Keresés

Részletes keresés

helloman Creative Commons License 2006.06.02 0 0 1790

Kedves Matula bácsi!

Várjuk részletes beszámolódat a pécsi jetski túráról! :o))))

Előzmény: MatulA+ (1780)
helloman Creative Commons License 2006.06.02 0 0 1789

A tükrökhöz állítólag létezik valamilyen "tanuló-kit", amely gyakorlatilag egy betoldást jelent a tükör és a tartó-kar közé. Alkalmazásával a tükrök kijjebb kerülnek (a kormányvégek felé), amellyel javul a "visszapillanthatóság".

 

A békéscsabai kereskedésben nekem már a motorom megrendelésekor, azaz az április eleji tesztnapon ígértek egyet, de a mai napig nem sikerült leszállítaniuk...

Előzmény: FurrierS (1786)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.02 0 0 1788

Gratulálok az uj motorhoz !

 

 

Matula bácsi !  tessék szépen beszélni !

nagykerekű Creative Commons License 2006.06.02 0 0 1787
Érdekes módon az enyémben is 3 bar volt újonnan,úgy látszik ez jellemző a Csiki-Begés vasakra...
Előzmény: FurrierS (1786)
FurrierS Creative Commons License 2006.06.02 0 0 1786
Szia, gratulálok a motorhoz én is, nekem van u lakat meg elsősegély csomag is beférnek (nem tudom a te csomagod milyen kiszerelésű az enyém ilyen erős de mégis puha műanyag tasak ami engedi magát benyomni) tehát én az eü csomagot bepréseltem a leghátsó fakba (azért óvatosan hogy ne törjön semmi) az u lakat végére mivel zsíros húztam egy zacskót és szépen belenyomódik az eu csomagba.
A tükrök beállítása soha nem lesz tökéletes :)
És szerintem fontos hogy nézd meg a guminyomást az enyémen az első túl volt fúlyva (amikor átvettem) és azért is csúszkált (meg azért mert új volt de túltöltve az új gumi elég csúszós páros), majdnem 3 (egységnyi :) nyomás volt benne a 2,2 helyett a hátsóban előírás szerint volt a nyomás nem értettem miért kell pont az elsőt ennyire túltölteni mind1.
Előzmény: NTX (1781)
MatulA+ Creative Commons License 2006.06.02 0 0 1785

Bocsánat!

Vashoz

Előzmény: MatulA+ (1784)
MatulA+ Creative Commons License 2006.06.02 0 0 1784

1: gratula a Cashoz!

2: hidd el kibaszott jó fék van rajt! Már volt alkalmam tesztelgetni, mert mostanában arra utazok, hogy erősen satuljak. Tesztelem a féket, és magamat.

3: gumik először valóban csúsznak, de arra is figyelj, hogy mindenhol csúszik az elején. Szóval mikor jobban le fogod dönteni a vasat, akkor is számíts csúszkálásra, mert ott még nem járt az aszfalt. Ezt bás kolléga lehet egy vízpapírral megoldotta, vagy majd megoldja. Legalább is a H.ringen ezt mondta.

4: nekem a középső fakkban van az elsősegyélcsomag, az izzókéslet részemről egy szivacsba faragott izzókból áll, és a két oldal idom közötti részt összekötő elem (ezen van azthiszem a zárszerkezet) alá becsúsztattam a fényszoró izzót. Így van még egy üres fakkom, tök hátul. Oda pont befér a fényképezőgépem. Többeknek ott van a riasztó.

Előzmény: NTX (1781)
NTX Creative Commons License 2006.06.02 0 0 1783

Szia! Köszönöm! Sárgát vettem végül. A használatit már kivettem, annak a helyén van az U lakat vége. Magyar nyelvűt elfelejtettem kérni (majd visszamegyek érte), de az angolban is azt olvastam, hogy 200-300 km-ig van valami, csak nem értettem pontosan. NTX

Előzmény: nagykerekű (1782)
nagykerekű Creative Commons License 2006.06.02 0 0 1782

Először is gratulálok az új vashoz!

