Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

semgza Creative Commons License 2009.07.03 0 0 547
a höbiztosíték ennek a fajtának a tetején van, gondolom az is meghalt, de itt az ellenállás huzal is leégett ami be van vonva olyan kerámiaszerü anyaggal. csak egy fokozaté jó, a másik kettö szakadt.
gondolom hogy esetleg nem csak unalmában égett szét hanem meg lehetett az oka rá. esetleg valakinek volt már ilyen gondja C5-ben?
Előzmény: moli1 (543)
John Zero Creative Commons License 2009.07.03 0 0 546
Én gyanakszom, hogy ez a Lexia 3 valószínűleg csak a saját kábelével (chipjével) működik.

Technikailag szerintem mehetne bármivel, de biztosan nehezebb a kábelt/dobozt lopni, mint szoftvert :)

"Unlike other universal car scanner tools which only read fault codes, this software performs nearly ALL the functions like the original dealer diagnostic tool. Our diagnostic interface contains K-Line multiplexer, CAN-BUS interfaces and SAE J1850 bus (both PWM and VPW). "

Ígéretes lenne ez a Lexia 3, de jó drága: ebay-en 340 USD körül van, ami kb. 65 ezer Ft :-(
Előzmény: reseller (542)
reseller Creative Commons License 2009.07.03 0 0 545

Köszi a választ!

 

Így könnyű jó minőségű tesztberendezéshez jutni. :-) :-)

 

Mail ment.

Előzmény: moli1 (544)
moli1 Creative Commons License 2009.07.03 0 0 544

Én AVL Discan 8000-et használok mivel azt  forgalmazzuk. Az a Prexia Progi -t vadásztam a netről minden honnan  de nem találtam elkérhető lenne az a holmi valahogy? A OBD csatlakozó lábkiosztásáról van rajzom  ha az segít de lehet még iC is van benne majd megnézem.

Előzmény: reseller (542)
moli1 Creative Commons License 2009.07.03 0 0 543
RAkj bele erősebbet a céges Caddynkbe  2 havonta kiment azót ajó amióta  erősebbet raktunk be. De az hőbiztosíték nem?, csak úgy néz ki mint egy ellenállás
Előzmény: semgza (541)
reseller Creative Commons License 2009.07.03 0 0 542

Milyen hibakódolvasót használsz?

egvan a Lexia (proxia )szoftver, sa még azt nem sikerült kideríteni, milyen  OBD IC-vel kompatibilis.

Amerikai oldalon az ELM327 - OBD to RS232 Interpreter  OBD to RS232 Interpreter IC-t találtam, amely elvileg jó a Citroenhez.

 

Előzmény: moli1 (529)
semgza Creative Commons License 2009.07.02 0 0 541
leégett a fütésmotor ellenállása, a két lassú fokozat nem megy.
az lenne a kérdésem, hogy elég ha kicserélem szerintetek az ellenállást, vagy az már azert égett le mert a motor kezd zárlatos lenni? vagy esetleg a levegöbeáramlás van akadályozva valahol azért lehet nagyobb a terhelés?

köszi elöre is.
moli1 Creative Commons License 2009.07.02 0 0 540
Ez a funkció gyárilag ilyen az esőszenzorral szerelt autókban tuti benne van ha bekapcsoltad az ablaktörlőt akor indulásnál felhuzza az ablakot.
Előzmény: Törölt nick (538)
moli1 Creative Commons License 2009.07.02 0 0 539
Hát jah ez beszarás azért nem tudta kitörölni a hibát mert aktiv élő hibát hiába töröl ki a következő inditásnál már otvan , kifogtál egy hozzá nem értő pancsert :( egyébként   csak a bizti  kivétele ne elég  az a lényeg hogy ujra kelljen indulni az egész rendszernek  mint a windowsnak  ahhoz pedig aksi le , és utánaha jó be se kel tanítani az ablakemelőt  mert van benne gyári beállítás ezt én is igy csináltam ez a tapasztalatom.
Előzmény: Törölt nick (533)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.02 0 0 538
Igaz, hogy így lehet betanítani, de ha egyszer "elállítódik", akkor csak a "reset" segít.
Nálam esős időben szokott elődfordulni kb. 1-2 havonta...
Ráadásul esőben megpróbálja a nyitott ablakokat becsukni, hát ilyenkor nem szeretem a C5-öt.
Előzmény: John Zero (537)
John Zero Creative Commons License 2009.07.02 0 0 537
Én is a becsípődésgátlóra tippelnék. Amikor az autót vettem, lemerült az akkumulátora, újratöltötték.

