És az is egyedülálló ahogy magas pozíciójú emberként itt mindent megosztasz velünk sőt az észrevételeket is figyelembe veszed és reagálsz, pl. a takarítás.
Olyant akartunk, ahol minél kisebb létszámnöveléssel (10-15) lehessen a kapacitást megkétszerezni - két-és-félszerezni, párhuzamos munkaállomások és gyorsabb átfutás révén.
Persze manapság 10 embert se lesz könnyű felvenni, de ez szerencsére már mások vállát nyomja.
Tegnap mutattam be a sajtónak a forgóváz-üzemünk új helyszínét. A forgóváz-nagyjavítással (GTW, FLIRT, KISS, Desiro) és új forgóváz gyártásával (MÁV kék FLIRT, GySEV, MÁV KISS) foglalkozó üzem, melyet sok vita után sikerült Magyarországra kisírnom és 2013-ban nyitottunk a szolnoki gyárunk területén, mostanra kinőtte a csarnokot. A volt cukorgyár területén (Szolnok, Gyökér utca) kap négyszer akkora területet. Ez egy évente 10-12 milliárd forintos üzletág, nagyon büszke vagyok rá.
(Ha már az összegzésnél tartok: néha a dolgaink túlélnek minket. Ez az üzem még létezni fog, és relatíve modernnek számít majd akkor is, amikor én már Richard Brautigannal pisztrángokat fogok a Paradicsom-patakban, hol oly nagy a hőség és mindig tűz a nap...)
Most olvastam végig, 2020.III.negyedevben kezdődik a próbaüzem az első két kocsival, tehát egy evvel korabban az eles induláshoz képest, csak én 1 evvel benéztem az egészet. Sebaj, egyszer csak elkészül. 😊
Köszönom a választ. Mondjuk fel év nekem nagyon kevés időnek tűnik a jarmu tesztelésére oktatasokra, a teljes Szeged-Hmvhely pályán való menetrendi probakra. Hátha jövőre mar jönnének a kocsik 😊 mondjuk nekem a jövő évi tanevkezdes rémlett indulasnak, de lehet rosszul emlekszem.
Ugyan már,csak a palákat kell kicserélni,meg kibetonozni a vágányok közét a kocsiműhelyben és kész is,de ezt is csak az átadóünnepség kedvéért,már most vihetők oda a járművek.(vicc)
A gyártás halad, a vevő több, már elkészült főegység gyártását már ellenőrizte Valenciában.
Az első jármű szállítási idejét most pontosan nem tudom megmondani fejből (szabadságon vagyok jó távol), de a 2021-es iskolakezdésre van időzítve a tram-train üzem megkezdése, tehát 2021 késő tavasztól érkeznek kettesével.
A legitóbbi, általam ismert koncepció szerint (melyet Csépke fogalmazott meg), a kék FLIRT karbantartási modellt akarná a Start a KISS-ekre alkalmazni, Szolnok járműjavító helyszínnel.
Tehát a vonatokat maga tartaná karban, a Stadlertől (vagy bárki mástól aki a közbeszt megnyeri de erre nem életszerű hogy bárki más ajánlatot adna) karbantartás-felügyeletet vásárolna, amiért kilométer-arányosan fizetne (tizen-pár eurocent nagyságrendben), emellett mi biztosítjuk az alkatrészek szállítását, és kötbérezhetőek vagyunk ha a rendelkezésre állás nem éri el a 94%~ot. Az 1,2 millió kilométernél (kb 6,5 év) esedékes nagyrevízíóra P.szabolcsra jön a jármű.
Ez így tőlünk egy 3-4 fős csapat felállítását igényli, mint a kék FLIRT-öknél Istvánteleken.
Csépke távoztával nem tudom, hogy a koncepció változatlan-e.
Jelzem, a tram-train-nél az ő elképzelése pont ugyanez volt, szegedi helyszínnel.