Keress vissza, volt róla szó, asszem annyi van, hogy akkor ugrott az USB csatid. ( ha volt, ugye felszereltségtől függően. KiaLurdy hozzászólásait keresgéld, december környékén, vagy még előtte.... Vagy ha megtalálod a nickjét, akkor az adatainál van mobilszám is, hivatkozz a fórumra...
Szisztok! Két hónap várakozás (3 hét csúszás) után úgy néz ki, hogy jövő héten végre átvehetem a gépet! Korábban már egyszer kérdeztem de akkor nem tudott senki segíteni: lehet vhogy cd-váltót csatlakoztatni a cd-hez? Régi motoros vagyok, a zenéim kizárólag cd-n vannak meg, nem szeretném az összeset átírni mp3-ra. Előre is kösz a segítséget!
Én is csodálkozom, hogy a vételi erőre panaszkodnak.
A Csitri gyári rádiójának sokkal gyengébb volt a vételi ereje. Azzal pl. a Fehérvár FM Baracska előtt végetért, ezzel pedig még Martonvásáron is működik.
Ezért sem nagyon akarom cserélni, hiába fagyogat a CD része. Párom ma hozta el a telefonomat a szervizből, amit "1-2nap alatt lemerül" hibával adtunk le. Felhívott és most 5 perc alatt 2szer kapcsolt ki. Sz@rabb lett, mint volt... :s
Egyszer esküszöm elmegyek feléd kipróbálni ezt a rádió dolgot. A helyzet ugyanis a következő. Hétvégén lementem a telekre, ( Szolnok alatt van kicsivel ) és mikor leértem, akkor döbbentem rá, hogy míg a régi kocsival már Cegléd környékén vagy helyi adókat hallgattam, vagy CD-t, addig ezzel egészen a telekig kiváló vétel volt. Slágert hallgattam, de még pár adó tökéletesen bejött, a budapesti beállításokkal. Regional OFF és a frekikövetés (AF) is OFF-ba volt. Ezt csak azért írom le, hogy nem egy másik frekire állt rá.... Mindezek után én azt tudom mondani, hogy nekem nem érzéketlen a rádióm, de egyszer kipróbálhatjuk a dolgot.
Praktikus kérdés. Nem tudjátok, hogy miért nem frissül a népítélet? Van egy ítéletem, updatelem és semmi. Csak a dátum változik meg. Ez így 0. Vagy várni kell napokat mire a szöveg is befrissül? De akkor meg miért frissül be a dátum? Ez így elég gáz.
Az igaz, hogy az alap pro_ceed elég közel áll a normál ceed-hez műszaki tartalomban. Viszont a futómű hangolása nem ugyanaz mint a ceed-nek, ez az eltérő méretek és kisebb súly miatt is kellett. Ha meg sport plusz csomagot veszel akkor közvetlenebb kormányt, 17 colos kerekeket és az alap pro_ceed-hez képest keményebb lengéscsillapítókat kapsz. Ez ezért nem csak optika. Jobban kanyarodik és jobb az úttartása, cserébe a michelin gumik zajosak és nagy a gördülési ellenállásuk. Ami ugyan nem műszaki tartalom de 80 kilóval könnyebb a sima ceed-nél a kocsi. Szóval ha pusztán a műszaki tartalmat nézzük akkor a futómű és kormányzás terén kapsz pluszt.
Gyere és regisztrálj be Te is a Cee'd tulajok által üzemeltetett, és sokak látogatott Ceedservice fórumra, ahol tematizált formában olvashatsz az autóról.
Elsősorban a forma tér el, a sima 5 ajtós a Pro Cee'd 3. A másik dolog, hogy a Proból nincsen fapados verzió. Ha jól emlékszem azonos felszereltségi szinteken 100e Ft a különbség.
sziasztok! nagyon megtetszett a Cee'd, erösen elgondolkoztam rajta hogy egy ilyen autó lesz a következő. Egy valami nem tiszta elöttem, mi a különbség a Cee'd és a proCee'd között szon kivül hogy az egyik 5,másik 3 ajtós? nem tudom a pro miért kerül fél millával többe...
Egyetértek, hogy végsebesség közelében értelmetlen tartósan autózni, bár a balesetek túlnyomó többsége nem emiatt, hanem relatív gyorshajtás miatt következik be. Például a megengedett sebességet át sem lépi, de olyan a látási viszony , hogy már az is sok egy belátható előzéshez. Ha valamihez, főleg ahhoz kéne felnőni sok közúti őrültnek, hogy legyen türelme és esze ehhez!
(Most értem haza a 4-es főúton mentem 100 km-t, de ne tudd meg..)