Igen erre gondoltam! Ennél a cégnél kb 80000 ft egy alap uléshuzat. Az mp3 beletekerést nem tudom, de szerintem a kormányról nem lehet. A bluetooth jol teszi a dolgát, a másik fél még nem panaszkodott.
Univerzálisra gondoltál, vagy valami méretpontosra? Egy ideig én is gondolkodtam rajta, hogy kellene, de egy méretpontos komoly huzat mim. 80000 Ft, s még így sem olyan szép, és passzos mint a gyári. Ami univerzális, az meg nem igazán áll jól neki. Persze, ha komoly igénybevételnek van kitéve az ülésed, akkor mindenképpen, valami olcsóbb, univerzálisba érdemes gondolkodni, ha viszont nem kell attól tartanod, hogy hamar tönkremegy az igénybevételtől, akkor miért ne használnád az eredetivel. Anno volt egy seat cordoba gk-m, amit újonnan vettem, és azonnal vettem rá univ. huzatot. Végül két garnitúrát használtam el 12 év alatt, s közben egy két alkalommal élvezhettem néhány napig ( a húzat mosás alatt) a gyári színeket. 12 évesen patika állapotban lévő gyári huzattal adtam el az autót, örült is neki az új gazdája. Most úgy döntöttem, hogy kihasználom, hogy szép a huzata, szerintem a műbőr borítás miatt még strapabíró is. Ha majd úgy látom, hogy kezd kopni, akkor veszek majd rá huzatot, de addig én szeretném élvezni a gyári adta kényelmet és látványt.
Szia! Hogyan lehet az iGO-t feltenni a készülékre? Nekem vesta Lux om van, de ami navi gyárilag van rajta, az nem a legjobb. Köszönöm a segítséget, előre is!
Bizony a vesta magas epitesu, es nem.sportos. Egy csaladi sedan. Az autopalyas uttartassal nekem 170-nel nem.volt problema. Nem egy 6-10--20 millio forintos limuzin. Helyen kell kezelni. A fenti osszegekert van jobb auto, aminek szervoja biztos emberkozpontubb, az egyik sportos, a masik konnyu city, a harmadik nehezebb, sebessegfuggo. A vesta egy csaladi sok funkcios auto. Kenyelmes 4-5 embernek is, mert jok az ulesek, a rugozas elnyeli az uthibakat, jol fut, jol hut, biztonsagos, csaladoknak is idealis. Nem az a fo funkcioja, hogy 1000-1500km-es utakra hasznaljak folyamatosan, de persze arra is kepes, de nem erre idealis. Egyedul, baratokkal, csaladdal, munkatarsakkal elvisz a-bol b-be, megyen belul, vagy orszagon belul biztonsagosan, kenyelmesen. Orszagon kivul is biztonsagosan, kevesbe kenyelmesen. Ehhez tarsul egy teljesen ujszeru, es szerintem piszok jol sikerult kulso, es belso, egy talan megfizetheto jozan esszel elfogadhato ar, es fenntarthato uzemeltetesi es szervizkoltsegek. ( Fiat, es plane Skoda 1.2 tsi mas kategoria mar most is a fenntartast illetoen, de hamarosan meg nagyobb lesz ez az ollo, mire letelnek az elso garancia idok, egy jo autosboltbol piri penzert lehet majd szervizelni a ladat, ha egyaltalan kell komolyabb szerviz neki. A skoda eseteben biztos hogy kell es az is biztos , hogy zsebbenyulos. Ennyit kell varni tole, nem tobbet. Lehet megvenni azert, mert funkcionalisan ez kell es ennyi van ra, es lehet megvenn emellett ezert mert osszeer a realitas es az a bizonyos "beleszerettem" attitud ( nalam igy volt). Kompromisszumokat kell kotni mèg a tobb 10millio ft-os autok eseteben is, es a vesta eseteben is.
Pontosan 25400 km van benne, csak azért csináltattam meg a 30000-es szervízt, mert így az idén már nem kell vinni. Amúgy forgalmi szerint kék, de fantom szinünek mondják. Azért van benne ennyi km, mert ez az egyik olyan autó, amit az újságírók is teszteltek amikor behozták őket.
