Problémám van. Dupla digitklimás a c5-öm és azt tapasztalom időnként, hogy az egyik oldalon meleget fúj ventilátor a másikon rendesen hideget úgy, hogy ugyanolyanra van állítva. /nyáron kellemetlen/ :)
az enyem is ilyen, 2.0-s. ha rájöttél mi az azert szólj. nem hiszem, hogy szét lenne kopva a motor, inkább valami turbó szabályzás vagy hasonló okozhatja, nem?
Ha visszaolvasol a fórumban mát irtam róla hogy a kereskedőknél lévő kintről hozott autók 99% ban mind visza van tekerve. ez a tapasztalat. Más Tegnap hazahoztam a C5 a kereskedésből ahogy jöttem haza vele rájöttem hogy nekem egy jó C5 öm van vétek eladnom olyan szépen muzsikál:)) A A C8 sokkal hangossab nála és sokkal többet eszik , igaz nagyobb is a kaszni..
a gázpedál felett van a pollenfilter mögött. legalábbis ebben a régi fajta c5-ben. megkérdeztem a szervizben, 40 ezer ft egy ilyen. pedig csak egy ellenálás négy kivezetéssel... :(
szerintem talan bontóban veszek annyiból egy komplett újfajta digit. klímát. át lehet vajon építeni? vagy az ellenállást megtekertetni ?
Látom a szintezőt már megválaszolták, nekem az első érzékelő adta be a kulcsot, a tengelyekre vannak ezek fogatva, és így érzékelik a magasság változást. Annyit írnék hozzá, hogyha teljesen jók lennének a gömbjeid, akkor ettől függetlenül nagyon sokáig megtartaná a kocsi a magasságát. Sajna nekem is hamar leeresztett, de láttam olyat, ami ugyanennél a hibánál két hét múlva is megmaradt a normál szinten...
Az ANTIPOLLUTION féle hiba magában még több mindent is jelenthet, de alapvetően Környezetszennezési hibát jelent. Nálam ez pontosan KATALIZÁTOR ÖREGEDÉSI HIBA-ként íródott ki az olvasón. Nálam már egyébként nem a gyári katalizátor volt, hanem univerzális, és olyan is került fel helyette, de gyanítom a hátsó lambda szondám is szar, még azt is cserélnem kell majd. Ez abban nyilvánul meg, hogy a hátsó (alsó) szondának jó katalizátor működés esetén állandó értéket kellene mutatnia, mivel redukál rendesen a rendszer. Namost nálam ez ugrándozott előtte, de most is ugrál új katalizátornál, ergo a szonda (is) szar...
A klímám is mutatott már többször hasonló tünetet, a bal oldal meleget fújt, a jobb fele amit beállítottam. Eddig elmúltak maguktól hamar, ennek jobban még nem néztem utána.
Sziasztok! Némi segítséget kérnék!Az önindítóm egyik pillanatról a másikra beadta az unalmast,nem teker csak kerreg,kattog.Ez egy 1,8b 2002 évjáratú c5.Levettem az önindítót,de látszólag semmi gondja nincs,elektromosan jó.Arra gondolok hogy a bendixe rossz,de az is felmerült bennem hogy a számítógép esetleg a gyújtáskapcsoló makacsolta meg magát? Egyébként Mitsubishi önindító van benne(méghogy a japán dolgok nem romlanak el!),de nem tudom mi rakható bele pl valeo-ból?d6ra74 pl jó-e bele 0,85 kw-os,vagy kell bele a nagyobb, 1,2-1,4 kw-os?
Szóval amint irtad neked gyári cd-s rádiód van az egy egység az komunikál a BSI vel A BSI figyeli a belekódolt alvázszámot ami a lopásvédelem végett van benne. Tehát a te cd-s rdiód az én autómban csak servizmódban indulna el azaz sisteregne. Ezt szakszerviz tudja módosítani vagy egyéb hozzáértő buherátorok. Az autó ettől indul. Ha gyáriról bármilyenre cserélsz szóval nem gyárira az nem gond. Remélem kimeritő volt a válasz :))
Szóval azt mondod, hogy a BSI-vel kommunikál, de csak a rádió része és a CD medhajtó egységet nem látja.
