Érdemes lenne ezen elgondolkodni az illető volánoknak
Hát itt abba is marad minden, hiszen a vezetési idő miatt nem lehet megoldani, csak nagyon sok várakozással. Nem tudom melyik utas bírná ki a hosszas pihenőt valahol.
A másik megoldás a két sofőrös megoldás, de az meg nem éri meg ilyen rövid távon, mivel a sofőrök bére nem termelődik ki. A járaton így nincs haszon.
Az első autóm az a CJD-370 volt (IK-260-as), utána jött a GAU -865 ami még sárga színben pompázott. Következett a GXD-768 Rába Contact amit én hoztam el Győrből és a Rábánál a 19-ik elkészült autóbusz volt. Most megy a Classic van a sej-haj alatt.
A vonal másik megmaradt darabkáját, amit a Kapos Volán üzemeltet Siófok-D.földvár viszonylatban, eleve úgy hirdették anno, mikor a Zala kiszállt a vonalról, hogy kísérleti jelleggel indítják. 1,5 hónapos kísérleti üzem után megmaradt. Szívesen látnám azt, hogy a Kapos és/vagy a Körös Volán legalább Siófok-Orosháza viszonylatban, de inkább Siófok-Békéscsaba viszonylatban közlekedtesse a járatokat... És nem félbevágva D.földvárnál. A nyári szezon elég jó kihasználtságában egyáltalán nem kételkedem.
Sziasztok! Tegnap az egri járatot miért az FLX-730 vitte? Nem KUT-007 a járat törzskocsija? Még az érdekelne hogy ki hozza az Egerből v10:30-kor közlekedő járatot? Ez a szokásos útvonalon közlekedik? Válaszaitokat köszi!
A járat ugyanaz mint volt : Mezőberény-Kamut -Békéscsaba. A rendszám változott mert levették a sárga rendszámot (HLD-886) Kaptuk a fehér rendszámot (KWX-462)
Tehát a busz fordája nem változott hanem a rendszáma csak. Remélem érthető már így:-))
Hehe...akkor valamennyire rokon a mi pesti 7-173-ainkkal...legalábbis egy részével, mert nem volt mindegyik vázcserés. De a táblákat asszem mindegyiken kicserélték, pl. Típus/széria részen Ikarus 280.49 helyett Ikarus 280.40A áll.
Az egész ott lett elrontva, amikor szétvágták a Gyula-Lenti járatot. Annak még volt kihasználtsága, Körös-Zala váltásban.
A vonal szétdarabolása után a Bcsaba-Dföldvár járat is igen kevés utassal járt, amióta pedig tőlünk (Orosházáról) indítják, gyakorlatilag 0%-os a kihasználtsága. Gyakorlatilag a semmiből a semmibe megy, mert sehol nincs hozzá értelmes csatlakozás.