Nekem is 2.0 benzin van, most cseréltettem olajat, a szokásos Castrol Magnatec 10W40 került bele, régóta ezzel használom a kocsijaimat, sztem kifogástalanul teszi a dolgát, és megfizethető (Havernál cseréltetem, beszerzési áron:).
Hát sajna már a computer kiolvasás is maga rablás!
Asszem 5-6000 Ft, de azért írtam, hogy keress akár közvetett ismerőst valahol, mert Én is találtam, és 4 üveg sörért nézegeti nekem, csak megmondja mikorra menjek oda. A gyári gépen egyébként mindent tudnak nézni, még a lambda szondákat is ellenőrzik, méri a működésüket...
Nekem sajna a hátsó (alsónak is hívják) feszültsége nagyon ingadozik, tehát a katalizátor utáni, valszeg szar az egész szonda, nekem azt is cserélnem kell majd, annak egyenletes képet kellene adnia (ezt is ott magyarázták el), mert ugyi a katalizátor leredukálja a károsanyagokat, de mivel új a katalizátor, így az biztosan jó.
Nekem még azt játsza már megint az aranyom, hogy jobb oldalon hideget fúj, bal oldalon meg meleget, egyszer már csinálta, akkor megjavult... Valaki írta korábban, hogy valami kütyü szarakodik.
Bezzeg az öreg Xantia a 4 éve alatt egyszer sem halt be sehol...
Nemrég vásároltunk 2.0 benzines 2001-es c5-öst,vannak apróbb hibák ,de szeretjük az autót.Viszont nagyon zavar, hogy a külső hőmérséklet érzékelő állandóan 60-66 C fok körüli méréseket mutat, próbáltam megtalálni a külső kristályt de nagyon nem jövök rá merre lehet. Aki tudja merre keressem az plz help:)
Mióta megvan az autó olvasgattam a fórumot és nálunk is van zörgés , előröl jön, mondtam szerelőnek azt mondta nem mennyek bele a kátyúba és akkor nem zörög :)
Pontosan teljesen igazad van megvettem a C8 at úgy hogy volt nála 700 ezer forintal olcsóbbb!!! és mégse azt vettem meg átláthatatlan visszatekert kilométerrel sokadik gazdától. A megnézett kb 30 autóbol az nem volt visszatekerve amelyikben 240 000km volt és az amit vettem én 160 000 ezerrel. 2.5 évesen vettem a C5 öm akkor nem találtam itthon olyat ami nem volt vissztekerve azaz amik jóval drágábbak voltak azokat nem néztem mert az nem tudtam megfizetni. Aztán belefáradtam a sok szemétbe és nagy szerencsémre ismerőstől vettem elsőkézből kintről. Sajnos a magyar autópiac egy nagy átbaszás , pláne azok a keresekdők tisztelet a kivételnek akik maguk hozzák be az autókat eladásra. Volt olyan kereskedő aki telefonba azt mondta hogy nem alvázszámot árul hanem autót , mert mertem elkérni az alvázszámot ellenörzésre, és ez most volt 2009 ben
Valóban nem egyszerű megbízható forrást találni. Nekem az jött be, hogy ismertségen keresztül, nem kereskedőtől vettem autót. Ez is lehet bukta, tudom - szerencse is kell. Ja, és nem kell "lecsapni" az olcsó, 100e km körüli autókra :)
moli1: Én kicsit fiatalabban gondolkoztam, ráadásul kombiban.
Köszi a biztatást, hát, nem túl biztató, de legalább tisztában vagyok vele :)
A C5-ös (kombi), amit múltkor néztem (180 ezer km körül), a következő hibákat mutatta az átvizsgálás során: - Kormányszervóból csöpög az olaj - Első kerekek körül lötyögött valami tartókar(?) - FAP/"dízel katalizátor" környékén probléma
2003.2.0 HDI 145000 km , egyébként el kell keseritselek mert ezeknek a kategóriás autóknak 98% visszatekert amikor én vettem 3 éve alig találtam olyat ami nem volt visszatekert, és most is ez a szitu velük , már most mondom nem fogsz találni olyat ami nem lessz visszatekerve , nagyon jó kis kocsik a C5 ök a baj csak az velük hogy 2-300 ezer kilóméterrel már jönnek elő problémák és ha visszatekert a kocsi és 100 ezret mutat akkor joggal mondják rá hogy szar , persze máskép lenne ha az eredeti kilométert mutatná mert akor az állapotának megfelelő lenne.
JAh: Téligumszettel , tetőcsomagtartóval 2.1 mill adom, lehet soknak tünik de nincs benne 2-300 ezer mint a többiben.
Nekem sem befolyásolta az antipollution fault (környezetszennyzési hiba) jelzés a menetteljesítményt, de mindenképpen vidd el egy márkaszervízbe, ott a gyári computer ki fogja írni, hogy potnosan mi a hiba, mert ez elég tág így. Nekem katalizátor öregedési hibát írt, tehát szét volt égve. A baj az, hogy mást is befolyásolhat, és idővel kárt tehet valamiben, inkább nézesd meg, memóriájában biztosan benne van még, ha nem lett törölve, sztem ennyit megér, főleg ha szerzel ismerőst valahol...
a dizelek azt hiszem erzekenyebbek, ugyanugy a HPI motorosak, en sokat keresgeltem a neten es sok rosszat olvastam roluk de miutan megvettem nem csalodtam, ezen az aron ezekkel az eztrakkal boven megeri. azt hiszem al enyeg az hogy amit veszel azokon mar legyenek megcsinalva a garancialis dolgok. nekem szerencsem volt elso tulajdonostol vettem es mindent meg csinaltatott rajta ami az elso par evben elszokott romolni, de ugyneztem ha r ais kell koltsek az elso evben 200000 FT ot akkor is sokkal jobban kijhovok mintha egy ugyanilyen kategorias es extras BMW-t , AUDI-t stb vennek..
ertem, akkor elvileg ha egy ujabba clariont vennek ahhoz jok lennenek a kabelok? tulajdonkeppen mindegy lenne csak szeretnem a kormanyrol mukedtetni ugyanugy
Moli1 ha jo a HDI C5-öd akkor miért adod el? Na jo ez csak vicc. Egyébként viccet félre téve, mennyire megbizhatoak ezek az autok? Nézegetve a kinálatot már 3 évest is jo árban meg lehet kapni a ráncfelvarrotat.
Én úgy tudom, hogy minden típusnak más a csatlakozója. Szerintem a bentlevő kábelre, csak az eddigi típust tudod csatolni. De ezt nem mondom teljes biztosra.
ok utana nezek egy ujabnak, es irok a jovoheten, megoldjuk.. akar jelkepes osszgert is.. csak az a kerdesem hogy ha csak a cd tarat cserelem ki hagyom a kabeleket akkor ugyanugy mukdodne a kormanyrol illetve a radiorol?
parhete vettem meg az elso citroenem, egy C5 exclusive 2.0 Aut. eddig megvagyok vele elegedve bar nekem is elojott 1 het utan az anti pollution fault, de 2 hetre ra eltunt, viszont az anti pollution fault nem befolyasolta egyaltalan a menet teljesitmenyeket. az automata valto kicsit lusta de triptronicban eleg jo..
valaki tudna arra tanacsot adni hogy mivel a cd tar (clarion) nem mindig jatsza le nemelyik CD-t, szeretnek ujat bele tenni, gondolom teljesen mindegy hogy melyiket ugyanugy lehet majd kezelni a kormanyrol ?