Sportos használatra persze nem ez a megfelelő választás, szerpentinen vallatva azért előjönnek a futómű bizonytalanságai (főleg a gyors egymás utáni terhelésváltásokat nem szereti), az elektromos szervókormány pedig túl indirekt, ráadásul túl nagy a rásegítése - kivéve akkor, amikor középállásból akarjuk kitéríteni, úgyhogy sztrádán az egyenesfutás sem az igazi.
Tegnap hoztam el az autót úgy, hogy a 30000-es szervízt is megcsináltattam, ez 55000ft-ba került. Azt mondták, hogy minden meglett csinálva. Az emelőt is kicserélték trapéz emelőre, és nekem zárható tanksapkával adták át az autót, de a régit is benne hagyták az egység csomagban.
Sziasztok.Segitség kellene nekem.Van egy Vestám és a váltó 5.be nehen lehet berakni,de csak akkor mikor hideg benne az olaj.Van valakinek ilyen hibája.Szerviz javasolt egy olajcserét benne.
Mennyire kényelmes? Ültem már rosszabban meg jobban is. Nekem a lábamat jól tartja, elég hosszú az ülőlap, a deréktámaszt viszont nem szeretem, nem találtam még olyan pozíciót, amire azt mondtam volna h király. Nem egy rossz ülés úgy összességében
Ígértem képeket. Nos itt van néhány a kis Pumukliról (rendszám alapján egyik rokon nevezte el :))
Galambszürke üléshuzatokat rendeltem bele, de bordó jött, pedig a csomagoláson is szürke szerepelt, de nem zavar, tetszik ez a szín is, ezért nem küldtem vissza. A szélterelőről nem tudtak mintát mutatni, ezért látatlanban rendeltem meg, de tetszik a sötétsége és a Kalina felirat is rajta.
Ma voltam a Lada szalonban, mert átvettem a csomagtér tálcát. A zárható tanksapka még mindig nem jött meg (2 féle közül egyik se volt jó, állítólag az egyik Vesta-ba 3 féle közül egyik se volt jó). A csomagtér tálcából is csak a második volt a megfelelő méretű, az első szerintem még a Hatchback-ba se lett volna jó méretű, pedig ugyanaz volt a cikkszáma.
Míg keresték a megfelelő csomagtér tálcát, addig megnéztem a Vesta-t, a kiállított darabokban benne volt az ablakfűtés, a szórólapokban az van írva, hogy külön kell rendelni. A pohártartója tényleg nem olyan mély, mint a Kalináé, így gyorsításnál tényleg könnyen kieshet a palack, vagy pohár. Az ülését nem figyeltem milyen színű volt. Vesta-t még nem vezettem.
A rádió gyenge vétele engem is zavar, nem szoktam CD-ről, SD kártyáról zenét hallgatni, mert hamar megunom, hogy ugyanazok a zenék ismétlődnek (bár néha a rádióban is ismétlik a számokat, de azt néha megszakítja a reklám, vagy hír).
A Kalina ülése nagyon kényelmes. Fáradtan 2 órát vezettem és megfelelő volt mindenben.
Az autó fűtése verhetetlen, nagyon hamar meleg van a kocsiban. A szélvédő fűtőszála engem egyáltalán nem zavar a kilátásban, fel sem veszem, hogy ott van.
A garázsom jelenleg nem használható, mert hullik a vakolat a plafonról, meg az egerek is befészkelték magukat, így letakarva pihenhet a kis autó.
Én még Csak most vettem ezt az autót, mert ez egy tesztautó. Sajnos nem tudom, hogy mit csináltak rajta, mert még csak holnap vehetem át. De azt mondták, hogy ezen már minden rendben van, mert most szervízeltettem is. A szoftvert is frissítették, és a navigációt is. Bízom benne, hogy jó lessz.
Olvasom, hogy te is az elsok kozott vetted a vestat. Erdeklne, hogy neked volt e viszahivasod az akkumlator lemerules miatt, es ha igen mit ugykodtek rajta. Az enyemet marciusban viszem az egy eves szervizrez, akkor fogjak megcsinalni ezt az akkuhibat is, de nagyon titokzatosak, nem igazan aruljak el mit tesznek vele. Az biztos, hogy nekem ketszer merult le, azota mindig leriasztom az autot meg a garazsban is, igy csak neha neha van nyitott allapotban, akkor viszont 8-10 orat is. Ennek ellenere ezt a hibat idestova 6 honapja nem produkalja.