Keresés

Részletes keresés

Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2014.10.19 0 0 220858

Hova lett a http://www.testbike.hu/buko/? Nem ezen a címen voltak összegyűjtve a képek?

Giordano Creative Commons License 2014.10.19 0 0 220857

Szerintem az a max 1mm az semmi ahhoz képest amit elhajlani képes maradó alakváltozás nélkül. Én meg inkább szeretem az egyszerű dolgokat, még akkor is, ha látszólag kompromisszummal jár. + nyugodtan lehet szereléshez a kormányra és nyeregre letenni a bringát, nem lesz levegős a bowden, ill nem árt neki.

 

... ezért is preferálom a V féket minden bringán amivel nem megyek nagy sárba :-)

 

A (szerintem) sz@r hayes alap fékemhez képest, amit megsütöttem a Tátrából lefelé úgy, hogy a MŰANYAG dugó deformálódott, a BB7 egy isten szerintem, feltéve, hogy megfelelő tárcsával és fékbetéttel van párosítva. (igaz, a hayes fék is megjavult a tárcsa 160>180, fékbetét és dugó cserékkel, de a nyomáspont sosem volt olyan stabil). Érdekes a fékkarra kifejtett erő is. A mostani slx fékem egy ujjal simán csak simogatni kell szinte, de hayes-t húzni kellett rendesen. Amikor próbáltam, a BB7-et is (ami lehet hatos volt. de biztos, hogy bowdenes avid, normálisabb bringán) kb. olyan erővel kellett húzni mint a hayes-t, viszont nem könnyült el a lejtőn lefelé, stabilan tette a dolgát. Ha összerakok egy rekumbenst, az lesz rajta.

 

ÜDV JG

 

 

 

 

Előzmény: dhpage (220856)
dhpage Creative Commons License 2014.10.18 0 0 220856

szerintem meg egyáltalán nem normális dolog, hogy a megfelelő fékhatáshoz el kell hajlítani a tárcsát...

Előzmény: kivi (220853)
dhpage Creative Commons License 2014.10.18 0 0 220855

pont jó szerintem. inkább az a gond, hogy könnyen elállítódik és akkor tényleg vakít.

sokat használtam sötétben és jól lehet vele látni a közvilágításhiányos részeken is.

Előzmény: SzeZo (220844)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.18 0 0 220854

Megígérem,hogy lefogom írni a tapasztalataimat.

 

Előzmény: henngergely (220846)
kivi Creative Commons License 2014.10.18 0 0 220853
Az aszimmetrikus mozgas nem jo vagy rossz kerdese, hanem egy vallalhato kompromisszum. A fekero igy is brutalis, viszont a fek eloallitasi koltsege alacsony, az uzembiztossaga pedig magas.

Sok olyan, ketdugattyus, szimmetrikus mozgasu fek van, aminek az ereje messze elmarad a BB7-tol, pedig a "korszerubb" elven mukodik.

Kezdetben a hidraulikus fekek kozott is volt aszimmetrikus mozgasu egyebkent.
Előzmény: henngergely (220851)
Friczy Creative Commons License 2014.10.18 0 0 220852

Sőt. A külön töltők többnyire nagyobb áramot képesek leadni, mint a PC USB csatlakozója, tehát ha a lámpának nagyobb áramú igényei vannak, jobban is jársz a külön töltővel. Ha meg nem, akkor mindegy, a feszültség szabványos.

Előzmény: laspring (220824)
henngergely Creative Commons License 2014.10.18 0 0 220851

Extrém körülmény sem kell, elég ha normális montizáshoz használná az ember. Nyilván bennem van a hiba.

De az aszimetrikus pofamozgás miért is jó?

 

Előzmény: kivi (220848)
Lassú Nyíl Creative Commons License 2014.10.18 0 0 220850

1 5let: a bordás fürdőszobai szőnyeg anyaga nagyon puha, vastag, tapadós, vízálló, tapadós és minden :-) Egyébként az is gond lehet, ha a lámpa tartó bakjának az íve erősen eltér a csőétől... és akkor már nincs az a puha gumma, ami a különbséget kiegyenlíti. Ha ez a helyzet, akkor epokittból vagy autós glettanyagból megszobrászkodom az egyiket.

