Keresés

Részletes keresés

Grimbi Creative Commons License 2007.01.10 0 0 359
Utolsó csepeli Transmannos napon is kinn volt:)
Előzmény: Sir Rooth (350)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.10 0 0 358

Kérdés, hogy ez most tipp, vagy tudod? :-)

Előzmény: g86 (353)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.10 0 0 357
Igen.
Előzmény: FKU-911 (356)
FKU-911 Creative Commons License 2007.01.10 0 0 356
a 41V a pécsi busszokkal lesz adva?
263.10 Creative Commons License 2007.01.09 0 0 355
Jan .14-ig nem megy.
Előzmény: Sir Rooth (350)
263.10 Creative Commons License 2007.01.09 0 0 354
A mi 263-as buszainkban 210 lóerős(155 kW-os) motor van.A Volvót nem tudom pontosan,de erősebb.
Előzmény: Irispepe (333)
g86 Creative Commons License 2007.01.09 0 0 353
Csak 17 ótó megy a Transmanhoz, lehet, hogy ez a megoldás?
Előzmény: Törölt nick (348)
Grimbi Creative Commons License 2007.01.09 0 0 352

Kievben a fülkében nem csak a sofőr tartózkodott, hanem a kalauz is. 

Előzmény: suexID (338)
dbbuszos Creative Commons License 2007.01.09 0 0 351
Lehet, hogy festik.
Előzmény: Sir Rooth (350)
Sir Rooth Creative Commons License 2007.01.09 0 0 350
Sziasztok!
Az IK284es kintszokott lenni mostanság?Eddig mikor kerestem sose láttam
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.09 0 0 349
és mikor jár le a szerződés?
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.09 0 0 348

A Localokban az E3-as motor pontos típusa D7C 275 HS. Az E4-esekben mi a pontos típus?

 

A Transmannak jól tudom, hogy 10db E3-as (KLN) és 8db E4-es (KOE)Localo készűl(t)? Ha igen melyik a tizedik E3-as, mert KLN-090 > -098 csak 9db. Vagy lesz -099 is?

 

Előre is köszi!

