Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Akkor induljon előbb Gotthátrdról,Szombathelyen meg álljon 5 percet.A pápai IC-kocsikat nem tudják időben rátenni ia 949-re.Tegnap is+ 6-al indult,pedig van legalább negyed óra.
Mindenesetre ha az első módosításkor beterveznének Sm-re még +2 percet, és kiterveznék a felesleges Cs-i megállást, akkor kb. jó is lehetne a menetvonal.
A menetidőt tudja tartani, csak a menetrendet nem...
A Sm-i utascserére 2 percet tervezni elég kósza ötlete volt a menetrend szerkesztőnek. Gyakorlatilag megáll egy munkásvonat, amiről - kevés kivétellel - mindenki leszáll, majd a leszállások megtörténte után megrohamozza az IC csaknem teljes utazóközönsége; kocsikeresés, helykeresés, stb.
(Emellett jegyvizsgáló, mozdonyvezető, vonatbefolyásoló-rendszer váltás; de valójában nem ez, hanem a tényleges utascsere nem fér bele a két percbe.)
Vasárnap már Szombathelyröl késve indult ez volt a kisebb baj, a nagyobb baj az volt hogy Csornán elé engedték a 9939-es személyt ez miatt Csorna-Győr között volt 3 extra megállás ez ahhoz vezetett hogy Győrtöl a 939-es menetrendje szerint indult már és Pestre már több mint 20 perc késéssel érkezett! Igazából a Szombathelyre tervezett 2 perc várakozás kevés lesz neki, ritkán fog 5:54-kor indulni!
Sajnos nem tudom biztosan, de szerintem az összes Sopronba menő mávos gép Szombathelyi vezéres illetve a 931-es részben ( Győrig), és a 933-ról tudok még igaz az Gyseves.