Tudatlan vagyok sajnos, ezért kérdezek: Az alvázszám benne van a rádióban és ezt figyeli? Ez miért kell? És mi van olyankor, ha rádiót akarok cserélni akár gyáriról, gyárira, vagy gyáriról bármilyenre? Elképzelhető, hogy el sem indul az autó?
Neten rákerestem az eolysra, lehet nem jót találtam, de azt írják hogy 32 GBP (kb 10 eFt)/ liter az ár, egy feltöltés pedig 117 GBP (kb 40 ezer). Igaz, ezek angliai árak, és 2007-esek. (és talán peugeot??)
A szervizes a szintezőt említette hiba ként 11.000.- 2 aksi sarú kebelestöl 15.000.- annyira nem vészes nem mondom hogy szinte ingyen van , de 2 nap és megyünk nyaralni és nagyon kellene az autó:)
Viszont rákérdeztem erre a fap feltöltésre....nah akkor azt hittem eldobom az agyam ...80.000 durva
A felfüggesztési hiba nálam az első érzékelő hibája miatt volt. Egy hiba kiolvastatással azonnal megtudod hogy a hátsó, vagy az első nem jó. Nem túl komoly probléma. Ez az érzékelő egy kb. gyufásdoboz nagyságú potméterféle, amit egy rudazat mozgat a kaszni magasságától függően. Ezek az érzékelők szabadon vannak az autó középtáján elöl is és hátul is, így sajna előfordul a sok viszontagság közepette, hogy elfelejtenek tisztességgel szolgálni minket. Amúgy én bontóban vettem 2 ezer forintért. A cseréje 2 perc. Remélem neked is csak ennyi lesz a gond.
A gyári CD-s rádióval lenne egy kis gyíkom. Nem akarja kiadni a CD-t csak kerreg. Nem tudja valaki, hogy ez kommunikál a computerrel? Lehet hibakiolvasást végezni nála? Érdemes szervízzel próbálkozni, vagy keressek meg vele egy elektroműszerészt? Köszi a válaszokat.
De mi folyamatosan a súlyos felfüggesztési hibával küzdünk, egyszer teljesen ül az autó, egyszer meg magasan van. Gombnyomásra nem reagál. Remélem nem valami komoly csak valami érzékelő.
Nem-e tudja valaki hol lehetne olcsón aksi sarukat venni, mert ezek valami speckos sarunak tűnnek.
1.Bal oldali tükröm nem áll meg ha behajtom,ablakig koppan....
2.Ha kihúzatom az autót,antipollution faut és megtorpan de megy továb..Láttam kiveséztétek már a témát,de ha vki a számba rágná mi lehet megoldás annak megköszönném nagyon!
3.A digit klímámmal vmi nem kóser,mert 28fokról letekerem 16-ra és továbbra is meleget fúj klímánál is..Pár nap vagy sok tekergetés után van,hogy langyos lesz,de sok idő/nap eltelik mire full hideget nyom..
4.Milyen ablaktörlőt érdemes venni ami nem nyikorog az üvegen?Gyárit vettem rohadt drágán de kevesebb víznél úgy nyikorog hogy meghülyülök...
De rákérdeztem, hogy megy-e ELM-el? "hi unfortunatly its only works with the peugeot citreon pci cables i do sell software that works with the elm cables just visit my shop for more info
- e-z-download"
(Viszont az ELM-es szoftverei gondolom butábbak, kevesebbet tudnak.)
a höbiztosíték ennek a fajtának a tetején van, gondolom az is meghalt, de itt az ellenállás huzal is leégett ami be van vonva olyan kerámiaszerü anyaggal. csak egy fokozaté jó, a másik kettö szakadt. gondolom hogy esetleg nem csak unalmában égett szét hanem meg lehetett az oka rá. esetleg valakinek volt már ilyen gondja C5-ben?
Én gyanakszom, hogy ez a Lexia 3 valószínűleg csak a saját kábelével (chipjével) működik.
Technikailag szerintem mehetne bármivel, de biztosan nehezebb a kábelt/dobozt lopni, mint szoftvert :)
"Unlike other universal car scanner tools which only read fault codes, this software performs nearly ALL the functions like the original dealer diagnostic tool. Our diagnostic interface contains K-Line multiplexer, CAN-BUS interfaces and SAE J1850 bus (both PWM and VPW). "
Ígéretes lenne ez a Lexia 3, de jó drága: ebay-en 340 USD körül van, ami kb. 65 ezer Ft :-(