moli1: Én kicsit fiatalabban gondolkoztam, ráadásul kombiban.
Köszi a biztatást, hát, nem túl biztató, de legalább tisztában vagyok vele :)
A C5-ös (kombi), amit múltkor néztem (180 ezer km körül), a következő hibákat mutatta az átvizsgálás során: - Kormányszervóból csöpög az olaj - Első kerekek körül lötyögött valami tartókar(?) - FAP/"dízel katalizátor" környékén probléma
2003.2.0 HDI 145000 km , egyébként el kell keseritselek mert ezeknek a kategóriás autóknak 98% visszatekert amikor én vettem 3 éve alig találtam olyat ami nem volt visszatekert, és most is ez a szitu velük , már most mondom nem fogsz találni olyat ami nem lessz visszatekerve , nagyon jó kis kocsik a C5 ök a baj csak az velük hogy 2-300 ezer kilóméterrel már jönnek elő problémák és ha visszatekert a kocsi és 100 ezret mutat akkor joggal mondják rá hogy szar , persze máskép lenne ha az eredeti kilométert mutatná mert akor az állapotának megfelelő lenne.
JAh: Téligumszettel , tetőcsomagtartóval 2.1 mill adom, lehet soknak tünik de nincs benne 2-300 ezer mint a többiben.
Nekem sem befolyásolta az antipollution fault (környezetszennyzési hiba) jelzés a menetteljesítményt, de mindenképpen vidd el egy márkaszervízbe, ott a gyári computer ki fogja írni, hogy potnosan mi a hiba, mert ez elég tág így. Nekem katalizátor öregedési hibát írt, tehát szét volt égve. A baj az, hogy mást is befolyásolhat, és idővel kárt tehet valamiben, inkább nézesd meg, memóriájában biztosan benne van még, ha nem lett törölve, sztem ennyit megér, főleg ha szerzel ismerőst valahol...
a dizelek azt hiszem erzekenyebbek, ugyanugy a HPI motorosak, en sokat keresgeltem a neten es sok rosszat olvastam roluk de miutan megvettem nem csalodtam, ezen az aron ezekkel az eztrakkal boven megeri. azt hiszem al enyeg az hogy amit veszel azokon mar legyenek megcsinalva a garancialis dolgok. nekem szerencsem volt elso tulajdonostol vettem es mindent meg csinaltatott rajta ami az elso par evben elszokott romolni, de ugyneztem ha r ais kell koltsek az elso evben 200000 FT ot akkor is sokkal jobban kijhovok mintha egy ugyanilyen kategorias es extras BMW-t , AUDI-t stb vennek..
ertem, akkor elvileg ha egy ujabba clariont vennek ahhoz jok lennenek a kabelok? tulajdonkeppen mindegy lenne csak szeretnem a kormanyrol mukedtetni ugyanugy
Moli1 ha jo a HDI C5-öd akkor miért adod el? Na jo ez csak vicc. Egyébként viccet félre téve, mennyire megbizhatoak ezek az autok? Nézegetve a kinálatot már 3 évest is jo árban meg lehet kapni a ráncfelvarrotat.
Én úgy tudom, hogy minden típusnak más a csatlakozója. Szerintem a bentlevő kábelre, csak az eddigi típust tudod csatolni. De ezt nem mondom teljes biztosra.
ok utana nezek egy ujabnak, es irok a jovoheten, megoldjuk.. akar jelkepes osszgert is.. csak az a kerdesem hogy ha csak a cd tarat cserelem ki hagyom a kabeleket akkor ugyanugy mukdodne a kormanyrol illetve a radiorol?
parhete vettem meg az elso citroenem, egy C5 exclusive 2.0 Aut. eddig megvagyok vele elegedve bar nekem is elojott 1 het utan az anti pollution fault, de 2 hetre ra eltunt, viszont az anti pollution fault nem befolyasolta egyaltalan a menet teljesitmenyeket. az automata valto kicsit lusta de triptronicban eleg jo..
valaki tudna arra tanacsot adni hogy mivel a cd tar (clarion) nem mindig jatsza le nemelyik CD-t, szeretnek ujat bele tenni, gondolom teljesen mindegy hogy melyiket ugyanugy lehet majd kezelni a kormanyrol ?
Nem tűnik jónak az alvázszám, de megkérdeztem egy ismerőst kereskedésben. A vízszivattyú zárt (bár szét lehet szedni), de kívülről inkább a 61 mm-esnek tűnik a lapátátmérő. Az új vízpumpa egyébként fémházas lett. Ja és 22 eFt a gyári
Sziasztok! Valaki tudna-e segíteni abban,hogy megmondaná alvázszáám alapján hogy az autómba milyen vízszivattyú való? Ez C5 1,8 benzin 2002-es gyártás,de kétféle vízszivattyú van hozzá, az egyiknek 55mm-es a lapát átmérője a másiknak 61mm-es,de vajon melyik a hozzá való?
C5 vásárlásra készülök. Találtam is egy számomra megfelelő gépet. Azt szeretném kérdezni, hogy esetleg nem ismeri valaki ezt az autót, vagy esetleg az előéletét? Előre is köszi!
Ez lenne: http://www.hasznaltauto.hu/2816416_citroen_c5_2003
Igazad volt a szervódobban gyűlt össze az olaj, főfékhenger probléma volt, csak az bosszant, hogy a szervóból előszippantyúzott olaj mennyisége alapján, már az elöző tulaj is tudott a dologról csak nem csinálatatta meg...
csiga leveszed a lökhárítot szemben álsz az autóvala hütő előtt valahol a ventillátormotor mellett van két eszköz ami kapcsolja a ventillátort az eggyik a magas fordulatot a másik az alacsont fordulatot kapcsolja. ez úgy néz ki mint egy rugó spirál azt most nem tudom hogy ez valami dobozkában van e vagy tisztán látszik. Na szóval ebben a spriálban(rugó) van egy 100 ftos hőbiztosíték ami ki szokott menni és ki kell cserélni mert nem kapcsol be a ventillátor, vagy ujonnan ezt az alkatrészt kb 9000 megkapod. remélem segítettem valamit.