Helló! Én is csak a letöltött szervízkönyvéből lestem ki. Szerintem a te megoldásod sem rossz, mert úgy sem maradhatott sok hűtőfolyadék a rendszerben.
Na bakker, nekem nem volt annyi eszem anno, hogy kérdezzek. :D Helyette lehúztam a csövet ami ott végződik. Na majd valamelyik tavasszal akkor megcsinálom szakszerűen.
Helló! Én rózsaszín, előre hígłtottat (50-50%) raktam bele. A könyve is ezt a keverési arányt írja. Az interneten olvastam, hogy a kék színűtől jobba a rózsaszín. Hűtő és motorba 2.2 liter, kiegyenlítő tartályba 0,8 liter kell. Tehát 3 liter hígított fagyálló kell(könyv szerint).
Helló! Tudom nem engem kérdeztél....Ha szétszeded, akkor lemérhető, hogy milyen átmérő fér el a csúszószárban, akkor vagy esztergáltatni kellene köranyagból, vagy lézeren vágatni megfelelő vastagságú lemezből alátétet. Esetleg a csavarboltban keresni kell alátéteket hozzá.
Hát, lehet, hogy már annyi neki. Vagy esetleg nem töltődött fel. Vagy valami leszívja álltában (pl. csomagtérvilágítás). Szerintem ezt a motort a szivargyújtón keresztül nem tudod tölteni, bár eddig eszembe se jutott ez a lehetőség...:)
Köszönöm válaszod! Ki volt már véve az aksim, hogy már nem használom a motort. Fel is töltöttem töltővel ahogy kell. Majd elromlott az autóm. Másnap elkellet volna mennem alkatrészért Szegedre. Gondoltam előtte való nap visszarakom az akkumulátort. Ki is próbáltam szépen elindult. Másnap indítottam volna a motort, de hát az csak nyögdécselt, nem indult el. Ezért következtettem arra, hogy nem jó. Elvileg a töltőm tudja kezelni a motor akkumulátorokat, persze nem processzoros. A szivargyújtón keresztül lehet tölteni az aksit?
Én egyébként rendszeresen töltöm az akksijaimat, szezon közepén is. Tudom ajánlani a procis csepptöltőket. Úgy szoktam, hogy ha egy- két napig nem használom a motort akkor ráteszem a töltőre (le sem szoktam kötni, csak úgy a helyén rácsiptetem) Másnapra kialszik a "laden" lámpa a töltőn, akkor leveszem és go.
Sziasztok! Volt szó itt a fórumon a LANDPORT akkumulátorról, hogy talán megfelelne az eredeti aksi helyett. Az enyém úgy néz ki, hogy nemsokára megadja magát. Az eddigi egy FIAMM márkájú, nem zárt típusú, ami 150 A indító árammal volt megáldva eredetileg. (legalább is az interneten ezt találtam róla). Elég gyengén tekerte az önindítót.
Bocsi mégsem elírás. Valóban létezik az FA196HH típus is. Nem tudom mi lehet a különbség, hogy majdnem dupla az ára. Mindenesetre maradnék a jól bevált SFA196HH típusnál.
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy a gyári tükör nektek beszokott rezonálni egyes fordulat tartományban. Nekem sajnos után gyártott kínai van fenn és azon bizony kb. 50-es tempónál nem túl jól kivehető a mögöttem jövő jármű.