Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsociman Creative Commons License 2009.07.20 0 0 574
Sziasztok!

Problémám van. Dupla digitklimás a c5-öm és azt tapasztalom időnként, hogy az egyik oldalon meleget fúj ventilátor a másikon rendesen hideget úgy, hogy ugyanolyanra van állítva. /nyáron kellemetlen/ :)

Van valakinek ötlete?

semgza Creative Commons License 2009.07.18 0 0 573
az enyem is ilyen, 2.0-s. ha rájöttél mi az azert szólj. nem hiszem, hogy szét lenne kopva a motor, inkább valami turbó szabályzás vagy hasonló okozhatja, nem?
Előzmény: galetto (568)
moli1 Creative Commons License 2009.07.17 0 0 572
Ha visszaolvasol a fórumban  mát irtam róla hogy a kereskedőknél lévő kintről hozott autók 99% ban mind visza van tekerve. ez a tapasztalat.     Más     Tegnap hazahoztam a C5 a kereskedésből ahogy  jöttem haza  vele rájöttem hogy nekem egy jó C5 öm van vétek eladnom olyan szépen muzsikál:)) A A C8 sokkal hangossab nála és sokkal többet eszik , igaz nagyobb is  a kaszni..
Előzmény: galetto (570)
John Zero Creative Commons License 2009.07.16 0 0 571
Láttam én már egy-két hónapja olyan C5-öst, amit úgy visszatekertek 177 ezerről 106 ezerre, hogy a márkaszerviz se mondott rá semmit.

Bár a márkaszervíz gagyi, nekik csak checklistjük van, végigmennek, megnézik, stb.

Szerintem érdemes megnézni, hogy mi milyen állapotban van, és az alapján tippelni, mondjuk 177 ezer felett már ez se biztos, hogy segít.
Előzmény: galetto (570)
galetto Creative Commons License 2009.07.16 0 0 570

Ez tuti? Ebben 177e van az óra szerint. Olyan szinten nem csinál semmit 2500 alatt, hogy az szinte fáj.

És mi megy benne tönkre, hogy ennyire nem megy?

Előzmény: moli1 (569)
moli1 Creative Commons License 2009.07.16 0 0 569
Semmi baj vele ilyen mind 350000 km nél :)
Előzmény: galetto (568)
galetto Creative Commons License 2009.07.16 0 0 568

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne. 2001-es C5 2,2HDI-t néztem, de nagyon gyengén megy. Az eladó azt állítja, hogy ezek ilyen

pudingok mind. 15sec alatt tette meg a 80..120-at 4. ben, 2 emberrel, sík úton, ami nagyon gyenge egy 133LE-s

autónál. Megtenné egyikőtök, akinek ilyen járgánya van, hogy megméri ezt az időt?

Az autó egyébként gázadásra nem reagál csak nagyon lassan. Még üresben is csak lomhán pörög fel. Gyakorlatilan

nem húz.

Érdekelne az is, hogy szerintetek mi lehet a baja? Hibakód nincs benne azt megnézettem. Ha ilyen lenne egy új

autó menetteljesítménye, én egyből visszavinném! :) Köszi!

semgza Creative Commons License 2009.07.14 0 0 567
a gázpedál felett van a pollenfilter mögött. legalábbis ebben a régi fajta c5-ben. megkérdeztem a szervizben, 40 ezer ft egy ilyen. pedig csak egy ellenálás négy kivezetéssel... :(

szerintem talan bontóban veszek annyiból egy komplett újfajta digit. klímát. át lehet vajon építeni? vagy az ellenállást megtekertetni ?
Előzmény: m-tom4 (565)
egoka76 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 566

Hali

 

Látom a szintezőt már megválaszolták, nekem az első érzékelő adta be a kulcsot, a tengelyekre vannak ezek fogatva, és így érzékelik a magasság változást. Annyit írnék hozzá, hogyha teljesen jók lennének a gömbjeid, akkor ettől függetlenül nagyon sokáig megtartaná a kocsi a magasságát. Sajna nekem is hamar leeresztett, de láttam olyat, ami ugyanennél a hibánál két hét múlva is megmaradt a normál szinten...

