Keresés

Részletes keresés

C50 Creative Commons License 2019.09.19 0 12 23790

Gratulálok.

 

És az is egyedülálló ahogy magas pozíciójú emberként itt mindent megosztasz velünk sőt az észrevételeket is figyelembe veszed és reagálsz, pl. a takarítás.

Előzmény: Dunaiz (23786)
HPéter1978 Creative Commons License 2019.09.19 0 1 23789

Köszönöm!

Előzmény: Dunaiz (23788)
Dunaiz Creative Commons License 2019.09.19 -1 7 23788

Olyant akartunk, ahol minél kisebb létszámnöveléssel (10-15) lehessen a kapacitást megkétszerezni - két-és-félszerezni, párhuzamos munkaállomások és gyorsabb átfutás révén. 

Persze manapság 10 embert se lesz könnyű felvenni, de ez szerencsére már mások vállát nyomja.

Előzmény: HPéter1978 (23787)
HPéter1978 Creative Commons License 2019.09.19 0 0 23787

Szép lesz.

Munkásembör lesz bele? Vagy ez egy olyan fejlesztés, ahol azonos számú dolgozó többet tud termelni?

Előzmény: Dunaiz (23786)
Dunaiz Creative Commons License 2019.09.19 0 19 23786

Tegnap mutattam be a sajtónak a forgóváz-üzemünk új helyszínét. A forgóváz-nagyjavítással (GTW, FLIRT, KISS, Desiro) és új forgóváz gyártásával (MÁV kék FLIRT, GySEV, MÁV KISS) foglalkozó üzem, melyet sok vita után sikerült Magyarországra kisírnom és 2013-ban nyitottunk a szolnoki gyárunk területén, mostanra kinőtte a csarnokot. A volt cukorgyár területén (Szolnok, Gyökér utca) kap négyszer akkora területet. Ez egy évente 10-12 milliárd forintos üzletág, nagyon büszke vagyok rá.

 

https://m.youtube.com/watch?v=ijE-HGRAets

 

http://iho.hu/hir/megharomszorozza-kapacitasat-a-stadler-szolnoki-forgovazuzeme-190918

 

(Ha már az összegzésnél tartok: néha a dolgaink túlélnek minket. Ez az üzem még létezni fog, és relatíve modernnek számít majd akkor is, amikor én már Richard Brautigannal pisztrángokat fogok a Paradicsom-patakban, hol oly nagy a hőség és mindig tűz a nap...) 

Dunaiz Creative Commons License 2019.09.19 0 2 23785

Privátban küldök egyet, mert ennél a cégcsoportnál jelenleg fogalmam sincs, hogy mi minősül nyilvánosnak...

Előzmény: Snake-Mojzi (23784)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2019.09.18 0 1 23784

Továbbra is él a kérdés: publikus, valós utastér-elrendezést bemutató  KISS jellegrajza van valakinek?

Előzmény: Snake-Mojzi (23760)
Fugison Creative Commons License 2019.09.17 -1 2 23783
Előzmény: C50 (23782)
C50 Creative Commons License 2019.09.17 0 1 23782
Előzmény: Dunaiz (23781)
Dunaiz Creative Commons License 2019.09.17 0 5 23781

A VEKE FB-oldalán képek a harmadik KISS-ről, amint próbázik.

1047 005-2 Creative Commons License 2019.09.10 -1 2 23780

A szerződés aláírásától 37 hónap az első jármű átadásának a legvégső határideje,ez 2021 tavasza,az utolsó járműre 2021 ősze rémlik.

Előzmény: 7-es troli (23778)
caizzz Creative Commons License 2019.09.10 0 0 23779

azért ez így elég laza.

Előzmény: 7-es troli (23778)
7-es troli Creative Commons License 2019.09.10 0 5 23778

Most olvastam végig, 2020.III.negyedevben kezdődik a próbaüzem az első két kocsival, tehát egy evvel korabban az eles induláshoz képest, csak én 1 evvel benéztem az egészet. Sebaj, egyszer csak elkészül. 😊

Előzmény: 1047 005-2 (23775)
7-es troli Creative Commons License 2019.09.10 0 0 23777

Valamiert ugy rémlett a 2021es éles indulás elott kb egy év lesz a vonal próbaüzeme, a betanulasokkal egyutt. Ennyi.

Előzmény: 1047 005-2 (23776)
1047 005-2 Creative Commons License 2019.09.10 0 1 23776

Bizony.

 

 

Óvatos duhajok fogadhatnak a 2021-es menetrendváltáskori indulásra.

Előzmény: Dunaiz (23774)
1047 005-2 Creative Commons License 2019.09.10 0 0 23775

"mondjuk nekem a jövő évi tanevkezdes rémlett indulasnak, de lehet rosszul emlekszem."

 

 

Rosszul.

