Körkérdés :1, megfelel mindenkinek Szilvásvárad és környéke ??
2, Október 8. szombat ?
A válaszokat a weisz1971@gmail.com email címre küldjétek beleírva hány fő jön ( felnőtt, gyerek ) és egy telefonszámot megadva, ha kell fel tudjam venni veletek a kapcsolatot.
Lehet, hogy bajok vannak velem, de sehogy sem jövök rá, hogy az RT3-ban a szines nagykijelzon hogyan tudom visszaállítani, hogy a csomagteret a 407 felirat o-ás gombjával is lehessen nyitni.Úgy tudom, hogy szuperretesz üzemmódban van, de sehol nem találom, hogy hogyan állítsam vissza.
Szia.
A szervezést én kezdeményeztem, de bárki megcsinálhatja ha van jo ötlete.
A dátum eddig az okt. 8.
Moo javasolta Szilvásváradot, csak szerintem ez messze lenne azoknak akik nyugatrol jönnének.
Én Dobogokő környékét képzeltem helyszinnek.
Szia Moó! Nekem valami computer meghülyülésnek vagy CANBUS csatlakozó hibának tünik. Próbáltad "resetálni" akku csatlakozó le és vissza? Azt elképzelhetetlennek tartom, hogy 2500 km-el ezelött tisztította a FAP-ot, mert akkor már réges-rég hiba üzi lett volna folyamatosan. Ez csak egy elgondolás, nincs a zsebemben a bölcsek köve! Üdvözlet: birobandi
sziasztok.olyan kérdésem lenne hogy nincs e esetleg valakinek eladó lemez vagy alufelnije?kellene 4db 17es.ha esetleg van valakinek az kérem jelezze.előre is köszönöm.
Kb 2 órát állt picit ferdén az autó bejelezte hogy kevés az olaj, de nem pirossal, csak simán
Beindítom, meg akart fulladni, toltam neki egy kis gázt, szépen beállt az alapjárat. Mentem vele kb 3-4 km-t.
Megebédelek 30 perc
indítom abs/esp system fault, depollution system faulty, speed control system faulty. Gondolom mégvalami?
Elég hülye hangja lett, elindulok, hülyén megy, ha nyomom a gázt ránt egyet, aztán megy, ha elengedem, olyan mintha 1mp késleltetéssel venném le a gázról a lábam.
Rántot egyet, aztán nem töltött a turbó!!!
Hazamentem, bementem a lakásba a gépért.
ABS/esp computer hibakódja: nem tud kommunikálni a befecskendező rendszer computerrel véletlen hiba
Motorvezérló hibakód: állandó hiba rossz üzemanyag jel+izzítás+bypass szelep szakadás
Hibakód törlés után indítás nélkül visszajött az abs/esp-s hiba, meg a rossz üzemanyag jel
Mentem vele 1 kört, töltött a turbó.
Visszamegyek rádugom ugyanúgy visszajöttek a korábbi hibakódok+multiplex rendszeres hibakód vagy 6db
Berágtam
Elindultam a kútra tankolni, közben megint nem töltött a turbó!
Közben megérkeztem tankolni prémium naftát (mert már nem volt csak kb 20kmnyi nafta a gépbe) megnéztem az olajszintet rendben volt, töröltem hibakódot. Beindítottam és töltött a turbó, ezért áthajtottam a szomszéd városba, gyorsulgattam minden rendben volt, viszont 180nál gyorsabban nem ment a gép az istennek sem. Hazaértem kicseréltem az üzemanyag szűrőt, rádugtam a gépet nem jött vissza semmi. Azóta nem mentem sokat, de töltött végig a turbi
Ja füstöl a gép, de még akkor is ha csak alapjáratról túráztatom, nem kormol, füstöl. Ja pps szerint 2548kmrel ezelőtt volt regenerálva a fap-om, viszont a 2 szenzor közötti nyomáskülönbség ha túráztatom teljesen normális.
Sikeresen összetörtem a Peugeot 407Sw alját pontosabban egy elég nagy fekvőrendőr tette tönkre Bécsben. A műanyag borításból jó nagy darab kitörött. Érdemes ezt szervízben megcsináltatni? Mégis mennyibe kerül ez a műanyag? :-(( Hihetettlen hogy ennyitől eltörik. :-((. Másik dolog hogy a hátsó részen a külön nyitható hatsó szélvédő kisebb úthibáknál is zörög, ez mindenkinél így van vagy csak valami meglazulhatott? Kérlek segítsetek mert megőrjít ez a hiba. :-S
Sziasztok! Engem is érdekelne valszeg a tali, javaslok helyszínt is: Lillafüred vagy Szilvásvárad. Szép környék, nincs különösebben messze BP-től sem, és a környék csodaszép.
FILTRON Üzemanyagszűrő Cikkszám: PE816/5 Gyártó: FILTRON Megnevezés: Üzemanyagszűrő Bruttó bolti ár: 5.355,- Ft. Bruttó web ár: 4.284,- Ft. Szállítás 2 munkanap Szállítási költség 20 ezer Ft. alatt 1.390,- Ft. , felette ingyenes
Boccs miindekitol a debil kerdesemert, had erzekeltessem ezzel, hogy mennyire ertek az autokhoz!
Nincsen benne uzemanyagszuro? Nagyon regen az 1500-os kockamba folyton azt tisztogattam.
Szia Bnandesz! Semmi különös nincs 80 000 Km-nél. Remélhetőleg 60 000-nél kicserélték az üzemanyag szűrőt. (?) Az alsó gömbfejeket nézesd meg, mert azok nem nagyon szoktak 80 000-nél többet bírni. További sok gondtalan Km-t kíván: birobandi
Urakok!
Segítsetek nekem légyszi! 80 000 km-nél miket kell elvégeztessek, mire kell figyelni? Eddig olaj+szűrő, pollenszűrő illetve első fékbetét csere volt. Problémát nem érzek, bár a kormány parkolásnál nekem is remegős, de ilyen új kora óta.
Előre is köszönöm!