Később az este folyamán derűlt ki (így nem akartalak zavarni) mert még átjött a haver kipróbáltam az A3as Audiját, nemrég vette... Én is azt akartam vagy 307 407 de a 407 az felettük áll. :-)
Mi az a program amiből vannak a képek? Hogy lehet nekem is ilyenem?
Az árakat köszi, de mi az a - kedvezmény? Azt montad csak gyári cuccok vannak.
Szalonba hogy lehet kedvezményt szerezni és milyen mértékben?
Befoltozva jónak tűnik a masina. Ott mellette mennek el a vákum csövek azok épnek tűnnek.
Neked hogy ment el a cső? Nekem annyi hogy egy 5ft os nyi hasadás hossz és kereszt irányba mindjárt az egr és a bilincs alatt.
Héfőn intézem a csövet, rem nem 2 hét alatt szerzik be mert kell a kocsi. Most vlis jó de ha 5 centivel odébb megint durr. Akkor gebasz van. Ne tudd meg hogy néztek mikor füstölögtem.
Biztos mondták francia... De én meg azt mondom ez a hiba lehetőség minden turbós autón fent áll....
Amúgy bejelentem, hogy mostmár teljesen erőbedobással vagyok, vége minden nyaralásnak, melónak ami ki volt írva a nyárra. Úgyhogy lassan befejezem tényleg a fordítást, és elkezdem az autóhifi projectet az autón. Meg még a xenon ezazamaz :)
Rámcsöröghettél volna, hogy betaláltam a telefonos segítséggel :)
A piros cső az, 6566Ft - kedvezmény amikor nekem volt ilyen gondom, akkor 2 hétig nem tudták beszerezni a pug-ba mert sehol nem volt raktáron. Kiderült, hogy csináltak rajta ráncfelvarrást, ami igaz is, mert tök más felépítése volt a csőnek. Mellékesen jegyzem meg, hogy amikor ez a cső nekem szétrobbant, akkor eltört egy vákumcsövem is:
Remélem neked nem, mert az még 15881Ft - kedvezmény.
Nekem sajnos nincsen sok tapasztalatom, ezért amikor kipróbáltam a 407-emet, nem éreztem, hogy nincs ereje. Most pénteken volt alkalmam kipróbálni jemand2 sw-jét, hát azt gondoltam, hogy másik motor van benne,mint az enyémben, mert annyira ment. Ebből gondolom, hogy a turbónyomás sajna nem jó, és egyenlőre fogalmam sincs, hol lehet a gond!
Képzeljétek hogy jártam: autózás közben elmennek a pacik és füst eregetés következik.
Nagy a para, Moó segítségét kértem és bingó. Eldurrant 1 turbó csövem ami a kerüli a coolert.
Egyenlőre beragasztottam. Hétfőn intézem az újat.
Nyikorgás: mikor ki be szálltam nyüsszögött a hátulja meg kellett zsírozni a stabilizátor szilenteket hátúl. Mikor rossz úton megyek zörejek jönnek hátulról okozhatja a két kis
pálcika a stabilizátornál? A kömbfejes fém összekötökre gondolok.
Mivel alatta voltam sajnálattal vettem észre hogy a bal hátsó lengéscsillapítóból szivárog az olaj. Milyen értéket képvisel? Cserét megoldom de mivel független kerék felfüggesztéses lesz mit bontani meg a rugó is rajta van a szerkezeten...
Nem tudom mi végezte ki, de kár érte. Még oly fiatal az autó hiszen. :-)
Védelem: a kocsiban van riasztó ami belső tér védelem meg ajtó nyitásra szól, gyári...
Ti milyen védelmet alkalmaztok még?szerintem ez kevés.
Gondoltam váltó zárra Moó kocsijába asszem volt is.
A kocsi garázsban áll kertes házban vidéken. Nagy ritkán éjszakázik nagyváros utcáján. Nappal parkolgat kint de akkor csak nem viszik el...
Szerintetek érdemes lenne valamit bőviteni ez ügyben ilyen körülmények között?
Szervíz: ki milyen olajat használ és milyen időközönként cseréli, és a többi szűrőt?
Én mikor megvettem mindent kicseréltem. (pollen,levegő,üzem a,olaj sz,olaj)
Olajat total ineo ecs 5w-30 kapott.
A kocsiban 200 ezernek föle van és világ életében 20 ezrenként szerivezelték.
Nekem még eddig sosem okozott elindulás előtt minden reggel rávetni egy pillantást a kerekekre, és a szemem sose jelez feleslegesen. :) Persze gondolom vannak olyanok is akik még a folyadékszinteket sem ellenőrzik időközönként szemrevételezéssel, na ez a nyomásjelző azoknak való.
Szia userik! A maagam részéről nem tartom "haszontalan extrának". Az eltelt 100 000 Km alatt soha semmi gond nem volt vele. Megjegyzem egyszer kipróbáltam 0,3 bár nyomás hiánynál bejelez. Sőt, azt kimondottan kulturált megoldásnak tartom, hogy amikor lekerűlnek a téli kalucsnik (abban nincs jeladóm), minden külön cirkusz nélkűl inicializálja a rendszert, semmit nem kell tennem. Üdvözlet: birobandi
A napokban a következő hibaüzenetet dobálja ki, tyre pressure too low...... ellenőriztem az összes kerék nyomását és mindegyik teljesen jó! Mi lehet ennek az oka? meg lehet valahogy szüntetni? köszi a tippeket
sziasztok.olyan kérdésem lenne hogy hol lehet bevinni a mototrtérből az utastérbe kábelt a legegyszerübben?hiába nézem nem találok helyet neki.előre is köszönöm!üdv
Az lenne a kérdésem ,hogy ha valaki már cserélt első trapézgömbfejet(Frip-Carb) ahhoz ki kell-e venni a féltengelyt vagy csak egyszerüen kivenni a három csavart és kifordítani a csapágyat és cserélni. Tartozásba megcsinálná nekem egy szerelő csak még nem csinált ilyet de ha bonyolult inkább megcsináltatom a pugba.
Az izzitógyertyával ne foglalkozz azt minden peugnál jelzi, peugosok is mondták ez egy kis hiba a hibajelzében.
A turbon lévő szelepre rámegy egy vékony vákuum cső, azt néztd meg nem repedt-e mert akkor nem nyit ki a szelep kellő mértékben és nem lesz teljes nyomás a turbőban.
Sajnos azt nem, csak diagnosztika volt, amin minden rendben volt, csak a motorelektronikánál írta ki: állandó hiba,turbonyomás szabályozása, túl kicsi mért turbonyomás.
A másik hibaüzenet:
állandó hiba. Elo-utoizzítás relé áramköre. A relé vezérelt és a gyertyák nincsenek tápellátva.
Mint ma kiderült, lehet, hogy mégis alul értékeltem az 1.6 Hdi-t. Kiderült, hogy a turbónyomás nem megfelelő. Ráadásul a 2-es henger sem úgy működik, ahogy kell. Ezért gondolom, hogy annyira nem ment az autó.
Szia atus21! Én nem hiszek a fogyasztás csökkenésében. A gyár Euró milliókat költ, hogy lejebb vigye a fogyasztást, érdemes megnézni, hogy ez hogyan sikerült neki az 508-as esetében. Üdvözlet: birobandi