Keresés

Részletes keresés

bado Creative Commons License 2003.12.30 0 0 59
A Boeing az nem repülés. Az utazás. A repülés élményét igazán csak kicsi légijárművön éled meg, ami lassan és alacsonyan repül, és lehetőleg minél kevesebb szerkezeti elem vesz körül.
Előzmény: Directeur (56)
bado Creative Commons License 2003.12.30 0 0 58
Előzmény: Directeur (57)
Directeur Creative Commons License 2003.12.30 0 0 57
Viszont ha valaki ilyen helyen dolgozik, saját készítésű képeket szívesen fogadnánk mindannyian.

Directeur Creative Commons License 2003.12.30 0 0 56

Talán egy Boeing-ra felszállnék, de ilyenekre soha. Viszont álló helyzetben bármilyen gépre kiváncsi vagyok. Repülés közben is, csak én lent legyek a talajon.

Directeur Creative Commons License 2003.12.30 0 0 55
F-5E Tiger II
Swiss Air Force


Directeur Creative Commons License 2003.12.30 0 0 54
MDD F/A-18C Hornet
Swiss Air Force

Directeur Creative Commons License 2003.12.30 0 0 53
MDD F/A-18C Hornet
Swiss Air Force


Directeur Creative Commons License 2003.12.30 0 0 52

Ezekkel tuti nem szállnék fel.


facsega Creative Commons License 2003.12.29 0 0 51
"Köszönöm a lehetőséget. De sajnos olyan mértékű a tériszonyom, hogy a létra harmadik fokáról már nem merek lenézni."

Ekkora mazlid van, es kepes vagy kihagyni ?! A letra tetejen nekem is van nemi teriszonyom, de egy eletem, egy halalom, en a helyedben bevallalnam - vagy esetleg helyettesitenelek... ;-)

Előzmény: Directeur (47)
Directeur Creative Commons License 2003.12.29 0 0 50



Directeur Creative Commons License 2003.12.29 0 0 49

KC-135 refueling B-2.

Directeur Creative Commons License 2003.12.29 0 0 48

Navstar GPS

Directeur Creative Commons License 2003.12.29 0 0 47

Köszönöm a lehetőséget.
De sajnos olyan mértékű a tériszonyom, hogy a létra harmadik fokáról már nem merek lenézni.

Lockheed Northrop YF-23


Előzmény: incerfa (44)
hughes500d Creative Commons License 2003.12.27 0 0 46
Udv!

Helikopteres repüléssel foglakozó weboldalamra várom az általatok küldött helikopteres képeket, névvel együtt.

www.hhelicopter.hu

batkizoltan@primposta.com

incerfa Creative Commons License 2003.12.27 0 0 45
Na ! Ancsások!(vagy áhitozók)
Az ÁZÉESZEK jól állnak é, vagy nem !
Ha igen akkó mé igy, ha nem akkó mé igy ?
Ha van magyarázat ( számomra prakticusan elfogadható)akkor 1 jobb ülés OK !
Szegény öreglány ! Ő maga 1 csoda !sajnos kevés ideje van kis hazánkban, mert a lityiket azt szereti, mi + 1-re csóróbbak leszünk :((
(1 X megyóka ha beülne sohasem szállna ki, talán az élményért még ott is hagyná a székét, csak hát a hülyék nem ott vannak, hanem a libaleglőkön!)
Előzmény: széles tamás (26)
incerfa Creative Commons License 2003.12.27 0 0 44
OK! dájrector!
Ezéé a sok szép csodálatos fotóójért, kapol 1 szép sétaröpülést, illetve megizlelheted a reppenés csodálatos él-ményét ! (rairfly@freemail,hu) (www.pilotasuli.hu)
BÚJÉK!
PS: eredményhirdetés rövidesen ! a talányoskérdés tekintetében jól kapisgáltok !
1./ a szegek + közelitése talán talált, csak tfritczy bezavart ?
2./ a "pirosgomb" is talált
3./Na! mi van még ?
Csóri LILIKE -szegény unokám - (mert az Ö nevét viseli, ha tunná !)
Majd + tuggya, mert ha minden igaz Ő is pilot lesz. A család összes + mérgezett tagja igy szeretné ! :)))
Előzmény: Directeur (43)
Directeur Creative Commons License 2003.12.27 0 0 43

AKKOR ez is a témához kapcsolódik

tfrici Creative Commons License 2003.12.26 0 0 42
Szevasz havcs

"A légcsavar nagy szögön van."

Ez igaz!

