a höbiztosíték ennek a fajtának a tetején van, gondolom az is meghalt, de itt az ellenállás huzal is leégett ami be van vonva olyan kerámiaszerü anyaggal. csak egy fokozaté jó, a másik kettö szakadt. gondolom hogy esetleg nem csak unalmában égett szét hanem meg lehetett az oka rá. esetleg valakinek volt már ilyen gondja C5-ben?
Én gyanakszom, hogy ez a Lexia 3 valószínűleg csak a saját kábelével (chipjével) működik.
Technikailag szerintem mehetne bármivel, de biztosan nehezebb a kábelt/dobozt lopni, mint szoftvert :)
"Unlike other universal car scanner tools which only read fault codes, this software performs nearly ALL the functions like the original dealer diagnostic tool. Our diagnostic interface contains K-Line multiplexer, CAN-BUS interfaces and SAE J1850 bus (both PWM and VPW). "
Ígéretes lenne ez a Lexia 3, de jó drága: ebay-en 340 USD körül van, ami kb. 65 ezer Ft :-(
Én AVL Discan 8000-et használok mivel azt forgalmazzuk. Az a Prexia Progi -t vadásztam a netről minden honnan de nem találtam elkérhető lenne az a holmi valahogy? A OBD csatlakozó lábkiosztásáról van rajzom ha az segít de lehet még iC is van benne majd megnézem.
RAkj bele erősebbet a céges Caddynkbe 2 havonta kiment azót ajó amióta erősebbet raktunk be. De az hőbiztosíték nem?, csak úgy néz ki mint egy ellenállás
leégett a fütésmotor ellenállása, a két lassú fokozat nem megy. az lenne a kérdésem, hogy elég ha kicserélem szerintetek az ellenállást, vagy az már azert égett le mert a motor kezd zárlatos lenni? vagy esetleg a levegöbeáramlás van akadályozva valahol azért lehet nagyobb a terhelés?
Hát jah ez beszarás azért nem tudta kitörölni a hibát mert aktiv élő hibát hiába töröl ki a következő inditásnál már otvan , kifogtál egy hozzá nem értő pancsert :( egyébként csak a bizti kivétele ne elég az a lényeg hogy ujra kelljen indulni az egész rendszernek mint a windowsnak ahhoz pedig aksi le , és utánaha jó be se kel tanítani az ablakemelőt mert van benne gyári beállítás ezt én is igy csináltam ez a tapasztalatom.
Igaz, hogy így lehet betanítani, de ha egyszer "elállítódik", akkor csak a "reset" segít. Nálam esős időben szokott elődfordulni kb. 1-2 havonta... Ráadásul esőben megpróbálja a nyitott ablakokat becsukni, hát ilyenkor nem szeretem a C5-öt.
Én is a becsípődésgátlóra tippelnék. Amikor az autót vettem, lemerült az akkumulátora, újratöltötték.
A kézikönyv írja, hogy ilyenkor újra be kell tanítani az ablakokat, ami kb. annyi, hogy tövig lehúzni, majd nyomvatartani pár másodpercig a lehúzógombot. Majd tövig fel, és utána a felfelét nyomvatartani.
Márkakereskedőnél/szervizben, máshol még nem láttam "eredeti" alkatrészt. Vagyis láttam máshol is, de ugyanannyiba került. Az árára nem emlékszem, a nélkül elég nehezen használható az ajtó, ezért sajnos a "mindenáron" kategória...
Úgy tudom a peugeot szervizekben ugyanazt a "FAP folyadék"-ot adják, valamivel olcsóbban.
Szerintem belső kilincset ne vegyél használtat, mert sokkal rövidebb lesz a használati ideje. Sajnos a kilincs öntvény része a tövénél el szokott törni, szerintem típushiba, a szakszerviz szerint helytelen használat! Én már a két elsőt kicseréltem. Az első és hátsó nem teljesen azonos, csak nagyon hasonlítanak egymásra.
Gyári szerkezettel (PC-vel) lett kiolvasva szakszervizben. Látták is a hibát, de arra gondoltak, hogy egy régi hibakód és csak most nem sikerül kiütni: "majd magától elmúlik". Sajnos tipikus hozzáállás!
Nem kell a teljes akkut kiiktatni. Ha van biztosíték listád/térképed, akkor csak az ajtókra vonatkozó biztit kell kivenned. Utána célszerű megpróbálni le/fel húzni (e nélkül nem bizots, hogy sikeres lesz), majd a bizti visszarakása után be kell tanítani az ablakot: először lehúzni, majd még egyszer lehúzni, utána teljesen fel. Szerintem a szerviz sem tud többet tenni, csak drágábban...
Sziasztok! Gyula vagyok,új vagyok,kezdő vagyok!Néhány tanácsot szeretnék kérni hozzáértőktől. 1.Számítógépes hibakeresés után elért engem is a FAP folyadék hiánya.A kérdésem az lenne,hogy valóban csak Citroen márkakereskedőknél lehet beszerezni az 5 liter folyadékot,vagy van esetleg olcsóbb út is./Citroen C5 2.2 HDi Aut. kombi,2002-es évjárat./ 2.Kéne egy-két apróbb kütyü /bal hátsó ajtó belső nyitója letört,az egyik fényszórómosó szintén letört/.Budapesten,vagy esetleg környékén ismertek e olyan bontót,ahol beszerezhetném ezeket. Előre is köszi a válaszokat.