 

Az ANTIPOLLUTION féle hiba magában még több mindent is jelenthet, de alapvetően Környezetszennezési hibát jelent. Nálam ez pontosan KATALIZÁTOR ÖREGEDÉSI HIBA-ként íródott ki az olvasón. Nálam már egyébként nem a gyári katalizátor volt, hanem univerzális, és olyan is került fel helyette, de gyanítom a hátsó lambda szondám is szar, még azt is cserélnem kell majd. Ez abban nyilvánul meg, hogy a hátsó (alsó) szondának jó katalizátor működés esetén állandó értéket kellene mutatnia, mivel redukál rendesen a rendszer. Namost nálam ez ugrándozott előtte, de most is ugrál új katalizátornál, ergo a szonda (is) szar...

 

A klímám is mutatott már többször hasonló tünetet,  a bal oldal meleget fújt, a jobb fele amit beállítottam. Eddig elmúltak maguktól hamar, ennek jobban még nem néztem utána.

 

Üdv.

 

Előzmény: Birdiee (549)
m-tom4 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 565

Hali,

 

nekem van, a középső fokozattal, de hol működik, hol nem.....

Hol van ez az ellenállás? A motoron v. a szabályzón?

Előzmény: semgza (547)
John Zero Creative Commons License 2009.07.12 0 0 564
Magyarul:

1. Húzd le a vezetőoldali ablakot, nyisd ki a motorháztetőt, legyen minden kikapcsolva (belső, utastéri lámpák is)

2. Legyen minden ajtó zárva és vedd ki a slusszkulcsot

3. Várj 3 percet, majd vedd le az akkumulátorról a sarut, és várj 15 másodpercet (amíg le van véve).

-> Azért kell 3 percet várni, mert ennyi idő alatt a BSI biztosan "power save", azaz alvó módba megy, és úgy biztonágosabb

4. Rakd vissza az akkumulátor sarut, várj további 10 másodpercet (ne nyisd ki az ajtókat!)

-> gondolom addig indul/bootol a BSI

5. Kapcsold be az oldalfényeket (?) (parkoló fény???) a vezetőoldali ablakon keresztül

6. Kapcsold be a gyújtást, ellenőrizd hogy működik-e a rendszer

7. Tartsd lenyomva a záró gombot 10 másodpercig

-> ?? ez valami betanítás?

8. Vedd ki a kulcsot, nyisd és csukd be az ajtót a központi zárral (próba)

9. Indítsd be a motort és fejezd be a rendszer ellenőrzést

---

Lehet, hogy egy "sima" akku le/fel is elég, de inkább ezt ajánlják, mert elvileg ez a (leg)biztonságosabb módszer.
Előzmény: moli1 (562)
moli1 Creative Commons License 2009.07.11 0 0 563
Ha levetted az ön9ndítót akkor csak egy ugrás a bendix kipróbálása, és akkor tisztán látsz mindent
Előzmény: Lalika75 (561)
moli1 Creative Commons License 2009.07.11 0 0 562
És ez magyarul hogy van?:)
Előzmény: John Zero (560)
Lalika75 Creative Commons License 2009.07.10 0 0 561
Sziasztok!
Némi segítséget kérnék!Az önindítóm egyik pillanatról a másikra beadta az unalmast,nem teker csak kerreg,kattog.Ez egy 1,8b 2002 évjáratú c5.Levettem az önindítót,de látszólag semmi gondja nincs,elektromosan jó.Arra gondolok hogy a bendixe rossz,de az is felmerült bennem hogy a számítógép esetleg a gyújtáskapcsoló makacsolta meg magát? Egyébként Mitsubishi önindító van benne(méghogy a japán dolgok nem romlanak el!),de nem tudom mi rakható bele pl valeo-ból?d6ra74 pl jó-e bele 0,85 kw-os,vagy kell bele a nagyobb, 1,2-1,4 kw-os?
John Zero Creative Commons License 2009.07.10 0 0 560
Csak érdekesség, elsőre még kicsit vicces is :-)

"Hogyan rebootoljuk a BSI-nket" (angolul):

"Before sending the unit try the BSI Reset procedure as this may cure your faults:

Put the driver's window down, lift the bonnet and ensure all equipment is switched off.

