Keresés

Részletes keresés

gerzson_156 Creative Commons License 2013.09.05 0 0 264061

Szerintem a hajózásban az egyik legnagyobb flash, hogy egyedül tudsz lenni, mármint a 3 bikinimodellel, és ha akarod, akkor a bikini nem is szükséges. Ebben engem kicsit feszélyezne a 30 fős személyzet, bár biztos hozzá lehet szokni, ha más simítja a kokaincsíkot helyetted Beyoncé seggére a taton. :)))

Előzmény: Antera (264058)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.05 0 0 264060

Ez ugyanúgy a kinek nagyobb a faca verseny, csak van ahol ezt nem karbonbringákkal, óprémiumokkal, vagy ferrarikkal teszik, mert azok elképzelhetetlenül olcsóak, mint nekünk egy doboz gyufa:) 

Előzmény: Antera (264058)
euro Creative Commons License 2013.09.05 0 0 264059

Úszásban már felértem a csúcsra, nem tervezek többet úszni. Fürdőnaciban amúgy sem nézek ki előnyösen. :)

Előzmény: BlueFazer (264051)
Antera Creative Commons License 2013.09.05 0 0 264058

Ez nem láb lesz, ez méter bizony.... De a motoros yachtozás annyira gecidrága, hogy az csak na: ez a 20 000 Le gép alaphangon kb. másfél misi HUF-nyit eszik óránként, és az csak az üzemanyag...

 

Ennyit egyetlen, de akár bármelyik öt pina összesen sem ér szerintem, akármennyire varázs is. Másra meg amúgy nem jó, élvezkedni sokkal jobb a vitorlázás, a legkisebb hajón is. 

 

Hülye, túlvállalós, képzetlen meg vitorlán, motoroson is van bőven az utóbbi  tizeniksz évben, amióta divat lett a charterezés.

Az ilyen megákon viszont legalább jól képzett és fizetett profi crew van...

 

 

 

 

Előzmény: gerzson_156 (264052)
gerzson_156 Creative Commons License 2013.09.05 0 0 264057

Én is láttam részeg németet bérhajóval oldalról nekimenni álló hajósornak, kb. 10 horvát kikötői emberke ordított neki a partról, hogy ne tegye. :))

Előzmény: dhpage (264055)
gerzson_156 Creative Commons License 2013.09.05 0 0 264056

Kivételesen nem magamra utaltam, de többször nyaraltam horvát kikötőben, motoros hajón szériatartozék a felhajtott galléros, aranyláncos, pocakos zsírbólya, szexin  a távolba nézni csak kötélzet mögül lehet. :))))

Persze ez a tartozék igen sok balatoni vitorláson is megvan, nyilván, még mielőtt. :))

Előzmény: Törölt nick (264053)
dhpage Creative Commons License 2013.09.05 0 0 264055

ehehe, ilyen férfit láttam a balatonnál...beszopótt a nagy szélben a sziklás partra, jó volt nézni a szenvedését. :)

Előzmény: gerzson_156 (264052)
dhpage Creative Commons License 2013.09.05 0 0 264054

5 adag csevap és garantáltan elhallgat. :)

Előzmény: Törölt nick (264050)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.05 0 0 264053

Már amikor a Férfit az Asszony elengedi egy évben kétszer?

Előzmény: gerzson_156 (264052)
gerzson_156 Creative Commons License 2013.09.05 0 0 264052

Komoly gép, de szerintem a 42 az láb lesz inkább. Mellesleg a buzik és a cseppfaszúak motoroznak (szárazon és vízen egyaránt, muhaha), a Férfi vitorlázik. 

Előzmény: BlueFazer (264046)
BlueFazer Creative Commons License 2013.09.05 0 0 264051

C üzeni, hogyha el tudsz kéreckedni Ora-tól, akkor gyere, mert van egy + ágy! ;)

Ha ma lejössz, akkor holnap még tudsz is egyet edzeni a szombati Delfinre. 5km lubickolás a tengerben egy Császárnak nem okozhat gondot! ;)

Előzmény: euro (264048)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.05 0 0 264050

De nagy hiba volt. 2 napja nem vett levegőt sem beszéd közben. Timivel azt nézzük mivel lehetne megfujtani, de úgy hogy ne terelődjön ránk a gyanú.:)

Előzmény: euro (264048)
BlueFazer Creative Commons License 2013.09.05 0 0 264049

Ezt felolvastam Timinek. Válasz:

 

"És de!"