Előzmény: I-shift (335)
dbbuszos Creative Commons License 2007.01.09 0 0 347
Ja még annyit kihagytam, hogy ez az oda állás nálunk is baj volt meg néha még ma is. Ugyanis nálunk meg gondolom máshol se szokták meg az emberek az alacsonypadlós buszoknál, hogy a padlón sárgával vagy pirossal jelölt helyre ne álljanak. Ezt nem sokan szokták figyelembe venni sajnos.
Előzmény: dbbuszos (346)
dbbuszos Creative Commons License 2007.01.09 0 0 346
Én eddig ha orosz buszt láttam képen abban mindben zárt volt a fülke. Én nem mondom, hogy nem biztonságos, sőt a 263-as buszokban szeretem is ezt a zártságot. A vezetőnek is jobb szerintem nem tudják kirángatni az űlésből stb. Meg több hely is van ez álltal.
Előzmény: Irispepe (345)
Irispepe Creative Commons License 2007.01.09 0 0 345
Oroszországban hol?Moszkva, vagy úgy általában mindenfelé?Szerintem hasznos egy dolog, ha már csak arra gondolsz eddig hányan ugorttak félre itthon, hogy ne zavarják a vezetőt a kilátásban.:)Ráadásul itthon csak egy matrica volt, a Volvokon Pesten már az sincs.:(
Előzmény: dbbuszos (344)
dbbuszos Creative Commons License 2007.01.09 0 0 344
Igen így van ahogy írtad, de pl. Lengyelországban meg Romániában sincs minden buszban így leválasztva a vezető. De nagy részükben el van zárva a vezető. De én ezt nagyon csak Oroszországnál tapasztaltam.
Előzmény: Irispepe (343)
Irispepe Creative Commons License 2007.01.09 0 0 343
De Lengyelországban is van különbség az ajtó leválasztásában.A Solarisokon pl úgy van kialatkítva, hogy azt a félszárnyat akár kasszázás céljából lehessen használni.A Jelczek abszolút visznek egy ajtót,az Ikarusok meg néha igen, néha csak egy vas van odakapcsolva.Egy ilyen leválasztás talán itthon is bejönne.
Előzmény: nemeza (341)
dbbuszos Creative Commons License 2007.01.09 0 0 342
Tudom.
Előzmény: nemeza (341)
nemeza Creative Commons License 2007.01.09 0 0 341
Lengyelországban és Romániában is ilyen rendszer van.
Előzmény: dbbuszos (340)
dbbuszos Creative Commons License 2007.01.08 0 0 340
Az orosz igények szerint lettek a buszok kialakítva. Azért ennyire zárt a fülke de oda a 280 meg a 415-ös buszok is ilyen zárt fülkével mentek. Az ajtó egyik szárnya az utasoká a másik a vezetősé. Az itthon maradt 263-asok egy részét a Volánok átalakították vannak akik meghagyták a zárt fülkék vannak akik nem. Van olyan ahol ajtókat szedtek ki stb. Nálunk pl. csak egy 263.10-ből lett a zárt fülke kiszerelve.
Előzmény: suexID (338)
I-shift Creative Commons License 2007.01.08 0 0 339
Igen
Előzmény: suexID (336)
suexID Creative Commons License 2007.01.08 0 0 338
Nálunk meg maradtak a dízeles kivitelben és ahogy elnézem a festésen se kellett sokat korrigálni, mert a Bács Volánnál is zsír ugyanilyen kivitelben futnak. Ami nekem kifejezetten tetszik, hogy a félig helyközi viszonylaton futó (52) Ikarus 263-nak az első ajtaja félig nyílik, az egyik fél az utastérbe visz, a másik meg az elszigetelt vezetőfülkébe. Ezeket valami komolyan háborús övezetbe akarták exportálni, mivel a sofőr valamiféle bunkerben ül! :)
Előzmény: dbbuszos (337)
dbbuszos Creative Commons License 2007.01.08 0 0 337
Nálunk a mi orosz exportból visszamaradt 263-as buszaink nagy részét elgázosítottuk. Ja meg Voith váltót is kaptak.
Előzmény: suexID (334)
suexID Creative Commons License 2007.01.08 0 0 336
És a nagytesó Vultron+Buse rendszere dolgozik bennük is?
Előzmény: I-shift (335)
I-shift Creative Commons License 2007.01.08 0 0 335

A Localonak ugyan az a 7,3 literes 290 LE motorja van, mint a "nagy testvérnek"

a BKV csuklósoknak...

Előzmény: nemeza (331)
suexID Creative Commons License 2007.01.08 0 0 334
Én szeretem ezeket a kocsikat, de komolyan. Megvan bennük a régi 260-asok bája, mégse akarnak szétesni. Igaz, van olyan, hogy valami hülyegyereket osztanak rájuk és olyankor rángatnak váltáskor, mint az állat. Majdnem hasraesik az ember, mikor ki akar menni a 10-essel a Tescoba! :)
Előzmény: dbbuszos (313)
Irispepe Creative Commons License 2007.01.08 0 0 333
Franc se tudja már.Én a 114/14-es verzónak örülnék, most is itt futnak a tesztpéldányok.:)Az Alfabuszé erősebb egy picivel, az Ikarusé 192Le-s.De hát ezen ne múljék a minőség!
Előzmény: nemeza (331)
E94.27G Creative Commons License 2007.01.08 0 0 332
Köszi! Jelenleg nagykanizsai telephelyes, azért kérdeztem rá a képre.
Előzmény: 263.10 (330)
nemeza Creative Commons License 2007.01.07 0 0 331
Én is valamikor egy sofőrtől kérdeztem, és ő 41/87/87Ara mondta.. Azóta lehet, hogy változtattak.. Tényleg, a Localonak, vagy a 263asnak van erősebb motorja? Localo már ment a 41-esen? A Tordai út ugyanis nem enyhe lanka.. Az első komolyabb havazáskor is mindig megemlítik ezt a vonalat a rövidebben közlekedők között..
Előzmény: Irispepe (328)
263.10 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 330
2004-ben Dunakeszin.Különjárat volt,de már nincs a pesti telephelyen.
Előzmény: E94.27G (323)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!