Keresés

Részletes keresés

HáBé Creative Commons License 2008.07.07 0 0 2728

Pálinkásat!

 

A Viharsarok megyei jómunkásemberek nem olvasnak Magyar Közönyt reggelente kakkantás közben?

 

HB

Előzmény: Törölt nick (2724)
sosiforda Creative Commons License 2008.07.07 0 0 2727
Mivel odafelé egész tempósan haladtunk a Borsodos sofőr sráccal, nekem is úgy tűnt, hogy nem lenne nagy különbség az autópályás menetidő és egy a 35-ös úton Hajdúböszörmény, Polgár, Tiszaújváros érintése nélkül közlekedő járat menetidejében, köszönhetően annak is, hogy az autópálya miatt szemmel láthatóan jelentősen csökkent a 5-ös út forgalma.
Előzmény: Törölt nick (2708)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.07.06 0 0 2726
Nemá'...
Előzmény: Törölt nick (2724)
Alkaa Creative Commons License 2008.07.06 0 0 2725
Egyre inkább azt érzem, hogy szerencsés vagyok, hogy némelyik 260.32-t még az eredeti rendszámával sikerült kilőnöm. Ez iszonyat. :-)
Előzmény: Törölt nick (2724)
BPO-106 Creative Commons License 2008.07.06 0 0 2722
Nem szoktam olyan buszt látni, amely a 400-asokon (és az újabb 200-asokon) megszokott ülések fejtámlás változatával járna helyi kivitelben.
Előzmény: W50LA Z (2694)
W50LA Z Creative Commons License 2008.07.06 0 0 2721
Igen az is, meg az EMF-790-is.
Előzmény: Alkaa (2718)
W50LA Z Creative Commons License 2008.07.06 0 0 2720
Maga a számok szerintem még ma is élnek, csak nem rakják ki a kocsikra. Azt is értem miért nem, csak azt nem, hogy miért kezték kirakni annak idején, mikor ez a kocsik egyfajta úgynevezett "PIN" kódjuk volt a telepen belül.
Előzmény: Törölt nick (2711)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.07.06 0 0 2719
Meg :-)
Előzmény: Alkaa (2714)
Alkaa Creative Commons License 2008.07.06 0 0 2718
De még a HRR-830 is.
Előzmény: W50LA Z (2717)
W50LA Z Creative Commons License 2008.07.06 0 0 2717

Eleinte biztos, hogy a törzskocsi a CJN-586-volt, nagyon sokáig, még szürke-zöld csíkokkal. Majd kapott fehér-piros fényezést, elől piros ferde csíkokkal, és meg akkor is a járat kocsija maradt.

A Zala részéről valóban az EFL-695 volt, majd őt váltotta a HEH-529-es 2000-ben.

CJN-586-ot meg a GZH-184 váltotta 1999-ben.

Az ELE-311 főként beugró autó volt eleinte a távolsági vonalakra, meg különjárat és később az egri törzskocsi a BHM-141 után. Biztos megfordult a vonalon, mint ahogy a CTJ-915, DUD-645, DUD-635, CTJ-964, BOS-579 is néha.

Előzmény: Törölt nick (2710)
boz-021 Creative Commons License 2008.07.06 0 0 2716
Rába D10.
Előzmény: KKL-144 (2715)
KKL-144 Creative Commons License 2008.07.06 0 0 2715
Sziasztok!

Tegnap volt szerencsém bejárni a Bcs. pu.-ról 17:45kor induló Békéscsaba - Doboz - Szanazug - Doboz - Békéscsaba járatot, amit most DUD-635 vitt. Hát nem csalódtam. Kényelmes volt, és nagyon jól ment. Milyen motor van abban?
(Az egészet csak a sofőr morcossága árnyékolta be, de mindegy. :-P )
Amúgy erre a járatra mindig másik busz van beosztva? Múlt héten szombaton EMF-790 volt.
Alkaa Creative Commons License 2008.07.05 0 0 2714
FKF-669. Így már megvan? :-)
Előzmény: Csoki bácsi (2713)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.07.05 0 0 2713
KAZ-466 előző rendszámát meg tudnád mondani? Nálam nincs ilyen autó... :-/
Előzmény: Törölt nick (2709)
Alkaa Creative Commons License 2008.07.05 0 0 2712
És azt nem lehet tudni, hogy melyik busz mi volt eszerint a rendszer szerint?
Előzmény: Törölt nick (2711)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.05 0 0 2708
Szerencse hogy van az 1441/130 járat. Így tudja pótólni a Miskolcit ha valami gondja van.
Ilyen már korábban is volt.

Talán matrica sem kellett volna, hanem megállás nélkül végig mehetett volna a 35-ös úton.
Előzmény: sosiforda (2707)
sosiforda Creative Commons License 2008.07.04 0 0 2707

Ma 8.43-kor pontosan megérkezett Békéscsaba felől Debrecenbe a miskolci járat IK 397-essel, a kb. 20-22 felszálló beszállítása után 8.45 helyett 8.50-kor el is indultunk kb. 10 üres ülőhellyel a buszon, majd a debreceni buszállomás forgalmi épületét megkerülve a 3-as kocsiállásnál véget is ért az utunk:(

 

Néhány perc álldogálás után a vezető közölte, hogy a busz elromlott, "elfolyta a vize" ,amit a debreceni beszállítás után észlelt és a Békéscsabáról érkező másik Körös Volános busz megy tovább Miskolcra, de annak előbb még autópálya matricát kell venni és ki kell töltenie Debrecenben a 45 perces pihenőidejét.

