Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.15 0 0 29

"A megújult Takarékszámla szolgáltatásai 2018. október 15-től kezdődően, fokozatosan érhetőek el ügyfeleink számára. A Takarékszámla eBankba történő automatikus regisztrációról minden ügyfelünket értesítjük. Köszönjük türelmüket!"

ezileb Creative Commons License 2018.10.02 0 0 28

Köszi, akkor ez lesz valszeg nálam is. De miért nem írják/mondják? Sajna, tesztelni már (e hónapban) nem tudom, a keretemet elköltöttem tegnap offline.

Előzmény: citis (27)
citis Creative Commons License 2018.10.02 0 0 27

Én is jártam így, nálam az volt a probléma, hogy a hitelkeret csak egyszer költhető el, de nem az elszámolási időszakot vizsgálják hanem minden hónap 1. napjától az utolsóig. 

Előzmény: ezileb (26)
ezileb Creative Commons License 2018.10.02 0 0 26

A Cetelem Klubkártyával (hitelkártyával) csak egyszer tudtam online vásárolni (a Posta wCsekk szolgáltatásán keresztül csekket befizetni), azóta minden kezdeményezett online tranzakcióm meghiúsul. Mind a transferwise-eres feltöltés, mind a wCsekk használata elutasításra került. (Megérkezett a tranzakciót megerősítő SMS, de annak megadása után a tranzakció nem teljesült.) Már bő egy hete feltettem a kérdést (miért nem tudom online használni a kártyát), de az ügyfélszolgálat nem válaszol. (Illetve válaszol a levelem más tartalmára, de erre nem.) Offline kifogástalanul használható. Valaki tapasztalt már hasonlót? Mi lehet az ok?

Előzmény: oszy11 (24)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.27 0 0 25

Hirdetményben ez is szerepel:

“A NetBank szolgáltatás igénylése és használata díjmentes. Azonban egyes folyamatok után, mint például az átutalás, plusz költséget számolunk fel. Az átutalás alapköltsége 320 Ft vagy az átutalandó összeg 1%-a, ha az meghaladja a 320 Ft-ot.”

oszy11 Creative Commons License 2018.09.18 0 0 24

Mindenre jár az 1%, arra is.

Előzmény: Körtefa12 (23)
Körtefa12 Creative Commons License 2018.09.17 0 0 23

Sziasztok,

Celetem Klubkártyánál internetes vásárlás után is jár az 1% visszatérítés?

Lekami Creative Commons License 2018.09.11 0 0 22

Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni mert lassan megőrülök a Cetelem Banktól.

Próbálom röviden.

Hitelkártya lezárast kértem illetve végtörlesztést augusztusban

Megtörtént a visszafizetés szeptember 3-al.

Írtam aznap emailt nekik az ugyfelkerdesek@cetelem.hu címre ahová csatoltam kézzel írott megszüntető nyilatkozatom.

Az egyenlegem pluszban van nem kevéssel.

Pár napot vártam gondoltam fedolgozzák.Tévedtem.

Állításuk szerint megsem kapták.Azóta minden nap elküldöm nekik sőt levél formában is.

Letagadnak mindent az ügyfélszolgalaton bármi nyoma lenne.

8 napja minden nap hívom őket de nem regisztrtálták.

Egy nap azt mondja a telefonba a hölgy ő úgy látja elindult a folyamat, másnap direkt felhívtam őket az az ügyintéző persze semmit nem lát hogy elindulna.

másik ügyintéző szerint 15 munkanapjuk van.Kérdem én 8 nap alatt nem

sikerül egy emailt feldolgozni.

Szóval teljesen tanácstalan vagyok mit tegyek mert lakásvásárlás emiatt csúszik.

Másik bank pl a cofidis 2 nap alatt elintézte ezt nekem teljesen normalisan.

Köszönöm a segítséget.

 

 

FOMA Creative Commons License 2018.09.06 0 1 21

Biztosan kiválóan fog működni, mert nagyon megfontoltan hajtották végre a fejlesztést, nem egy kapkodós, idegbeteg társaság, az már biztos.:-)

Előzmény: Törölt nick (20)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.06 0 0 20

2018. október 13-tól kibővített szolgáltatásokkal állunk megtakarítással rendelkező ügyfeleink rendelkezésére:

  • lehetőséget biztosítunk a megtakarítások lekötésére;
  • az ügyintézés Takarékszámla eBankon keresztül is lehetővé válik.

További részletek a 2018. október 13-tól érvényes Cetelem Takarékszámla Üzletszabályzatban, illetve Hirdetménybentalálhatóak.

Ügyfeleinket hamarosan levélben is tájékoztatjuk a pontos részletekről, teendőkről.

lzolla Creative Commons License 2018.01.02 0 0 19

2 perce sikerult vegre inditanom utalast. Szuper!

Előzmény: Tamas Juszt (18)
Tamas Juszt Creative Commons License 2018.01.02 0 0 18

Szomorú! Bárkinek bármi infója vna, hogy helyreállt a szolgáltatás, ossza meg.

