Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

reseller Creative Commons License 2009.06.11 0 0 466

Köszi a választ.

 

 

Előzmény: oszcilloszkop (464)
V.6. Creative Commons License 2009.06.11 0 0 465
Helló!

A belső levegőszűrőt ( pollenszűrő ) hol találom? A klímát akarom fertőtleníteni, tisztítani, és azt írja hogy ki kell venni a pollenszűrőt. Előre is köszi!
oszcilloszkop Creative Commons License 2009.06.10 0 0 464
SW frissítésre 1 órát szoktak ráírni márkaszervizben a munkalapra ami 7000 Ft/óra. Én túlestem rajta pont az általad említett ventillátor hiba miatt.
Frissítés előtt a motor leállítása után sokszor ment a venti teljes fordulaton vagy 5-6 percig, elég idegesítő volt. Utána is létezik a jelenség azzal a különbséggel, hogy csak fél fordulaton megy és sokkal ritkábban, kb 600 km-enként csak akkor ha nem fejeződött be teljesen a részecskeszűrő regenerálás. Ezt onnan veszem észre, hogy dől a forróság az autó alja felől. Pont ma reggel is ez volt a helyzet mikor megálltam tankolni. Ez majdnem minden regeneráláskor bekövetkezik mert ritkán megyek hosszabb utakra, jellemző a napi 15-15 km-es út.
Frissítés előtt a kiolvasott hibakódok között szerepelt a túl gyakori regenerálás, amit összefüggésbe lehet hozni a gyakori ventillátor járásokkal...

A másik dolog pedig nem a hátsóablak fűtésre vonatkozik (normális esetben) hanem az első ablak párátlanításra. Ennél teljesen normális hogy csak az AUTO megnyomásával állítható le. Benne van a kezelésiben is.

Előzmény: reseller (458)
moli1 Creative Commons License 2009.06.10 0 0 463
Szia HA nem ugyanolyan tipust veszel akkor a gyári kijelzőt nem fogod használni?  bvagy van saját kijelzője? az új fejegységnek?
Előzmény: yanosh11 (459)
molnartiby Creative Commons License 2009.06.10 0 0 462
Szia!

Az első problémádra (ventillátor) szerintem a mai napig nincs értelmes megoldás, pedig már nálam is frissítették a SW-t.
Nálam akkusaru le/fel a megoldás.
Ráadásul a FAP-ot is ugyan olyan gyakran tisztogatja, mint azelőtt (vagyis 1,5szörös többletfogyasztás pár km-en).
Ez utóbbit abba hagyja, ha gyújtás le/vissza menetközben eljátszod. Természetesen nem kanyarban és emelkedőn...

Üdv.:
Tiby
Előzmény: reseller (458)
yanosh11 Creative Commons License 2009.06.10 0 0 461
koszi szepen,
tenyleg nem vagyok gyogyos de nem tudtam.. es olvastam valahol hogy ki lehet egetni a hangszorokat..
akkor ma meg is veszem es holnap legkesobb be is teszem.. aztan irok, hogy mukodik -e

egyebkent ha jol emlekszem talan moli-t de nem biztos erdekelte a gyari cucc belole.. ha meg igen akkor szoljon a cd tar at is oda adom .. csak nem jatszik le minden cd-t, szerintem uj tar kell a valtoba..
Előzmény: Birdiee (460)
Birdiee Creative Commons License 2009.06.10 0 0 460

Szabvány ISO csatis ma már minden fejegység,a c5 ben is ISO van!

