Hétfőn, Kedden-ha jól emlékszem, ekkor volt kinn 222. A többi napot azért nem említem, mert akkor nem vagyok biztos benne, amúgy meg mi voltunk ott fotózni:P
Szerintem az Ő írása azért hitelesebb... Bár látom már Peto is elárulta neked, hogy mire készülj. :)
Bár erre a 40GY-s részre kíváncsi lennék. Mert ugye a 41-esen 10 busz van, a 87/87A-n 9. És lesz 17 (remélem nem írom rosszul a darabszámot) Localo. Na mindegy, kb. 2 hét és mindenre fény derül. :)
IFC topikban vetettem ennek a 283-asnak a létét. De már előttem is elég sokan ismerték. Amúgy semmi köze nincs a VT-hez amit be írtál mert a VT-nek 284 van nem 283. Részlet a buszok.fw.hu oldalról:
Külföldön Oroszországban közlekednek 283-asok, valamint 2000-ben száz darabot rendelt e típusból Sousse (Tunézia) városa. Mivel a beviteli vámok magasak, ezért az Ikarus a fenékvázakat, valamint egyes alkatrészeket szállította, a komplettírozás az ottani STIA gyárban történt.
Üdv! Az volna a kérdésem, van e rá valamennyi esély, hogy holnap kiadják Joy-222-t? Ahogy számoltam, 6 busz 40V-n, egy pedig 18/47V-n pörög. Ezek szerint a fennmaradó egy darabot benn tartják. Tényleg...hétvégén mennyi a kocsikiadás?
Találtam a pécsinél jóval exotikusabb Ikarus 283-as Rába motoros városi csuklóst. Csak a kiváncsiság kedvéért szívesen megnézném, milyen az, amit a nyilvánvalóan avult európai licenczekkel dolgozó Tunéziai Autóipari Társaság gyárt (középső sor bal a városi és jobb a távolsági):
Én a 114-esen pont egy 263-massal jöttem haza!Lehet az csak szellem volt?:)Hadd oszlassak el itt egy nagy találgatást.A Localok a 14/114-es vonalra jönnek, nem máshova, nem más vonalra.A szerződés szerint februártól.Ezért is próbáznak itt a Localok.Illetve már állandóba vannak.A MAN-okkal az helyzet, hogy lassan lejár a műszakijuk, ezért küldik őket vizsgáztatni, szépen ütemtervben.Ezért is kellettek a Localok még átadás előtt....na jóccakát!