 

:D

 

Amúgy nagyon bírom C aput és T anyut, bármit megvesznek nekem a hyermarketben amit csak akarok :D

Előzmény: euro (264048)
euro Creative Commons License 2013.09.05 0 0 264048

Nem mondod, Bálna, hogy Cé-ék elvittek magukkal gyereknek?! :D

Előzmény: BlueFazer (264035)
BlueFazer Creative Commons License 2013.09.05 0 0 264047

Az lemaradt, hogy tegnap ott dekkolt Rovinj-ban. Biztos épp tankolt ... 15000 gallont! :D

Előzmény: BlueFazer (264046)
BlueFazer Creative Commons License 2013.09.05 0 0 264046

Az 1.6WRC ugyan ezt tudja, csak még jobb fogyasztási adatokkal ;)

 

Az úri muri egyébként itt kezdődik. Ez is 15 éves (tehát "óprémium"), csak egy "picit" még most is többe kerül mint 12 millió ... csak ez EURO :D

 

És ilyen az, amikor egy 42m-es yacht 20000LE-vel megindul :D

 

 

Top 20 Fastes Yacht: 1.  :D

 

http://www.boatinternational.com/yachts/the-register/top-20-fastest-yachts/

 

Itt vannak képek a beltérről is. Na ez tényleg úri muri :)

 

http://www.yachtforums.com/forums/millennium-yacht/2352-review-millennium-140-superyacht.html

Előzmény: tomcat (264043)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.05 0 0 264045

Ha veszek, akkor csakis a németektől, és a kínálat felső harmadából. Eredetileg 525i-t és 325i-ket néztem, de most annyit nem szánok rá, amennyibe azokból kerülne egy szép példány, 1.5-2m körül meg kell állnia. Bár az A terv továbbra is ez: http://galeria.totalcar.hu/blogok/2013/06/21/ne_vedd_meg_rafazol/12?openwith=4419612:))

A BMW kombi automata most csak B terv. Valahogy úgy halad a két prémium márka (az audi nem az, rossz helyen hajt:)), hogy minden generációban másik tetszik. W124-E34 közül a Merci, W210-E39 körül a BMW. A W211-E60-ból megint a Merci. És most megint inkább az F10, de ezt majd csak pár év múlva tudom eldönteni, az új prémium az értelmezhetetlen a világomban :)

 

Előzmény: tomcat (264037)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.05 0 0 264044

Nagyon el vagy tévedve:) A Wartburggal biztosan nem jön ki 300e ft-ból 30e km :))) A bogárral talán, viszont azt meg sokkal drágábban vettem, mint az 523-ak mai átlagára:) Az igazi úri muri az M-es BMW-knél kezdődik, 30e km alatt 1,5 milliós költséggel. Valszeg a következő 30e már olcsóbb lett volna, de csak a gumiköltség 3-400.000 ft 30e km-re:)

Előzmény: tomcat (264039)
tomcat Creative Commons License 2013.09.04 0 0 264043

Ebben is van logika, csak mondjuk 1600 km fél Európán átmenő autópályás vezetés után a BMW-ből pl. úgy szálltam ki, hogy okés, menjünk még egy kört. Akkor épp 7,3 l/100 km volt az átlagfogyi a teljes közel 5e km-re. Meghibásodás legkisebb jele nélkül egy (óra szerint) 150e+ km-t futott autónál. :)

 

tomcat

Előzmény: dhpage (264041)
tomcat Creative Commons License 2013.09.04 0 0 264042

Az M0-on anno összeraktam és dokumentáltam is az 5,3-5,5l/100 km fogyit 70 km/h tempomattal. Ha visszakeresed, ott vannak a boardcomp fogyi adatok fotóval. :)

 

tomcat

Előzmény: dhpage (264040)
dhpage Creative Commons License 2013.09.04 0 0 264041

így elolvasva már örülök, hogy francia autóm van. :)

Előzmény: KTMSzepy (264038)
dhpage Creative Commons License 2013.09.04 0 0 264040

a 7-9 a te vezetési stílusoddal értendő? akkor az Kona-nál lesz vagy 15. :)

Előzmény: tomcat (264037)
tomcat Creative Commons License 2013.09.04 0 0 264039

Okés, csak a 23i mondjuk 1999-ben volt 12 millió. Forint.