 

A vezető át is terelte a csalódott utasokat a 9-es kocsiálláshoz, ahová 9.05-kor beérkezett a Békéscsabáról 5.50-kor Debrecenbe induló 1441/130. sz. járat a JMG-971-es MAN személyében.

 

Az utasok nagyobb része erre szállt fel, néhányan viszont - köztük én is - a matricavásárlás és 45 perces pihenő helyett a menetrend szerint 9.10-kor a 35-ös főúton Miskolcra induló Borsod Volános buszra szálltunk fel, ahol a vezető nem fogadta el a Körösös buszon már megváltott jegyeket,de mint kiderült a Körösös mentesítőnél hamarabb ért Miskolcra.

 

A JMG-971-es 9.08-kor elhagyta a buszállomást és a Borsodos járatból láttam, hogy Debrecen északi szélén, a 35-ös út melletti MOL kútnál meg is kezdte a pihenőidőt.

 

Vissza ezzel a járattal jöttem, a JMG-971-es fordult vissza, Miskolc-Békéscsaba táblával és a vezető tudott gépi jegyet kiadni a vonalra.

Az első képen a Búza téri beszállítás átható, ami kicsit elhúzódott, 15.00 helyett így 15.04-kor indultunk, majd a tapolcai elgazástól a 7-8 ott felszálló utast felvéve 3 üres ülőhellyel már 10 perc késéssel indultunk tovább.

Lehet, hogy ez a busz nem bírja annyira az autópályát, mindenesetre anélkül, hogy bármilyen rendkívüli helyzet lett volna útközben Debrecenbe már 16.35 helyett 17 perc késéssel éppen a 16.52-es továbbindulási időponra érkeztünk.

Úgy tűnik a pihenőidőket tényleg ellenőrzik, mert a késés ellenére megtartottuk a 15 perces pihenőt az egyik tároló kocsiálláson várakozva, ahogy a 2. képen látszik. Az Agrártudományi Egyetemnél felszállt 5-6 utassal együtt Debrecen, autóbuszállomáson 22 átutatzó utas volt, többen Miskolctól Békéscsabáig, Szeghalomig, de volt utas Békésre is.

Debrecen, vá-nál már 20 perc késésünk volt, de ezt Berettyóújfaluig 10-re csökkentettük, ami aztán Szeghalomig meg is maradt, onnan viszont fokozatosan ledolgoztuk, Köröstarcsán például nem volt sem le- sem felszálló és végül Békéscsabára pontosan érkeztünk meg 19.40-kor.

Törölt nick Creative Commons License 2008.07.04 0 0 2706
BHM-395 -> FKB-489


Ha már ELE-311 szóba került. Tanszünetben Csabán ő csinálja a 8.00 Tescotól és 8.30-kor Erdélyi sortól induló 8A járatokat.

És IHT-524 hosszú hetek után visszatért.
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.07.04 0 0 2705
Van egy fotóm róla, de szembefényes :-)
Előzmény: dud996 (2702)
W50LA Z Creative Commons License 2008.07.04 0 0 2704

Még egy dolog ami a számozást megelőzi 95-ben kezdték. A kocsik hátsó ablakán volt először szám, ugyanolyan típus, méret csak sárga színű matrica. Ez egy belső azonosító szám volt.

Ki emlészkik rá?

Előzmény: 266-60 (2680)
W50LA Z Creative Commons License 2008.07.04 0 0 2703
2606-os hozzászólásban a válasz az 561-ről, a 589-et nem tudom.
Előzmény: szantaimark (2701)
dud996 Creative Commons License 2008.07.03 0 0 2702
:)) Óóó jajajaaa! Emlékeztem is, hogy valamiért mosolyra derített a rendszám első fele... :) Köszönöm mindkettőtöknek! Ha valaki még kedvet kapna képet feltötlteni, ne szégyellje magát! :)
szantaimark Creative Commons License 2008.07.03 0 0 2701

BHZ-561 csabai lett, később (2000 után) selejtezték.

Az 589 utolsó telephelye emlékeim szerint Orosháza volt, még sárgán, az 561-gyel közel egyidőben selejteződhetett.

Előzmény: Normann Trancer (2693)
Alkaa Creative Commons License 2008.07.03 0 0 2700
Hát nem "csak úgy", majd tessék nekem segíteni, melyik buszt merre érdemes lőni, ha jövök Debóba... :-)

GVM-411
Előzmény: dud996 (2697)
Csoki bácsi Creative Commons License 2008.07.03 0 0 2699
GVM-411 :-)
Előzmény: dud996 (2697)
266-60 Creative Commons License 2008.07.03 0 0 2698
Köszi szépen
Előzmény: W50LA Z (2690)
dud996 Creative Commons License 2008.07.03 0 0 2697
Ma kicsit szerelmes lettem. :) Újabban ITA-013 helyett Debrecenbe jár egy Classic, Gxx-411-nek hívják.

Valaki valami szééép képet esetleg csak úgy? :)
W50LA Z Creative Commons License 2008.07.03 0 0 2696
Szintén 94-es, csak 95-ben került a Volánhoz. S kapott felújítást.
Előzmény: Törölt nick (2686)
W50LA Z Creative Commons License 2008.07.03 0 0 2695

Ez tény. De a 311 járt rajta egy ideig? Mert Egerbe sokat járt, de Lenti nem rémlik.

 

Előzmény: Alkaa (2692)
W50LA Z Creative Commons License 2008.07.03 0 0 2694

Miért? A háttámla miatt?

Azon a buszon csak a fehér ajtó a kakukktojás.

Előzmény: BPO-106 (2667)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!