Ensure all doors are closed and remove key from the ignition.

Wait for 3 minutes, disconnect the vehicle battery and wait 15 seconds.

Reconnect the vehicle battery, wait a further 10 seconds (do not open doors.).

Switch on the side lights through the driver's window.

Switch on the ignition and check system's functionality.

Hold lock button on key down for 10 seconds.

Remove key open & close door test central locking system.

Start the engine and complete the system's check.

Failure to follow this procedure could result in incorrect operation of many BSI related items."


(bonnet = motorháztető, ha minden igaz)
moli1 Creative Commons License 2009.07.09 0 0 559
Szóval amint irtad neked gyári cd-s rádiód van az egy egység az komunikál a BSI vel A BSI figyeli a belekódolt alvázszámot ami a lopásvédelem végett van benne. Tehát a te cd-s rdiód az én autómban csak servizmódban indulna el azaz sisteregne. Ezt szakszerviz tudja módosítani  vagy egyéb hozzáértő buherátorok. Az autó ettől indul. Ha gyáriról bármilyenre cserélsz szóval nem gyárira az nem gond. Remélem kimeritő volt a válasz :))
Előzmény: Fecorka (558)
Fecorka Creative Commons License 2009.07.09 0 0 558

Lehet, hogy értetlennek tűnök. Bocsi. :-)

Szóval azt mondod, hogy a BSI-vel kommunikál, de csak a rádió része és a CD medhajtó egységet nem látja.

Tudatlan vagyok sajnos, ezért kérdezek: Az alvázszám benne van a rádióban és ezt figyeli? Ez miért kell? És mi van olyankor, ha rádiót akarok cserélni akár gyáriról, gyárira, vagy gyáriról bármilyenre? Elképzelhető, hogy el sem indul az autó?

Köszi ha válaszolsz. :-)

Előzmény: moli1 (554)
John Zero Creative Commons License 2009.07.09 0 0 557
Neten rákerestem az eolysra, lehet nem jót találtam, de azt írják hogy 32 GBP (kb 10 eFt)/ liter az ár, egy feltöltés pedig 117 GBP (kb 40 ezer). Igaz, ezek angliai árak, és 2007-esek. (és talán peugeot??)
Előzmény: tarr2 (556)
tarr2 Creative Commons License 2009.07.07 0 0 556
A szervizes a szintezőt említette hiba ként 11.000.- 2 aksi sarú kebelestöl 15.000.-
annyira nem vészes nem mondom hogy szinte ingyen van , de 2 nap és megyünk nyaralni és nagyon kellene az autó:)

Viszont rákérdeztem erre a fap feltöltésre....nah akkor azt hittem eldobom az agyam ...80.000 durva

Előzmény: V.6. (555)
V.6. Creative Commons License 2009.07.07 0 0 555
Hali.

A felfüggesztési hiba nálam az első érzékelő hibája miatt volt. Egy hiba kiolvastatással azonnal megtudod hogy a hátsó, vagy az első nem jó. Nem túl komoly probléma. Ez az érzékelő egy kb. gyufásdoboz nagyságú potméterféle, amit egy rudazat mozgat a kaszni magasságától függően. Ezek az érzékelők szabadon vannak az autó középtáján elöl is és hátul is, így sajna előfordul a sok viszontagság közepette, hogy
elfelejtenek tisztességgel szolgálni minket. Amúgy én bontóban vettem 2 ezer forintért.
A cseréje 2 perc.
Remélem neked is csak ennyi lesz a gond.

Üdv.
Előzmény: tarr2 (550)
moli1 Creative Commons License 2009.07.07 0 0 554
Egy müszerésszel nézesd meg majd kiveszi a cd- t belőle a kommunikáció a BSI-vel ezt nem érinti  ő az alvászámot figyeli ami a rádióban van.
Előzmény: Fecorka (553)
Fecorka Creative Commons License 2009.07.07 0 0 553

Sziasztok!

