Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Konrad Creative Commons License 2009.08.07 0 0 618
Én legelőször beméretném a fékeket.
Előzmény: bferi56 (617)
bferi56 Creative Commons License 2009.08.07 0 0 617
Csak márc. óta van C5/ II-m. Előtte soha nem volt ilyen rugózású kocsim, lehet csak ezért szokatlan. Úgy érzem minden közepesen erős vagy gyenge fékezéskor, hogy kicsit elkezd húzni balra az autó. Minimális kormánykorrekcióval egyenesen megy tovább, de ha abbahagyom a fékezést ellenkező irányba ( amerre korrigáltam ) megindul. Akkor meg vissza kell mozdítani az eredeti állapotba. Nem veszélyes de kicsit zavaró. Ennek ilyennek kell lennie az ilyen felfüggesztés és kormány + esp egyebek esetén ? Lógás nincs a futóműben ! Lehet erősebb fékezéskor azért nem érzem mert az elektronika beavatkozik ?
Köszi a tippeket előre.
jules0101 Creative Commons License 2009.08.06 0 0 616
Sziasztok!
C5,2.2 HDi Aut.2002-es.Menet közben kivillant az összes létező lámpa a műszerfalon,majd néhány méterrel később leállt a gépezet.Vonószem nuku,maradt a tréler,stb.stb.Pár nappal ezelőtt gépre lett téve a vas,és azt írta ki a számítógép,hogy a gázpedálnak van valami érzékelője,vagy valami ilyesmi,és ezért pörög a motor időnként magasabb fordulaton.Szerelő azt mondta,hogy ettől még nem fog leállni az autó,csak visszavesz a teljesítményből.Nos indítás után már nagyon lassan lehetett vele közlekedni,majd megtörtént az ominózus leállás.Lehet-e a probléma forrása a gázpedál érzékelője,vagy van valami más ötlet,tipp?Előre is köszi!
citati Creative Commons License 2009.08.06 0 0 615

Sziasztok!

2.0-ás HDI- ben, csak szervízben lehet kitörölni a hibaüzenet lámpát?

mihalusz Creative Commons License 2009.08.05 0 0 614
Köszönöm az infót sokat segítettél.Érdeklődtem Citroen szervízben is de ott rögtön szét akarták szedni azt meg még nem akartam.Nekem 2000 cm3-es van és még csak egy hete járok így vele úgyhogy a fogyasztással kapcsolatban még nincs tapasztalatom.Még egyszer köszönöm a segítséget!
Előzmény: Lalika75 (612)
Lalika75 Creative Commons License 2009.08.05 0 0 613
Sikerült végre megcsinálni az autót.Elvittem a hengerfejet egy szakihoz, és kiderült hogy egyedül a szelepszár szimmering kopott el teljesen,sőt amit vettem hozzá(elring!) nem jó hozzá,mert 1 mm-rel nagyobb az átmérője,pedig a katalógusa ezt írja hozzá..A lényeg hogy úgy néz ki hogy jó lesz,legalábbis reggelente indítás után nem füstöl,ja és a másik fontos dolog hogy helyreállt a reggeli első indítás is,most ismét pöccre indul.
Lalika75 Creative Commons License 2009.08.05 0 0 612
Szia!
Nincs gond az autóddal,ez így működik.Én is gázzal járok,mostmár több mint 100e km-t és az enyém is így mutat. A probléma,hogy a szintjelző a számítógépnek küldi a jelet hogy mennyi van a tartályban és onnantól kezdve az autó átlagfogyasztása alapján folyamatosan számolja hogy mennyi benzin fogyhatott a tartályból,független attó,hogy a benzint használtad e vagy sem.Ha egy adott különbséget érzékel a számítógép a tényleges szint és az általa számolt mennyiség között, beáll a valós szintre,de onnan megint elkezd számolni. Ez a különbség kb 20 liter,ezután visszaáll a normál szintre.
És mi a tapasztalatod vele? Mennyit fogyaszt?Mekkora mottorral van a tied?
Előzmény: mihalusz (608)
mihalusz Creative Commons License 2009.08.05 0 0 611
210 000 Ft
Előzmény: Birdiee (609)
Konrad Creative Commons License 2009.08.04 0 0 610
Néha nem kap elég levegőt a tank, olyankor csinálhat ilyet. Nyisd ki a tanksapkát, és ha sziszeg a nyitáskor, akkor tuti ez volt a baj :) Ha így van, akkor ezek után már pontosat mutat.

