Sokunk gyermekkorát idézik ezek a képek, melyeket sokan szívesen nézegetünk: milyen is volt akkor a vasút, amikor még komoly teherforgalom volt, a járműpark a jelenleginél sokkal színesebb és nagyobb darabszámú volt. Az Interneten - és a fórumokban is - szinte vadászni kell ezekre a képekre, ez a fórum az ilyan képek gyűjtóhelye lehet.
Ez az M7-es régi kivezető szakasza lehetett, közel a hajdani Osztyapenko szoborhoz, a városközpont felé. Jártam rajta motorral néhányszor, (és autópályán akkor még csak ezen járhattam!), ezért erősen ismerős!
Feltetted (szerintem) a legjobb képet, ami a '70-es évek MÁV-járól készült. Én még poszterként a Belgrád-rakparti Noszi boltban vettem, bekeretezve itt van az asztalom felett a falon. Minden nap látom, és nem tudom megunni. Ja, nem is akarom. Sokan örülhetnek a képnek. Rizmajer.
Erre is emlékszem amikor este világított. A tetőn körben sárga neon világított, és a tetején csigavonalban neoncsövekként kezdett befelé világítani a fény, végül a repülőhöz ért.
Majdnem. Kis kiigazítással. Nem a vágányokon jött át, hanem a régi, hosszú, dupla hídon, felette. A többi O.K. egészen a Határ útig. Ott akkor még nem volt semmiféle csomópont, aminek a közepére futhatott volna be. A műút egy szimpla betorkolló út volt "talaj szinten". A Kőér utca egy földes dűlőút volt a mezőgazdasági művelésű földek közepén. Szóval sokkal egyszerűbben nézett ki a környék.
Na, akkor jártam inkább a Steimecz felé, a Gyömrőin - a Fedezék- Lakatos-Derkovics-Leiningen utcába apuékhoz, ha sorompó volt a Felső csatárinál. Talán 5 Ft volt a benzin, 1975-től volt Trabink, a Kö-Ki meg 1980.ra lett kész azt hiszem.
Úgy valahogy, az uszoda mögött látszik is a sáv. A Határ útnál még villamos hurok vágány is elfért az 53-as, 42/A-ás villamosoknak, a Kőér utcával összefonódva úgy szépen bement az Üllői útra. Kb a Hotel Aeróval szemben.Télen ide is hortuk az utasokat, ha nem repült el a gépük, és megtelt a tranzit szálloda Ferihegyen. Rizmajer.
Hoppá, ezt nem is tudtam. Tehát akkor átjött a vágányokon, elment a víztorony mellett, lejött az utcaszintre. Majd a Lehel utcánál újra fel, a híd után újra le, keresztezés az iparvágánnyal, és végül befutott a Határ úti csomópont közepére?