Keresés

Részletes keresés

Joejoe1974 Creative Commons License 2011.04.02 0 0 2255

Sziasztok!

Akadt egy kis problémám,és nincs ötletem a megoldásra.Építek egy streetfighter motor jellegű gépet,dupla bölcsővázzal kis Mz Ts blokkal.A blokkfelfogatás nem gond,sőt a lánc is egyenesen fog futni a váz eredeti blokktartójába illesztett blokknál.Az egyetlen gond hogy az Mz szimpla első vázcsöves,így a kipufogókönyök jobbra kikerüli ezt a csövet.Így a hengeren a kipufogócsatorna jobbra néz. De nálam így a dupla bölcső jobb oldali csövével pont egy irányban van.A henger és a vázcső között van még hely,de nem tudom miként fordítsam el a könyökcsövet vagy előre,vagy még inkább jobbra.

MECSI Creative Commons License 2011.04.01 0 0 2254

nyugodtan

Előzmény: plzltn (2253)
plzltn Creative Commons License 2011.04.01 0 0 2253

Akkor ne tegyek fel képeket a kiállításról, úgye? Genyaság lenne.

Előzmény: MECSI (2252)
MECSI Creative Commons License 2011.04.01 0 0 2252

Holnap egész nap fényképezem kb. hajnalig, úgyhogy marad a vasárnap délután. ha összejön akkor motorral megyek, ez lenne a szezonnyitóm.

Előzmény: plzltn (2251)
plzltn Creative Commons License 2011.04.01 0 0 2251

Én igen! (ha a motorom nem mehet...)

Holnap, szombat délután terveztem, hogy mentes legyek a szakmaiatlan tömegtől...bár kőbe nincs vésve. Jönne még valaki?

Előzmény: MECSI (2250)
MECSI Creative Commons License 2011.04.01 0 0 2250

megy valaki az EMAT-ra?

plzltn Creative Commons License 2011.03.24 0 0 2249

Abban látom szavaid magyarázatát (és pont ezzel tudok egyet is érteni), hogy az ural önmagában is annyira nem a szokványos motor, mint az a műszaki tartalom, hogy diesel egy motor. És ha ennyire egymásra talál e két különc-ség, akkor az könnyen lehet harmóniába is egy nagy másságot létrehozva. Összefoglalva: igen ez a motor valami más, mint a többi. Vagy szeretik, vagy nagyon nem.  Én hozzád csatlakozom...vajon miért? :-)

Előzmény: MECSI (2248)
MECSI Creative Commons License 2011.03.23 0 0 2248

az az igazság, hogy bele is szerettem, simán elfogadnám, szerintem teljesen fasza. Az ural külső eleve kilóg a sorból, a diesel motor meg négyzetre emeli.

Előzmény: plzltn (2246)
MECSI Creative Commons License 2011.03.23 0 0 2247

Meg kell fúrni, még jó lehet!

Gyönyörű munka. Igaz, hogy csak harminccal megy, de két fúrótól nem rossz sebesség. Tovább »

forrás: totalbike.hu

ez is érdekes!

plzltn Creative Commons License 2011.03.22 0 0 2246
MECSI Creative Commons License 2011.03.22 0 0 2245
plzltn Creative Commons License 2011.03.15 0 0 2244

Nem tudom, nem sértek e személyiségi jogokat, ha más írását engedélye/tudta nélkül felhasználom, de legyen idézet a teljesség igénye nélkül...  :

 

 


"...

Hello!
Szeretném nevezni az EMAT-ra a dMZ-t! Bár sejtem, hogy esztétikai
kidolgozása nem ad esélyt -a
már megtapasztalt minőséget hordozó- mezőnyben komolyan állni a versenyt,
viszont remélem
az alapkoncepciója, a diesel hajtás ad annyi érdekességet (néhai Kiss Lajos
után hazánkban
másodjára ? ), hogy a közönség számára mégis csak egy odavaló érdekesség tud
lenni.

A kiállításig tervezett változtatások: Amennyiben befogadjátok a nevezésem,
akkor a tavaly anyagi
okokból elmaradt krómfelületek újra krómozása még elkészül. (a képeken, a
médiákon nem
látszik, de közelről élőben észrevehetően tökéletken...) Ehhez persze időben
kellene ismerni a
válaszotokat.

Tervezett volt még a kiállításig a dMZ női változata is, egy hátul 3 kerekű
független felfüggesztésű
ETZ ből készülő trike, diesel hajtással, lágy női lila szinnel. De ez
szintén anyagi okokból
kérdéses még...

 

..."

 

 

--------------

 

..."

 

 

 

Szia Zoli!

Komoly dilemmát okoztál, de sajnos a kategóriarendszerünk, és az eddigi
motorok végett egyértelmű a helyzet: nem tudjuk elfogadni a nevezésed. Lajos
motorja építve is volt, ezt pedig nem áll módunkban kihagyni. Ha legalább
fényezve élenne, de a TS tankja, egyéb részei nem barátai egy ilyen
megoldásnak.
Ha lesz helyünk, kiállítás jelleggel be tudunk fogadni, de ez csak jóval
később derül ki.

