Csak márc. óta van C5/ II-m. Előtte soha nem volt ilyen rugózású kocsim, lehet csak ezért szokatlan. Úgy érzem minden közepesen erős vagy gyenge fékezéskor, hogy kicsit elkezd húzni balra az autó. Minimális kormánykorrekcióval egyenesen megy tovább, de ha abbahagyom a fékezést ellenkező irányba ( amerre korrigáltam ) megindul. Akkor meg vissza kell mozdítani az eredeti állapotba. Nem veszélyes de kicsit zavaró. Ennek ilyennek kell lennie az ilyen felfüggesztés és kormány + esp egyebek esetén ? Lógás nincs a futóműben ! Lehet erősebb fékezéskor azért nem érzem mert az elektronika beavatkozik ? Köszi a tippeket előre.
Sziasztok! C5,2.2 HDi Aut.2002-es.Menet közben kivillant az összes létező lámpa a műszerfalon,majd néhány méterrel később leállt a gépezet.Vonószem nuku,maradt a tréler,stb.stb.Pár nappal ezelőtt gépre lett téve a vas,és azt írta ki a számítógép,hogy a gázpedálnak van valami érzékelője,vagy valami ilyesmi,és ezért pörög a motor időnként magasabb fordulaton.Szerelő azt mondta,hogy ettől még nem fog leállni az autó,csak visszavesz a teljesítményből.Nos indítás után már nagyon lassan lehetett vele közlekedni,majd megtörtént az ominózus leállás.Lehet-e a probléma forrása a gázpedál érzékelője,vagy van valami más ötlet,tipp?Előre is köszi!
Köszönöm az infót sokat segítettél.Érdeklődtem Citroen szervízben is de ott rögtön szét akarták szedni azt meg még nem akartam.Nekem 2000 cm3-es van és még csak egy hete járok így vele úgyhogy a fogyasztással kapcsolatban még nincs tapasztalatom.Még egyszer köszönöm a segítséget!
Sikerült végre megcsinálni az autót.Elvittem a hengerfejet egy szakihoz, és kiderült hogy egyedül a szelepszár szimmering kopott el teljesen,sőt amit vettem hozzá(elring!) nem jó hozzá,mert 1 mm-rel nagyobb az átmérője,pedig a katalógusa ezt írja hozzá..A lényeg hogy úgy néz ki hogy jó lesz,legalábbis reggelente indítás után nem füstöl,ja és a másik fontos dolog hogy helyreállt a reggeli első indítás is,most ismét pöccre indul.
Szia! Nincs gond az autóddal,ez így működik.Én is gázzal járok,mostmár több mint 100e km-t és az enyém is így mutat. A probléma,hogy a szintjelző a számítógépnek küldi a jelet hogy mennyi van a tartályban és onnantól kezdve az autó átlagfogyasztása alapján folyamatosan számolja hogy mennyi benzin fogyhatott a tartályból,független attó,hogy a benzint használtad e vagy sem.Ha egy adott különbséget érzékel a számítógép a tényleges szint és az általa számolt mennyiség között, beáll a valós szintre,de onnan megint elkezd számolni. Ez a különbség kb 20 liter,ezután visszaáll a normál szintre. És mi a tapasztalatod vele? Mennyit fogyaszt?Mekkora mottorral van a tied?
Néha nem kap elég levegőt a tank, olyankor csinálhat ilyet. Nyisd ki a tanksapkát, és ha sziszeg a nyitáskor, akkor tuti ez volt a baj :) Ha így van, akkor ezek után már pontosat mutat.
Engem az érdekelne hogy a kocsimat ( egy c5-ös 2002-es 1. széria )megcsináltattam gázüzeműre és az a problémám hogy bár alig fogyaszt benzint- hiszen csak a beindításhoz kell utána automatikusan átvált gázra-az üzemanyag visszajelző mutatója már azt mutatja hogy tankolni kell holott minimum félig van a tank.A computer is azt mutatja hogy tankolni kell.Tudnátok segíteni abban hogy mi lehet a probléma? Előre is köszönöm!