A kézikönyv írja, hogy ilyenkor újra be kell tanítani az ablakokat, ami kb. annyi, hogy tövig lehúzni, majd nyomvatartani pár másodpercig a lehúzógombot. Majd tövig fel, és utána a felfelét nyomvatartani.
Előzmény: moli1 (530)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.02 0 0 536
Márkakereskedőnél/szervizben, máshol még nem láttam "eredeti" alkatrészt. Vagyis láttam máshol is, de ugyanannyiba került.
Az árára nem emlékszem, a nélkül elég nehezen használható az ajtó, ezért sajnos a "mindenáron" kategória...
Előzmény: jules0101 (535)
jules0101 Creative Commons License 2009.07.02 0 0 535
Köszi a választ,de hol vetted és mennyiért mérik a kilincset?
Előzmény: Törölt nick (534)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.02 0 0 534
Úgy tudom a peugeot szervizekben ugyanazt a "FAP folyadék"-ot adják, valamivel olcsóbban.

Szerintem belső kilincset ne vegyél használtat, mert sokkal rövidebb lesz a használati ideje. Sajnos a kilincs öntvény része a tövénél el szokott törni, szerintem típushiba, a szakszerviz szerint helytelen használat! Én már a két elsőt kicseréltem.
Az első és hátsó nem teljesen azonos, csak nagyon hasonlítanak egymásra.
Előzmény: jules0101 (531)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.02 0 0 533
Gyári szerkezettel (PC-vel) lett kiolvasva szakszervizben. Látták is a hibát, de arra gondoltak, hogy egy régi hibakód és csak most nem sikerül kiütni: "majd magától elmúlik". Sajnos tipikus hozzáállás!
Előzmény: moli1 (529)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.02 0 0 532
Nem kell a teljes akkut kiiktatni. Ha van biztosíték listád/térképed, akkor csak az ajtókra vonatkozó biztit kell kivenned.
Utána célszerű megpróbálni le/fel húzni (e nélkül nem bizots, hogy sikeres lesz), majd a bizti visszarakása után be kell tanítani az ablakot: először lehúzni, majd még egyszer lehúzni, utána teljesen fel.
Szerintem a szerviz sem tud többet tenni, csak drágábban...
Előzmény: colalite (528)
jules0101 Creative Commons License 2009.07.02 0 0 531
Sziasztok!
Gyula vagyok,új vagyok,kezdő vagyok!Néhány tanácsot szeretnék kérni hozzáértőktől.
1.Számítógépes hibakeresés után elért engem is a FAP folyadék hiánya.A kérdésem az lenne,hogy valóban csak Citroen márkakereskedőknél lehet beszerezni az 5 liter folyadékot,vagy van esetleg olcsóbb út is./Citroen C5 2.2 HDi Aut. kombi,2002-es évjárat./
2.Kéne egy-két apróbb kütyü /bal hátsó ajtó belső nyitója letört,az egyik fényszórómosó szintén letört/.Budapesten,vagy esetleg környékén ismertek e olyan bontót,ahol beszerezhetném ezeket.
Előre is köszi a válaszokat.
moli1 Creative Commons License 2009.07.02 0 0 530
Valószínű a becsípődés gátlód kapcsol be. Próbáld ki aksi le vársz picit aksi vissza, ha nem jó akor esetleg próbáld programozni a használati utmutatás alapján. Ha nem jó várj egy hetet háthamegjavul :) ha ez se jó szervíz :( nincs más ötletem.
Előzmény: colalite (528)
moli1 Creative Commons License 2009.07.02 0 0 529
Mindennemű motorvezérlési és környezetvédelmi hibára az antipollasun fault hibaüzenetet dobja és  letiltja az elektronikát nics asr/esp és 3000 fordulatnál nem engedi feljebb a motort. Az eolys-t töltés nélkül akár 150000 km -t is meg lehet tenni  az attól függ milyen környezetben használtad jobban város/hosszabb utak. EGy valamire való szakszervitben rá kellet volna jönniük hogy a fap szivattyúval van gond  ugyanis a müködtetőkk ellenőrzésénél ott a FAp szivattyú is, ha pedig nem a gyári hibakódolvasóval lett kiolvasva lehet az nem tudta ezt a funkciót én amit használok az pl. tudja sajnos a szerelők és szervizek nem hozzáértése súyos forintokba kerül nekünk.
Előzmény: Törölt nick (526)
colalite Creative Commons License 2009.07.02 0 0 528
Egy olyan problémám jelentkezett, hogy kicseréltem az ablakemelő motort és amikor felhúzatom az ablakot, akkor felmegy maximum, de rögtön vissza is ereszti úgy 5 centit. Van valakinek ötlete, hogy mit kell ilyenkor csinálni, vagy mit ronthattam el a beszerelésnél?
Köszi!
TiTi1 Creative Commons License 2009.07.01 0 0 527
Köszi! Tényleg tanulságos.
Előzmény: Törölt nick (526)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.01 0 0 526
Hali,

Talán tanulságos lesz a történetem....