Öszintén gratulálunk az alkotáshoz, de most sajnos nem megy!

Tisztelettel, és köszönve a jelentkezésed:

Devils MC

..."

Előzmény: Trike. (2243)
Trike. Creative Commons License 2011.03.15 0 0 2243

Mire hivatkoztak? Tudják egyáltalán miről lett volna szó?

Előzmény: plzltn (2238)
plzltn Creative Commons License 2011.03.15 0 0 2242

Én meg azt a kislányt. :-) :-)

Előzmény: szaszatis (2240)
plzltn Creative Commons License 2011.03.15 0 0 2241

MECSI 1995 hsz!(ami nyilván szintén egy válasz egy felvetésemre, hogy majd benevezek a versenyre.)

 

Előzmény: plzltn (2238)
szaszatis Creative Commons License 2011.03.15 0 0 2240

Ezt kikérem magamnak!

Előzmény: plzltn (2238)
MECSI Creative Commons License 2011.03.15 0 0 2239

???

Előzmény: plzltn (2238)
plzltn Creative Commons License 2011.03.15 0 0 2238

Istenem, és még mindíg meg tud ajándékozni a dMZ!

A szezon első köreit megtettem vele, és egyszerűen a többi motoromon mind hullák lettek az aksik. A dMZ az (egy kis akutöltés után) első munkaütemnál ön-lendülatbe jött, és meg sem állt vagy 50 kM-ig. :-)

 

Mecsi, nem kell már aggódnod a kiállításra való képességével/alkalmasságával. Nem fogadták be a nevezésem az EMAT-ra...

szaszatis Creative Commons License 2011.03.02 0 0 2237

Zaporozsec+Nagypalkó

szaszatis Creative Commons License 2011.03.02 0 0 2236

Én a 7végén elkezdtem a trike leendő váltójának összesakkozását:

Joejoe1974 Creative Commons License 2011.03.02 0 0 2235

Holnap már nálam lesz az Mz blokk,kezdődhet a méregetés.

Ma kaptam a haveromtól két karbit ajándékba.Az egyik egy régebbi Simson karbi (Schwalbe-ról),a másik pedig egy Dellorto PHBL24-es. Ez kerül fel az Mz blokkra.

Előzmény: Joejoe1974 (2224)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.03.02 0 0 2234

:D

Azt nem írtam hogy minden V fék ilyen most is. Ez a mechanikus ABS csak egyféle tuning volt. De működött,mert én is tettem oda próbára egy rugót,és nem is blokkolt le az első kerék,ami sokat érő valami.

Előzmény: plzltn (2233)
plzltn Creative Commons License 2011.03.01 0 0 2233

Ezt sosem figyeltem meg, nem tudom emlékezetből felidézni. De a hétvégén elkobozom a haver gyerekeitől a bringákat egy felülvizsgálatra. :-)

Előzmény: Joejoe1974 (2229)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 2232

Jó kérdés :)

Nem tudom.A villarövidítés előtt nagyon hosszú volt a villa,és az eleje sokkal magasabban volt mint a hátulja.Olyan chopperes kinézete volt.Utána már alakult,de a hátulján emelni kellett hogy kb a gyári villaszög alakuljon ki.

Előzmény: Trike. (2231)
Trike. Creative Commons License 2011.03.01 0 0 2231

Mekkora lesz az utánfutása?

Előzmény: Joejoe1974 (2230)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 2230

Egy tegnapi kép a gépről.Az ülés alatt levő kiemelés kikerül,és a vázvágás után annyival engeden lejjebb az ülésvázat hogy a jelenlegi villaszög megmaradjon.

Előzmény: Joejoe1974 (2229)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 2229

Lehetne mechanikus fékerőelosztót készíteni,nem kell mindig a számítógépvezérlés :-)

Nem tudom emlékszel-e rá amikor annak idején divatba jött a V fék a bicikliken.Utána 1-2 évvel kitalálták hogy ha az egyik fékkaron levő kengyelbe (amibe a bowdenvezető hajlított cső van akasztva) egy rugót tesznek,akkor létrejön egy mechanikus ABS rendszer ami nem engedi blokkolni az első kereket,csak a maximális fékerő eléréséig engedi szorítani a fékpofákat :-)

Előzmény: plzltn (2228)
plzltn Creative Commons License 2011.02.28 0 0 2228

Bennem a fékprojekted egy olyan ötletet(?) gondolatot(?) ébreszt, hogy ha már munkahenger és olaj, akkor valahogy kétkörös rendszert kellene alkotni dinamikus fékerő megosztással. :-)

Előzmény: Joejoe1974 (2227)
Joejoe1974 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 2227

Bízom benne hogy elég lesz :D

Amúgy elkészült egy próba húzókar,azzal is elég bíztató az eredmény.A bowden miatt nem harap be azonnal hanem lágyabban,de erőteljesen fogja meg a kereket.

Előzmény: MECSI (2226)
MECSI Creative Commons License 2011.02.27 0 0 2226

ekkora fékkel egy mustang, nagyon durva :-) nem fog túlmelegedni a fék az tuti.

Előzmény: Joejoe1974 (2225)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!