 0 34527

http://www.op-com.hu/Downloads_HU.aspx

 

ezt a 150506a verziot toltottem le.. ujabat nem latok. 

igaz, vaux-com platformra  de szerintem ez semmit nem szamit csak a neve mas. 

ugyanugy az autoM3-tol jott. .uk forgalmazon keresztul. 

 

(valakivel mar leveleztem ez ugyben.. akkor talaltam ezt a 2015-os frissitest..

ami mukodik csak oreg.  

Előzmény: .peu (34526)
.peu Creative Commons License 2018.11.05 0 0 34526

Úgy emlékszem az idén is volt frissítése.

Előzmény: cam aro (34517)
Clio II OW Creative Commons License 2018.11.04 0 0 34525

Értem. Szóval hülyén kérdeztem. Bécsi. :-) azt szeretném beallitani, hogy ki be záráskor legyen beep (duda) hang. A YouTube-on találtam videot és ott belép az ember a kóddal. 

Ezeket már beállítottam. 

Előzmény: cam aro (34524)
cam aro Creative Commons License 2018.11.04 0 0 34524

tudom fooldal. 

de az hogy passat b7 1.6 cr nekem nem mond semmit. 

valoszinu ross technek sem. 

 

mihez kell a security access ? 

Előzmény: Clio II OW (34522)
atuc Creative Commons License 2018.11.04 0 0 34523

Melyik vezérlő milyen funkciójához kell a kód?

Előzmény: Clio II OW (34520)
Clio II OW Creative Commons License 2018.11.04 0 0 34522

Köszi. Ez a főoldal. Már nézegettem a fórumot is, de semmi. melyik almenuben kene keresgélnem?

Előzmény: cam aro (34521)
cam aro Creative Commons License 2018.11.04 0 0 34521
Előzmény: Clio II OW (34520)
Clio II OW Creative Commons License 2018.11.04 0 0 34520

Sziasztok. Most kezdtem el használni a vcds programot. Az autó passat b7 1.6 CR. Szükségem lenne a security access kódra, mert a progi nem írja ki automatikusan. Hol találom, vagy hogy tudom kiolvasni? Hányszor lehet próbálkozni? Köszi a segítséget b

direx Creative Commons License 2018.11.04 0 0 34519

Szia Barátom!

 

Hidd el nem éri meg a szintjére leereszkedned!

Előzmény: cam aro (34518)
cam aro Creative Commons License 2018.11.03 0 1 34518

ami miatt nem érdemes a vcds-t használni.""

 

ilyet nem mondtam. :) 

Előzmény: ctvi (34516)
cam aro Creative Commons License 2018.11.03 0 1 34517

Ez áll az OP-COM-ra ""

 

mikori az utolso frissitesed ? 

ceges meg sose frissult, peg tan van mar 5-6 eves. 

M3-nal az utolso frissites 2015-os.. mukodik, csak hat oregecske. .

Előzmény: ctvi (34515)
ctvi Creative Commons License 2018.11.03 0 0 34516

Sem a fordítás költségei, sem a fordítók kapacitása nem korlátlan. Ezért van ez a jelenség, de szerencsére nem olyan mértékű ez a probléma, ami miatt nem érdemes a vcds-t használni. Más programoknál sokkal rosszabb a helyzet, főleg az univerzális diag műszereknél!

Előzmény: cam aro (34513)
ctvi Creative Commons License 2018.11.03 0 0 34515

Láttam már ilyet működés közben, és nyilván jó dolog, hogy elég egy okos telefon, tablet a számítógép helyett, de azt is figyelembe kell venni, hogy wifin kapcsolódik. Szervízben, ahol van wifi hálózat használható, és elég, ha csak a vezeték nélküli csatolót teszi át az egyik autóból a másikba, és kényelmesebb úgy elemezni, hogy nem az autóhoz kell gépet hurcolni. Viszont külső munkánál, ahol nincs net, ott már nehezebb a feladat. És azért drágább is, mint a nem NET-es új kábelek. Szervizekben megéri, ha van még egy másik kábel, amivel külső munkánál dolgoznak. Annyi az előnye, hogy nem kell mindig gépestől átvinni mindent minden autóhoz, csak magát a csatolót, és akár számítógépen, akár okostelefonon használható. Ezt érdemes alaposan átgondolni, hogy megéri-e, vagy sem, maga a diag program ugyan azt kell (ene?)tudnia mindegyik újfajta kábelnél. Egyébként windowsos rendszeren usb kábelen is működik. Kb 90 ezer a különbség a kétféle kábel között....., persze ezeket nem a hobbi felhasználóknak szánták elsősorban......, de ilyen normális szintű diagnosztika nem sok van a piacon. Ez áll az OP-COM-ra is, majd ezekután jönnek a többi diagnosztikák...

Előzmény: pure.sanyi (34511)
M.Jocó Creative Commons License 2018.11.02 0 0 34514

IF üzemmódban az angol nyelvű programmal megegyező lefedettséggel.

 

Előzmény: pure.sanyi (34511)
cam aro Creative Commons License 2018.11.01 0 0 34513

hex v2 fut par honapja pc-n. 

nem vagyok expert, de azon kivul hogy gyorsabb mint az elozo hex usb +can, nem vagyok tole lenyugozve. 

vagy az igenyek nottek, vagy a labelek csokkenek.. nem tudom,.. de mintha egyre szarabb lenne. 

 

(hogy ezt hogyan tudod/tudnad kezelni mobilon, elsem tudom kepzelni. ) 

Előzmény: pure.sanyi (34511)
mica-r Creative Commons License 2018.11.01 0 0 34512

Azt a részét nem használom. Online kapcsolattal mennek szerintem ezek a funkciók (ha mennek)

Előzmény: pure.sanyi (34511)
pure.sanyi Creative Commons License 2018.11.01 0 0 34511

Üdv. mindenkinek!