Nálam 80e Km környékén jelezte vissza a computer, hogy nem tudta kiégetni a FAP-ot. Ha jól emlékszem "atipollution fault" volt az üzenete. (Azóta rájöttem, hogy minden üzemanyag égetéssel turbónyomással ... stb hibával kapcsolatban ugyanezt írja ki!)
Minthogy a könyve azt írja, hogy kb 80 e km-enként cserélni kell a FAP szűrőt, azt gondoltam, hogy nagyon kicentizték a mérnökök és eljött az idő.
Tudatlanul feltöltettem a kis kiegészítő tartályt a megfelelő folyadékkal, talán eolys a neve, kétféle is létezik (zöld/fehér ha jól emlékszem)...
A sz.gépes hibaüzenetek is arra utaltak, gogy a FAP szűrővel van baj: nem tudta az utánégetést elvégezni. A szakszervizben a FAP cserét javasolták. (Ekkor már a géppel gyakorlatilag nem lehetett közlekedni, mindig letiltotta a turbót!)

Megegyeztünk a felújított FAP szűrőben: az mégsem 200e Ft.
Csere után nem tudták kiütni/törölni az összes hibeüzenetet! A hibaüzenetek miatt még beletöltöttek plusz "eolys" adalékot aranyáron. Ez sem segített, a hibaüzenet megmaradt, de a sok helyben kiégetés miatt egy darabig nem volt gond.

Ha jól emlékszem néhány ezer km után megint ugyanazt a hibát jelezte (nyaralás előtt egy héttel!).
Ekkor már jobban megvizsgálták a hibaüzeneteket, és ez alapján az adagoló rendszert is. Kiderült, hogy a kis tartály pumpája nem működik: csak egyben cserélhető: egy elég szép összegért. Nem volt más választás: kicseréltettem.

Azóta nincs gondom, de így visszagondolva: nem biztos, hogy 80e Km-nél ki kellett cseréltetni a FAP szűrőt! Nagyon valószínű, hogy már előbb nem adagolta megfelelően az anyagot és ezért nem sikerült a rendszernek kiégetni a kormot!
Utólag úgy gondolom, akkor (80e Km-nél) elég lett volna közölni a rendszerrel, hogy a tartály feltöltve, kezdjen újra számolni. Persze, ha az adalék rendesen átkerül az üzemanyag tartályba...

Ennyi.

Ja, 2001-es 2,2 HDI 98 Kw...
Előzmény: TiTi1 (525)
TiTi1 Creative Commons License 2009.06.30 0 0 525

Nekem kicsit bonyolultabb a problémám. Eolys még van dögivel (eddig nem volt utántöltve), pedig 95e van a gépben. A kipuf enyhén kormos ami eddig nem volt. Hibaüzeet nincs a compuban. A Fap szétszedve látszólag teljesen rendben van. Megis olyan érzésem van, hogy állandóan regenerálna csak a gázolajból hiányzik az eolys és nem megy tökéletesen. Szal ezért kellene valami gondolkodó szerelő aki a rendszer és a paraméterek alapos ismerete mellett ki tudá találni mi lehet a probléma.
Előzmény: reseller (523)
moli1 Creative Commons License 2009.06.30 0 0 524
Én feltöltötem a tartályt és kitöröltem a hibaüzenetet kódolvasóval nekem ennyi volt a FAP problémám, és ment tovább.
reseller Creative Commons License 2009.06.30 0 0 523

broblémával =problémával.

 

A FAP rendszer feltöltését meg tudod te is csinálni, de az utána kötelezően elvégzendő elektronikus hókusz -pókuszokhoz, gyári, vagy azzal egyenértékű

computer kell.

Előzmény: reseller (522)
reseller Creative Commons License 2009.06.30 0 0 522

Számból vetted ki, a kérést, én is hasonló embert keresek,- mint lentebb olvastad-

szintén FAP broblémával küzdök.

Előzmény: TiTi1 (520)
reseller Creative Commons License 2009.06.30 0 0 521

thx.

most eléggé el vagyok havazva, de majd kipróbálom.

Előzmény: John Zero (518)
TiTi1 Creative Commons License 2009.06.30 0 0 520

 

Nagyon megköszönném, ha valaki tudna egy olyan elérhetőséget mondani ahol hozzáértő módon tudnak megküzdeni a FAP rendszer mindenféle problémájával és a műszerezettség mellett a kellő tapasztalatuk is megvan. És ha az emberről nem húznák le a 10. bőrt is akkor az már maga lenne a menyország! :-)

 

m-tom4 Creative Commons License 2009.06.30 0 0 519

Sziasztok,

 

tudja valaki, hogy a Citroen szervizekben kaphatón kívül milyen fagyálló tölthető a rendszerbe?

 

Köszi,

John Zero Creative Commons License 2009.06.29 0 0 518
Felesleges a virtuális gép, egyszerűbb a hálózati kártyád hardvercímét átállítani a megadottra (van egy SMAC program is, amivel ezt kényelmesen megteheted, de windows-ban magában is megoldható).

Ha a hálókártya hardveres címe megfelelően be van állítva, akkor menni fog.
Előzmény: reseller (517)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!