 

Simán kihúzod a dugókat és bedúgod az új fejegységbe! :)

 

 

Előzmény: yanosh11 (459)
yanosh11 Creative Commons License 2009.06.10 0 0 459
lenne egy uj kerdesem.. heten vennek egy uj cdt es irtatok hogy csak leppattintom a fedelet, es utana 2 csavar tartja a radiot, ha azt kiveszem akkor utana ugyanolyan egyszeru betenni az uj radiot amit vettem? marmint mivel nem clariont akarok hanem mast akkor gondolom a kabeleknek ugyanoda kell bemenjenek..
neharagudjatok de meg soha sem csereltem radiot autoban, bar nem vagyok muszakilag analfabeta, nem akarok semmit elszurni.
illetve tudtok ajanlani valakit budapesten aki korrekt aron beszerelene nekem ?

koszi szepen
reseller Creative Commons License 2009.06.09 0 0 458

HA már így bewle lendültem az írásba nekem is lenne pár kérdésem.

 

Tudja-e valaki, hogy mennyibe kerül egy szoftver frissítés 2005-ös C5 1.6 HDI FAP-ra.

 

Az alábbi hibáim vannak:

   Hideg időben is  sok idő után áll le a hűtóventillátor ( állítólag típushiba volt, melyet sw cserével javítottak)

   Hátsó ablak fűtést bekapcsolás után a gomb újnóli megnyomásával nem lehet kikapcsolni, csak ha bekapcsolom a klíma automata módját akkor kapcsol ki (még nem tudom a hiba okát)

  Az özemanyag szintjelzőm azt játsza, hogy ha teletankolom a kocsit, akkor nem áll telibe, hanem megy lefelé onnan ahol volt, majd ha a tartály kb 3/4-ig kiűrül akkor beáll 3/4-re és innen normálisan működik. ( Állítólag a XARA-nál volt ez tipikus hiba, amit szoftver cserével javítottak)

 

Valaki tudna segíteni?

 

Előre is köszönöm!

reseller

reseller Creative Commons License 2009.06.09 0 0 457

A környezet védelmi hibakódra azt mondták idézem :)" fölkel tölteni azt a szart olajal mert ezek adagolnak ahoz a szarhoz...." de hogy hol meg hogy mit azt nem mondta a baromja :)

 

Az olaj az a FAP rendszerhez szükséges EOLIS-176 vagy

EOLYS ™ DPX 42 PSA folyadék. A tartálya az üzemanyag tartály alatt van.

Feltöltése egyszerű:

     leveszed a höterelőt a tartályról ( ez takarja)


      a tartály oldalán van egy cső, ami visszacsatlakozik a tartályra, ennek az alsó része "patentzáras" ezt lehúzod

       a patentzárra csatlakoztatod a folyadékhoz kapott műanyag cső végén levő műanyag "csöcsöt"

        a tartályon lévő túlfolyóra csatlakoztatod a folyadékhoz kapott vastagabb műanyag csövet, és belevezeted a szinténa folyadékhoz kapott üres műanyag flakonba

       A csőhöz csatlakoztatott műanyag csövön lévő kupakot feltekered az EOLYS folyadékkal teli flakonra, majd a flakont magasabbra emeled mint a tartály tetelye és

belefog folyni a tartályba a lötyi.(kis nyomogatással tudsz neki segíteni.

VIGYÁZZ A FOLYADÉK ERŐSEN MÉRGEZŐ!!!!)

 

A rendszerbe elvileg 5 l trutyi megy, és arany árban van!

Én a Peugeot-nál vettem 1 l 11.000 FT áron.

Állítólag a CITROEN-nél van 3l-es kiszerelés 20.000FT+ Áfa áron.

Miután a tartályt feltöltötted ki kell nullázni a computert (állítólag valahogy meg kell mondani neki, hoály tele van)

Én ezt sajnos nem tudtam megcsinálni, mert a szerelőm diag műszere csak a motorvezérlővel tudott komunikálni.

Talán van a topicon valaki aki tudna ebben segíteni?

 

üdv

reseller

 

Előzmény: tarr2 (451)
Belga98 Creative Commons License 2009.06.09 0 0 456

Sziasztok!

