Ezt a topicot süketkomámnak és Gabócza1-nek szántam meglepetésül, mivel STM-jük már van, de saját topicjuk még nem volt. A topic célja: segitendő, hogy a zsák megtalálja a foltját. Ehez kíván sok sikert Spacc.
Hajaj, azt hittem MonoSe van feljebb pozicionálva.
Te tényleg azt hiszed, hogy az internetre felteszik azt a terméket, aminek a világon legmaximálisabb, legoptimistább számítások szerint is max 1000 vevője van?
Mondjuk mintha egy Cezanne-t az interneten hirdetne meg a tulaj?
Gondoltad volna, hogy az ilyen lemezeknek még csak nem is IEC és DIN4553x szerinti a korrekciója? Na most mit szólsz? 10 éve már, hogy én is kiestem az ilyesmiből ( én soha a büdös életben nem voltam még csak falusi diszkós sem), de azért ott még nem tartok, hogy bármit bizonyítsak az Index-en....
Amúgy meg azt írtam 6-15gramm. A disco az a 6gr körül, a 15gr az meg a legnagyobb tengerjárókon. Ez eszedbe sem jutott, ugye?
Kérhetnék egy linket a 12g-mal üzemszerűen terhelhető lemezjátszótű műszaki adataihoz? Amelyikben feketén-fehéren ott van, hogy a "Tracking Force" akár 120mN is lehet...?
Látod ez a baj, hogy te azt hiszed, én nem tudom mi a Concorde ( mert az, hogy nem írtam le, nem jelenti azt, hogy nem tudom), de ez sem baj. Az a baj, hogy életedben nem voltál mondjuk Monacoban egy diszkóban, ahol akkora a hangerő, hogy a bárpultra letett pohár talpa zizeg a márványon, így azt sem tudhatod, hogy ott mekkora tűerővel dolgoznak. De ez sem baj.
Az sem baj, hogy azt hiszed, hogy a 12grammos tűerő olyan tűre van beállítva, amit 3 grammra terveztek. Hát nem. Sőt a tű rádiusza is más, mint 3gr-nél, mert ugye a siklónyomás...
Na, hát éppen erről van szó;) fingod nincs arról, hogy a profi diszkósok mivel és hogyan jáccák le a lemezeiket, de te biztosan tudod, hogy mekkora tűerő kell hozzá. Ha egy fikarcnyit is otthon lennél a témában, tudnád, hogy mi az a Concorde, és mi történik, ha 3 helyett 15 re cseteri a diszkós ismerősöd a tűerőt.
Persze nem azért idéztem ezt, hogy vitába szálljak veled bármiről, hiszen nyilvánvaló, hogy mindenhez jobban értesz. A csoportszerveződés lélektanához is nyilván... ;) Csak tessék, tessék!
Szerintem én az egész Index felületen nem írtam még le azt a szót, hogy "Concorde"! Illetve most először igen. De tudom, hogy ez téged nem zavar, hiszen épp az előbb írtam le az analítikáját. Mivel ugye az írás nem csak az új galeritagokról szól, hanem a galeri főnökökről is.
Ez egy általánosító és éppen ezért eléggé pontatlan példabeszéd akart lenni. És persze rám is vonatkozik értelemszerűen, csak én nem kezdek hisztizni, ha aztán a rossz kezdés után bekövetkezik az elkerülhetetlen.
Próbálnék segíteni az újaknak, úgy általában az újaknak egy belterjes topokban, hogyan tudják magukat elfogadtatni. Szóval a legkevésbé sem az itt ostorozott új személynek.
Próbálj olvasgatni már ilyen jellemzően szűk csoportos topikokat, könnyű találni a fotósoknál, stb. A bekerülésnek egyetlen módja van: kinézel egy nálad is frissebb, még védekezés képtelen új nick-et és keményen nekimész. Pont olyan mint a galeriba kerülés. Mindig a legfrissebb, legkisebb galeritag feladata a támadó elhessegetése. A többiek csak akkor szállnak be, ha te kudarcot vallasz.
Most képzeld el, hogy eljársz az Almássy térre és úgy akarsz bekerülni, hogy az ottani galeri főnökeinek mész neki. Kész öngyilkosság nemde? Még ha ha valami csoda folytán tudnál is győzni, akkor is borítanád a már elfogadott kialakult erősorrendet. Ha legyőzöd a főnököket, akkor szétszéled a galeri és megintcsak kikerülsz a csapatból.
Hidd el az élet minden területén így megy ez. Előbb a csapat Benjaminjának kell lenned egy ideig, és csak utána mehetsz neki a főnöknek - csak így érheted el, hogy bevegyenek és ne széledjenek szét.
Ha egyből a főnököket ütöd és legyőzöd őket, a galeri tagok inkább átvonulnak egy másik térre, de téged soha a büdös életben nem fognak elismerni.
Nem a pécsivásárból összekulizott ringlises cuccok ára megy fel, őrmester elftárs, hanem a valóban minőségi analóg eszközök ára. De ez nagyon nem a te műfajod, kár belekotnyeleskedni.
Koszonom a válaszokat. 2 darab sokcsatornás mint az elozoleg belinkelt oldalon amit eladtak (S340) és 2 darab kisebb - szerintem az is S340-es, mivel ahhoz hasonlít a legjobban a gyári oldalon található képek kozul. mind a 4 szétszerelt állapotban van (a rendszer kábelok a mixpult házában), a modulok kulon csomagolva és óriási mennyiségu (kb fél kobméter kábel). Talán 2 draba modult adott el belole a kollégám a potméterek miatt valaki megvette évekkel ezelott. Aztán valamilyen kulso tápegységek is vannak, meg telefonhibrid, fluorescent kijelzok meg ilyesmi. Van szervizkonyvem is kb 200 oldalas. nézegettem, de abbol nem derul ki hogy a 2 kisebb típusa milyen, mert csak a sokcsatornást tárgyalja (1 sokcsatornás belso kábelezési schema van benne, kisebb - kevesebb csatornásra nincs). ja persze és az osszes modul kulon fejezetbe tárgyalva
Hogyne lenne... ezt a kettőt pl. eladták. Szerintem először puhatolózni kellene, mennyire ismert, keresett márka (első körben a Gearslutz fórumot ajánlom, van hirdetős része is).
Guten tag. elnézést az enyhe off-ért. nem találtam infót a neten arról hogy az utolsó - még analóg broadcast keveropultoknak van-e piaca vagy egyáltalán értéke. nekem van 4 darab EELA mixpultom a Bayern 3 stúdióiból, eladható ilyen cucc manapság egyáltalán? Nagyondrága Penny and Giles tolópotméterek vannak benne, moduláris az osszex mixpult. koszonom a kommenteket
Biztos, hogy ki lehet fogni jó dolgokat... olcsón is ráadásul, ha az eladónak halvány gőze sincs, mit is árul éppen vagy annak darabja mennyiért lenne eladható máshol.
Nyilván bizonyos berendezéseknek nem tesz jót az állás... bár sok függ a tárolás körülményeitől (hőmérséklet, páratartalom, por, és a többi.)
Lekopogom: a KORG D3200 -zal mákom volt. Tényleg bontatlanul jött és nullkilométeres volt...bár már évekkel korábban befejezték a gyártását. Bekapcsoltam és pikkpakk működött, mint a Scaffhausen :) Olvasom a berendezéshez kapcsolódó csoportot a fészbukon... több embernek már adódtak kisebb nagyobb gondok... úgyhogy nekem is feltehetőleg áll a zászló.