Nekem egyszer csinált ilyet.
Előzmény: mihalusz (608)
Birdiee Creative Commons License 2009.08.04 0 0 609

Szia!

 

Mennyibe fájt az átalakítás?

Előzmény: mihalusz (608)
mihalusz Creative Commons License 2009.08.04 0 0 608
Üdv mindenkinek!

Engem az érdekelne hogy a kocsimat ( egy c5-ös 2002-es 1. széria )megcsináltattam gázüzeműre és az a problémám hogy bár alig fogyaszt benzint- hiszen csak a beindításhoz kell utána automatikusan átvált gázra-az üzemanyag visszajelző mutatója már azt mutatja hogy tankolni kell holott minimum félig van a tank.A computer is azt mutatja hogy tankolni kell.Tudnátok segíteni abban hogy mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm!
moli1 Creative Commons License 2009.07.26 0 0 607
JAh értem. igaz nekem diesel tapasztalataim vannak a benzinest nem ismerem .
Előzmény: Lalika75 (606)
Lalika75 Creative Commons License 2009.07.26 0 0 606
2 évesen vettem az autót 49e km-rel vezetett szervízkönyvvel ,a többit én mentem,most már 4 éve használom. Hazai forgalomba helyezésű volt az autó,a Citroen Őrmezőnél és aztán oda is adták le, mivel vittek egy újat, így én is Citroen Őrmezőtől vettem meg az autót.Aztán még abban ez évben vittem 60e km-es szervízre Szolnokra, és nem csak a km-óra szerint volt benne annyi km,hanem a számítógép eltárolt adata szerint is.Persze nem 100%,hogy annyit ment,de mondjuk 99.Egyébként a Xantia 1,8-as motorja és ez nem teljesen azonos.Így számomra úgy tűnik,hogy ez a hengerfej ténylegesen ennyit bírt,pontosabban a szelepvezető,vagy a szelepszár.Ahogy több benzines motorral rendelkező c5 tulajjal beszéltem,mindenkinél jelen van az olajfogyasztás,de van aki foglalkozik vele,de a többség inkább nem és utántölti az olajat. Érdekes,hogy a feleségem AX-e nem eszi az olajat,pedig hát az sem mai gyerek,sőt a szüleim Xsarája sem,igaz azok 1,1 illetve 1,4 benzinesek.Mivel alapvetően más gondom sosem volt az autóval,így biztos hogy még másik 150e km-t kell hogy elmenjen még nálam.
Előzmény: moli1 (605)
moli1 Creative Commons License 2009.07.26 0 0 605
Szerintem kizárt hogy az autódban 150.000km legyen szerintem inkább 350.000 a Xantiámat 300.000 km-el adtam el olajcserétől olajcseréig ment és a teljesítmény is jó volt.
Erről beszélek mindig az itthon futó autók nagyon nagy százaléka visszatekergetett.
Előzmény: Lalika75 (604)
Lalika75 Creative Commons License 2009.07.25 0 0 604
Ma rászántam magam és szétszedtem a motort a gépben. Hát mit ne mondjak,nem voltam boldog a végeredmény láttán. Igazából, a hengerfalon kopásnak nyoma sincs,a gyűrű kissé kopott,de már megvettem az újat így azt kicserélem. A meglepetés a hengerfej volt. A szelepek tulajdonképpen lógnak a szelepvezetőben, az új szelepszár szimmering semmivel sem tűnik jobbnak mint ami most benne van. Azt gondoltam hogy 150e km nem olyan nagy futásteljesítmény hogy a hengerfejhez hozzá kellene nyúlni,de sajnos nem így van. A szeleptányérok mind nyakig olajosak! Ez nekem nem fér bel a szervíz által mondott 0,7l/1000km olajfogyasztásba,ez nem normális! A 105-ös skodám sem fogyasztott annak idején ennyi olajat annak idején. Így sanszos egy komplett hengerfej felújítás,már csak az a kérdés mekkora összegre lehet számítani. Valaki újított már fel ilyen hengerfejet? Mennyibe került,illetve a lényeg elmúlt-e az olajfogyasztás?
zsociman Creative Commons License 2009.07.24 0 0 603
Fel tudna valaki tölteni Citroen C5 I. 2002-es 2.0 HDI motoros autóhoz hibaüzenet táblázatot. Ami az útmutatóban van az nem teljes. Van valakinek teljes??
zsociman Creative Commons License 2009.07.24 0 0 602
Fel tudna valaki tölteni Citroen C5 I. 2002-es 2.0 HDI motoros autóhoz hibaüzenet táblázatot. Ami az útmutatóban van az nem teljes. Van valakinek teljes??
John Zero Creative Commons License 2009.07.24 0 0 601
Megpróbálom kideríteni. Elvileg nem megy, legalábbis még ebay-en is ezt írták, de azért majd kipróbálom, ha tudom.
Előzmény: moli1 (600)
moli1 Creative Commons License 2009.07.24 0 0 600

