Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
"If your upcoming flight is cancelled, we will contact you directly as soon as possible to let you know what your options are. This could either be a refund of your ticket or a change of travel dates. This is subject to the individual airline terms & conditions."
Sziasztok, jól gondolom ugye, hogy beszoptam a bravofly -nál, ez egy szélhámos banda, direkt nem érhető el az ügyfélszolgálat, és direkt olyan a weboldal, hogy felajánlja, hogy a törölt járatot átfoglalhatom, de nem működik?
Vajon miért teszik ki a bravofly-t az olyan oldalak, mint a skyskanner? Sokat fizetnek nekik ezért, hogy a gyanútlan embereket megszivassák?
Azért itthagyom a keresőknek: SOHA NE VEGYÉL REPJEGYET A BRAVOFLY-tól!!!
Nagyon korrektek, nekem is volt már ilyen és szó nélkül törölték és visszautalták a foglalás árát.
Más. Most a Ryanair vetette el a sulykot. Aprilis végi MLA foglalás. Nem lehet törölni. Honlapjukon már rég nem elérhető a járat. Chates ügyfélszolgálat: "you can not see the flight on the website because it is blocked for new bookings" Szóval új foglalást nem lehet rá adni, de a régire nem adják vissza a pénzt... Nah úgy csússzanak ki a 14 napból, hogy füstölni fognak. A végére mondjuk jött a meglepetés: "You are very welcome. I wish you all the best es Maradj otthon:) "
Megint más 11.000 Ft-ért vettem egynapos BCN-t 06.23.-ra :D
Azért így is lehet csinálni! Vissza nem térítendő kedvezményes foglalásom volt, ennek ellenére ilyen korrekten álltak hozzá. Ezek után nem lehet kétséges, hogy a jövőben is mindig náluk fogok parkolni. És itt nem a visszautalt összeg értékéről van szó, hanem a hozzáállásról!
"Tisztelt XXXXXXXXX!
Természetesen ebben az előre nem látható rendkívüli helyzetben a Budapest Airport Zrt. vezetői számára kiemelten fontos, hogy ügyfelei a jövőben is elégedetten vegyék igénybe szolgáltatásait, ezért a lenti kérése alapján a BUDXXXXXXXXX referencia számú - Holiday Parking Earlybird kedvezményes ajánlat - foglalásának a díját az online booking rendszeren keresztül visszatérítettük."
Gondolatébresztőnek, a vonatkozó EU Bizottsági Közleményből:
"Az 5. cikk (3) bekezdése szerint akkor nem érvényesíthető a kártérítéshez való jog, ha a szóban forgó járattörlést olyan rendkívüli körülmények „okozták”, amelyeket minden észszerű intézkedés ellenére sem lehetett volna elkerülni.
Ezt a feltételt teljesítettnek kell tekinteni, amennyiben a hatóságok vagy teljesen megtiltanak bizonyos járatokat, vagy olyan módon tiltják a személyek mozgását, amely de facto kizárja a szóban forgó járat üzemeltetését.
Ez a feltétel akkor is teljesülhet, ha a járat törlésére olyan körülmények között kerül sor, amikor a személyek adott irányú mozgása nem teljesen tiltott, hanem csak bizonyos eltérések hatálya alá tartozó személyekre (például az érintett állam állampolgáraira vagy lakosaira) korlátozódik.
Amikor egyetlen ilyen személy sem szállna fel egy adott járatra, akkor az üresen maradna, ha nem kerülne sor a törlésére. Ilyen helyzetekben jogszerű lehet, hogy a fuvarozó nem vár nagyon sokáig, hanem kellő időben törli a járatot (akkor is, ha nem rendelkezik bizonyossággal a különböző utasoknak az utazáshoz való jogairól), a megfelelő szervezési intézkedések meghozatala – többek között a fuvarozó által kárpótolandó utasokról való gondoskodás – érdekében. Bizonyos körülmények között az ilyen esetekben előforduló járattörléseket is a hatóságok által hozott intézkedés által „okozottnak” lehet tekinteni. Szintén a körülményektől függően, ugyanez a helyzet állhat fenn a személyek mozgásának tilalma által közvetlenül érintett járatokkal ellentétes irányú járatok esetében is."
Nekem OFF legitarsasaggal volt hasonlo esetem. Vis majornak vettek, pedig ugyanaz a legitarsasag, ugyanaznap repulte ugyanazt az utvonalat, amit nekem ket nappal indulas elott torolt.
Egyertelmu volt, hogy gazdasagossagi okbol toroltek,es megis.
mondjuk az igaz, hogy egyik légi társaság sem jókedvében állt le, ahogy pld a wizz sem egyik napról a másikra, miközben max annyi változás történt, hogy tovább nőttek a koronás esetszámok. szóval lehet az egész leállást kényszerűnek tekinti, vis maiornak.