Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dave_407 Creative Commons License 2011.09.04 0 0 4606

Csak nem egy 508sw? :-)

Előzmény: Moó (4604)
Dave_407 Creative Commons License 2011.09.04 0 0 4605

Később az este folyamán derűlt ki (így nem akartalak zavarni) mert még átjött a haver kipróbáltam az A3as Audiját, nemrég vette... Én is azt akartam vagy 307 407 de a 407 az felettük áll. :-)

 

Mi az a program amiből vannak a képek? Hogy lehet nekem is ilyenem?

 

Az árakat köszi, de mi az a - kedvezmény? Azt montad csak gyári cuccok vannak.

Szalonba hogy lehet kedvezményt szerezni és milyen mértékben?

 

Befoltozva jónak tűnik a masina. Ott mellette mennek el a vákum csövek azok épnek tűnnek.

 

Neked hogy ment el a cső? Nekem annyi hogy egy 5ft os nyi hasadás hossz és kereszt irányba mindjárt az egr és a bilincs alatt.

 

Héfőn intézem a csövet, rem nem 2 hét alatt szerzik be mert kell a kocsi. Most vlis jó de ha 5 centivel odébb megint durr. Akkor gebasz van. Ne tudd meg hogy néztek mikor füstölögtem.

Biztos mondták francia... De én meg azt mondom ez a hiba lehetőség minden turbós autón fent áll....

Előzmény: Moó (4602)
Moó Creative Commons License 2011.09.04 0 0 4604

Ja és nagyon jó volt találkozni RSI kollégával, akinek gyönyörű a coupeja, és nagyon jó arc! És ha megtudjátok majd, hogy mi lesz a coupe utódja... ;)

Moó Creative Commons License 2011.09.04 0 0 4603

Amúgy bejelentem, hogy mostmár teljesen erőbedobással vagyok, vége minden nyaralásnak, melónak ami ki volt írva a nyárra. Úgyhogy lassan befejezem tényleg a fordítást, és elkezdem az autóhifi projectet az autón. Meg még a xenon ezazamaz :)

Moó Creative Commons License 2011.09.04 0 0 4602

Rámcsöröghettél volna, hogy betaláltam a telefonos segítséggel :)

 

A piros cső az, 6566Ft - kedvezmény amikor nekem volt ilyen gondom, akkor 2 hétig nem tudták beszerezni a pug-ba mert sehol nem volt raktáron. Kiderült, hogy csináltak rajta ráncfelvarrást, ami igaz is, mert tök más felépítése volt a csőnek.
Mellékesen jegyzem meg, hogy amikor ez a cső nekem szétrobbant, akkor eltört egy vákumcsövem is:

Remélem neked nem, mert az még 15881Ft - kedvezmény.
Előzmény: Dave_407 (4600)
kisvadon Creative Commons License 2011.09.04 0 0 4601

Szia!

 

Nekem sajnos nincsen sok tapasztalatom, ezért amikor kipróbáltam a 407-emet, nem éreztem, hogy nincs ereje. Most pénteken volt alkalmam kipróbálni jemand2 sw-jét, hát azt gondoltam, hogy másik motor van benne,mint az enyémben, mert annyira ment. Ebből gondolom, hogy a turbónyomás sajna nem jó, és egyenlőre fogalmam sincs, hol lehet a gond!

 

Neked melyik cső ment el?

Előzmény: Dave_407 (4600)
Dave_407 Creative Commons License 2011.09.04 0 0 4600

Sziasztok!

 

Képzeljétek hogy jártam: autózás közben elmennek a pacik és füst eregetés következik.

Nagy a para, Moó segítségét kértem és bingó. Eldurrant 1 turbó csövem ami a kerüli a coolert.

Egyenlőre beragasztottam. Hétfőn intézem az újat.

 

Nyikorgás: mikor ki be szálltam nyüsszögött a hátulja meg kellett zsírozni a stabilizátor szilenteket hátúl. Mikor rossz úton megyek zörejek jönnek hátulról okozhatja a két kis

pálcika a stabilizátornál? A kömbfejes fém összekötökre gondolok.