Előzmény: lzolla (17)
lzolla Creative Commons License 2018.01.02 0 0 17

Igen, sajnos en is tapasztalom. Csak en pedig epp penzt vennek ki, es feltetlenul ma van szuksegem ra. Idaig mindig tartottak a 4 oras utalast, de mar banom, hogy nem mult penteken inditottam az utalast. Remelem legkesobb 2-ig helyreall es meg 4-ig megerkezik a penz. Eleg amator, hogy egy banknal banki napon nem ferek hozza a sajat penzemhez.

Tamas Juszt Creative Commons License 2018.01.02 0 0 16

Szóval úgy gondolom hogy hétköznapkon, banki nyitvatartási időben biztosítaniuk kéne az elérhetőséget, akár egyenlekérdezésről van szó, akár utalásról.

 

 

Előzmény: Tamas Juszt (15)
Tamas Juszt Creative Commons License 2018.01.02 0 0 15

Utaltam pénzt a takarékszámlámra. Nem jött meg a megszokott automata mail a jóváírásról. Telefonon informáltak, hogy újévi zárás miatt most "áll" a rendszer, vélhetőleg délután érhető el újra.

 

Csak információ gyanánt.

 

De mint ügyfél hozzátenném, hogy nem tekintem egy szimpatikus dolognak. Tisztában vagyok vele, hogy ez egy ilyen termék, nincs netbank, online hozzáférhetőség, nincs fiók, így biztosítható a magassabb kamat, de úgy gondolom az újévi zárást nem üzleti időben kéne végezni.

 

 

 

Tamas Juszt Creative Commons License 2017.09.27 0 0 14

Hát ott se őrölnek gyorsan a malmok. köszi srácok az infót!

Előzmény: FOMA (13)
FOMA Creative Commons License 2017.09.27 0 0 13

9 nap volt, benne egy hosszú, ünnepnapi hétvégével.

Előzmény: Tamas Juszt (6)
mephisto6 Creative Commons License 2017.09.27 0 0 12

takarekvonal kukac ...

Előzmény: Tamas Juszt (11)
Tamas Juszt Creative Commons License 2017.09.26 0 0 11

Még egy utolsó kérdés, hogy melyik címre küldted el az adatokat?

 

Vagy ezen keresztül?

https://www.cetelem.hu/cetelem/kapcsolat

 

Köszi mégegyszer!

Előzmény: Tamas Juszt (10)
Tamas Juszt Creative Commons License 2017.09.26 0 0 10

Köszi!

Előzmény: mephisto6 (9)
mephisto6 Creative Commons License 2017.09.26 0 0 9

Én csak emailben küldtem el nekik a beszkennelt doksikat.

Előzmény: Tamas Juszt (8)
Tamas Juszt Creative Commons License 2017.09.26 0 0 8

Köszi mephisto. te postán kérted és adtad fel a papírokat, vagy bevitted személyesen a Cetelem-be az Eifel téren?

Előzmény: mephisto6 (7)
mephisto6 Creative Commons License 2017.09.26 0 0 7

A számlaszám módosítása nekem egy hét volt.

Előzmény: Tamas Juszt (6)
Tamas Juszt Creative Commons License 2017.09.26 0 0 6

Cetelem takarékszámlát használókat kérdeznék a tapasztalatokról, (aki már kért ilyet), hogy mennyi idő alatt módosítják a takarékszámlához tartozó bankszámlát, miután kértem a módosítást?

 

Köszönöm a válaszokat!

Előzmény: álnokfutó_ (5)
álnokfutó_ Creative Commons License 2016.06.23 0 0 5

Viszont jó pont, hogy a nem forintban történt vásárlást MNB középárfolyamon váltják át forintra!

Előzmény: álnokfutó_ (4)
álnokfutó_ Creative Commons License 2016.06.23 0 0 4

Takarékszámlánál én hiányolom, hogy nincs lehetőség elektronikus számlakivonatra és automatikus egyenleg lekérdezésre és utalásra.

 

Hitelkártyánál meg nagyon gáz, hogy a Paypass tranzakcióknál csak ötezer forintos vásárlás felett küldenek SMS értesítést, ez gyakorlatilag szinte értelmetlenné teszi az egészet.

fák, juh, madár2 Creative Commons License 2016.06.21 0 0 3

Talán be kéne jelentened az indexnek ha reklámozni akarsz.

 

Előzmény: Törölt nick (-)
halaloszto Creative Commons License 2016.06.21 0 0 2
Előzmény: Pomber Béla (1)
Pomber Béla Creative Commons License 2016.06.21 0 0 1

Mi rendes munkából élünk és nem ilyen netes gerillamarketingből mint te.

Előzmény: Törölt nick (-)
FOMA Creative Commons License 2016.06.20 0 0 0

Én nem. Bosszantó, hogy 2016-ban egy pénzintézet papíron küldözget havi számlakivonatokat, mert képtelen arra, hogy az amúgy meglévő netbankjába integrálja a takarékszámlát. A telefonos utalási megbízás szintén röhejes ebben a formában.

 

A kamatokkal elégedett vagyok. Hitelkártyám egy ideje már nincs náluk, ha ismét nagy értékű műszaki cikkekket kell majd lecserélni, akkor lehet, hogy ismét lesz

Előzmény: Törölt nick (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!