Szorozd csak fel az inflációval. :)

Fillérfuckereknek mehet a waresz és a bogár, az úri muri az óprémiumoknál indul. :))))

 

tomcat

Előzmény: KTMSzepy (264038)
KTMSzepy Creative Commons License 2013.09.04 0 0 264038
Nemhiába, a prémium az prémium, a minőséget meg kell fizetni. A megbízhatóságot viszont úgy tűnik nem lehet... :)
Vetekszik egy gyengébb franciaval... :)
Előzmény: tomcat (264037)
tomcat Creative Commons License 2013.09.04 0 0 264037

Típushibák

- a tankban az AMP gyártmányú szabvány 6,3mm saru kilágyul az 5A áram hőhatásától az üzemanyag szivattyún, egyszerűen leesik a rázkódástól és az autó megáll - fillérekből tartósan orvosolható

- a kormánygép egész biztosan tönkremegy, ez a sor6-osoknál általános: sebességfüggő a rásegítés, de nagyon gyenge a fogaslécen futó "hernyó" csavar, ezt első körben ennek megfordításával orvosolják, de a csere végül elkerülhetetlen - viszont álló helyzetben ellenőrizhető: kiforgatott keréknél meg kell mozgatni a kormányt

- pixel hibás kijelző (ez engem elkerült)

- ABS jeladó hiba 20-25e km-enként: berohad a kerékagyba, nagyon nehéz kiműteni és a Bosch diagnosztika a jobb és bal oldali jeladókat rendre felcseréli - a BMW MODIC viszont jól tudja

- MOTORNOTPROGRAMM hiba - automatáknál komoly gond, kézi váltósoknál inkább csak annyi, hogy a fojtószelep állása nem egyezik a vezérlő jellel - tisztítás megoldja

 

Nem beszélnélek rá, veszel egy 23i M52TU-s E39-et, beleborítasz még párszár ezret, akkor sem biztos hogy jó lesz. Minél olcsóbb, annál biztosabb, hogy szar.

Mert nem ismered az előéletét.

Pedig a 23i fogyiban nagy bajnok, 7-9 l/100 km. Ekkora tepsitől ez teljesen rendben van.

Nekem átlag 3-400e Ft volt az éves szerviz (gumi/fogyó-kopó+váratlan) költség 30e km futás mellett.

Én nagyon szerettem.

 

tomcat

 

Előzmény: Törölt nick (264034)
BlueFazer Creative Commons License 2013.09.04 0 0 264036

Tahi-ba egy BMW hegyetjárni? ;) Szerintem ne is a motorblokkra figyelj, hanem arra, hogy iX-es legyen! ;)

Előzmény: Törölt nick (264034)
BlueFazer Creative Commons License 2013.09.04 0 0 264035

Igen, C-ék megjegyezték, hogy a Rovinj oda-vissza út alatt nem kellett bekapcsolni a rádiót, annyit beszéltem, de én meg azt hittem, hogy rossz és azért nem szól, elvégre ez is csak egy Skoda :D Aztán "kicsit" mesélgettem, hogy mégse legyen már akkora csend :D

Előzmény: Törölt nick (264033)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.04 0 0 264034

tomcat! neked 523-ból a TU blokkos van? Annak a szériának van ismert tipushibája?:) Az M54-ről már elég sok rosszat olvastam...(525i)

Törölt nick Creative Commons License 2013.09.04 0 0 264033

Ahogy hallottam, kint nincs nagy csend, mert valaki még levegőt sem vesz sztorizgatás közben. Cét üsd!:)

Előzmény: BlueFazer (264032)
BlueFazer Creative Commons License 2013.09.04 0 0 264032

De nagy a csend :)

 

Itt tök xar az idő, xar a kaja és Rovinj se tetszett :DDD

C meg egész nap föl-alá úszik a strandon, félek hogy lassan kopoltyúja nő és ő lesz este feltálalva a haltálon :D

Ja, és a naplemente is xar volt, tök ronda, ahogy belebukik a tengerbe :D

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!