Mivel alatta voltam sajnálattal vettem észre hogy a bal hátsó lengéscsillapítóból szivárog az olaj. Milyen értéket képvisel? Cserét megoldom de mivel független kerék felfüggesztéses lesz mit bontani meg a rugó is rajta van a szerkezeten...

Nem tudom mi végezte ki, de kár érte. Még oly fiatal az autó hiszen. :-)

 

Védelem: a kocsiban van riasztó ami belső tér védelem meg ajtó nyitásra szól, gyári...

Ti milyen védelmet alkalmaztok még?szerintem ez kevés.

Gondoltam váltó zárra Moó kocsijába asszem volt is.

A kocsi garázsban áll kertes házban vidéken. Nagy ritkán éjszakázik nagyváros utcáján. Nappal parkolgat kint de akkor csak nem viszik el... 

Szerintetek érdemes lenne valamit bőviteni ez ügyben ilyen körülmények között?

 

Szervíz: ki milyen olajat használ és milyen időközönként cseréli, és a többi szűrőt?

Én mikor megvettem mindent kicseréltem. (pollen,levegő,üzem a,olaj sz,olaj)

Olajat total ineo ecs 5w-30 kapott.

A kocsiban 200 ezernek föle van és világ életében 20 ezrenként szerivezelték.

 

Üdv:Dávid

userik Creative Commons License 2011.09.04 0 0 4599

okozott gondot :)

Előzmény: userik (4598)
userik Creative Commons License 2011.09.04 0 0 4598

Szervusz birobani!

 

Nekem még eddig sosem okozott elindulás előtt minden reggel rávetni egy pillantást a kerekekre, és a szemem sose jelez feleslegesen. :) Persze gondolom vannak olyanok is akik még a folyadékszinteket sem ellenőrzik időközönként szemrevételezéssel, na ez a nyomásjelző azoknak való. 

 

Üdv Erik.

Előzmény: birobandi (4597)
birobandi Creative Commons License 2011.09.03 0 0 4597

Szia userik!
A maagam részéről nem tartom "haszontalan extrának". Az eltelt 100 000 Km alatt soha semmi gond nem volt vele. Megjegyzem egyszer kipróbáltam 0,3 bár nyomás hiánynál bejelez. Sőt, azt kimondottan kulturált megoldásnak tartom, hogy amikor lekerűlnek a téli kalucsnik (abban nincs jeladóm), minden külön cirkusz nélkűl inicializálja a rendszert, semmit nem kell tennem.
Üdvözlet: birobandi

Előzmény: userik (4595)
spidy666 Creative Commons License 2011.09.03 0 0 4596

köszönöm a segitséget!úgy érzem nem lesz egyszerű :)

userik Creative Commons License 2011.09.03 0 0 4595

Hello!

 

Na nekem ezért nem kellenek haszontalan "extrák" a kocsiba mert csak szétvetne az ideg ha elkezdene szívatni. :1

Előzmény: peugeotmate (4593)
zoolan65 Creative Commons License 2011.09.02 0 0 4594

Próbálj meg többet nyomni bele és engedd vissza 2,6-ra.

Előzmény: peugeotmate (4593)
peugeotmate Creative Commons License 2011.09.02 0 0 4593

Elől 2,5 öt ír kb 2.55 van benne... még ennél is nyomjam feljebb?  2,6-2,7 re?  Neked is volt már ilyen? 

Előzmény: zoolan65 (4592)
zoolan65 Creative Commons License 2011.09.02 0 0 4592

Elég, ha egy-két tizeddel kevesebb a nyomás, máris irkálja.

Próbáld feljebb nyomni picit.

 

Előzmény: peugeotmate (4589)
pisti2216 Creative Commons License 2011.09.02 0 0 4591

Köszi, már be is szereltem .  :)

Előzmény: birobandi (4590)
birobandi Creative Commons License 2011.09.02 0 0 4590

Szia pisti2216!

Fényszoró= H7
Tompititt= H1
Köd= H11
Üdvözlet: birobandi

Előzmény: pisti2216 (4586)
peugeotmate Creative Commons License 2011.09.02 0 0 4589

hello!

A napokban a következő hibaüzenetet dobálja ki,  tyre pressure too low......   ellenőriztem az összes kerék nyomását és mindegyik teljesen jó! Mi lehet ennek az oka? meg lehet valahogy szüntetni?  köszi a tippeket

Apis Creative Commons License 2011.09.02 0 0 4588

Hello!