 

A gyári CD-s rádióval lenne egy kis gyíkom. Nem akarja kiadni a CD-t csak kerreg. Nem tudja valaki, hogy ez kommunikál a computerrel? Lehet hibakiolvasást végezni nála? Érdemes szervízzel próbálkozni, vagy keressek meg vele egy elektroműszerészt? Köszi a válaszokat.

ezustgolyo Creative Commons License 2009.07.07 0 0 552

Sziasztok!

Ha csak baloldalt hűt a digitklíma akkor miment tönkre?

 

Köszi!

moli1 Creative Commons License 2009.07.06 0 0 551
Nem, speckós a saru kereskedelemben kapható.
Előzmény: tarr2 (550)
tarr2 Creative Commons License 2009.07.05 0 0 550
üdv

A jobb oldali ablakon nálam is koppan a tükör :)

De mi folyamatosan a súlyos felfüggesztési hibával küzdünk, egyszer teljesen ül az autó, egyszer meg magasan van. Gombnyomásra nem reagál. Remélem nem valami komoly csak valami érzékelő.

Nem-e tudja valaki hol lehetne olcsón aksi sarukat venni, mert ezek valami speckos sarunak tűnnek.
Birdiee Creative Commons License 2009.07.03 0 0 549

Sziasztok!

Pár probléma,amire megoldást keresek!

2.0sx benzines :

1.Bal oldali tükröm nem áll meg ha behajtom,ablakig koppan....

2.Ha kihúzatom az autót,antipollution faut és megtorpan de megy továb..Láttam kiveséztétek már a témát,de ha vki a számba rágná mi lehet megoldás annak megköszönném nagyon!

3.A digit klímámmal vmi nem kóser,mert 28fokról letekerem 16-ra és továbbra is meleget fúj klímánál is..Pár nap vagy sok tekergetés után van,hogy langyos lesz,de sok idő/nap eltelik mire full hideget nyom..

4.Milyen ablaktörlőt érdemes venni ami nem nyikorog az üvegen?Gyárit vettem rohadt drágán de kevesebb víznél úgy nyikorog hogy meghülyülök...

 

Előre is köszi a segítséget!

 

John Zero Creative Commons License 2009.07.03 0 0 548
Ebay-en találtam ilyet:
Citroen Actia Lexia 3 cd42 diagnostic software & keys

De rákérdeztem, hogy megy-e ELM-el?
"hi unfortunatly its only works with the peugeot citreon pci cables i do sell software that works with the elm cables just visit my shop for more info

- e-z-download"


(Viszont az ELM-es szoftverei gondolom butábbak, kevesebbet tudnak.)
Előzmény: reseller (542)
semgza Creative Commons License 2009.07.03 0 0 547
a höbiztosíték ennek a fajtának a tetején van, gondolom az is meghalt, de itt az ellenállás huzal is leégett ami be van vonva olyan kerámiaszerü anyaggal. csak egy fokozaté jó, a másik kettö szakadt.
gondolom hogy esetleg nem csak unalmában égett szét hanem meg lehetett az oka rá. esetleg valakinek volt már ilyen gondja C5-ben?
Előzmény: moli1 (543)
John Zero Creative Commons License 2009.07.03 0 0 546
Én gyanakszom, hogy ez a Lexia 3 valószínűleg csak a saját kábelével (chipjével) működik.

Technikailag szerintem mehetne bármivel, de biztosan nehezebb a kábelt/dobozt lopni, mint szoftvert :)

"Unlike other universal car scanner tools which only read fault codes, this software performs nearly ALL the functions like the original dealer diagnostic tool. Our diagnostic interface contains K-Line multiplexer, CAN-BUS interfaces and SAE J1850 bus (both PWM and VPW). "

Ígéretes lenne ez a Lexia 3, de jó drága: ebay-en 340 USD körül van, ami kb. 65 ezer Ft :-(
Előzmény: reseller (542)
reseller Creative Commons License 2009.07.03 0 0 545

Köszi a választ!

 

Így könnyű jó minőségű tesztberendezéshez jutni. :-) :-)

 

Mail ment.

Előzmény: moli1 (544)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!