Győri élményfürdői kirándulás. (www.rabaquelle.hu) Június 11. vasárnap. Mit szóltok? Ha jó az idő, akkor motorral, ha nem kocsikkal. Ott van fedett rész is, szóval időjárásfüggetlen a dolog. Mi visszajárók vagyunk, nekünk nagyon tetszik a hely, de mehetünk máshová is, ha van jobb ötlet. A lényeg a punnyadás ezerrel!
No, most akkor én számolok be majd folyamtosan a dolgokról, hogy mi van, és hogyan van!? Mint ahogy ezt anno garfonya kolléga tette!
Motor Pécsen van a kereskedésben, és kedden jelentem be. Gondolom akkor ezen héten elintéződik a biztosítós dolog. Aztán utána ha van Hollandiában alkatrész, akkor következő hétfőn leadja a rendelést, és ha minden jól megy, akkor kb. két-három hét mulva mehetek a Vasért! ;-))))
ui.: nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltok rám, és velem vagytok!!!
nem sok minden részlet. Enyhe kanyar volt, és én úgy éreztem, hogy sok lesz, ezért egy picit meghúztam az elsőféket. Tudtam, hogy óvatosan kell meghúzni, mert csúszik az út. Finoman meghúztam, és a következő pillanatban már a kezemet néztem ahogy mutat a motor irányába, persze a földön csúszva. Aztán a szememmel követtem, ahogy a kedvesem csúszik előttem lábairól ledölve. Aztán utána egy pillanattal, egy műanyag oszlophoz közelített, mint a tekegolyó a bábukhoz. "Meg áll, megáll, nem csúszik neki!!" Aztán pukk, a műanyag oszlop eltűnt, és a motor csúszása is megállt. Ekkor már én is csak ültem, és néztem a motort. Feálltam, és oda ballagtam. Lehajoltam: "Kurva életbe, ezt elbasztam!" És felvettem a füédről. Ekkor már a többiek is oda értek, és segítettek kivenni az út menti földes részről.
Szóval ebből amit le kell vonni tanulságot, nagyon tud csúszni a vizes aszfalt! Inádd érjetek oda 30 perccel később, de épségben érjetek oda!
Szeva Matu! Szóval férfias munka volt (ahogy Bálint mindta a telcsibe) a tábla kidöntése. Haza vihetted volna szuvenírnek! Azért a Győri dolog még áll, ha kocsival is?
Szia MatulA+! Sajnálom a szerkezetet, de legalább a bűröd egyben van!
Basszus ez nem igaz! Mindenki alól kicsúszik a gép? Biztos, hogy vezetői hiba? Nincs szerepe benne a lágy első futóműnek. Ha tudsz rá majd időt szakítani leírhatnád a részleteket, hogy okuljunk az esetből. Sajnos megint van miből!
Ez is benne van a motorozásban , nyilván akinek a garázsban áll annak kevesebb az esélye az ilyesmire ...... (mondjuk beállásnál nálam annyira pici a hely , hogy volt olyan amikor lazán nekimentem a motornak.... (nem az ER6n)....
Most, hogy beszéltünk és elmondtad, hogy mi volt, nem haragszom, valószínűleg tényleg kiborultam volna...:-((( Így is, mikor benéztem a fórumba és megláttam a képeket, nem hittem a szememnek...:-(( Nagyon sajnálom, de az a lényeg, hogy neked semmi bajod nem lett!!!
Pedig igaz! ;-)))))) A képek nincsenek összeretusálva egy másik törött motorral!!!!!
ez van Bálint! Sajnos beléptem én is abba a körbe, aki eldobta a Vasat! Azt hittem, hogy nem fogom, de most így történt ez az eset. A legfontosabb, hogy én tényleg megúsztam a dolgot, most reggelre érzem egy picit a csípőm alatt a lábam, hogy ott megütöttem, mert oda estem rá, és úgy csúsztam az aszfalton. Végig követtem a szememmel a motort. Láttam végig, ahogy csúszik az aszfalton. Nem volt szép látvány, de felkeltem, oda mentem, és felállítottam. Aztán ráültem, és szóltam a töbieknek, hogy segítsenek kitolni az útra. Utána meg kulcs elfordít, indítógomb megnyom, és háhá! A szerkezet óramű pontossággal beröffent! Aztán, hogy most egy - két idomod, és egyéb dolgot le kell rajt cserélni!? Madj a szerelők, és a kereskedő megoldja! Ennyi.....
Röviden, ráfékeztem elsőfékkel, és kicsúszott alólam a Vas. Aki esetleg aggódna a testi épségemért, jelentem, testilek, lelkileg rendben vagyok!
Elismerem, én voltam a balfasz, és kész! Lagalább magamnak okoztam a kárt, és nem valaki nekem, vagy én valakinek. Szóval egyben vagyok, a morot, meg majd meggyógyul!!!!!
Széles, és sima utat mindenkinek!!!! ;-))))))))))))))
Elöször is bocsánat Dorka!!!!! Ha ezt akkor mikor az sms-t küldted, elmesélem, akkor tuti idegrohamot kapsz, és ezért hazudtam neked! Szóval csak is a TE lelkiállapotod, és a nyugalmad megőrzése miatt volt.
Most akkor a képek, és hogy akkor, mi is történt valójában. Szóval nekem nem tetszett, hogy egy korábbi eldőlés miatt utángyártott lábtartóval kell közlekednem, és gondoltam, hogy most eljött az ideje, hogy lecseréljem. (mondjuk sok más alkatrésszel együtt)
Jó hír, már akinek jó!? Fehérvárig el fogok jutni, az tuti! Mert kb. 10 perc múlva indulok. Citára még nem tudom, hogy felmegyünk-e, vagy sem, de Fehérvárig tuti megyek. Aztán ha jó idő lesz, akkor lehet Cita is bele fog férni. (Van azért másik bakancsom is) ;-)))) (igaz nem motoros. :-( )
Gyere csak Citára, ha nem esik, a csizmát meg szárítgasd! Az én kesztyűm is vizes a tegnap miatt. Egyébként átérzem a problémádat. Tegnap én csak 30 km-t mentem és nem esett jól, a szakadó esőben.
Mikor is megyünk hozzád!? Ezentúl nem fogok semmit se mesélni, mert folymatosan azt gondolod te is, meg a többiek is, amit nem kellene. Inkább szépen csendben leszek. ;-)))))
A "valami féle védő vagy tároló zsír", az a formaleválasztó. Gyártás során, a formáról, amire vulkanizálják a gumit, ezzel az anyaggal segítik, hogy könnyen elváljon a formáról. Amíg ez le nem kopik, tényleg csúszik a gumi.
Van egy rosszhírem! Kormánysúly nem volt. Csak tükröt hoztam, és lábtartót. Ja, és 5 rongy visszajárót. Akkor innen mehet tovább az egyezkedés. ;-)
Ha holnapra megszárad a ruhám, akkor lánckenés után felmegyek Fehérvárra, és felviszem a törött, és az ép tükröt, meg persze a lábtartót. Aztán szerintem akkor fel is biggyesszük a Vasra, nem!?
ui.: Egy fazon ott vitte ki a teljesen új motorját a boltból, és indult vele Csornára. Szóval nem én vagyok a kemény hanem a srác, aki bejáratós motorral elindult Csornára Pécsről.