Csak egy gyors kérdésem lenne. Van egy 320D-m és gondolkozom rajta, hogy vennék egy bikakábelt hozzá. Ki tudja, lehet, hogy szükség lesz rá.....bár lekopogom, még sosem kellett.
Az lenne a kérdésem, hogy hány "A"-es kábel lenne az ideális ehez a motorhoz?
80-120 ezer között érdemes egy váltóolajcserét megejteni, azután már kevésbé ajánlott a szakik szerint. E39.hu releváns topikjában is le van írva, utolsó előtti lapon egy ZF-től származó levél is be van linkelve.
Most 11,8 csak város , de 11,5 volt november közepén. Sajnos nagyon sokat dolgozom így nov-dec, így ez csak város, nem volt időm pályázni, vagy kirándulni vele egyet. Amúgy nekem nem hobbi autó, mindennap ezzel járok.
Ha hétvégi autónak szánod, akkor ne foglalkozz a a fogyasztással és vegyél 330i-t, ha találsz. Én is azt akartam most, de nem találtam ilyen szép állapotút.
Ez egy BMW, a fogyasztáskülönbségek lesznek a legkisebb költségeid, hidd el, ezért is nem vettem kisebb motorral vagy dízelt (ott azért közrejátszott a sok sok dízel para is, meg a kerregésért sem vagyok oda)... súlyadó, biztosítások, stb... és akkor még nem jártál szervízben. Amúgy a manuális jó 1-1,5 literrel kevesebbet evett, de az a váltó, már nem az a régi jó BMW váltó...
Szia! Valószínűleg az izzítás hibás a nyomásszabályzó szelepet meg kell nézni hányszor hozza,illetve visszaírja-e hibának. Azzal nem szokott probléma lenni,az izzító elektronika izzítógyertyák cserések. Ha kell segítség keress meg e-mailen.
Ja és én is automatát vennék, mennyi az átlagfogyasztásod?
Mondjuk hétvégi autónak szánom, ezért nem baj, ha kicsit többet is fogyaszt pont emiatt is nézek 525i-ket is, szervizköltségben talán nem túl magasabb az sem.
Az e39.hu oldalon van automata váltós topik, olvasd el. Egyébként ha még nincs 100 000 az autóban, akkor érdemes lecserélni, de 150-200-nál már nem (ha az az első alkalom). Kb. Ezt szűrtem le abból amiket idáig olvastam.
Az komoly, tutira nem normális jelenség. Mondjuk nekem az előző autóm 94e km-el lett eladva, a mostaniban meg 74e van, nem egy sokat futott példányok... Volt ismeretségi körben M54B25-ös E46 25i (ua motor mint az első E60 25ikbe)sok km-el, de arról sem halottam ilyesmit. Az is igaz, hogy az OFF autóm több mint kétszer ennyi km el sem fogyaszt 1dl olajat sem a két periódus között..
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy az automata váltóba cseréljek-e olajat? Az autóban ugyan csak 74e km van, de már 7 éves lesz, és eddig nem volt cserélve. Amúgy semmi baja gyönyörűen vált, sokkal sokkal jobb mint a manuális (az előző az volt), csak ajánlani tudom, főleg, hogy szinte csak városban használom..
Szia, én olyan rémtörténeteket olvastam, hogy 1000km/1liter olaj. Nem vicc, nem egy ilyet olvastam. Akkor elvileg az 525i hasonló motor sem ehet jobban az olajat?
Steeef, te találkoztál komoly benzines olajfogyasztóval? 325i/523i/525i fronton.
köszönöm Steef. Ez azt jelenti, hogy ezeket ( izzítógyertya és elektronika, nyomasszab. szelep) cserélni kell? vagy lehet javítani? te foglalkozol ilyennel? köszönet.
Szia! Nekem a második e90 325i van 1 hónapja. Mindkettő a N52B25 ös motor. Amennyire én tudom az összes sohatos BMW motor szereti az olajat, de azt enyhe túlzásnak érzem, hogy "szenved" 2 olajcsere között 15k nálam és nem 30! 1l olajat kell önteni rá. AMúgy fogyasztásban nincs akkora különbség és menetdinamikában sem, viszont több millió Ft a használtautó piacon az árkülönbség, nekem nem érte meg. ÉS amennyire én tudom, az N53as motorral több probléma van/volt. Üdv
E90 325i, mikor tértek rá a közvetlen befecskendezésre, 2007 vagy 2008-ban? Mi az új motornak a motorkódja?
A k. befecskendezés előtti modellek szenvednek az olajfogyasztástól? Az e60-ról úgy olvastam, hogy igen.
Egyrészt jó lett volna a kijelzőn kezelni a számokat (ahogy mások is írták), illetve ami zavar, hogy nagy a hangerő különbség az aux forrás és a többi között, azaz mikor átváltok aux-ról pl. a rádióra, megsüketülök..., de lehet én vagyok a béna. iphone 3s-t dugtam rá, de nem volt az igazi.