szia amit vettél obd intarface az ócsó fajta nemlehet hogy működik a Lexia 3 al?

A lexia progi CAN-BUS és SAE J1850 diagnosztikai nyelveket (mind PWM és VPW ) támogat mit támogat a te holmid?

Előzmény: John Zero (425)
moli1 Creative Commons License 2009.07.24 0 0 599

NA végre sikerült megszerezni a Lexia3 progit valamint a Citroen Laser progit az utobbi 8 GB már csak kábelt kéne hozzá venni  vagy csinálni ..:)

Lalika75 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 598
A képet meg nem rakta hozzá.
Lalika75 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 597
Végre sikerült elindítani a programot,meg kell mondjam nagyon hasznosnak tűnik.Gyorsan megnéztem az 1,8-as motort és a hengerfej aljában 11-es számmal van egy kis szelep, annak vajon mi a szerepe?
John Zero Creative Commons License 2009.07.23 0 0 596
Kell még egy másik info fájlt is leszedni: "citroen doc backup 2007" ami "Citroen doc backup2007 init-file"

Gondolom ez valami frissítés :-)
Előzmény: Lalika75 (595)
Lalika75 Creative Commons License 2009.07.23 0 0 595
Mostmár sikerült letölteni meg feltelepíteni a programot,de az indítás után azt írja ki, hogy "a telepített alkalmazás lejárt,kérem frissítse".Ez nálatok is megjelent?Mit kell ezután tenni?Hogy lehet frissíteni?
Előzmény: John Zero (586)
John Zero Creative Commons License 2009.07.23 0 0 594
reseller:
Passz. Lehet, hogy ELM-el nem megoldható... Érdemes ebay-en Lexia 3-ra keresni, de az meg drága sajnos. (250-300 USD)
Előzmény: reseller (593)
reseller Creative Commons License 2009.07.23 0 0 593

Igen az ELM-re gondoltam.

 

 

Előzmény: John Zero (592)
John Zero Creative Commons License 2009.07.23 0 0 592
reseller:
Mármint ELM 327-re gondolsz, ami az Elm Electronics fejlesztése és USB/RS232 to OBD II illesztő.

A nagyobb gond a szoftver, de tényleg kérdés az is, hogy vajon az ELM 327 tud-e annyit, hogy egy jó szoftverrel sokmindent ki tudjon olvasni. Mert a "sima" OBD-s szoftver az kevés.
Előzmény: reseller (591)
reseller Creative Commons License 2009.07.23 0 0 591

Sziasztok!

 

Érdeklődöm, hogy valaki ismeri-e az LM327 chip köré épülő műszereket, valamint a hozzá kapcsolódó programokat.

 

Olyan "olcsó" interface kellene amellyel egy 2005 -ös dízel 1.6 HDI FAP (9HZ motorkód)  C5  tesztelhető. ( gondolok itt a FAP rendszerre is).

 

Előre köszönöm a válaszokat.

 

Leadfoot Creative Commons License 2009.07.22 0 0 590
A torrentezés úgy működik, hogy első körben csak a kis méretű torrent fájlt töltöd le. Utána ezt meg kell nyitnod egy külön torrentezésre való programmal (ún. klienssel - pl. utorrent), és az fogja neked az anyagot magát letölteni.
Előzmény: Lalika75 (587)
Belga98 Creative Commons License 2009.07.22 0 0 589

Sziasztok!

 

Nekem az anyós oldalán megy a játék, de nekem ár hideg nem is nagyon jön (legalább 5-8°c-al magasabb, mint a vezető oldalon), és az intezitása a ventillációnak is csak 50% körül lehet,de eddig azt hittem, hogy csak valami klímacső csúszott le azért nem megy olyan hidegen és krafton. Szal a megoldás engem is érdekel....

 

Üdv.: Imre

Előzmény: zsociman (583)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!