Írd be itt a keresőbe ,hogy "tápkábel " találatként kijön amit  Moó leírt nekem egyszer!

Úgy húztam be én is. A kesztyűtartó mögött belülről tűzfal szigetelésén találsz kivágott köröket az egyik mögött lessz a gumidugó. 

Üdv

Előzmény: spidy666 (4585)
zoolan65 Creative Commons License 2011.09.02 0 0 4587

Kesztyűtartó mögött jobb oldalon.

Előzmény: spidy666 (4585)
pisti2216 Creative Commons License 2011.09.02 0 0 4586

Hello.
Milyen izzó megy a fényszorókba H1 H4 H7 ??  Kiszeretném cserélni  hogy ne sárgát világitson hanem szép  Hófehéret vagy kéket. 

spidy666 Creative Commons License 2011.09.02 0 0 4585

sziasztok.olyan kérdésem lenne hogy hol lehet bevinni a mototrtérből az utastérbe kábelt a legegyszerübben?hiába nézem nem találok helyet neki.előre is köszönöm!üdv

good6 Creative Commons License 2011.09.01 0 0 4584

Szia!

 

Igen, ki kell venni... Bonyolultnak nem nevezhető, féktárcsa le, féltengely ki, három csavar gömbfej le...

Inkább időigényes (min. 1,5 óra), meg legalább 2 emberes...

 

Üdv.: good

Előzmény: csabimiskolc (4582)
kisvadon Creative Commons License 2011.09.01 0 0 4583

Sziasztok!

 

Van valakinek valamilyen tapasztalata a PUG garanciával kapcsolatban?

 

Mi a különbség a gyári és utángyártott alkatrészek között?

csabimiskolc Creative Commons License 2011.09.01 0 0 4582

Sziasztok !

 

Az lenne a kérdésem ,hogy ha valaki már cserélt első trapézgömbfejet(Frip-Carb) ahhoz ki kell-e venni a féltengelyt vagy csak egyszerüen kivenni a három csavart és kifordítani a csapágyat és cserélni. Tartozásba megcsinálná nekem egy szerelő csak még nem csinált ilyet de ha bonyolult inkább megcsináltatom a pugba.

userik Creative Commons License 2011.08.31 0 0 4581

Hello!

 

Az izzitógyertyával ne foglalkozz azt minden peugnál jelzi, peugosok is mondták ez egy kis hiba a hibajelzében.

A turbon lévő szelepre rámegy egy vékony vákuum cső, azt néztd meg nem repedt-e mert akkor nem nyit ki a szelep kellő mértékben és nem lesz teljes nyomás a turbőban.

 

Üdv Erik

Előzmény: kisvadon (4580)
kisvadon Creative Commons License 2011.08.31 0 0 4580

Sajnos azt nem, csak diagnosztika volt, amin minden rendben volt, csak a motorelektronikánál írta ki: állandó hiba,turbonyomás szabályozása, túl kicsi mért turbonyomás.

 

A másik hibaüzenet:

állandó hiba. Elo-utoizzítás relé áramköre. A relé vezérelt és a gyertyák nincsenek tápellátva.

 

Ennyi!

Előzmény: Roli_636 (4579)
Roli_636 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 4579

Szia Vadon!

 

Kimértétek a turbó nyomást? Mennyi volt?

 

Roland

Előzmény: kisvadon (4578)
kisvadon Creative Commons License 2011.08.31 0 0 4578

Sziasztok!

 

Mint ma kiderült, lehet, hogy mégis alul értékeltem az 1.6 Hdi-t. Kiderült, hogy a turbónyomás nem megfelelő. Ráadásul a 2-es henger sem úgy működik, ahogy kell. Ezért gondolom, hogy annyira nem ment az autó.

birobandi Creative Commons License 2011.08.31 0 0 4577

Szia atus21!
Én nem hiszek a fogyasztás csökkenésében. A gyár Euró milliókat költ, hogy lejebb vigye a fogyasztást, érdemes megnézni, hogy ez hogyan sikerült neki az 508-as esetében.
Üdvözlet: birobandi

Előzmény: atus21 (4575)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!