A mai szemrevételezés után visszavonom az állításomat, miszerint gyönyörűek lettek a kocsik. A képeken nem látszik, de ez valami teszkógazdaságos festés volt. Nem tudom, hogy egy rendes fényezés hogy zajlik, de látszik, hogy ez nem olyan volt. Egyszerűen lefújták az ütött-kopott, behorpadt, rozsdától felhólyagosodott lemezeket.
A belső rendberakás kimerült a következőkben: a felső lépcsőfok kapott csp borítást és alumínium(?)szegélyt, a lépcső többi része pedig szürke festést, minden ajtóhoz szereltek a kapaszkodókra is leszállásjelzőt, a hozzá vezető drótot rendkívül szofisztikáltan a dekorlemezre erősített műanyag profilba rögzítve vezették a léghengerbura alá (...), és kicserélték az ablak alatti dekorlemezeket.
A tető kilyukadásig rohadt dekorlemezeinek cseréjére, és a vastagon rozsdás kapaszkodórudak festésére már nem futotta, ahogy a szétszaggatott vagy hiányzó (!) ülések javítására ill pótlására sem, ezeknél nyilván sokkal fotosabb volt az, hogy a busz ne fehér legyen, hanem kék... Gyalázat!
És a kocsikban továbbra is ragadnak a kapaszkodók, vastag kosz borít mindent, és megmaradt a kipufogógázszag is...
BPY-150 a jelenlegi rendszáma, nálunk fut és köszöni jól érzi magát.:) A másik 284-es buszunk a BPY-149. 149150 A 150 a kép készülte óta új harmónikát kapott eddig mondhatni a 150 volt a jobb állapotú de a 149 nemrég kapott egy kis feljavítást így mondhatni egy szinten vannak.
BKV-nál hajdanán prototipusként már futott egy Ik284-es. 7A vonalon volt, de tudok 44/44A-ról, illetve 61E vonalról is. De nem is ez lenne a lényege a kérdésemnek, hanem az, hogy annak a busznak mi lett a rendszáma ma?
(Mert nem tartom valószínűnek, hogy pont ez lenne az.)
Nem láttam róla belső képet. Lehet, hogy jó volt a belseje eddig is de ha már "felújítás" akkor azt is rendbe kell rakni. A külső képeken is látni, hogy pl. a szélvédőfal kárpitja nem lett cserélve. Én még a többi kárpit cseréjét se nagyon veszem észre de biztos úgy van ahogy mondod. Nem gondoltam új plüss űlésekre de azért mindegyiken egy új műbőr huzat szerintem nem ártott volna. Ha áthúzták őket akkor nem szóltam. Lépcsőszegély szerintem előtte is olyan volt mint most de ha azt is ténylegesen cserélték akkor ok. Szerintem ha már felújítás akkor ki kellene cserélni a pvc borítást, az összes a buszban lévő kárpitot plafonon oldalt stb, az űléseket áthúzni, kapaszkodókat lefesteni, esetleg új utastéri lámpákat stb. stb. stb. ahogy azt egy normális felújításnál szokás. De mivel voltak olyan hangok, hogy ezek a buszok pár év múlva esetleg hónapok múlva feleslegessé válnak akkor tényleg nem érte volna meg a teljeskörű felújítás. De ha több évre terveznek velük akkor igen. Félre értés ne essék én nem a buszok ellen beszélek meg ellened se de szerintem a buszok megérdemeltek volna egy komplett rendbe rakást minden téren. Persze ha nem sok időre kellenek ezt már fentebb is leírtam akkor felesleges lett volna. Amúgy felszállni meg nem tudok mert nincs lehetőségem rá. Ha tehetném megnézném.
Ha a 222-esre gondolsz nem tudom hol láttál mostani képet a belsejéről.Egyébként annak szerintem teljesen jó volt a belseje eddig is.Most ne új plüss ülésekre gondoljon senki,lépcsőszegélyek ,"oldalkárpitok",ilyesmik vannak kicserélve.Szállj fel és nézd meg milyen lett!
Köszönöm a szép fotókat! Tényleg, a logókat AS-szabvány szerint tették fel. Érdeklődnék, hogy a JOY-218-ról nem volna fotód? Az még hiányzik a rsz.-képsorozatomból.
Amit legelsőnek volt betéve új színűként annak volt egy kép az utasteréről és azon nem nagyon volt látni rendbetételt. Nem tudom ezekben bent mi változott de innen amit látni lehet szinte semmi. Mindenesetre szépek.