Milyen színű lett végül?

Az első 200-300 km-en vigyázz a gumikkal,meg a fékekkel,mert idő kell nekik míg bekopnak.Nekem nagyon csúszott az elsőm a legelején,alig mertem dönteni.

U-lakatról nincs infóm,de a többi cuccot valóban nem könnyű bezsufolni.

Nekem befért az izzókészlet,meg az eü csomag is.Hátulról vedd ki a kezelési útmutatót,annak a helyére viszonylag sok minden fér.

Az esőben motorozást egyenlőre nem érdemes erőltetned,ha bizonytalannak érzed magad.

üdv

Előzmény: NTX (1781)
NTX Creative Commons License 2006.06.02 0 0 1781

Sziasztok!

Tegnap este végre átvettem a motoromat, meglett!!! Nem túl sokat mentem vele, kb. 50 km-t. A váltás, egyéb kezelés nagyon könnyű volt nekem nem akadt semmi sem. Kicsit szerencsétlenkedtem néha, de az, a saját hibám volt nem a motoré. Nem mertem gyorsan menni, főleg a kanyarokban nem, csak egész kicsiket döntöttem az is furcsa volt, de jó érzés. Országúton felpörgettem 4.000-ig 6-ban, 90 km/h. Ez gondolom normális. A fordulatszámot általában 2.500-4.000 között tartottam. Az átvételkor volt egy ki gondom. Az U lakatot alig tudtam behelyezni az ülés alá, a EÜ csomagot és az égőkészletet, pedig egyátalán nem. Ti ezt hogyan tudtátok megoldani? Ami nagyon zavart, a budapesti utak állapota. A kezemet majd szétverte már kis sebességen is, amennyire tudtam próbáltam kerülgetni, de nem mertem gyorsan és élesen manőverezni. A kátyúk, csatornafedelek, főleg kanyarban életveszélyesek. Szenvedtem még a tükrök beállításával is, még most sem tökéletes. A fékek kicsit gyengének tűntek, de az is igaz, hogy csak nagyon óvatosan fékeztem (első-hátsó egyszerre), de úgy tudom, hogy kell egy kis idő amíg bekopnak. Néha egy kicsit furcsa szagot éreztem, ez gondolom új motoroknál normális. Most meg azon idegeskedek, hogy ilyen idő van, hétfő előtt nem nagyon fogok tudni motorozni. Összeségében eddig nagyon elégedett vagyok (a motorral, magammal nem), nagyon remélem, hogy ez maradni is fog.

NTX

MatulA+ Creative Commons License 2006.06.02 0 0 1780

Jó reggelt!

 

Akkor ezek szerint ne várjak ma senkire!? ;-)))))) baszus nagy szar idő van! Lehet szarrá ázok megint, meg aztána szél is fúj, mint az állat. Szóval eléggé izgalmas lesz az utam. :-(((((((

 

Akkor ezek szerint bullmax, és Bálint lesz a résztvevője a Citának, ha olyan idő lesz.

_Trapi_ Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1779
http://motoroscucc.van.hu/

Jó árak, jó kiszolgálás :) Én egy új csimmát és egy oldalbordának való dzsekit nadrágot vettem tőlük.
Már csak a csimma van meg :)
Előzmény: zar 116 (1778)
zar 116 Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1778
Bocs, hogy közbeszólok, tudnál valami konkrétat írni a használtcuccos srácról? (Ha dunabogdányi (?), akkor a szomszéd faluban lakik...
Előzmény: nagykerekű (1759)
Jim Tonic Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1777
Úgy értettem a vészfékezést, hogy nincs időd visszaváltani, az adott fokozatban álsz meg. Mint többen is írták, náluk is fenn áll ez a dolog.
Előzmény: FurrierS (1756)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1776
No akkor fujd fel a "pofád" , hogy Harlysebb kinézeted legyen (nagyobb arc...:-))
Előzmény: MatulA+ (1775)
MatulA+ Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1775

Srácok!!!