Szokásos szopás az, ha a vásárolt bringákhoz csalogatónak ("kerékpár-világítás szettel";-) adnak ilyen "grátisz" gumis nagy-böhöm egység-csodalámpát is... ami csak az első hupliig működik. Ha látszik, hogy nem lesz jó, akkor meg lehet próbálni kérni egy másfajtát, vagy inkább otthagyni, hogy húzza a tarkára, mert az ilyennel csak a gond van.

Előzmény: J.K.F. (220845)
Butch Cassidy Creative Commons License 2014.10.18 0 0 220849

Cyclocrossban mindenképp. :)

 

Ismerek olyat, aki évekig boldogan járt Avid mechanikus tárcsával. Aztán lecserélte hidraulikusra és azzal is boldog. Ebből mindenki gondoljon, amit akar, szerintem a kidobott pénz túlzás, de én se vennék ilyet.

Előzmény: henngergely (220846)
kivi Creative Commons License 2014.10.18 0 0 220848
Nevezheted, de nincs igazad. Atlagos, de meg kicsit atlag feletti felhasznalasra kivalo megoldas. Mi sem bizonyitja ezt jobban, mint a BB7 elsopro sikere, ezt a feket (eleinte mas neven) kozel 15 eve gyartja az Avid, es meg most is rengeteg fogy belole.
Nem abbol kell kiindulni, hogy a tokig saros Szilvasvarad meg Buda maratonon mar ezek a fekek sem tudtak vegig helyt allni. Ott sok, komolyabb fek is elverzett, nem egy es nem ketto Juicyt meg ilyen olyan Hayest hoztak utana a szervizbe, mert a sartol ok is beadtak a kulcsot. Normalis montis meg turas felhasznalasra egyaltalan nem rossz valasztas a BB7.
Előzmény: henngergely (220846)
Mal924 Creative Commons License 2014.10.18 0 0 220847

Az enyémeken nyárilag puha gumi van ráragasztva...

 

Előzmény: J.K.F. (220845)
henngergely Creative Commons License 2014.10.18 0 0 220846

A mechanikus tárcsafék félmegoldás. Nevezhetném kidobott pénznek is.

Előzmény: Törölt nick (220828)
J.K.F. Creative Commons License 2014.10.18 0 0 220845

Nem feltétlenül a gumigyűrű méretével van a baj.

 

Nálam elszakadt a kisebbik gumigyűrű és a nagyobb majdnem ugyanolyan jól megtartja, ha van alatta gumialátét (kézzel könnyebb elmozdítani, de mindennapi rázkódástól nem állítódik el jobban). A lámpa talapzatán kialakított félhenger-ív anyaga túlságosan kemény műanyagból van kialakítva (igazán ragaszthattak volna bele gyárilag egy puhább gumibetétet), gumialátét nélkül eszembe se jutott használni, mert anélkül eléggé csúszkálna. No meg összekarcolná a kormány fényezését. :o)

Előzmény: kivi (220843)
SzeZo Creative Commons License 2014.10.18 0 0 220844

Szerintem túl erősen világít a bubis első lámpa. A Batyin van némi háttérvilágítás, de így is elég kellemetlen volt a szemből jövő fény, hiába tették olyan alacsonyra a lámpát.

kivi Creative Commons License 2014.10.17 0 0 220843

Vegyél pár megfelelő méretű O-gyűrűt, és kész. :-)

Előzmény: Frajti (220842)
Frajti Creative Commons License 2014.10.17 0 0 220842

Hát akkor így jártam v. így jártál :D

Előzmény: tanárnéni kedvence (220841)
tanárnéni kedvence Creative Commons License 2014.10.17 0 0 220841

Az én dx-es lámpámhoz két eltérő átmérőjű gumikarikát adtak.

Előzmény: Frajti (220815)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.17 0 0 220840

köszönöm

 

Előzmény: kivi (220837)
bátyó Creative Commons License 2014.10.17 0 0 220839

Az én VDO órámat is zavarja.

Full fényen 0-t, kis fényen és villogón 95 km/h sebességet mutat.

