ÉÉÉÉÉÉS DOBPERGÉS, ÉÉÉÉÉÉS DOBPERGÉS, TATATATAM! NEM HISZITEK EL, DE MEGJÖTT AZ AUTO! a kereskedő már látta, mert már ott áll a kialurdys telephelyen! innentől számítva szerintem még max két hét és mereszthetem benne a seggemet! húúúúú nehéz szülés volt! 6 hónap kellett hozzá........ _________________ Üdv hae7es
Mivel nem tudom, hogy alatta milyen, ezért biztos, hogy nem hagyom tovább érni, pláne hogy 2 hónap alatt ekkora lett. Mivel a csavarnál van a gond, ezért úgy gondolom, hogy annak a kialakításánál (védelmével) lett a gond. Meg amúgy sem tudni, hogy mikor bólint rá az importőr.
Ha csak helyileg javítanák csiszolással a problémát, akkor meg lenne az esélye, hogy az adott elem máshol is elkezd rohadni. Ha tényleg rosszul lett galvanizálva, akkor máshol is hibás lehet. Szerintem elem csere.
Azért nem állítja le a szalagot, mert pár perces leállás is milliós károkat okoz a Suzukinak. Egyébként azt szokták csinálni, hogy az optikai kábelre csapnak kalapáccsal és akkor leáll az egész rendszer.Így érik utol magukat.
Megjegyzem az Audinál a TT gyártásánál a lámpák nem voltak méretpontosak ,úgy ragasztották be őket.
Köszönöm mindenkinek az együttérzést! Remélem csak egyedi problémáról van szó. Bemásolom a másik fórumba írt rövid történetet, idő hiányában. Egyébként tegnap történt:
Miközben ellenőriztem ma az olajszintet, észre vettem egy rozsdafoltot a motorháztető kitámasztásánál. Két hónapos az autó és azért ott nemigazán érheti víz. Furi, hogy ezt 1 héttel ezelőtt a szervízben (Kia Szabó) nem vették észre, mert a kitámasztóval azért kell célozni. Mindegy. Elmentem a közelünkben lévő AutoDon-hoz, ahol se szó se beszéd, az úriember fogta, lefényképezte, kitöltött egy papírt és mondta, hogy küldi a Kiamotors felé a panaszomat és amint kap választ, akkor hív. De biztosított, hogy nem lesz probléma. 10 perc alatt megvolt az egész.
Előzetesben a javítás menete: reggel odavisz, sárvédő lejön, csiszol, alapoz, fényez, vár, visszarak, másnap délután értemegy. Aztán ki tudja, hogy a valóságban hogyan lesz?
Az első 3 héten nem esett, utána kb. 3-szor mentem vele esőben, de városban. Szerintem ez már a gyárban elkezdett rohadni.
vártál vele indulás előtt? mert tudod ha a nem kenődik szét az olaj rendesen akkor nem engedi bekapcsolni a rádiót, mert ellenkező esetben zörögne fent a szélvédő alatti szellöző nyílás! és ha mégis akkor ennek mellékhatásaként dadogni fog a motor úgy 1900 f/perc aztán meg leállítod nagyhirtelen és akkor dobhatod ki rögvest a turbót!
lehet hogy a szoftvare frissítés is segít de ezt majd megmondják a nagyok akiknek itt nagy tapasztalata van már ebben!
Segítséget szeretnék kérni. Tavaly vettem egy C'eed-et amiben újabban néha egyszerűen nem kapcsol be a rádió. A szervízben kikaptak egy biztit, majd közölték hogy ha többször csinálja, cserélik a rádiót. Arra lennék kíváncsi, hogy van-e valakinek tapasztalata arra vonatkozóan, hogy ez tényleg orvosolja-e a problémát, illetve nem áll-e neki zörögni a bontás után a komplett középső rész.
ha minden igaz akkor benne vagyok vagy már ott is van! mert kb 2 hete azt az infót kaptam hogy a kocsit legyártották és visszaigazolták szállításra! de még nem élem bele magam, mert a múltkor is elkevertek valamit valahol! a napokat meg már nem számolom, helyette inkább a hónapokat! ha április végére meglesz akkor 6 hónap volt....:) és még azt mondják nem vagyok türelmes ember!
8 autó volt a tréleren, az alsó sorban 5küllős alufelnisek, a felsőben sima dísztárcsások. A színekre nem emlékszem pontosan, de többségében sötét árnyalatok voltak.
Szerintem hívd fel a kereskedést, hogy nézzenek rá.
Ezeknek a galvánkezelt lemezeknek egyszerűen nem szabadna rozsdásodni..
Lehet, hogy azon a részen szarul kezelték, bár 1-2 év alatt a festék alatt sem rohadhatna (lásd: zsiguli), főleg ilyen napfénytől, esőtől, latyaktól védett helyen.
Szal szerintem kokányolták az autó elejét. Nincs galvánkezelés, nem gyári minőségű a festék, és a fényezés. Ha mégis, akkor komoly gondjaink lesznek hamarosan többünknek. (minden évben körbefújatom az autót-más színnel :)
ugye ugye, hiába mondom én hogy sziloplaszt: motortér feltölt olajjal! mindenesetre dúrva! de reméljük hogy csak a munkás köpött oda mérgében aki csavarozta! egyébként ezt megoldják pikk pakk! lecsiszol, lefúj, ráfest, rácsavar!