"A megújult Takarékszámla szolgáltatásai 2018. október 15-től kezdődően, fokozatosan érhetőek el ügyfeleink számára. A Takarékszámla eBankba történő automatikus regisztrációról minden ügyfelünket értesítjük. Köszönjük türelmüket!"
Köszi, akkor ez lesz valszeg nálam is. De miért nem írják/mondják? Sajna, tesztelni már (e hónapban) nem tudom, a keretemet elköltöttem tegnap offline.
Én is jártam így, nálam az volt a probléma, hogy a hitelkeret csak egyszer költhető el, de nem az elszámolási időszakot vizsgálják hanem minden hónap 1. napjától az utolsóig.
A Cetelem Klubkártyával (hitelkártyával) csak egyszer tudtam online vásárolni (a Posta wCsekk szolgáltatásán keresztül csekket befizetni), azóta minden kezdeményezett online tranzakcióm meghiúsul. Mind a transferwise-eres feltöltés, mind a wCsekk használata elutasításra került. (Megérkezett a tranzakciót megerősítő SMS, de annak megadása után a tranzakció nem teljesült.) Már bő egy hete feltettem a kérdést (miért nem tudom online használni a kártyát), de az ügyfélszolgálat nem válaszol. (Illetve válaszol a levelem más tartalmára, de erre nem.) Offline kifogástalanul használható. Valaki tapasztalt már hasonlót? Mi lehet az ok?
“A NetBank szolgáltatás igénylése és használata díjmentes. Azonban egyes folyamatok után, mint például az átutalás, plusz költséget számolunk fel. Az átutalás alapköltsége 320 Ft vagy az átutalandó összeg 1%-a, ha az meghaladja a 320 Ft-ot.”
Segítséget szeretnék kérni mert lassan megőrülök a Cetelem Banktól.
Próbálom röviden.
Hitelkártya lezárast kértem illetve végtörlesztést augusztusban
Megtörtént a visszafizetés szeptember 3-al.
Írtam aznap emailt nekik az ugyfelkerdesek@cetelem.hu címre ahová csatoltam kézzel írott megszüntető nyilatkozatom.
Az egyenlegem pluszban van nem kevéssel.
Pár napot vártam gondoltam fedolgozzák.Tévedtem.
Állításuk szerint megsem kapták.Azóta minden nap elküldöm nekik sőt levél formában is.
Letagadnak mindent az ügyfélszolgalaton bármi nyoma lenne.
8 napja minden nap hívom őket de nem regisztrtálták.
Egy nap azt mondja a telefonba a hölgy ő úgy látja elindult a folyamat, másnap direkt felhívtam őket az az ügyintéző persze semmit nem lát hogy elindulna.
másik ügyintéző szerint 15 munkanapjuk van.Kérdem én 8 nap alatt nem
sikerül egy emailt feldolgozni.
Szóval teljesen tanácstalan vagyok mit tegyek mert lakásvásárlás emiatt csúszik.
Másik bank pl a cofidis 2 nap alatt elintézte ezt nekem teljesen normalisan.
Igen, sajnos en is tapasztalom. Csak en pedig epp penzt vennek ki, es feltetlenul ma van szuksegem ra. Idaig mindig tartottak a 4 oras utalast, de mar banom, hogy nem mult penteken inditottam az utalast. Remelem legkesobb 2-ig helyreall es meg 4-ig megerkezik a penz. Eleg amator, hogy egy banknal banki napon nem ferek hozza a sajat penzemhez.
Szóval úgy gondolom hogy hétköznapkon, banki nyitvatartási időben biztosítaniuk kéne az elérhetőséget, akár egyenlekérdezésről van szó, akár utalásról.
Utaltam pénzt a takarékszámlámra. Nem jött meg a megszokott automata mail a jóváírásról. Telefonon informáltak, hogy újévi zárás miatt most "áll" a rendszer, vélhetőleg délután érhető el újra.
Csak információ gyanánt.
De mint ügyfél hozzátenném, hogy nem tekintem egy szimpatikus dolognak. Tisztában vagyok vele, hogy ez egy ilyen termék, nincs netbank, online hozzáférhetőség, nincs fiók, így biztosítható a magassabb kamat, de úgy gondolom az újévi zárást nem üzleti időben kéne végezni.
Cetelem takarékszámlát használókat kérdeznék a tapasztalatokról, (aki már kért ilyet), hogy mennyi idő alatt módosítják a takarékszámlához tartozó bankszámlát, miután kértem a módosítást?
Takarékszámlánál én hiányolom, hogy nincs lehetőség elektronikus számlakivonatra és automatikus egyenleg lekérdezésre és utalásra.
Hitelkártyánál meg nagyon gáz, hogy a Paypass tranzakcióknál csak ötezer forintos vásárlás felett küldenek SMS értesítést, ez gyakorlatilag szinte értelmetlenné teszi az egészet.
Én nem. Bosszantó, hogy 2016-ban egy pénzintézet papíron küldözget havi számlakivonatokat, mert képtelen arra, hogy az amúgy meglévő netbankjába integrálja a takarékszámlát. A telefonos utalási megbízás szintén röhejes ebben a formában.
A kamatokkal elégedett vagyok. Hitelkártyám egy ideje már nincs náluk, ha ismét nagy értékű műszaki cikkekket kell majd lecserélni, akkor lehet, hogy ismét lesz