 

Mégis ott leszek Alsóőrsön! Egyik felem örül, másik szomorú. Nem fogadták el a jelentkezésemet az oktatásra. :-((((( Akkor viszont megyek a Harley felvonuláson.

bullmax Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1774
nekem már megvan a 2000kili
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1773

Nem kell elkeseredni ha nem megy bele a kilométer..... nekem sem megy most.....

800 km óta semmi motorozás már vagy két hete.... munka , időjárás , családi menet.... stb.

 

Bálint636 Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1772
Mit érdekelnek téged ezek a hangvillás vackok? :-) A Yamaha csak furulyát tud gyártani... :-) (nem vagyok ám ilyen hülye, csak ha már a Kawát is cikizik mindig...)
Előzmény: scr7 (1771)
scr7 Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1771

Hoppá!

 

http://www.origo.hu/motor/20060531legkalapacsteszt.html

 

Ez vajon meddig tart????

Csutka2 Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1770
Bocs, abszolút OFF topik... Van néhány eladó afrikai csíkos fűegerem, nem kell valakinek? Nagyon szép csíkosak, teljesen szagtalanok (!), és éjszaka alszanak. :)))
MatulA+ Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1769
No para, majd elmesélem milyen volt! ;-) Aztán nagyon úgy néz ki a dolog, hogy jövő héten én is teszek majd fel egy időpontot, egy ilyen oktatásos, bulira.
Előzmény: nagykerekű (1768)
nagykerekű Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1768
Sajnos megint dolgozom azon aszombaton,mint 27-én is.Valahogy nem jön ez össze nekem...
Előzmény: MatulA+ (1765)
Csutka2 Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1767
A váltásproblémákhoz hozzászólva: nekem egy ER5-ön ugyanez volt a bajom, hogy 3.-ban megállva sokszor nem lehetett visszaváltani, de ezt az emlegetett "kuplung picit enged => katt => ettől helyrejön" módon lehetett orvosolni.
Előzmény: Jim Tonic (1753)
scr7 Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1766
Sajna még az enyém sem szerepel a listán  :(
Előzmény: MatulA+ (1765)
MatulA+ Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1765
Amint láttam, még van szabad hely a tanfolyamra. Mondjuk az én regisztrációmat még nem fogadták el. :-( Remélem hamarosan már az én nevem is szerepel a listán, hogy el fogadták a regisztrációmat.
scr7 Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1764

Na végre!!!!!!!

Valami történik a mi kis "kedves" országunkban.

 

http://totalbike.hu/buko/06mtv/

 

scr7 Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1763
kuplunk=kuplung  :)))
scr7 Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1762
Nekem  nincsen a váltóval semmi komolyabb problémám. Egyedül, ha a lámpáig nem váltok vissza üresbe (3.-ba állok meg), akkor nekem sem akar lefele váltani (mondjuk 3-ból 2-be, majd üresbe). Én ezt a kuplunk pici kiengedésével szoktam orvosolni. Ilyenkor kattan egy picit a váltó, és lehetséges lesz a lefele váltás, már folyamatosan.
NTX Creative Commons License 2006.06.01 0 0 1761
Sziasztok! Megfogadom a tanácsokat. Esély sincs rá, hogy sokat hajtsak bele 2 nap alatt, mert csak ma késő délultán vehetem át (de csak ha ok az Okmányiroda), holnap pedig reggel még van egy megbeszélésem, 11-12 előtt nem fogok tudni szabadulni és ráadásul még az időjárás sem túl biztató. Azért tegnap mehettem vele a parkolóban egy-két kört, bizonytalan is voltam rendesen. Ez a három napos ünnep baromi jól jönne kezdésnek, ha nem lenne ilyen idő. Hétvégére is esőt mondanak, talán csak hétfőn lesz normális idő. Gyerekkoromban nagyon sokat bicikliztem, de jó néhány éve, mióta az autó megvan csak nyáron és akkor is csak keveset. NTX
Előzmény: MatulA+ (1749)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!