egy 5-ös szériás BMW vásárlásával kacérkodom, az autót napi használatban rövidebb távokra használnám.520d vagy 525d gondoltam nagyobb ccm nem szeretnék.
Mi a véleményetek tapasztalatotok erről? ( Érdekes a wikipedian az 525 d nem találtam a motorok között???)
Volt egy A6 3.0Tdi-m nagyon nehezen melegedett fel mert már megálltam mire majd csak elindult a vizhőfok felfele.
BMW dizelek porlasztó csúcsai??
Mennyivel érhet többet a faceliftes változat a 2007 jan előtti kocsiknál. Igazi tipushibák??
Hasonló cipőben járunk, csak én Touringban gondolkodom. AMit hallottam innen-onnan: a turbo kb 250 ezret bír, utána csere, kb 250 vagy felújítás, a részecskeszűrő kb 200 ezer után cserélendő kb 350 ezer vagy 110ezer a kiirtása.
Segítséget, illetve tanácsot kérnék. Autóvásárlás előtt állok és egyre jobban húzok az 530d vagy 535d felé, 2007, 2008-as évjárat, sedan kivitel. Érdekelne, hogy alapvetően milyen az autó - BMW még nem volt a háznál -, illetve az átlagos használat során milyen dolgok jöhetnek elő, elsősorban húzósabb alkatrészek, hibák előfordulhatnak-e?
Aszem a nagynyomasu mosotol /forro vizes/a lampamon levo vedofolia vagy mi elkezdett lejonni? Eleg ronda igy, es zavaro. Lehet ezzel vmit kezdeni szerintetek?
Regebben irtatok , hogy polir, de aztan az bemattul stb.....
Köszönöm a segítséget, már érdeklődtem is valóban korrekt árakat irt AtiTdi.
Viszont teljesen elbizonytalanítottak és sajnos a hiba is elég kis tartományban fordul elő, az a fajta amit senki sem szeretne bevállalni, mert lehet bármi.
Eddig a front difi volt amit már 2 szervizes is hang alapjámn mondott aztán ma akihez vittem Ő állítja hogy nem az mert ha tönkremegy elkopik akkor az éles nem csak bizonyos tartományban ad hangot és sokkal nagyobb mint amit az auto produkál.
Nem egyszerű ez..Fizetnék, javítsuk meg, de nincs aki megcsinálja, vagy nem találtam még meg a megfelelő embert vagy sajnos ez egy ilyen dolgo, várok még erősödik aztán már bizotsabbat tud majd mondani aki megnézi.
(most már 40 körül, 60-70-nél egy élesebb hang hallhatóan jön valahonnan a motortérből??, se előtte se utána, csak annál a fordulatnál, nem motorfordulat függő, ha kiteszem üresbe ennél a sebességnél határozottan hallható, ha játszok a motorfékkel de csak ebben a sebességtartományban mind1 melyik sebességben, akkor is hallható, és nincs aki áűment mondana mi ez, csak majd ha erősödik...)
Az autóbrókeres srácról volt egy cikk is talán a totálcáron! Ez a kikiáltási ára talán vagy valami ilyesmi rémlik, egyszerre hív oda több embert és akkor lehet licitálni talán...