Keresés

Részletes keresés

dbbuszos Creative Commons License 2007.01.09 0 0 347
Ja még annyit kihagytam, hogy ez az oda állás nálunk is baj volt meg néha még ma is. Ugyanis nálunk meg gondolom máshol se szokták meg az emberek az alacsonypadlós buszoknál, hogy a padlón sárgával vagy pirossal jelölt helyre ne álljanak. Ezt nem sokan szokták figyelembe venni sajnos.
Előzmény: dbbuszos (346)
dbbuszos Creative Commons License 2007.01.09 0 0 346
Én eddig ha orosz buszt láttam képen abban mindben zárt volt a fülke. Én nem mondom, hogy nem biztonságos, sőt a 263-as buszokban szeretem is ezt a zártságot. A vezetőnek is jobb szerintem nem tudják kirángatni az űlésből stb. Meg több hely is van ez álltal.
Előzmény: Irispepe (345)
Irispepe Creative Commons License 2007.01.09 0 0 345
Oroszországban hol?Moszkva, vagy úgy általában mindenfelé?Szerintem hasznos egy dolog, ha már csak arra gondolsz eddig hányan ugorttak félre itthon, hogy ne zavarják a vezetőt a kilátásban.:)Ráadásul itthon csak egy matrica volt, a Volvokon Pesten már az sincs.:(
Előzmény: dbbuszos (344)
dbbuszos Creative Commons License 2007.01.09 0 0 344
Igen így van ahogy írtad, de pl. Lengyelországban meg Romániában sincs minden buszban így leválasztva a vezető. De nagy részükben el van zárva a vezető. De én ezt nagyon csak Oroszországnál tapasztaltam.
Előzmény: Irispepe (343)
Irispepe Creative Commons License 2007.01.09 0 0 343
De Lengyelországban is van különbség az ajtó leválasztásában.A Solarisokon pl úgy van kialatkítva, hogy azt a félszárnyat akár kasszázás céljából lehessen használni.A Jelczek abszolút visznek egy ajtót,az Ikarusok meg néha igen, néha csak egy vas van odakapcsolva.Egy ilyen leválasztás talán itthon is bejönne.
Előzmény: nemeza (341)
dbbuszos Creative Commons License 2007.01.09 0 0 342
Tudom.
Előzmény: nemeza (341)
nemeza Creative Commons License 2007.01.09 0 0 341
Lengyelországban és Romániában is ilyen rendszer van.
Előzmény: dbbuszos (340)
dbbuszos Creative Commons License 2007.01.08 0 0 340
Az orosz igények szerint lettek a buszok kialakítva. Azért ennyire zárt a fülke de oda a 280 meg a 415-ös buszok is ilyen zárt fülkével mentek. Az ajtó egyik szárnya az utasoká a másik a vezetősé. Az itthon maradt 263-asok egy részét a Volánok átalakították vannak akik meghagyták a zárt fülkék vannak akik nem. Van olyan ahol ajtókat szedtek ki stb. Nálunk pl. csak egy 263.10-ből lett a zárt fülke kiszerelve.
Előzmény: suexID (338)
I-shift Creative Commons License 2007.01.08 0 0 339
Igen
Előzmény: suexID (336)
suexID Creative Commons License 2007.01.08 0 0 338
Nálunk meg maradtak a dízeles kivitelben és ahogy elnézem a festésen se kellett sokat korrigálni, mert a Bács Volánnál is zsír ugyanilyen kivitelben futnak. Ami nekem kifejezetten tetszik, hogy a félig helyközi viszonylaton futó (52) Ikarus 263-nak az első ajtaja félig nyílik, az egyik fél az utastérbe visz, a másik meg az elszigetelt vezetőfülkébe. Ezeket valami komolyan háborús övezetbe akarták exportálni, mivel a sofőr valamiféle bunkerben ül! :)
Előzmény: dbbuszos (337)
dbbuszos Creative Commons License 2007.01.08 0 0 337
Nálunk a mi orosz exportból visszamaradt 263-as buszaink nagy részét elgázosítottuk. Ja meg Voith váltót is kaptak.
Előzmény: suexID (334)
suexID Creative Commons License 2007.01.08 0 0 336
És a nagytesó Vultron+Buse rendszere dolgozik bennük is?
Előzmény: I-shift (335)
I-shift Creative Commons License 2007.01.08 0 0 335

A Localonak ugyan az a 7,3 literes 290 LE motorja van, mint a "nagy testvérnek"

a BKV csuklósoknak...

