Matula: A kocsinak sok volt a tempó! Nem a városon kívüli 120-140, hanem a városon belüli 100-120!!!!! Nem beszélve a kanyarokból való kigyorsításokról. Sajna az autó nem ugyanazokkal a kiló/lóerő arányokkal bírt mint mi motorosok. Én azért maradtam el egyszer-kétszer, mert nem akartam baromságba kényszeríteni a páromat, illetve lehetetlen helyzetekbe. A jelszó: hazaérjünk épen egészségben!!!
Garfonya: A hétvégén szlalom verseny lesz a CSB-ben!!! Neked úgy is ott motor, nem nevezel be?? :-)))))))))))) BOCS, de nem bírtam ki!!!!!!
www.motorsprint.hu nézz rá a weblapra, és kérdezd meg a Tibit. Mondd neki, hogy Bálint Fehérvárról ajánlja, és kérdezd meg tőle. Ő is brunyált egyet, és megjavítta a ruháját. Vagy hivatkozz a Rossi hasonmásra.
Srácok! Ne marakodjatok. Felástam az összes ilyen témakört (sajnos). Általában a Lakásbiztiknek szokott lenni egy felelősség bizti része és ez a biztosított személy felelősségét is fedezi. A Mabisszal is beszéltem. Sajna az a verzió, hogy ha nincs kötelezője, csak a géperejű járművekre vonatkozik. Szóval ha nincs kötelezője, de kellene, hogy legyen.
Ebben a tesztben valaki korábban írt valamit az oktán összefüggésről és elég logikusan, de már nem emlékszem. Asszem az volt a lényeg, hogy elvileg nincs különbség. Én nem tudom mi az igazság. Matunak elvileg van. Én 95 Vpower-t nyomok épp ezért. Kecske is és káposzta is. :))))
OFF: Hondát!? Ember, s ezt ide be is mered írni!? bátor dolog!!!!! :ON
nyugalom, nem hiszem, hogy akárki is roblémát csinálna belőle, csak furcsán jött ki, hogy idén vetted a Vasat, és mégis ma mész a Hondáért. (mondjuk nem tudni, hogy autóról, vagy motorról beszélsz)
Kb. 1-1,5 hónappal ezelőtt hívtam őket, hogy mi van!? Mert akkor is felmerült ez a téma. Akkor azt mondták, hogy a kártya gyártással vannak kisebb zűrök, de semmi komoly. Hamarosan készen lesznek, és postáznak mindent.
Kawasaki Klub honlapján kell regisztrálni magad, és akkor kapsz ajándékcsomagot. Nem tudom mi a tartalma. ha idén vetted, és DMC-s a motor, akkor a DMC fizeti az idei klubtagsági díjat. Egyéb esetben 12.000 / év
Szerintem pontosan ez a lényeg, hogy a váznak kissebb energiát kelljen elnyelnie a fizika tövényei alapján, mert az már "maradandó" sérülést okoz. Egyébként meg az összes körülménytől függ a sérülések mértéke nem csak a sebességtől. Vasárnap ha jó idő lesz végre én is belehajtok pár kilométert. Eddig elsősorban Budapesten mentem, de itt tényleg elég veszélyes a közlekedés. A tapasztaltabbaktól kérdezném, hogy van-e értelme jobb minőségű üzemanyagot tankolni a motorba, mint a sima 95-ös? Nem a teljesítmény miatt kérdezem, hanem a motor, injektor élettartama, megbízhatósága, kopása, stb. miatt. A Kawa-klubba én is regisztráltam, de nem jött semmilyen visszajelzés, gondolom majd postáznak valamit. A lakásokhoz kapcsolódhat felelősségbiztosítás, ami lehet általános is, de az nem térít teljes körű kárt. NTX
akkor ez lakásbiztosítás függő mert az biztos hogy a jó lakásbiztosításban van egy olyan amikor azért fizet amit más személynek okozol kárt ilyen pl ha elusztatod az alatad levő szomszédot stb de akkor lehet hogy ez már nem fél bele ebbe a kötrbe
Hát, nekem egész más a tapasztalatom. Mivel kb. két hónapja jártam le egy ilyen dolgot. Ha olyan tör össze, akinek nincs kötelezője, kell neki adnia egy nyilatkozatot, hogy nincs neki, és akkor a MABISZ (Magyar Biztosítók Szövetsége) fizet ki, rajta pedig peres úton hajtják be az összeget. Amit Te írsz, azért tűnik hülyeségnek, mert a lakásbiztosítás inkább a casco-ra hasonlít, vagyis a saját károd fizeti, nem az okozottat. Persze lehet, hogy tévedek, de 2 hónapja még így volt. Sajna a MABISZ legalább 3 hétig húzza az ügyet.
ott leszek az út szélén. kék Meridát keress Füred belterületén, az leszek én. ;-))))
garfonyának kicsit maserás volt, mert lakás biztosításuk se volt. :-( De már minden rendben. Ezzel a témával elég sokat futottunk, mire eljutottunk oda, hogy a CSB-be vinni motort VÉTEK! ;-)))))
még nem, és lehet nem is nagyon örülnék neki jelen helyzetben, mert utánvét kell fizetni. Az nekem hirtelen felindulásból 12 rongy. ;-))))) Viszont aki idén vette a motort, annak mázlija van!
