Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
Ne is mond. A sofőrök ott fagyoskodtak. Egyébként nem azt mondom, hogy rossz, hanem, hogy furcsa egy ilyen formatervezésű ajtót látni egy '94-s buszon. :D
Mi az, hogy rossz. Egyszerűen tragikus az állapotuk. Egyébként nem tudom láttátok-e már az EIB 389-n új "ketrec" épült. Az ajtó formatervezése engem a teszt Merciére emlékeztet. Érdemes megnézni (egyszer és utána már soha többé). :)
Szerintem is,de az első munkanapján már látszott a 2. ajtó kapszkodóján a narancssárga régi festés :(. Én most olyat hallottam ,hogy a GBW-512 lesz újjítva a nyáron és semmi más. De az is lehet hogy eggyáltalán semmi! (Pedig a GBW-k nagyon rossz állapotban vannak már és rájuk férne egy kiadós felújjítás) :(
Én szerintem több is kap a csomagból. Már most több mint 10 gépen láttam a kijelzőt. Az ACH 131 szerintem már röpült a sorból, mert ma az EIB 390-t láttam Kecsón. Ma a helyközi részlegen csinál(gat)ták a táblákat így nem nagyon volt bemondás 14.00 elött.
Ezt úgy bírom mikor így adják meg a MÁV-nál is a beszerzendő vonatokat, hogy pl: 30+30, mint ha nem tudnának számolni. :D Persze itt nem erről van szó, mert az az 1 a meglévő a többi most jön/jött. :))
Valószínű utastérben van elhelyezve 4 db radiátor és a radiátor hátuljára van felszerelve a ventillátor (ez a megoldás is eléggé elterjedt a Volánoknál).
Nah, írtam az akkukkal jó nagy marhaságot. Ebként még egy 260/280-asnál nem láttam azon a helyen fix lemezelést. Fűtés: Mint a kis Jézusnak a jászolban:)
OFF Nem csak azt hanem a többi Magyarországit is(kiv. Kaposvár). Jah és nézzétek meg a mezőgazdaságunkat. A franciák nem akarták, hogy előbb vegyenek fel minket. :(( És nézd meg. Csődben a mezőgazdasági termelésünk. :(((((((((((((((( ON
Hmmmmm. Ez érdekes, tényleg. Az a láda a thermal fűtés doboza lenne, az akku láda a másik oldalon van a "B" híd előtt. De akkor... Hogyan van ebben a jószágban megoldva a fűtés ?
BPF-079-nél (eddig?) egyedi megoldás, hogy a motorházfedél előtt fixen van szerelve a lemez, ahol tudtommal az akumulátoroknak kéne lenniük nyitható fedél mögött?
ja, bocs, akkor érthető. :-) csak mindig eldurran az agyam, ha butaságokat olvasok alapdolgokról. ez nem vélemény kérdése egyébként, hanem tény. OFF nézz több híradót vagy olvass gazdasági híreket és felejtsd el, hogy bárki fentről csak úgy eldönti, hogy akkor most bezárunk egy gyárat, nem a kommunizmusban vagyunk :-) ma a piac kőkemény feltételei diktálnak, ennek semmi köze ahhoz, mit akar az Unió vagy bármelyik ország. mármint ha kapitalista. :-) mindenki több munkahelyet szeretne, mégsem építenek gyárakat, ha nem tudják eladni a terméket. ON
Ennek a megbeszélése nem ere a topikra tartozik. Írj e-mailt v. beszéljünk meg egy találkozót ahol mindketten elmondjuk a véleményünket. Ezzel a témát lezárnám a ebben a topikban.
ezt a baromságot a GAMF-on tanítják? medve anyám! mutass már egy gyárat, amelyiknek az UNIÓ a tulajdonosa! tudod, ezek magánkézben vannak és ha nem tudják eladni a temékeiket (ha nem tudnád, gazdasági válság van!!), akkor bezárnak, mert csődbe mennek. gondolkodj már egy kicsit, mielőtt hülyeségeket írsz le.