Ha valaki ennyire a szívére vette a viccet, sajnálom, de mindannyian tudjuk, hogy nem lesz belőle kiskanál, hanem folytatja az Ohridi-tavon, és ott is a mi kutyánk kölyke marad, a videó leírásában is szerepel. Bár gondolom, további plasztikai sebészeti beavatkozáson megy majd keresztül és ez által sokkal kevésbé fog majd korábbi önnön magára hasonlítani, és így élvezeti értéke is erősen lecsökken majd. Egyébként magam is vízibusz fan vagyok, a képeslap gyűjteményemből kb. 100 db. kizárólag vízibuszos témájú. Ezzel együtt a véleményem a következő (de nem kötelező velem egyetérteni!): tetszik, vagy nem, de ezek felett a hajók felett bizony eljárt az idő, a miérteket most külön nem részletezve, de egyet kell értenem a Bahart-tal, hogy cseréjükön gondolkoznak. Mivel az összes biztosan nem fog és nem maradhat a balatoni hajózás kötelékében, ezért egyet kellene kiválasztani és azt besoroltatni a nosztalgia flottába. Én mindenképpen az ARÁCS-ot választanám, tekintettel arra, hogy az még az eredeti formájában maradt meg, és trópusi kivitele miatt nyitott fedélzettel is rendelkezik. Szerintem a kriptahangulat és a nagy nekibúsulás helyett, ha egy reális és elérhető cél van kitűzve, azért lehet és kell is dolgozni, harcolni, de mindezt kellő tisztelettel, és megfelelő kommunikációval egybekötve. Ha ebben a szellemben lobbiznátok a Bahart-nál, talán vevők lennének az ötletre, s végül megmenekülhetne, s a tavon maradhatna a magyar hajógyártás egyik relikviája.
Akkor ezek szerint a tavaly meghirdetett Kantavár-út elmaradt, vagy azért a dunai szakasz megvolt?
Igazából főleg a Dráva miatt vérzett a szívem, hogy nem tudtunk rá befizetni munkahelyi elfoglaltság miatt, de így azért annyira már nem vagyok bánatos, a Duna azon része már megvolt, és amúgy is elérhetőbb.
Remélem nem oda, ahova az orra mutat az első képen, mert akkor neki harangoznak, bár ha a harangja már nálad van, akkor talán mégsem, vagy mégis?!...-:)
Köszönöm. Sajnos helyenként pixeles lett a feltöltésnél, pedig az eredeti nem olyan.
Amíg működött a balatonfüredi hajógyár folyamatosan karban tartották a medret és a partot, akkor rengeteg hajó és uszály lement, nagyobbak is, de sokszor a hidak űrszelvény mérete miatt bontani kellett.
Ez pl. egy 48X9,2 m-es vontatóhajó
Ez meg egy 70X8,6 m-es önjáró uszály a rakterében két kisebb vontatóhajóval.