2 évesen vettem az autót 49e km-rel vezetett szervízkönyvvel ,a többit én mentem,most már 4 éve használom. Hazai forgalomba helyezésű volt az autó,a Citroen Őrmezőnél és aztán oda is adták le, mivel vittek egy újat, így én is Citroen Őrmezőtől vettem meg az autót.Aztán még abban ez évben vittem 60e km-es szervízre Szolnokra, és nem csak a km-óra szerint volt benne annyi km,hanem a számítógép eltárolt adata szerint is.Persze nem 100%,hogy annyit ment,de mondjuk 99.Egyébként a Xantia 1,8-as motorja és ez nem teljesen azonos.Így számomra úgy tűnik,hogy ez a hengerfej ténylegesen ennyit bírt,pontosabban a szelepvezető,vagy a szelepszár.Ahogy több benzines motorral rendelkező c5 tulajjal beszéltem,mindenkinél jelen van az olajfogyasztás,de van aki foglalkozik vele,de a többség inkább nem és utántölti az olajat. Érdekes,hogy a feleségem AX-e nem eszi az olajat,pedig hát az sem mai gyerek,sőt a szüleim Xsarája sem,igaz azok 1,1 illetve 1,4 benzinesek.Mivel alapvetően más gondom sosem volt az autóval,így biztos hogy még másik 150e km-t kell hogy elmenjen még nálam.
Szerintem kizárt hogy az autódban 150.000km legyen szerintem inkább 350.000 a Xantiámat 300.000 km-el adtam el olajcserétől olajcseréig ment és a teljesítmény is jó volt. Erről beszélek mindig az itthon futó autók nagyon nagy százaléka visszatekergetett.
Ma rászántam magam és szétszedtem a motort a gépben. Hát mit ne mondjak,nem voltam boldog a végeredmény láttán. Igazából, a hengerfalon kopásnak nyoma sincs,a gyűrű kissé kopott,de már megvettem az újat így azt kicserélem. A meglepetés a hengerfej volt. A szelepek tulajdonképpen lógnak a szelepvezetőben, az új szelepszár szimmering semmivel sem tűnik jobbnak mint ami most benne van. Azt gondoltam hogy 150e km nem olyan nagy futásteljesítmény hogy a hengerfejhez hozzá kellene nyúlni,de sajnos nem így van. A szeleptányérok mind nyakig olajosak! Ez nekem nem fér bel a szervíz által mondott 0,7l/1000km olajfogyasztásba,ez nem normális! A 105-ös skodám sem fogyasztott annak idején ennyi olajat annak idején. Így sanszos egy komplett hengerfej felújítás,már csak az a kérdés mekkora összegre lehet számítani. Valaki újított már fel ilyen hengerfejet? Mennyibe került,illetve a lényeg elmúlt-e az olajfogyasztás?
Fel tudna valaki tölteni Citroen C5 I. 2002-es 2.0 HDI motoros autóhoz hibaüzenet táblázatot. Ami az útmutatóban van az nem teljes. Van valakinek teljes??
Fel tudna valaki tölteni Citroen C5 I. 2002-es 2.0 HDI motoros autóhoz hibaüzenet táblázatot. Ami az útmutatóban van az nem teljes. Van valakinek teljes??
Végre sikerült elindítani a programot,meg kell mondjam nagyon hasznosnak tűnik.Gyorsan megnéztem az 1,8-as motort és a hengerfej aljában 11-es számmal van egy kis szelep, annak vajon mi a szerepe?
Mostmár sikerült letölteni meg feltelepíteni a programot,de az indítás után azt írja ki, hogy "a telepített alkalmazás lejárt,kérem frissítse".Ez nálatok is megjelent?Mit kell ezután tenni?Hogy lehet frissíteni?
reseller: Mármint ELM 327-re gondolsz, ami az Elm Electronics fejlesztése és USB/RS232 to OBD II illesztő.
A nagyobb gond a szoftver, de tényleg kérdés az is, hogy vajon az ELM 327 tud-e annyit, hogy egy jó szoftverrel sokmindent ki tudjon olvasni. Mert a "sima" OBD-s szoftver az kevés.
A torrentezés úgy működik, hogy első körben csak a kis méretű torrent fájlt töltöd le. Utána ezt meg kell nyitnod egy külön torrentezésre való programmal (ún. klienssel - pl. utorrent), és az fogja neked az anyagot magát letölteni.
Nekem az anyós oldalán megy a játék, de nekem ár hideg nem is nagyon jön (legalább 5-8°c-al magasabb, mint a vezető oldalon), és az intezitása a ventillációnak is csak 50% körül lehet,de eddig azt hittem, hogy csak valami klímacső csúszott le azért nem megy olyan hidegen és krafton. Szal a megoldás engem is érdekel....