nekem a 9 es a 23 jo, a 16 csak delutani erkezessel (bringaversenyem van aznap 10kor, 1 korul vegzek kaja,stb es a Velencei-totol indulnek, ezert nem szavaznek ra)
immár hagyományosnak mondható esztergomi találkozónk időpontjának ügyében megcéloznám szeptember második hétvégéjét (szeptember 9. szombat), remélem ez a többségnek megfelel! Aki tud valami olyan tényről, ami a választott dátumot alkalmatlanná teszi, az álljon elő most, vagy titkát örökre temesse magába.
PL a 328i feliratot levettem OT-re, es visszakerult a 325e... igy a rendszamok is maskepp alakultak mert regen 324 es 328 vegu volt, most 69-24 es 69-25, mert semmilyen X3-24 ill 25 nem volt a kozponti okmanyirodaban... majd 1-2ev mulva at kell rendszamoztatni :)
Eretnekseg vagy sem, a dizel hangja turboval sokkal jobban tetszik mint az m20. Ennek van valami doxa-ora feelingje ahogyan ketyeg.. Alig hallgatok radiot, mig az M20ban allandoan.. Magamnak is nehezen vallom be h nagyobb a szerelem a dizellel:)
Jó látni, olvasni, hogy ilyen őszintén beszélsz róla, hogy az autóid annak ellenére, hogy patika esztétikai állapottal bírnak nem típus tiszták.
Szerintem az OT-csapatnál is van annyi rugalmasság, hogy nem okvetlen a totál gyári állapotot nézik, hanem arra törekednek, hogy olyan autón lehessen csak OT-rendszám, amit egy szemlélődő olyannak lát, mint amikor nyolcvanikszben legördült a müncheni gyártósor végéről és ennek mindkét autód tökéletesen megfelel.
Nincs rozsda, nagyfelni, nagykidörgő, ültetés...stb. ezek felett biztos nem hunynának szemet és ez jól is van így.
Bár itt a dízelről van szó, de a 328 sem látszik kívülről, sőt az még nyitott motorháztetővel sem! ;)
Vittem magammal hasznalati utmutatot, azaz Betriebsanleitung-ot (bar van belole magyar nyelvum is, csak az hivatalosan csak a muanyagos idejeben jelent meg), de semmit nem kertek. Egy ember volt a kozlekedesi muzeumtol, egy az NKHtol es egy az autoklubtol. A mavamsz nem kepviseltette magat a muzealis minositesen. Az en velemenyem h ezek a dokumentaciorol szolo dolgok csak akkor kellenek ha vmi egyedi, ritka autorol van szo. Egy e30 eseteben ez nem volt kerdes ugy latszik. Meg se emeltek a kocsit, pedig heteket dolgoztam az aljan (az egyiknek, mert a masik az meg nem ment esoben miota reastautralva volt), hogy ne kossenek bele. Elotte mondta vki h felniket belulrol is takaritsam le mert abba szeretnek belekotni... egy szo mint szaz nem volt nagyon mibe belekotni esztetikailag es muszakilag se, de egy e30 specialista mind alul, mind kivul, mind belul es mind a motorterben is talalt volna boven temat arra vonatkozolag h mi miert es hogyan. Persze a legtobb dolog tipusazonos max nem kromos hanem muanyagosbol valo cucc, de van olyan aminek semmi koze a kocsihoz, sot egy dolognak meg a BMWhez sem (Eberspacher allofutes). Ott bujik a kiegyenlito tartaly es a intensivreinigung tartalya alatt.. (kep regi azota mar nem elektromos adagolo van, igy meg a tempomat is eltakarja)