 

Lenne egy 2.0 HDI-hez való közös nyomócső jeladóm csővel együtt amit ki szeretnék deríteni, hogy jó e, valakinek van ötlete, hogy hogyan lehet kideríteni, hogy jó e? Hibának ezt hozta a diagnosztika és kicseréltük majd 2 hétre rá megint ezt hozta hibának de ugye már a  csere megvolt így elkezdtük méregetni és a kábel volt valszeg a rossz, legalábbis a cseréje után már nem rángatott az autó, így elvileg a régi közös nyomócső is műkszik csak a visszacserélgetés árát nem fizetném ki feleslegesen (meg ugye a másikat is megvettem), szóval ha valahogy ki lehet deríteni, hogy tuti jó akkor eladnám (hátha nem bukok annyit).

 

Üdv.: Imre

 

U.I.: Fm-transt nem lehet léptetni a kormányról max a hozzá adott távgenyóról de az meg úgy elég gagyes..., illetve valahol olvastam, hogy van gyári kormányvezérlő és kijelző és nem gyári mp3 hifi közé valami kábelezős doboz de, ha jól emlékszem 50-70e Ft....

Előzmény: m-tom4 (455)
m-tom4 Creative Commons License 2009.06.09 0 0 455

Köszi. Konkrétan pl. az érdekelne, hogy a számléptetés működik-e a gyári vezérlőről. De miután ez egy "rádióadó", így felteszem, hogy nem....:-((((

 

 

Előzmény: Attila00011 (454)
Attila00011 Creative Commons License 2009.06.08 0 0 454

Az FM transzmitter teljesen különálló dolog. Működési elve, hogy egy beállított frekvencián sugározza azt, amit lejátszol vele. Vagyis annyit tudsz tenni a gyári rádióddal, meg minden mással, hogy beállítod azt a frekvenciát ahol hallani szeretnéd amit sugárzol a kis rádió állomásoddal és kész.. Vannak olyanok, amik címét esetleg kiírja a rádión (nekem ilyen van és jól működik), valamint ha frekvenciát váltasz, mert nem tiszta a jel, akkor azt is leköveti (elvileg, még ilyet nem csinált, de az RDS bekarikázva megjelenik a kijelzőn).

Előzmény: m-tom4 (452)
Konrad Creative Commons License 2009.06.08 0 0 453
Nem szoktam kikapcsolni a klímát, eddig fel se merült ez az ötlet...
Előzmény: m-tom4 (450)
m-tom4 Creative Commons License 2009.06.08 0 0 452

Sziasztok,

 

Használ valaki FM transmittert gyári fejegységgel a gépben?

Az érdekelne, hogy a gyári kormányvezérlővel együtt működik (avagy együttműködik :-) -e....

 

tarr2 Creative Commons License 2009.06.08 0 0 451
Szia

Tegnap minket is elkapott a nagy zuhi az m3-on, és 2- fokozatban se hideg se meleg levegővel nem tudtam meggátolni a párásodást csak akkor nyomta le amikor benyomtam az első szélvédő léfúvatását.

Az volt még fura csak 28 C fokos levegőnél kezdett el meleget fújni 27-nél nem és szerintem 27-nél hidegebb volt az autóban .

Ma elmentem kiolvastatni a hibakódot a (súlyos felfüggesztési hiba) miatt de erröl semmit nem láttak , viszont voltak más vackok PL.:Gyújtó tekercs primer és szekunder kör meghibásodása de a valóságban ennek nincs jele . A szervizes azt mondta , hogy öreg az aksi és alacsony lehet néha a feszültség és ez miatt lát ilyen hibát, meg a levegőbefúvó ventilátor vezérlése tönkre ment a gép szerint a valóságban tökéletesen müxik .

A környezet védelmi hibakódra azt mondták idézem :)" fölkel tölteni azt a szart olajal mert ezek adagolnak ahoz a szarhoz...." de hogy hol meg hogy mit azt nem mondta a baromja :)

Szóval rádöbbentem kell keresnem egy Citroenhez értő szakembert :)
Előzmény: m-tom4 (450)
m-tom4 Creative Commons License 2009.06.08 0 0 450

Sziasztok,

 

Most, hogy ilyen párás, esős idő van, ismét feltűnt, hogy vadonatúj pollenszűrő mellett is eléggé párásodik az első szélvédő (légkondi nélkül). 2-es fokozatban menő ventillátorral épp, hogy nem kezd párásodni....

