Úgy néz ki, hogy az idei nyaralást már nem úszom meg tetőcsomagtartó, pontosabban tetőbox nélkül.
Szeretnék kérni tippeket arra vonatkozóan, hogy milyet vegyek, hol vegyek, mire figyeljek. A költségvetés korlátozott, de azért jó lenne, ha a szerkezet betöltené a funkcióját :)
Ha valakinek lenne használt elfekvőben és megválna tőle ne tartsa titokban :) (2008.12 GSII)
Ok! De honnan tudom, hogy cserélni kellene, mik a jelei ha tönkre megy. Nekem is zörög a futóművem buckás rossz úton (úgy érzem, mint ha a talpam alatt zörögne) télen meg nyiszog a fekvőrendörökön de nyáron nincs nyiszogás. Na ezért érdekelne, hogy hogyan határoljam be.
Nos, sikerült kélt Scenicet kipróbálni. Mindkettő ugyanaz az évjárat, motor, váltó mint az enyém. Az első hasonló km. futású, a kuplung "lágysága" megegyezett az enyémmel. A másik 50e km-el kevesebbet futott, annak a kuplungja még keményebb mint az enyém. Szóval vagy legyengült a bal lábam, vagy a céges P-308 miatt érzem keménynek.
Két dologról beszélsz. Az egyik a magyarítás, a másik az, hogy ne csak a nagyobb városok jelenjenek meg. Szerintem neked fontosabb az, hogy legyen magyar térkép is benne. Keress meg priviben.
Ez a kuplung dolog sok mindentől függ. Talán leginkább a beépített technikától és annak fejlődésétől. A Lagunának kifejezetten puha kuplungja volt, a Volvom után. A II-es Scenic kuplungja kifejezetten puha a Lagunához képest, a III-as Scenicé pedig mint a vaj a II-eshez képest.
Pedig utóbbi a legerősebb és legnyomatékosabb mind közül.
vezettél volna egy P307-et, a 8 szelepes 2.0HDI-vel... az pl. brutál.
ha utána átültem asszony (Scenic előtti) 206-jába, amiben 1.4HDI volt, akkor elsőre mindig majdnem átrúgtam a tűzfalat, mert annak meg annyira lágy volt a kuplungja.
Én Szolnoki vagyok,de ha erre jársz szívesen odaadom a járgányom egy próbaútra. Sajnos szoboszlóra is csak ősszel megyünk, de különben az én scenicem kuplungja is elég kemény, most kaptam a cégnénél egy Vw Amarok-ot, és még azé is puhább. :(