Sziasztok! Én is tudatlan vagyok a "búcsújárat" ügyben. Tudna valaki felvilágosítást adni? Mindenesetre az FKH-951-es ma is közlekedett a szokásos fordájában. Úgyhogy, ha valaki tud valamit, azt előre is köszi.
Sok mindent le lehetett kapni azalatt a 2 hét alatt, még a BOS-796-ot is, amit eddig még soha a büdös életbe nem láttam Gyula aut.áll-on, valószínűleg DUD-973 helyett volt vagy egy KKL-t helyettesített. Na és felrakom azokat a furcsa rácsokat...És ott volt a borsodi MAN is...
Régebbről emlékszem egy asszem 85-ös volánsárga helyi gyulai kocsira a 2-esről. Akkor már asszem csak 1 olyan volt ott, úgyhogy az utolsó ilyenre lennék kíváncsi. Még utaztam is rajta...
Na igen, az FHG... Visszatértem 2 és fél hetes gyulai zarándoklatomról, ahol szinte mindennap fotóztam buszokat. (EVL-490 hova lett?) És sikerült pár "sárgát" is lekapnom, pl. FKB-489, FKF-670...utóbbin egy 266-os rácsa van! És DZD-924, az egyetlen 260.02-es...
Tegnap személyesen is meggyőzödhettem róla, hogy - egyelőre legalábbis - a 4840/266 járatot (és gondolom ezzel az FLR-291 fordáját is) átvette a HSX-071.
Mindenesetre minőségi váltás a fapados Credo után.
GMY-357 (orosházi helyi 260-as) leragasztott rendszámmal, az ablakban P-s rendszámmal ment Szarvason keresztül a 44-es úton. (természetesen utasok nélkül)
A mai 4835/745 sz. Békéscsaba-Orosháza járaton (Bcs. indul 14.10) az FLR-291 Credo volt, 10 perc késéssel ért "haza".
Általában a 4840-es mezőben lévő csabai járatokon szokott lenni. eddig legalábbis a 13.05-ös orosházi indulást csinálta, ami ugyebár a 4840/275-tel jön vissza Csabáról, Csorváson át. Valamelyik nap az előbb említett járaton a HSX-071 volt. Lehet, hogy lesznek/vannak kavarodások a fordák között, de az is lehet, hogy csak egyszeri esetről van szó.