Elöször 1 kérdés jön valaki alsóörsre a hétvégén????
A másik tegnap beszélgettem bátyámmal (aki mellesleg bm alkalmazott) a forumról, bukásaitokról és ő azt mondta hogy ha olyan valaki miatt töröd össze a motrod akinek nincs bitosítása (lásd gárfonya vs kerékpár) akkor utánna kellene nézni mert az illető lakásbiztosítása mükődik úgy mint a mi kötelezönk!
nagy sebesség!? Azért nem kell oda olyan nagy sebesség, mert garfonya is kb. 50-el ment, mint én, és neki több kár lett a motorjában, mint nekem. Mondjuk én nem ütköztem bringással, alólam csak kicsúszott a Vas. Lehet neki a bringás, vagy a bringa ütötte meg a kijelzőt, és azért folyt össze a folyadékkristály.
Szerintem ha nagy sebességgel dobod el a vasat,akkor mindegy,hogy van-e gomba.A gomba inkább a helybe,vagy kis sebességnél történő felborulásoknál véd(mint Bás kolléga esete,pl...).
még nem tudok időt, de amint lesz akkor szólok, és akkor egy szombatot el tudsz cseréleni. ;-) VISZONT! Ha ekkor elhozhatom a motort, és a BIMO-ban is úgy halad a szekér, ahogy az kell, hogy menjen, akkor a 24-ét ne cseréld el! ;-))))))
Ez teljesen elvi kérdés volt, mert nem tudom még mikor mehetek a motoromért! Ez az az eset, ha minden úgy megy ahogy azt én szeretném! Viszont mivel mostanában nem mindig mennek úgy a dolgok ahogy szeretném, így eléggé necces a szitu.
Majd még meglátjuk, és ha megvan az időpont akkor úgyis jelzem felétek, és akkor megbeszéljük ezt a dolgot. Ezt csak felvetettem, hogy kik vannak akit érdekel ez a dolog.
garfonyával tegnap telefonban "kielemeztük" a dolgot. Igen abban is van valami, hogy ő is eldobta a vasat, és neki is kb. ennyi a ár. Mondjuk neki a műszerfal kijelzője is bekrepált. Tehát, neki volt bukógombája, és a sérülések szinte ugyan ezek. Bukógomája letört, de amennyit elvesz az esésből azzal, hogy letörik, lehet pont azzal menti meg a vázat, hogy ne csavarodjon meg. Meg ugyan úgy a gyári gomba is mivel begörbül, és behajlik, az ott "elveszett" energia az mind lejön a vázról, és a váz kisebb pofont kap.
Ezt már korábban eléggé kiveséztük, hogy akkor most a K-Bikers hivatalos kereskedő, vagy sem!? Szóval igazándiból itt akik vették a motort, többsége DMC-s motort vett. Tisztelet a kivételnek!!!!!
Tehát halovány lila dunsztom nincsen arról, hogy milyen lehet a szervíz.
Lehet nem ebben a topicban kellene hangoztatni, hogy a te motorod a rendes motor! ;-) (csak viccelődöm) Szóval már tudom, legalább is már kaptam ízelítőt abból a motorból, és bevallom, hogy okka, tetszik, de inkább három lépés távolságot tartok attól a motortól. Azért a közel 140 ló csúnya dolgokat tud művelni.
Kérdésem jelen pillanatban, még csak elvi kérdés, mert még én sem tudom hogyan megyek le, és azt smei mikor lesz kész a Vas.
LOL. 40 rongy, és meg sem védi a motort. Nem tudom, néztétek-e, de a gyári gomba felülről van rözítve, és hátulról nincs támasztéka. Szal...
Ez viszont kicsit jó hír lehet Matula kollégánknak, nem kell, hogy marja a gondolat, hogy mi lett volna, ha vesz rá olyat. Ígértem fotókat az én gombáimról, holnap bepótlom.
Biztosan hangos, és biztosan jobb valamivel a teljesítmény, mert ha jól sejtem, ennyiért nincs benne 3utas katalizátor. Úgyhogy vizsgára nem csak a hangja miatt nem jó. :-) Bár ezekre nincs zöldkártya.