 

Másnál is van ilyen?

Azt tudja valaki, hogy van-e és hol utastéri levegő kilépő nyílás a karosszérián (mint pl. a Ladáknál, Trabiknál a C oszlopon)? Az újabb autóknál a csomagtér környékén vannak, de ezen még nem bírtam felfedezni...

Tartok tőle, hogy nincs, ezért ill. a nagy üvegfelületek miatt párásodik gyorsan....:-(((

Birdiee Creative Commons License 2009.06.07 0 0 449

Csak vigyázz,hogy ne a tükröt feszítsd le,hanem a tükrön lévő kör alaku müanyagot!

Az kapaszkodik egy szintén kör alaku müanyag forgatószerekezethez!

 

Ha kifordítod a tükröt,belátsz és ott vannak a kis karmok.Ott kezd óvatosan lepattintani!

ÓVATOSAN! :)

Előzmény: tarr2 (448)
tarr2 Creative Commons License 2009.06.07 0 0 448
Köszi

Majd kipróbálom, most van új problémánk hosszú hétvégén voltunk 800km mentünk és haza felé elkezdte írogatni a súlyos felfüggesztési hibát, megpróbáltam később emelni meg süllyeszteni az autót de nem engedte, de viszont miután újrainditottam engedte. Viost viszemm valamikor szervizbe de nagyon bizom benne hogy nem valami komoly probléma.....

Mondjuk zörög valami a kormánynál .... hát majd kiderül.

Meg nekem is írogatja a környezetvédelmi .... hibát remélem az meg csak a hátsó dob miatt van nem valami horror áras kütyü miatt :)

Előzmény: Birdiee (433)
reseller Creative Commons License 2009.06.06 0 0 447
 

Sziasztok!

 

Nem tudja valaki, hogy hol lehet venni EOLYS-176 -ot normális áron ?( olyat amiben nicsennek arany rögök :-) :-)  , mert valószínűleg az van benne a márkaszervizes árából ítélve)

110.000 km-van a C5 1,6 HDI-ben és most fogyott ki. 1 l-már töltötten bele, de szeretném a tartályt feltölteni.

 

Köszönettel

reseller

 

Birdiee Creative Commons License 2009.06.06 0 0 446

Akkor ez is szériabetegség...Mert nekem is berohadt az antennám... :)

Bár a mosó nem okozott kárt benne,mindíg antennával mosatom a MOL kúton!

 

Szépen lehajlik meg vissza..No probelm! :)

Előzmény: Attila00011 (444)
Birdiee Creative Commons License 2009.06.06 0 0 445

Ahogy nézem,ez nem hiszem,hogy jó lenne a c5be!

 

 

Előzmény: V.6. (443)
Attila00011 Creative Commons License 2009.06.06 0 0 444

Újabb kérdéssel fordulnék hozzátok.

Szerettem volna ma elvinni a kocsit mosóba, de sajnos nem tudtam levarázsolni a tetejéről az antennát(, így a mosás kimaradt ma...) Valószínűleg belegyógyult az antenna a foglalatába, mert a külső burkolat jött le az antenna helyett. Gondolom ennek nem így kéne működnie.

Amit láttam. Van két anya, meg egy menetes rész, plusz a végén egy hosszú (kb 5 cm) rugós rész. Nem nagyon merem fogóval erőltetni a leszedést, mert nem tudom, hogy mind a 2 anyának le kell-e jönnie, vagy az egyik maradna. Ha valaki megtenné, hogy leszedi az antennáját és lefényképezi mind a foglalat, mind az antenna csavaros részét, azt nagyon megköszönném és talán akkor megtudnám oldani a problémámat.