Előzmény: nemeza (331)
suexID Creative Commons License 2007.01.08 0 0 334
Én szeretem ezeket a kocsikat, de komolyan. Megvan bennük a régi 260-asok bája, mégse akarnak szétesni. Igaz, van olyan, hogy valami hülyegyereket osztanak rájuk és olyankor rángatnak váltáskor, mint az állat. Majdnem hasraesik az ember, mikor ki akar menni a 10-essel a Tescoba! :)
Előzmény: dbbuszos (313)
Irispepe Creative Commons License 2007.01.08 0 0 333
Franc se tudja már.Én a 114/14-es verzónak örülnék, most is itt futnak a tesztpéldányok.:)Az Alfabuszé erősebb egy picivel, az Ikarusé 192Le-s.De hát ezen ne múljék a minőség!
Előzmény: nemeza (331)
E94.27G Creative Commons License 2007.01.08 0 0 332
Köszi! Jelenleg nagykanizsai telephelyes, azért kérdeztem rá a képre.
Előzmény: 263.10 (330)
nemeza Creative Commons License 2007.01.07 0 0 331
Én is valamikor egy sofőrtől kérdeztem, és ő 41/87/87Ara mondta.. Azóta lehet, hogy változtattak.. Tényleg, a Localonak, vagy a 263asnak van erősebb motorja? Localo már ment a 41-esen? A Tordai út ugyanis nem enyhe lanka.. Az első komolyabb havazáskor is mindig megemlítik ezt a vonalat a rövidebben közlekedők között..
Előzmény: Irispepe (328)
263.10 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 330
2004-ben Dunakeszin.Különjárat volt,de már nincs a pesti telephelyen.
Előzmény: E94.27G (323)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.07 0 0 329

"41/87/87A-ra"

és oda elég a 17 busz?

Előzmény: BPI-208 (326)
Irispepe Creative Commons License 2007.01.07 0 0 328
Én egy söfőrbarátomtól tudom, hogy a 14/114-re mennek a Localok.Ezt már egy éve mondta amikor még nem is volt szó erről.Mellesleg már most is ott tesztelik ezeket.
Előzmény: BPI-208 (326)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.07 0 0 327
és akkor a most ottlévő buszokkal mi lesz?
Előzmény: BPI-208 (326)
BPI-208 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 326
Én meg úgy tudom, hogy a 41/87/87A-ra mennek a Localok (már csak az említett darabszámok miatt is; 14-114-re min. 20 kocsi kéne és abban nincs benne a tartalék). 14/50/58/114-nek meg szerintem egyszerre jár le a szerződése, mivel 2001. szeptember óta járnak ott MAN-ok.

13-as: hétvégén 100%-ban Transman-os, hétköznap 1db, a többi Bkv-s.
Előzmény: nemeza (322)
nemeza Creative Commons License 2007.01.06 0 0 325
A többinek mikor fog?
Előzmény: Irispepe (324)
Irispepe Creative Commons License 2007.01.06 0 0 324
Csak a 14/114-re tudtommal. Ennek járt le a határideje.
Előzmény: nemeza (322)
E94.27G Creative Commons License 2007.01.06 0 0 323
BHC-492-vel merre jártál, ill. hol fotóztad és mikor?
Előzmény: 263.10 (295)
nemeza Creative Commons License 2007.01.06 0 0 322
Ez csak a 14/114re vonatkozik, vagy az összes többi VT-s járatra is (50,58,150,250) 13 VT-hez tartozik?
Előzmény: Irispepe (314)
263.10 Creative Commons License 2007.01.06 0 0 321
Nem,vezettem ,kézi váltós,hosszú hidas.
Előzmény: FKU-911 (319)
263.10 Creative Commons License 2007.01.06 0 0 320
Nem tudni még,talán lesz több vonal.
Előzmény: Törölt nick (307)
FKU-911 Creative Commons License 2007.01.06 0 0 319
VID-317 automata váltós?
Irispepe Creative Commons License 2007.01.06 0 0 318
Miért?Tudtommal most sem megy több.Annyi biztos, hogy erre a vonalra úgy kapták meg a szerződéshosszabbítást, hogy csak alacsonypadlóssal fuvarozhatnak tovább.Én Tétényben lakom, néha alámcsúszik egy Localo, és MAN-ek után néha felüdülés, még akkor is ha beverem a fejem a hátsó ajtónál, akárhányszor leszállok.:)
Előzmény: FKU-911 (317)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!