Valószínű a becsípődés gátlód kapcsol be. Próbáld ki aksi le vársz picit aksi vissza, ha nem jó akor esetleg próbáld programozni a használati utmutatás alapján. Ha nem jó várj egy hetet háthamegjavul :) ha ez se jó szervíz :( nincs más ötletem.
Mindennemű motorvezérlési és környezetvédelmi hibára az antipollasun fault hibaüzenetet dobja és letiltja az elektronikát nics asr/esp és 3000 fordulatnál nem engedi feljebb a motort. Az eolys-t töltés nélkül akár 150000 km -t is meg lehet tenni az attól függ milyen környezetben használtad jobban város/hosszabb utak. EGy valamire való szakszervitben rá kellet volna jönniük hogy a fap szivattyúval van gond ugyanis a müködtetőkk ellenőrzésénél ott a FAp szivattyú is, ha pedig nem a gyári hibakódolvasóval lett kiolvasva lehet az nem tudta ezt a funkciót én amit használok az pl. tudja sajnos a szerelők és szervizek nem hozzáértése súyos forintokba kerül nekünk.
Egy olyan problémám jelentkezett, hogy kicseréltem az ablakemelő motort és amikor felhúzatom az ablakot, akkor felmegy maximum, de rögtön vissza is ereszti úgy 5 centit. Van valakinek ötlete, hogy mit kell ilyenkor csinálni, vagy mit ronthattam el a beszerelésnél? Köszi!
Nálam 80e Km környékén jelezte vissza a computer, hogy nem tudta kiégetni a FAP-ot. Ha jól emlékszem "atipollution fault" volt az üzenete. (Azóta rájöttem, hogy minden üzemanyag égetéssel turbónyomással ... stb hibával kapcsolatban ugyanezt írja ki!) Minthogy a könyve azt írja, hogy kb 80 e km-enként cserélni kell a FAP szűrőt, azt gondoltam, hogy nagyon kicentizték a mérnökök és eljött az idő. Tudatlanul feltöltettem a kis kiegészítő tartályt a megfelelő folyadékkal, talán eolys a neve, kétféle is létezik (zöld/fehér ha jól emlékszem)... A sz.gépes hibaüzenetek is arra utaltak, gogy a FAP szűrővel van baj: nem tudta az utánégetést elvégezni. A szakszervizben a FAP cserét javasolták. (Ekkor már a géppel gyakorlatilag nem lehetett közlekedni, mindig letiltotta a turbót!)
Megegyeztünk a felújított FAP szűrőben: az mégsem 200e Ft. Csere után nem tudták kiütni/törölni az összes hibeüzenetet! A hibaüzenetek miatt még beletöltöttek plusz "eolys" adalékot aranyáron. Ez sem segített, a hibaüzenet megmaradt, de a sok helyben kiégetés miatt egy darabig nem volt gond.
Ha jól emlékszem néhány ezer km után megint ugyanazt a hibát jelezte (nyaralás előtt egy héttel!). Ekkor már jobban megvizsgálták a hibaüzeneteket, és ez alapján az adagoló rendszert is. Kiderült, hogy a kis tartály pumpája nem működik: csak egyben cserélhető: egy elég szép összegért. Nem volt más választás: kicseréltettem.
Azóta nincs gondom, de így visszagondolva: nem biztos, hogy 80e Km-nél ki kellett cseréltetni a FAP szűrőt! Nagyon valószínű, hogy már előbb nem adagolta megfelelően az anyagot és ezért nem sikerült a rendszernek kiégetni a kormot! Utólag úgy gondolom, akkor (80e Km-nél) elég lett volna közölni a rendszerrel, hogy a tartály feltöltve, kezdjen újra számolni. Persze, ha az adalék rendesen átkerül az üzemanyag tartályba...
Nekem kicsit bonyolultabb a problémám. Eolys még van dögivel (eddig nem volt utántöltve), pedig 95e van a gépben. A kipuf enyhén kormos ami eddig nem volt. Hibaüzeet nincs a compuban. A Fap szétszedve látszólag teljesen rendben van. Megis olyan érzésem van, hogy állandóan regenerálna csak a gázolajból hiányzik az eolys és nem megy tökéletesen. Szal ezért kellene valami gondolkodó szerelő aki a rendszer és a paraméterek alapos ismerete mellett ki tudá találni mi lehet a probléma.
Nagyon megköszönném, ha valaki tudna egy olyan elérhetőséget mondani ahol hozzáértő módon tudnak megküzdeni a FAP rendszer mindenféle problémájával és a műszerezettség mellett a kellő tapasztalatuk is megvan. És ha az emberről nem húznák le a 10. bőrt is akkor az már maga lenne a menyország! :-)
Felesleges a virtuális gép, egyszerűbb a hálózati kártyád hardvercímét átállítani a megadottra (van egy SMAC program is, amivel ezt kényelmesen megteheted, de windows-ban magában is megoldható).
Ha a hálókártya hardveres címe megfelelően be van állítva, akkor menni fog.