 

Köszönöm előre is.

Attila

V.6. Creative Commons License 2009.06.06 0 0 443
Köszi az infót! A következő kérdésem, pedig hogy ez a cd ( http://www.vatera.hu/peugeot_citroen_cd_lejatszo_148568149.html ) jó a c5-be? Mivel hogy ezen nincs kétoldalt a felfogató csavarnak helye. Néztem az eladó autók belső képeit, de ott csak egy gépben láttam, igaz az egy navis egység volt, ilyen, oldalt két lukas befogatási megoldást.
Előzmény: Birdiee (437)
ötlet77 Creative Commons License 2009.06.06 0 0 442
sokszor indításkor írja ki az eco-s szöveget. egyszer menet közben ráadásul éjszaka 2-3 másodpercre elment minden fény a kocsiról, bent is és kint is.
szóval vannak gondok, de azért jó
Előzmény: Birdiee (441)
Birdiee Creative Commons License 2009.06.06 0 0 441

Ehhez én láma vagyok,de az eco mod az economy,azaz kímélő üzemmodot jelent!

Nekem akkor írja ki,ha állok az autóval és fogyasztom az akkut pl.:zenét hallgatok ilyesmi.Ilyen esetben kapcsol economy módba,és nem használható semmi amíg be nem indítom az autót.

Nem tudom mi lehet neked,fogalmam sincs. :(

Előzmény: ötlet77 (440)
ötlet77 Creative Commons License 2009.06.06 0 0 440
Sziasztok!
Ötleteket várnék tőletek, hogy mi lehet a baja a kocsinak: egy 2000 ccm, diesel C5-öm van. Április végén vettem bele új aksit, mert úgy festett a dolog, hogy aksi problémás a kocsi. Azóta érdekes dolgok jelentkeznek rajta. Menet közben, tegyük hozzá előzés közben megáll az autó. Aztán szépen félre kell vele állni és kb 1-2 perc után újra indul. Ha kicsit nagyom a fordulatszám már megáll. Most éppen nem akarja tölteni az aksit. Elég sokszor kiírja az "eco modus activ"-ot is. Tulajdonképpen ez mire vonatkozik? Válaszotokat előre is köszönöm.
vabal58 Creative Commons License 2009.06.06 0 0 439
Hello!

A két kapcsolónak semmi köze a rádióhoz.
Bármilyen CD-t tehetsz bele, de sem a kormánytáv sem a gyári kijelző nem fog menni.
(mondjuk nem nagy kár érte)
Lehet kapni kb 3000 Ft beépítőkeretet ezzel tökéletesen és szépen beépíthető a CD.
Gyári cuccot nem érdemes venni mert azért a pénzért nagyságrendekkel jobb cd-t kapsz.


b
Előzmény: yanosh11 (435)
Birdiee Creative Commons License 2009.06.05 0 0 438

Apropó cd hifi stb.

Van egy gyári rádiósmagnóm c5-be+hozzávaló clarion cd tár!

Mindkettő hibátlan!

Egyben vagy külön,akit érdekel tegyen ajánlatot! :)

 

birdiee.attila@gmail.com

Birdiee Creative Commons License 2009.06.05 0 0 437

A gombot én is nemrég fedeztem fel!Azt hiszem ugyanaz van neked is!

Lenyitod azt a kis tartót és ott van a szélén ugye?

 

Nos riasztót nullázhatod vele!

Elmondom nekem hogyan műxik.

Gyújtásra teszed,letartod a gombo végigt,majd leveszed gyújtásról és kis idő múlva elengeded a gombot.Majd megnyomod újra és elalszik a lámpa,legalábbis nekem.

 

Ezzel a nullázás megtörtént! :)

 

Néha én is csinálom,mert gondol egyet a belső utastérszenzor,és nem reagál semmire....

Sok sikert!

 

Van még kérdés? :D

Előzmény: V.6. (434)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!