Használ már valaki itt Hex net csatolót?Az érdekelne a mobilos programban,mennyire vannak támogatva az illesztések és kódolások.

nemkri Creative Commons License 2018.11.01 0 0 34510

Szia!

A fojtószelep illesztést úgy csináld meg hogy a tankszellőztetőről húzd le az elektromos csatlakozót!

Előzmény: csorbinorbi (34509)
csorbinorbi Creative Commons License 2018.10.31 0 0 34509

Szia!

 

Nem akad le, bem szorul, visszaáll alaphelyzetbe.

Plusz ugye ha törlés utan elindulok vele, qkkor engedi a fordulatot. Megyek mondjuj egy 2500-as fordulattal (nem rángat be egyenletes fordulaton), aztán amikor bejön a hiba (100-500 méter(, fordulatot lassan visszaejti és vèszüzem...

Előzmény: 409 (34508)
409 Creative Commons License 2018.10.30 0 0 34508

 

 A fojtószelep hiba miatt írja be a két hibakódot.

Ha a fojtószelepet benyomod kézzel teljesen zárt helyzetbe, ott nem szorul meg?

Előzmény: csorbinorbi (34507)
csorbinorbi Creative Commons License 2018.10.30 0 0 34507

Szia!

 

Elvileg igen. Előtte nem volt vele gond. Illetve át tudtung tenni egyet egy bowden-es GTI-ről, ugyan azt csinálta vele, viszong a GTI jó volt a másikkal is

Előzmény: mica-r (34506)
mica-r Creative Commons License 2018.10.30 0 1 34506

Map szenzor jól mér?

Előzmény: csorbinorbi (34505)
csorbinorbi Creative Commons License 2018.10.30 0 0 34505

Szia!

 

Nekem is ez járt a fejemben.

 

Elvileg minden feltétel teljesül (üres tároló, tiszta fojtó, akkufesz, stb), végig is fut a dolog ADP OK-al (százalékot ne kérdezz, arra hirtelen nem emlékszem). Utána 5-10 perc "alapjárat", és nem engedi a fordulatot 1200 felé, vészüzem...

Próbáltuk más diagal is, de u.a. :/

Kicsit agyaltam, még az aktív széntartály regeneráló szelepje ugrott be, hogy ha az állandóan nyitva van... Remélem holnap okosabb leszek :/

 

 

Előzmény: cam aro (34504)
cam aro Creative Commons License 2018.10.30 0 0 34504

nem tudok vele menni x km-t, hogy betanulja a dolgokat.""

 

tipikus fojtoszelep adaptacio hiba. 

adaptacio feltelelei Mb 01.08, 001/4 ..ha jol emlekszem. 

adaptacio reset 01.10. read. save. 

adaptacio lasd link. 

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA)

 

 

 

Előzmény: csorbinorbi (34503)
csorbinorbi Creative Commons License 2018.10.30 0 0 34503

Üdv urak!

 

Az alany: Golf 4, BCB 2002

 

Előzmények:

Pár hónapja aksi csere volt a verdában, a csere után elfelejtette az alapjáratot, de kis járatás és kb 25 km után helyrejött a dolog.

2 napja légszűrő csere alkalmával a fojtószelep is kicsit meg lett takarítva (féktisztítós rongy, csak megdörzsölve a helyén, a torokba nem lett befújva). utána fojtó tanítva. Az alapjárat kb 1200, és nem akar beállni, a hibatárolóba 2 bejegyzés (előtte hibabejegyés nem volt):

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation
17912 - Intake Air System: Leak Detected

 

A hibákat lehet törölni, de kis futás után visszajön mind a kettő.

 

Törlés után a motort lehet magasabb fordulaton is járatni, de amint bejön a hiba, vészüzembe áll, és csak ez az 1200 körüli fordulat van, ha afelé járatnánk menet közben, akkor elkezd eléggé erőteljesen rángatni, és EPC persze végig világít. Emiatt sajna nem tudok vele menni x km-t, hogy betanulja a dolgokat.

 

Fojtót próbálta többször adaptálni, amit elvileg bevett.

Más rész a légszűrő házon kívül nem lett megbontva, de ellenőriztem, és nem találtam, hogy falsot szívna.

Szívócső nyomás érzékelő kitakarítva, illetve próbára másik is lett rátéve.

EGR-t ellenőriztem, zárva van alapesetben, lehúzott csatival sem változik semmi.

 

Kicsit tanácstalan vagyok, valakinek ötlete esetleg?

Tudom, hogy ezek a BCB motoros verdák és társaik eléggé kényesek...

 

Köszönöm a segítséget előre is!

M.Jocó Creative Commons License 2018.10.06 -1 0 34502

vcds-hgj 18.9.0 - letölthető

 

ctvi Creative Commons License 2018.10.03 0 0 34501

VCDS 4.x 2004-es verzió....... win2000, esetleg az xp max. Jelenleg 18.x verziók vannak a VCDS-ben

Előzmény: deejayflex (34500)
deejayflex Creative Commons License 2018.09.29 0 0 34500

Sziasztok!
A VCDS 4.09 hogy áll a windows 10-el? Fut rajta?
Azért kérdezem mert sajnos eddig semmivel nem tudtam működésre bírni a dolgot. A problem azzal van, hogy hiába tennék fel akár windows xp-t akár 7-et, két laptopom közül egyikre sincsenek 32 bites verzióhoz driverek. 64 biten meg ugye nem megy a 4.09. Na már most azon agyalok hogy felteszem a 10-et 32 bitesben, az meg ugye magától felpakol minden drivert.
Köszi előre is!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!