Ma a feleségem sikeresen letörte a baloldali tükröt az autóról. Vettem egy tükröt, csak nem tudom hogy kezdjek bele a cseréjébe. Ami főképp izgat hogy miket kell lebontani az utastérben hogy hozzáférjek. A tükör belső takarásának leszerelése érdekelne, illetve hogy a vezetéket hogy kell bekötni az elektromos csatihoz. Lehet az ajtókárpitot is le kell szerelni hozzá? Várom az ötleteket, tanácsokat észrevételeket. Lehetőleg minél szájbarágósabban.
de egy normalis, ujszeru es felszerelt csaladi auto (vagy epp egy ovatos huligan auto) 6-8M es akkor ovatos voltam. na most csak azert, hogy mondjuk atlag masfel, nagyon-nagyon-nagyon max 2 millioval bentebb legyek, nem eri meg egy jo autot ellokni a haztol. ha barmi tortenik max a piac - ki tudja milyen - aktualis kinalatabol valaszthatok, ami ido, kockazat, plane amikor gyorsan kell valami. na, ezt tokeletesen teljesiti pl a bravo.
arrol nem is beszelve, ha adott esetben a helyi hazisarkany is benyujtja a jogositvany kerelmet es idovel megkapja a privilegiumot, hogy autot hasznaljon. ;p
nekunk most ket gyerekre a bravo tokeletes, nagyobb auto egyelore felesleges (vmi hatsokerekes huligan auto jo lenne de tartom magam), mire meg nagyobbak lesznek plane ertektelen lesz a bravo. elfog ez ferni, lesz neki szep garazs, minden...
egy eleve dragabb es ertektartobb autonal nyilvan nem kerdes, hogy el kell adni a megfelelo idoszakban, plana ha van lehetoseg beszallni egy ujabba.
szerintem a piac jol araz. amennyit kinal a bravo (vagy mas fiat) annak megfelelo az arazas is es ez igy teljesen rendben is van. de az egyenileg fontos szempontok es elvarasok egy autoval szemben mar elteroek lehetnek, ezert nem vesz mindenki golfot, "csak" nagyon sokan. amennyivel dragabb pl. egy golf V. azt racionalisan nezve meg is kapod vele, es itt jon ujra az egyeni preferencia, ami miatt tobben akkor is bravot vettek, ha epp megengedhettek volna maguknak egy golfot is, bar ez a ritka. aki pedig mondjuk kisebb/olcsobb kategoriarol "jott", kulon jol jart, ha maradt a fiatnal, nem kellett megugrani arban a golfot. a golfot itt most mint kategoria referenciakent mondom.
hogy mit csinalok vele? nagyjabol semmit, de ez szamomra nem relevans, mert:
- a forma idotlen, nem unja meg az ember, mint egy opel, bmw, vw, stb *
- a technika eletben tarthato
- a hasznalat jobban eloszlik adott esetben tobb auto kozott
- backup
ennyit nekem boven meger. ha beut barmilyen problema, meg mindig van mihez nyulni, ami pl. nekem fontos.
nyilvan kozrejatszik, hogy nekem pl a grande egy negy kereken gurulo szobor. a bravo nem annyira, de majdnem.
* ezt nem mint negativum mondom, biztosan lesz meg opelem, bmw -m es vw -m is, de azokat el is adom siman. :) egyszeruen mert mas alapelvek menten jottek letre es raun az ember, ha mar nem friss.
Teljesen egyetértek veled abban, hogy sajna messze nem adnak annyi pénzt ezért a kocsiért mint amit kínál.
De akkor mit csinálsz vele?Hacsak nem tervezel vele később mint OT rendszámos, fiatalkorod egyik szép emléke című autót, akkor végülis ha a hideg matekot nézed akkor csak a pénzed is áll benne.
Nem vitázni akarod, csak hangosan gondolkodom, hogy akkor egy ilyen helyzetben mi a "jó" megoldás?
A topic legeleje arról szólt főleg, hogy mindenki megvette a vasat.
Az elmúlt 1 (2?) évben pedig arról (is),h ki mikor adja el.
Every journey ends....:(
De szerintem itt akkor is megmaradna a társaság egy kis része ha már szinte senkinem nem lenne Bravója. És ez az egyik legszimpatikusabb ebben a társaságban :)
Ha gondolod, kezdetnek bármikor kipróbálhatsz egy kétliteres szívó 1-est.Csak a 18i, de már sokszor írtam, hogy jó autó.100k alatt 4 darab trafó csere volt, abból 3 csak a biztonság kedvéért.