 

https://www.mavcsoport.hu/mav-start/bemutatkozas/tram-train-jarmubeszerzes-szeged-hodmezovasarhely-viszonylatra

 

 

 

 

Előzmény: 7-es troli (23772)
Dunaiz Creative Commons License 2019.09.10 0 0 23774

A jövő évi tanévkezdés nem reális, nem elsősorban jármű oldalról.

Előzmény: 7-es troli (23772)
E94G-rajongo Creative Commons License 2019.09.10 0 0 23773

Ez érdekes, hogy semmit nem építenek újat... Így már érthető, köszönöm a választ.

Előzmény: Dunaiz (23769)
7-es troli Creative Commons License 2019.09.10 0 0 23772

Köszönom a választ. Mondjuk fel év nekem nagyon kevés időnek tűnik a jarmu tesztelésére oktatasokra, a teljes Szeged-Hmvhely pályán való menetrendi probakra. Hátha jövőre mar jönnének a kocsik 😊 mondjuk nekem a jövő évi tanevkezdes rémlett indulasnak, de lehet rosszul emlekszem.

Előzmény: Dunaiz (23770)
1047 005-2 Creative Commons License 2019.09.10 0 0 23771

Ugyan már,csak a palákat kell kicserélni,meg kibetonozni a vágányok közét a kocsiműhelyben és kész is,de ezt is csak az átadóünnepség kedvéért,már most vihetők oda a járművek.(vicc)

Előzmény: Vendégsín (23764)
Dunaiz Creative Commons License 2019.09.10 0 8 23770

A gyártás halad, a vevő több, már elkészült főegység gyártását már ellenőrizte Valenciában. 

Az első jármű szállítási idejét most pontosan nem tudom megmondani fejből (szabadságon vagyok jó távol), de a 2021-es iskolakezdésre van időzítve a tram-train üzem megkezdése, tehát 2021 késő tavasztól érkeznek kettesével.

Előzmény: 7-es troli (23768)
Dunaiz Creative Commons License 2019.09.10 0 5 23769

Ha ez marad a koncepció, nem kell bázist építeni. A szolnoki járműjavító egy létező üzem. Én márciusban jártam ott, alkalmas rá. 

Előzmény: E94G-rajongo (23767)
7-es troli Creative Commons License 2019.09.10 0 0 23768

Ha már felmerült a tram-train:

mikor kezdődik a gyártás, mikorra kell elkészülnie az első ill az utolsó peldanynak?

Előzmény: Dunaiz (23765)
E94G-rajongo Creative Commons License 2019.09.10 0 0 23767

Köszönöm a választ, ez a karbantartási koncepció nagyon jól hangzik :)

Igazából a kérdés arra vonatkozott, hogy elvileg kb. 5 hónap múlva forgalomba áll az első vonat, de hol marad a karbantartó-bázis?

Előzmény: Dunaiz (23765)
E94G-rajongo Creative Commons License 2019.09.10 0 0 23766

Annak legalább a kivitelezője megvan már...

Előzmény: Vendégsín (23764)
Dunaiz Creative Commons License 2019.09.10 0 4 23765

A legitóbbi, általam ismert koncepció szerint (melyet Csépke fogalmazott meg), a kék FLIRT karbantartási modellt akarná a Start a KISS-ekre alkalmazni, Szolnok járműjavító helyszínnel.

Tehát a vonatokat maga tartaná karban, a Stadlertől (vagy bárki mástól aki a közbeszt megnyeri de erre nem életszerű hogy bárki más ajánlatot adna) karbantartás-felügyeletet vásárolna, amiért kilométer-arányosan fizetne (tizen-pár eurocent nagyságrendben), emellett mi biztosítjuk az alkatrészek  szállítását, és kötbérezhetőek vagyunk ha a rendelkezésre állás nem éri el a 94%~ot. Az 1,2 millió kilométernél (kb 6,5 év) esedékes nagyrevízíóra P.szabolcsra jön a jármű.

Ez így tőlünk egy 3-4 fős csapat felállítását igényli, mint a kék FLIRT-öknél Istvánteleken.

 

Csépke távoztával nem tudom, hogy a koncepció változatlan-e. 

 

Jelzem, a tram-train-nél az ő elképzelése pont ugyanez volt, szegedi helyszínnel. 

Előzmény: E94G-rajongo (23763)
Vendégsín Creative Commons License 2019.09.10 0 0 23764

Mint a Tram-train-é. :-)

Előzmény: E94G-rajongo (23763)
E94G-rajongo Creative Commons License 2019.09.09 0 0 23763

A KISS motorvonatok karbantartó-bázisának építése hogy halad?

caizzz Creative Commons License 2019.09.09 0 7 23762

bubo015 Creative Commons License 2019.09.07 0 3 23761

Reptér járat :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!