A baj csak az, hogy nincsen kis szög. :o))

üdv.
Tfrici

Előzmény: havcs (41)
havcs Creative Commons License 2003.12.26 0 0 41
Incerfa és Tamás!

Tovább próbálkozom. A légcsavar nagy szögön van. Egyébként ugye a 27-es hozzászólásban lévő képről beszélünk?

Üdv

Havcs

széles tamás Creative Commons License 2003.12.26 0 0 40
Hogy a modemeseket ne terheljük túlzottan, reülőkről, repterekről és az ott folyó életről találhatsz képeket itt
széles tamás Creative Commons License 2003.12.26 0 0 39
Ha valaki OFF-nak ítéli, nyugodtan írjon a moderátornak, hozzájárolok a törléshez, de EZEK is hozzátartoznak a repüléshez.

Vannak, akik azt hiszik, hogy a repülés abból áll, hogy kimegyünk a reptérre, beülünk a felkészített gépbe és huss, már repülünk is.

Egy éve így nézett ki a "repülés". Néhány köbméter hó megmozgatása után már ki is lehetett húzni a gépet a hangárból.
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Csk ne lett volna addígra napnyugta! :-(((

Kellemes karácsonyt mindenkinek!

Sz.T.

széles tamás Creative Commons License 2003.12.26 0 0 38
-
Előzmény: havcs (37)
havcs Creative Commons License 2003.12.26 0 0 37
Szervusz Incerfa!

Próbálok válaszolni a "találós kérdésedre". Így messziről úgy tűnik, hogy a keverék dús állásban lett hagyva, vagy vissza lett tolva. (azon van a mikrofon átvetve). Bár csak szerényen és csendben találgatok.

Üdv

Havcs

Előzmény: incerfa (35)
széles tamás Creative Commons License 2003.12.26 0 0 36
Segítségül: több "hiba" is van, "incerfa" jó értelemben véve kényes és precíz!

Ez már csak azért is szükséges, mert a repülés szabályai vérrel íródtak! :-(

Előzmény: incerfa (35)
incerfa Creative Commons License 2003.12.26 0 0 35
Lenyűgözőek a képeid ! Köszi !
Szélestamás ! Azért a Tieid sem semmi!
Van köztük B. Petya, Lidva, + "Lili"műszerfal, meg "mérges nyekedli" + szép gedeellői tájkép.
Azért ezek is klasszak! Nem olyan fényesek ,élesek, de azért jók. MAGYAR PASAS,MAGYARORSZÁGON,MAGYAR SZIVVEL ÉS MAGYARNAK FOTÓZTA !
Directeor (133.2 MHZ)ha igy akarom érteni!
Azé küggyé még szépeket továbbra is.
Szép napot mindenkinek!
PS.
Akkó 1 kis szakmai találoskérdés!
A fekete (nem ZŐD. Tehán nem a li2-es, és nem az öregQrva (AN-2) (egyébiránt ez az ANO)hanem a fekete műszerfalót ábrázoló fotón mi a hiba, illetve azt azt leállitó pilcsi hol hibádzott.
Aki eltalálja (arra amire én gondolok) az beleülhet és mehet vele 1 kört ingyéé !
(tamáska Te nem, mert Néked úgyis odaadom)
Előzmény: Directeur (34)
Directeur Creative Commons License 2003.12.26 0 0 34
A fene, túl sok a reklám...

Ezért egy "kis"-gép

Directeur Creative Commons License 2003.12.26 0 0 33

Ez nem biztos, hogy sikerül
Swiss Air Eurocopter Ambulance

Directeur Creative Commons License 2003.12.26 0 0 32
előnyben részesíteni...

az angol szöveg is lemaradt, így nem kell jó angolos.

az airliners. net és a scramble.nl tartalmaz pár ezer képet. Előbbi kb. 130 000-et.

Utóbbiról egy Jaguar

Directeur Creative Commons License 2003.12.26 0 0 31

Airbus belső(szép-szép, de kevés repülős jellege van, én inkább a külső fotókat részesítem előnybe)


Erről a gépről valaki mondhatna nekem valami okosat. Ez a gyártók részéről is magyarázatra szorul(t).


Eddig eljutottam, de ez kevés indoknak. Ennél súlyosabb okot keresek.


(egy jó angolos segíthetne: AIRBUS "BELUGA" - THE WORLDS MOST VOLUMINOUS TRANSPORT
AIRBUS A300-600ST Beluga = GRUPPY)

Directeur Creative Commons License 2003.12.26 0 0 30

Harrier

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!