A generátor és önindító gondok sajnos már sokkal előbb előjönnek az E60-nál. Bevizsgált futásteljesítményű (maszi+márkaszerviz is csekkolta) az autóm és még a 200-tól is messze vagyok, de már mindkét alkatrész cseréjén túl estem. E39-nél még valóban 300e környékén jöttek ezek a gondok.
A kocsiba a km. biztosan annyi, mivel a barátomé akibe tutira megbizok+ a szervízt a BMW-ben csinálták az összeset rajt horror összegekért. A típusjelzése valójában 520i...Csütörtökön hozom el tőle és elviszem egy BMW szakihoz is, hogy mit szól hozzá, bár kívül és belül is ugyanolyan, mint amikor megvette. A kocsit én még koszsosan nem láttam és a belsejében egyetlen porszem sem tűnt fel amikor vitt...Az elmondása szerint ugyanúgy vált, mint amikor megevette 0 kilométerrel..
A városi fogyasztástól egy picit azért tartok, mert elég sokat használom városban, de mint korábban olvastam, ha csak az érdekelne akkor vennék egy három hengeres suzit..Bízom benne, hogy jó vételt csinálok és egy darabig még autó lesz alattam, főleg úgy, hogy évente max. 10.000 km-ert megyek....Előtte is szerettem volna BMW-t, de amikor múlkor együtt mentünk és a 6. henger hangját meghallottam, azt hittem magam alá csinálok annyira jó volt.....Ez az autó szerintem olyan mint egy jó nő szerintem még a hibáit is megbocsájtja.
Sziasztok. Olvasom a forumot egy ideje, de mind a 800 oldalt nem bírtam még végig olvasni..
Annyi kérdésem lenne, hogy egy 2004-es évjáratú, 523ia vásárlását tervezem, amibe 250 e km. van. Az autó a barátom tulajdona, amit újan vett és rendszeresen szervizeltetett szakszervízben....Most meg újat vett helyette, ezt meg nekem adná.
Annyi lenne a kérdésem, hogy mennyi km. után kell az autómata váltót felújítani, mert ilyesztegetnek, hogy 250-nél már biztos csere érett. Jelenleg teljesen tökéletesen működik. Továbbá ennyi km.-nél milyen szervizeken kell túl lennie és mire számíthatok a kopó alkatrészeken kívül.
Továbbá szívesen venném, ha valakinek van ilyen az irna róla pár szót, mert nekem ez lenne az első BMW-m.
Hanyszorosan irod meg? En TDK-t hasznalok, de nekem is van amit atugrik.. Lehet egyszerusitem a fajl neveket, es kiprobalom ugy. Megirom 4x-esen BMW taliig!
Hű de büszkén tartod azt a kupát. A legmagasabbra tartod... Végülis megvertél egy skodafábiát, és öregítetted a kocsidat (és a mozgó alkatrészeit) 2-3 évvel... ezért megérte egy réz köcsög :-)
Köszi a választ. Jó tudni, hogy bármit lehet. Laikusként azt gondolnám, hogy pl egy sima tempotatot követősre upgradelni nem túl húzós dolog. Tévedek? :)
Amúgy nagyon jó arcok voltak, egy LCI 535d-s 340Le Apuka, Mickey Mouse-os sötétítőkkel, 2X megvertem, de még nagyon akart egy 3. versenyt is...:)))
Valószinű, hogy a LCI 535d-nek rövidebb fokozatai mégsem jönnek be se gyorsulásra se nagyobb sebességre. (Mert ugye ugyanannyit megy végre, csak Ő magasabb fordulaton)
ZSO-101 meg az M6-al kategóriagyőztes lett és vezeti az éves pontversenyt is.
Ezek szerint kurvák dolgoznak a ZF-nél, hogy még olajat sem tudnak összehozni a saját váltójukba, ha egy Redline olajtól gyorsabb a váltás és javul a nehezen megfogható "hatásfok"..:))
Hali! Ha tartom a lábamat a gázon pl. 80nál vagy 60nál,váltási szándékot érzek az auton,tehát olyan mintha váltana,de még se löki fel...kb.5mp-enként fordulatszám,fogyasztásmérő nem ingadozik...enyhe pici rántás talán érezhető,de legjobban "váltás hang" hallható...mi lehet? köszi nektek!
Akár gondolhatott Steeef a kartergáz szűrőre is , mert az is kell cserélni (igaz egyszer, mert ha már az újabb tipusu szűrő van bent , az más öntisztulós (vagy micsoda))
Váltó olajat is érdemes cserélgetni (hiába élettartam garanciás)
Ekkor érdemes szűrőt is cserélni (ugyan úgy ,mint egy olaj cserénél), csakhogy a BMW úgy oldotta meg a szűrőjét ,hogy egybe van integrálva a karterral..
Így a szűrőt külön nem tudod cserélni!
Én a váltó javító haverommal szereztettem a ZF-től , olajat meg a Karcsiéktól.