Ha meg mindig jól mér az óra, akkor az azt jelenti, hogy lassan tölteni kell az akkupakkot.

Előzmény: J.K.F. (220820)
ásítósmacska Creative Commons License 2014.10.17 0 0 220838
kivi Creative Commons License 2014.10.17 0 0 220837

Gyakorlatilag nincs érezhető különbség.

Előzmény: Törölt nick (220836)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.17 0 0 220836

Köszönöm,utána nézek az általad ajánlottaknak.

 

Ezek esőben,hogy muzsikálnak?

Úgy értem,hogy mennyire hatékonyak,fognak?

 

 

 

 

Előzmény: kivi (220835)
kivi Creative Commons License 2014.10.17 0 0 220835

Az olcsók nem jók, azoknál még a V-fék is jobb. Az Avid BB5, vagy ha kicsit több pénzed van, akkor a BB7 viszont kifejezetten jó. De ha most V-féked van, akkor ez nem lesz egy kis beruházás: kell 2 agy, 72 küllő, 2 fék, 2 bowden, bowdenház, 2 új felni (ha a régiek már nem jók), és kb. 8000 forintnyi szerelési költség.

Előzmény: Törölt nick (220828)
SonnyCrockett Creative Commons License 2014.10.17 0 0 220834

Ki kellene találnod mi az a max átlagsebesség amit el akarsz érni (persze ésszerű határok közt). Ezután sajnos egy ideig ezért szenvedned kell, hogy a tested később bírja is ezt a megnövekedett átlagsebességet. 5 km/h növekedés az átlagban nem elképzelhetetlen, csak fokozatosan kell csinálni.
A másik a kerékpár megválasztása, beállítása. Súly, gumik (mintázat, nyomás, szélesség), pedál, üléspozíció stb.

A fáradság kipihenésére meg ott a hétvége.

Előzmény: snowman (220831)
J.K.F. Creative Commons License 2014.10.17 0 0 220833

Uppsz, tévedtem: most látom csak, hogy az RS800CX is csak múzeumokban kapható lassacskán. :/

Akkor viszont tényleg igaz, hogy a Polar nagyon eltávolodott ettől az iránytól.

Előzmény: J.K.F. (220832)
J.K.F. Creative Commons License 2014.10.17 0 0 220832

Inkább az RS800CX.

 

A V800 esetén van egy számomra roppant zavaró "apróság":

BATTERY OPERATING TIME: With normal GPS recording and heart rate : up to 13 hours.

 

Hol van ez az 1-2 évenénti elemcseréhez képest?

Előzmény: Butch Cassidy (220830)
snowman Creative Commons License 2014.10.17 0 0 220831

Az edzettség sem árt, de alapvetően azt (a lehetetlent) szeretném, hogy minél kevésbé kelljen erőlködnöm, és ehhez képest minél gyorsabban haladjak.
Tudom, vegyek 500ezeré' pedelecet. ;)
Bár néha én is belehúzok egy kicsit, de nem spinningre és versenyzésre használom a bringát, egyszerűen csak pénzt és időt spórolok vele, és próbálok valamennyire egészségesen élni általa.
Az a helyzet, hogy bár több mint 1,5 éve minden nap bringával járok melózni (33 km+), néha engem is megtalál a fáradtság, és olyankor nem mindig esik jól a bringázás. Szerencsére ez ritkán fordul elő, de azért hazudnék, ha néha nem esne jól felpattanni egy 2,5l-es fogyasztású, 125cm3-s fürgeségre. ;)

Előzmény: SonnyCrockett (220823)
Butch Cassidy Creative Commons License 2014.10.17 0 0 220830

Tudom, de ezzel lehet élni. Az jobban zavar, hogy a Polar mintha távolodna ettől a vonaltól. A mai kínálatban csak a méregdrága V800 tűnik utódjának.

Előzmény: J.K.F. (220827)
NAR Creative Commons License 2014.10.17 0 0 220829

Én 38/18-ot használok leggyakrabban, de azzal kicsit gyorsabban megyek, mint te, úgyhogy inkább 38/21-et ajánlanék.

Előzmény: snowman (220821)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!